PDA

Zobacz pełną wersję : problem ze skryptem przeliczania w offline



Krog_a_Goad
29.06.2013, 20:00
mam taki problem a w zasadzie obserwacje. Mam mennice na poziomie 5 wiec produkuje mi 5 monet ( zbuffowana 10) dzisiaj kolo 17 mialem w skarbcu 439 monet czy tez jakos tak w kazdym razie wielokrotnosc 5 + 4
mennica byla zbuffowana do 19 z groszami wiec po powrocie o 19:40 standardowo spojzalem ile mi zrobili gdy bylem offline
i mnie zatkalo bo widze ze mam teraz 467 czyli wielokrotnosc 5 +2
Mam nadzieje ze kumacie o co mi chodzi z ta matma. Zaznaczam ze nic nie kupowalem ani nie wysylamem odkrywcow ( jak mnie pytali na kanale pomoc) notabene odkrywcy pobieraja wieloktotnosci 10.
No i jakby nie patrzec nawet pomimo skonczonego buffa ( z tego co wiem skrypt liczy w momencie oddawania czy byl buff czy nie) nie powinno mi sie taz zmienic by z modulo 5 rowne 4 wyszlo mi 2.
Wniosek jest jakis blad w skryptach skoro zle liczy. Prosze dzial techniczny o przyjrzeniu sie temu

Kranderga
29.06.2013, 21:12
pewnie wystawiałeś coś na handel. a tak w ogóle to brakuje 18 - 22 - 27 - 32 monet

Krog_a_Goad
29.06.2013, 21:13
pewnie wystawiałeś coś na handel. a tak w ogóle to brakuje 22 - 27 - 32 monet

nie jestem glupi i zeby o czyms takim zapomniec. nie nie wystawilem i moge dac sreeena ze od 2 dni nic na handlu nie robilem

RedJul
29.06.2013, 21:19
Mnie bardziej ciekawi co innego.
dzisiaj kolo 17 mialem w skarbcu 439 monet
po powrocie o 19:40 (...) 467
2,5 godziny, bufowana mennica na 5 poziomie i 28 monet przybyło?
Coś mi się nie zgadza.

Krog_a_Goad
29.06.2013, 21:26
czyli nie tylko u mnie sa problemy

EX_Zorro
29.06.2013, 23:48
może zabrakło surowca do przerobu?

RedJul
30.06.2013, 00:03
może zabrakło surowca do przerobu?

To by tłumaczyło mniejszą ilość wyprodukowanych monet, w dalszym ciągu różnica powinna być podzielna przez 5.

chegevara0872
30.06.2013, 00:05
Mod-nie skumałeś matmy...jeśli coś daje +10 lub +5, to końcówka liczby z cyfrą 4+ nie może zmienić się na 2 nawet jeśli zabraknie materiału
4+10= 14+10= 24...itd
lub 4+5=9+5=14+5=19
jak widać nie ma mowy o końcówce liczby z zamianą ostatniej cyfry z 4 na 2

Krog_a_Goad
30.06.2013, 09:16
godzina 9:15, wlaczam setlersow koncowka w monetach - 5. znow zle przelicza. kurde pewnie tak jest ze wszystkimi surowcami.

EX_Zorro
30.06.2013, 10:20
@chegevara0872 Jeśli masz 4 sztuki rudy złota to jakbyś nie liczył piec na 5 poziomie nie zrobi z 4 ani 5 ani 10 ani żadnej innej wielokrotności 5

@Krok_a_Goad Jeśli jesteś pewien, że cała linia produkcyjna zapewnia odpowiednie ilości surowców do przerobu nie powodując przestojów lub braków napisz do supportu, i spróbujcie to jakoś razem wyjaśnić

RedJul
30.06.2013, 10:39
@chegevara0872 Jeśli masz 4 sztuki rudy złota to jakbyś nie liczył piec na 5 poziomie nie zrobi z 4 ani 5 ani 10 ani żadnej innej wielokrotności 5

(...)

Tak, powiem więcej NIC NIE ZROBI.
Stanie, póki nie dostanie 5.

Kranderga
30.06.2013, 12:00
Prawdopodobnie spowodowane to jest ostatnią poprawką, która ma zapobiegać resetowaniu czasu pracy budynków.

Po zalogowaniu, po długim czasie wylogowania wszystkie budynki startują od zera z produkcją, natomiast ilość wyprodukowana w czasie nieobecności jest obliczana.

Jeśli w tym czasie mennica zrobi 10,6 cykli to zaliczane jest 10 * 10.6 = 106 monet (oczywiście w zaokrągleniu do pełnej ilości prawdopodobnie w górę) [potrzebne są szczegółowe badania tego zjawiska]

Nie zawsze gra zachowuje się tak, jak myślimy, że się zachowywać powinna. Wiele rzeczy jest uproszczonych.

Krog_a_Goad
01.07.2013, 10:54
Prawdopodobnie spowodowane to jest ostatnią poprawką, która ma zapobiegać resetowaniu czasu pracy budynków.

Po zalogowaniu, po długim czasie wylogowania wszystkie budynki startują od zera z produkcją, natomiast ilość wyprodukowana w czasie nieobecności jest obliczana.

Jeśli w tym czasie mennica zrobi 10,6 cykli to zaliczane jest 10 * 10.6 = 106 monet (oczywiście w zaokrągleniu do pełnej ilości prawdopodobnie w górę) [potrzebne są szczegółowe badania tego zjawiska]

Mozliwe ze rzeczywiscie tak jest, tylko ze milo by bylo gdyby uprzedzono nas o takich zmianach. Bo czlowiek sie denerwuje ze podczas dluzszej nieobecnosci (np 24h) zupelnie strace polowe zasobow poprzez zle przeliczenie. (polowe u mnie to np 800 nieprzerobionego zlota :))