PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Bufista, nowy specjalista



Larxand
17.06.2013, 09:49
To nie jest wprawdzie mój pomysł i all credit goes to niejaki morz z Texasu, ale idea jest generalnie następująca:
Nowy specjalista, dostępny z jakiegoś eventu (żeby się trzeba było jednak napracować trochę) a potem może za jakieś dość wygórowane pieniądze, który - po "uruchomieniu" chodziłby po mapie i podpalał oflagowane budynki wybranymi wcześniej premiami. Niezłą opcją byłaby możliwość zapisania tych oflagowanych budynków w menu/interfejsie tego specjalisty (też może dostępna za klejnoty w liczbie max 2 czy 3).
W Stanach ludzie boją się głosować, rzucają pomysły i uciekają, dlatego przedstawiam to tutaj.

(Tak tak, wiem że to byłoby ułatwienie i że powinno się grać w TSO w pozycji urdhva padmasana)

sparkz
17.06.2013, 10:37
Generalnie nie podoba mi sie automatyzowanie wszystkiego co popadnie, bo zabija to sens gry (biorac pod uwage, ze juz obecnie jesli ktos nie robi za duzo przygod, to nie ma nic do roboty poza siedzeniem na czacie i 2-3x po 5 min dziennie na buffy), ale to jeszcze przeboleje.

Obawiam sie natomiast, ze jesli ten spec mialby buffowac konkretne budynki (i jak rozumiem reaplikowac buffy po ich zakonczeniu), to wiazaloby sie to z koniecznoscia wysylania tysiecy zapytan do serwera o tresci "czy buffy sie juz skonczyly?", a to nie wrozy za dobrze.

Larxand
17.06.2013, 10:48
Ojtam, sens gry nie polega w 100% na podpalaniu, poza tym nie zawsze trzeba by było z tej opcji korzystać. Ja siedzę tu dla czatu, dla zadań gildyjnych, dla handlu, dla kupna dropów, a głównie dla zupełnie pozbawionego sensu klikania to tu, to tam i sprawdzania sam nie wiem czego i po co ;) Buffy to trochę "przykra konieczność" ;) A co do automatyzacji - przecież czasem rzuca się w gildii prośbę o podpalenie bo trzeba wyjść albo co.
Wyobraź sobie: wstajesz do pracy, czy szkoły, masz 10 minut na ogarnięcie się, wchodzisz, nikogo nie ma online, wysyłasz "bufistę", on podpala, a Ty w tym czasie robisz wszystko inne i gra gitara. (Głośno myslę: Ewentualnie można by zrobić coś takiego, że premia działa o 1/6 krócej, czyli 5 godzin zamiast 6, 10 zamiast 12, itp, na zasadzie "chcesz wygody, to za nią zapłać", chociaż nie widzę powodu, żeby kogoś karać w taki sposób).

Co do zapytań: teraz przecież też budynek jest jakoś oflagowany (czy na buffie i na jakim). Raczej nie byłoby tu konieczności dodatkowego zapytania, bo mechanizm jest taki sam, jak ten, kiedy podpalasz osobiście (tak myślę).
Buffów bym nie re(a)plikował z automatu, już bez przesady ;)

zwolk
17.06.2013, 11:04
Szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy ostatnio sam sobie rzucałem premie :) Po to premie rzucone przez znajomych trwają 50% dłużej i po to jest gildia i znajomi żeby to maksymalnie wykorzystywać :) No ale może są tacy wyalienowani, którzy korzystają z buffów wyłącznie samodzielnie. Co nie zmienia faktu, że propozycja dąży do wyeliminowania klikologii będącej podstawą tej gry :)

romsheff
17.06.2013, 11:51
Jestem na tak, ale z wprowadzeniem ograniczenia, że można oflagować max. 10 budynków.

Taka mała pomoc, ale 10 i koniec, o resztę trzeba dbać samemu lub z pomocą przyjaciół.

Larxand
17.06.2013, 12:37
Niektórzy grają w tę grę sami bo tak lubią i nie nam oceniać ich motywy. Ja dwa razy dziennie muszę sobie podpalać sam, ponieważ w tym czasie nikogo nie ma, albo nikt nie może się wymienić a nie mam za dużo czasu żeby czekać. Z kolei jak ktoś mnie poprosi, to chętnie daję kosze (jeśli mam czas oczywiście). To nie jest kwestia alienacji tylko praktyki. A niezależnie od tego, nie można zmuszać kogoś, żeby się uspołeczniał, kiedy ma inny pomysł na życie, tak samo jak nikt nikogo by nie zmuszał, żeby korzystać z zamieszczonej propozycji.
Co do klikologii - podnoszenie argumentu o tym, że w tej grze powinno się klikać jest jak dla mnie (sorry) niedorzeczne.

Kulanaga
17.06.2013, 12:40
Nie wiem może już były takie propozycje,jeżeli tak to może ponowić żeby za ozdoby np: 1 ozdoba przyspiesza przyrost osadnika o 10 sek.

zwolk
17.06.2013, 13:06
Nie wiem może już były takie propozycje,jeżeli tak to może ponowić żeby za ozdoby np: 1 ozdoba przyspiesza przyrost osadnika o 10 sek.
Ale jaki to ma związek z propozycją zamieszczoną w poście wyjściowym? To chyba temat na osobny wątek w tym dziale :)

anael6669
18.06.2013, 12:00
Przed chwilą już był genialny pomysł na stałą premię od dekoracji, LOL takie gry to na fejsie od osadników jest szkółka wiejsjka, a samemu się nie opłaca rzucać bufów, chyba, że na końcówkę złoża"=PPP