PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Klejnoty na start



Polkjmn
26.06.2013, 09:30
Uważam, że twórcy powinni dać każdemu nowemu graczowi np po 1000 klejnotów. Fajnie się gra klejnotami, ale gdy się skończą to jest nieciekawie (dla tych którzy grają klejnotami). Wtedy duża część nowych graczy kupi sobie klejnoty i będzie grała nimi dalej itd :-)

Byłby to niezły zarobek dla BB ale też fajny początek w grze.

Galmachar
26.06.2013, 09:32
W settlersów można grać już za darmo, posiadając budynki premium. Dostajemy 100klejnotów za tygodniowe logowanie, za lvle. Częste prezenty oraz eventy. Czy to nadal za mało?:)

okogi
26.06.2013, 09:34
z punktu widzenia marketngowego - glupie, a o dlatego ze ludzie zaczeliby zakladac dziesiatki kont i na jedno kupowac silosy , mlyny i cala reszte
tym samym gra nie mialaby sensu .. masz 100 klejkow za logowanie codziennie - 10 tyg i masz 1000 klejkow :P

jestem na NIE bo to juz totalnie rozwali gospodarke i zadowoli multikontowcow (a BB nic nie robi by z tymwalczyc)

Polkjmn
26.06.2013, 09:37
masz rację z tymi kontami. Ale na jeden mail można założyć tylko jedno konto. Po drugie łatwo to sprawdzić kto gdzie i kiedy się loguje i z kim handluje.

Ale się zrymowało :-)

Zgredzik45
26.06.2013, 10:02
Myślę że 100 klejnotów na tydzień jest OK, ale moim zdaniem zmiany wymaga czas dojścia wojsk na wyspę ( przygodę ) wg. mnie powinien być skrócony do 5 dla szybkich generałów i 10 minut dla wolnych, a ich czas regeneracji po przegranej też krótszy o połowę. To na pewno przyspieszyło by rozgrywkę. Poza tym wytwarzanie wojska i towarów... Myślę że jednorazowo 25 szt. to stanowczo za mało. Chcąc odbudować armię, czy zasoby trzeba klikać i klikać, a wystarczyło by tę liczbę zwiększyć do 250

Polkjmn
26.06.2013, 10:05
moim zdaniem zmiany wymaga czas dojścia wojsk na wyspę ( przygodę ) wg. mnie powinien być skrócony do 5 dla szybkich generałów i 10 minut dla wolnych, a ich czas regeneracji po przegranej też krótszy o połowę. To na pewno przyspieszyło by rozgrywkę. Poza tym wytwarzanie wojska i towarów... Myślę że jednorazowo 25 szt. to stanowczo za mało. Chcąc odbudować armię, czy zasoby trzeba klikać i klikać, a wystarczyło by tę liczbę zwiększyć do 250
Dobry pomysł ale to już inny wątek

Polkjmn
26.06.2013, 10:25
Świetny pomysł! Dlatego założyłem wątek pt Przedłużająca się konserwacja.

Tornados
26.06.2013, 10:28
Myślę że 100 klejnotów na tydzień jest OK, ale moim zdaniem zmiany wymaga czas dojścia wojsk na wyspę ( przygodę ) wg. mnie powinien być skrócony do 5 dla szybkich generałów i 10 minut dla wolnych, a ich czas regeneracji po przegranej też krótszy o połowę. To na pewno przyspieszyło by rozgrywkę. Poza tym wytwarzanie wojska i towarów... Myślę że jednorazowo 25 szt. to stanowczo za mało. Chcąc odbudować armię, czy zasoby trzeba klikać i klikać, a wystarczyło by tę liczbę zwiększyć do 250


Wedlug mnie to by totalnie rozbilo robienie przygod
Juz teraz majac 2 wetkow i 2 szybkich robi sie mrocznych kaplanow w az 40 minut...

ziomekpawel
26.06.2013, 11:56
Klejnoty nie tysiąc ale doładowania do złóż mogłoby kupywac za monety nie klejnoty
A klejnoty do kupywania powinny byc tańsze bo w tedy BB więcej zarobi

zwolk
26.06.2013, 12:05
masz rację z tymi kontami. Ale na jeden mail można założyć tylko jedno konto. Po drugie łatwo to sprawdzić kto gdzie i kiedy się loguje i z kim handluje.

Ale się zrymowało :-)
A to jest jakiś problem założyć i 50 skrzynek mailowych specjalnego przeznaczenia? A darmowych klejnotów jest i tak wystarczająco, zwłaszcza po ostatniej "podwyżce" za logowanie.