Zobacz pełną wersję : Problem z wejściem do gry
robsad_start
21.06.2013, 09:23
Witam
Od wczoraj mam problem z wejściem do gry, po zalogowaniu jak wybieram przycisk GRAJ to po pewnym czasie ładowania gry pojawia się komunikat:
Klient gry nie został zaktualizowany
Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i
spróbuj zalogować się ponownie.
Czyściłem pamięć podręczną w trzech różnych przeglądarkach i sytuacja jest bez zmian.
Czy ktoś miał podobny przypadek i ma jakiś pomysł co z tym zrobić
Pozdrawiam
marekfranek
21.06.2013, 18:08
ja mam to samo od trzech dni,kiedy zamierzaja to poprawic?
marekfranek
21.06.2013, 18:11
Witam
Od wczoraj mam problem z wejściem do gry, po zalogowaniu jak wybieram przycisk GRAJ to po pewnym czasie ładowania gry pojawia się komunikat:
Klient gry nie został zaktualizowany
Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki i
spróbuj zalogować się ponownie.
Czyściłem pamięć podręczną w trzech różnych przeglądarkach i sytuacja jest bez zmian.
Czy ktoś miał podobny przypadek i ma jakiś pomysł co z tym zrobić
Pozdrawiam
jesli dostaniesz jakakolwiek odpowiedz to napisz prosze o tym na forum:)
kamaz117
21.06.2013, 19:00
witam ja rowniez mam ten sam problem pamiec wyczyszczona i flash player nowy nie pomaga na zadnej przegladarce
Marek5510J
21.06.2013, 19:19
ja wczoraj po ponad 4h zalogowalem a dzis nie da sie wcale zalogowac pasek logowania nie dochodzi do konca i nic sie wiecej nie dzieje .
EX_Zorro
21.06.2013, 19:57
@Marek5510J wyczyść cache przeglądarki - w większości przeglądarek CTRL+SHIFT+DEL
mmaajjaa
21.06.2013, 20:05
u mnie jest to samo,taka kurcze konserwacje zrobili
Obszar serwera uszkodzony po 13 miesiącach grania
agmyszka
21.06.2013, 20:21
u mnie to samo od ostatniej aktualizacji, to koszmar jakis, wyspa w rozsypce a nerwy niepotrzebnie tracę
Olgierd777
22.06.2013, 18:05
W dniu dzisiejszym 22,06,2013 o godz,18,oo dalej nie mogę się połączyć z grą .Nadmieniam mam nowy laptop .Do dnia dzisiejszego nie było problemu.CO na to MODY.
Olgierd777
22.06.2013, 18:23
Drodzy Gracze, 20-lecie marki "The Settlers"!
w tym roku marka "The Settlers" obchodzi 20-lecie.
Taka ważna okazja nie może odbyć się bez czegoś
naprawdę wyjątkowego w The Settlers Online!
Więcej informacji pojawi się w przyszłym tygodniu.
20-lecie marki "The Settlers"!Jak myslicie, co dla Was przygotowaliśmy ? BRAK MOŻLIWOŚCI LOGOWANIA. pasuje?
W dniu dzisiejszym 22,06,2013 o godz,18,oo dalej nie mogę się połączyć z grą .Nadmieniam mam nowy laptop .Do dnia dzisiejszego nie było problemu.CO na to MODY.
Mody na to :
Gratulujemy nowego laptopa.
Nie Ty pierwszy ani ostatni masz ten problem.
Sugerujemy, żebyś zgłosił to do supportu.
Pozdrawiamy
MODy
EX_Zorro
23.06.2013, 20:25
To ja może powiem co następuje - MOD nie jest ani pomocą techniczną od gry, ani od komputera, ani od internetu. Jednak z doświadczenia mogę poradzić czyszczenie cache, aktualizację flasha i przeglądarki oraz sprawdzenie połączenia z internetem (zmiana jakiegoś mobilnego na coś lepszego, itp.). Jeśli nic z tego nie pomoże możesz napisać zgłoszenie do supportu.
EX_Zakrecony
23.06.2013, 21:28
Cytując FAQ dotyczący pracy moderatorów (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14882#post50705):
7. Poprosiłem moderatora o pomoc, a on mi nie odpowiedział!
Głównym zadaniem moderatorów jest upewnianie się, że wypowiedzi na czacie/forum są na odpowiednim poziomie
(czy nie są obraźliwe, czy nie zawierają wulgaryzmów itd). Mogą oni wyjaśniać graczom jak działają poszczególne
mechanizmy występujące w grze, jednak nie należy to do ich obowiązków.
Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie związane z The Settlers Online, najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie
z zakładki "Pomoc" w grze (czat). Proszę pamiętać, że gracze pomagający na kanale pomocy robią to dobrowolnie.
Zadawanie pytań na kanałach globalnych nie jest mile widziane, ponieważ takie zachowanie może wprowadzać
zbędne zamieszanie i utrudniać komunikację pomiędzy pozostałymi uczestnikami czatu.
Jeżeli nie uda Ci się uzyskać odpowiedzi na czacie, możesz jej poszukać na oficjalnym forum.
Tak więc Olgierd777 Twój komentarz był nie na miejscu. Staramy się Wam pomagać ile możemy i przykro jest gdy ktoś zarzuca nam coś na co nie mamy wpływu.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
monisia4you
24.06.2013, 08:13
jesli masz najnowsza wersje flash playera..... wyczyściłeś pamięć podręczna i nadal nic nie pomogło .....
spróbuj logować sie do skutku ...aż zaskoczy,,,, miałam tak kilka dni temu ....:)) Pomogło
Van-de-Lord
24.06.2013, 11:33
Dziś wyskoczył mi ten błąd. Z przyzwyczajenia gdy widzę błąd wcisnąłem "odśwież" i wszystko wczytało się prawidłowo (bez czyszczenia przeglądarki). Czasami trafiał mi się problem na głównej że podobno nie mam flasha ale jak zawsze odśwież i wchodzi gładko.
pantera272
24.06.2013, 17:08
Witam. 4 dni temu zaczął mi wyskakiwać ten błąd ale udało mi się go rozwiązać, nie pomagało czyszczenie pamięci ani re-instalka flasha czy przeglądarki. Zmieniłem w ustawieniach przeglądarki by nie używał serwerów proxy, wcześniej miałem ustawione aby automatycznie wykrywał ich ustawienia i to powodowało wyskakiwanie błędu.
Mogę grać dalej:)
Dracokrak
25.06.2013, 16:26
gdzie to jest ?
pantera272
25.06.2013, 16:32
A z jakiej przeglądarki korzystasz? Jak z Firefoxa to opcja -> zaawansowane tam jest ramka połączenia kliknij na "ustawienia" i tam wybierz bez serwerów proxy
robsad_start
26.06.2013, 08:40
Dzięki za sugestie, wyłączyłem proxy i faktycznie pomogło
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.