PDA

Zobacz pełną wersję : Za wysoki level gracza powoduje brak odblokowania zadania.



TheViant
24.06.2013, 20:24
Witam.

Support to fikcja. Dla wszystkich problemów standardowa odpowiedź i brak konkretnej reakcji.
Powiedzcie mi czy jest szansa że kiedyś uaktywnią zadania których mamy level wyższy niż ten konkretny potrzebny do odblokowania zadania, pomimo że spełniamy jego pozostałe warunki.
Taka blokada blokuje całą serie zadań które każde następne może być robione po skończeniu poprzedniego.
Czytałem wcześniejsze posty to problem jest nie od dziś.

Oczywiście podczas zakupu Diamentów żadne problemy nie występują.
W ramach protestu zatrułem wszystkie swoje studnie...

zwolk
25.06.2013, 09:57
(...)Support to fikcja. Dla wszystkich problemów standardowa odpowiedź i brak konkretnej reakcji.(...)
Fikcją jest Twoja znajomość zasad funkcjonowania supportu. Support nie jest od naprawiania problemów, tylko od przekazywania ich do odpowiednich działów technicznych.

i-l-i
26.06.2013, 08:28
zwolk chyba myslisz wsparcie techniczne z listonoszem...
Support jest wlasnie od naprawiania i pomagania uzytkownikowi. Inne dzialy "techniczne" maja im tylko narzedzia do tego dostarczyc.

SebaD1979
26.06.2013, 08:35
zwolk chyba myslisz wsparcie techniczne z listonoszem...
Support jest wlasnie od naprawiania i pomagania uzytkownikowi. Inne dzialy "techniczne" maja im tylko narzedzia do tego dostarczyc.

To chyba nigdy nie miałeś do czynienia z supportem "na żywo"...

Ojcu
26.06.2013, 09:00
Jak umieją pomóc to pomagają, jak nie umieją to przekazują dalej do odpowiednich działów technicznych.

dionizos12
26.06.2013, 09:12
Fikcją jest Twoja znajomość zasad funkcjonowania supportu. Support nie jest od naprawiania problemów, tylko od przekazywania ich do odpowiednich działów technicznych.

Gracz nie musi znać i nie jest mu do niczego potrzebna znajomość struktury organizacyjnej BB. Support, czyli wsparcie, ma rozwiązywać konkretne zgłaszane problemy. Zgłaszającego nie interesuje wewnętrzny obieg jego zgłoszenia w BB. Jeżeli zgłaszane problemy nie są rozwiązywane, to support (wsparcie) po prostu nie działa prawidłowo (skutecznie), a gracz jest lekceważony...

SebaD1979
26.06.2013, 10:06
Gracz nie jest lekceważony, tylko jednemu można pomóc od razu, bo sprawa jest prosta, a inny musi poczekać na nową wersję gry, bo akurat potrzebna jest poprawka w kodzie. A tu już zaczynają się priorytety.

ziomekpawel
26.06.2013, 12:04
No też racja mam 16 lvl i nie mogę kontynuowac zadania a na końcu jest fajne nagroda a zadanie skończę na 32 to bez sensu