Zobacz pełną wersję : Gra Dom Batiatusa
Oczywiście to moja nazwa robocza:)
To nowy budynek ale spełniający identyczną funkcję jak koszary czyli szkoliło by się wojsko.
Ale z pewnymi różnicami.
1. Nie byłoby to zwykłe wojsko a najemnicy.
2. Wyszkoleni najemnicy lądowaliby w gwieździe.
3. Najemnikami można by było handlować.
Zapraszam do dyskusji :)
anael6669
23.06.2013, 00:05
Hmmm, interesujące:confused:
Król-Grzegorz6
23.06.2013, 09:01
Batiatusa skąd ja to znam, On zginął z rąk Spartakusa więc pomysł umrze razem z nim. :)
Ciekaw jestem argumentów przeciw takiemu rozwiązaniu.
Racjonalnych nie typu "nie bo nie".
Ciekaw jestem argumentów przeciw takiemu rozwiązaniu.
Racjonalnych nie typu "nie bo nie".
Radykalne zwiekszenie mozliwosci wykonywania przygod poprzez usuniecie waskiego gardla w postaci produkcji w koszarach ? -> jeszcze szybsze nabijanie leveli, jeszcze szybsza rozbudowa, jeszcze wczesniejsze placze, ze nie ma co robic ? ;p
Radykalne zwiekszenie mozliwosci wykonywania przygod poprzez usuniecie waskiego gardla w postaci produkcji w koszarach ? -> jeszcze szybsze nabijanie leveli, jeszcze szybsza rozbudowa, jeszcze wczesniejsze placze, ze nie ma co robic ? ;p
Rozwiązanie bardzo proste - budynek dostępny od tego samego poziomu od którego będzie można robić nowe przygody.
Pomijam taki drobiazg, że nie musi mieć takiej samej produkcji jak koszary.
A Twój argument przypomina mi stwierdzenie - po co nam dobre samochody w Polsce jak nie ma gdzie nimi jeździć.
Rozwiązanie bardzo proste - budynek dostępny od tego samego poziomu od którego będzie można robić nowe przygody.
OK.
Pomijam taki drobiazg, że nie musi mieć takiej samej produkcji jak koszary.
Nie musi, ta kwestia jest zalatwiana przez mozliwosc handlu najemnikami. Poza tym jesli mieliby ladowac w gwiezdzie, to dodatkowo jeszcze omijasz kwestie miejsca w domach, wiec de facto mozesz zbankowac sobie dowolna ilosc wojska na dowolna okazje.
W takiej formie to nigdy nie przejdzie.
Nie musi, ta kwestia jest zalatwiana przez mozliwosc handlu najemnikami. Poza tym jesli mieliby ladowac w gwiezdzie, to dodatkowo jeszcze omijasz kwestie miejsca w domach, wiec de facto mozesz zbankowac sobie dowolna ilosc wojska na dowolna okazje.
W takiej formie to nigdy nie przejdzie.
Zdarzyło mi się ładnych kilka razy (ze swojej lub nie swojej winy) wtopić wojsko podczas przygody. Strata konnych lub innych lepszych żołnierzy potrafiła być bardzo kosztowna czasowo. To rozwiązanie ułatwiło by życie:) O ile na wadze byliby najemnicy i to w rozsądnej cenie. Pomijam przygody które mają wejść, ale po odblokowaniu expa u 50 zmniejszy się ilość szybkich dropów więc tu też zwiększy się zużycie wojska. Mało będzie graczy którzy będą mieli nadwyżki które będą skłonni odsprzedać. Ale sam pomysł uważam za dobry i dlatego jestem za.
Do sparkz - oceniajmy sam pomysł a nie szanse jego wdrożenia. Dla mnie W takiej formie to nigdy nie przejdzie jest właśnie argumentem "nie bo nie".
Zwłaszcza że reszta Twoich argumentów świadczy na korzyść takiego budynku a nie przeciwko :)
Pytanie: " Czy zakupieni najemnicy musieliby zmieścić sie w limicie ludzi?" Jeśli nie to śmierdzi mi multikontem -> nie stawia rezydek tylko "kupuje" (oddaje wojsko za rybę) i nabija tak lvl. Tak czy siak jestem na NIE
Edit: Nie doczytałem wszystkich postów
Jeśli ten budynek dawałby możliwość produkowania najemników do gwiazdy bez możliwości handlu właśnie na moment gdzie padnie nam wojo i szybko trzeba "dorobić" to byłoby dobre rozwiązanie i wówczas byłbym za.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.