Zobacz pełną wersję : Gra Możliwość handlu diamentami przez jeden dzień w miesiącu
Decker111
13.06.2013, 18:12
Witam
Chciałbym zaproponować możliwość handlu diamentami przez jeden dzień w miesiącu. Wybór dnia zależał by od Administratorów Gry i był by to dzień losowy. Zaletą tego było by zachęcenie graczy do codziennego logowania ponieważ nie było by wiadomo na który dzień przypadnie handel.
Napewno zwiękrzyło by się grono Graczy jak też ilość zakupów w sklepie diamentów.
Czekam na wasze opinie w Głosowaniu.
Na pewno zwiekszyla by sie ilosc multiaccounterow zbierajacych tysiace diamentow z nagrod za logowanie.
Stochlik
13.06.2013, 18:49
ja osobiscie chcial bym takie cos
Fredek_z_F-K
13.06.2013, 18:59
Kiedyś podobny pomysł zaproponowałem - nie wiem skąd taka duża ilość graczy tego nie chce.
Decker111
13.06.2013, 19:01
Na pewno zwiekszyla by sie ilosc multiaccounterow zbierajacych tysiace diamentow z nagrod za logowanie.
Serwer KOLONIA ma już 100% graczy więc nikt inny już nie dojdzie do serwera
to akurat nie problem bo można zapraszać ludzi przez email nawet i na zapchane serwery
A pomysł jest nierealny, i nie ma żadnych szans, zwłaszcza jak teraz BB zwiększyło ilość klejnotów za logowania.
EX_Zakrecony
13.06.2013, 22:51
Zostały zmienione ilości klejnotów za zdobywane lvl i tygodniowe logowania, w grach modelu free-2-play nie ma możliwości handlu walutami premium, pomysł raczej nie ma szans na zrealizowanie.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
W sumie ciekawe dlaczego. Gracze, którzy nie kupują klejnotów i tak nie kupiliby ich za pieniądze, choćby nie wiem jaka była promocja, natomiast pewnie kupiliby za zasoby w grze od innych graczy. Z kolei gracze którzy kupują (bo ich stać, bo mają taki gest) być może kupowaliby więcej klejnotów, żeby sprzedawać je za te zasoby. Pewnie jest jeszcze parę aspektów takiego rozwiązania, no ale ten pierwszy przyszedł mi do głowy ;)
Przecież jest możliwość handlu, co prawda pośrednio, ale kupujemy rezydencje czy silosy, które ktoś kupił za klejnoty
Boskicom
14.06.2013, 07:35
W sumie ciekawe dlaczego. Gracze, którzy nie kupują klejnotów i tak nie kupiliby ich za pieniądze, choćby nie wiem jaka była promocja, natomiast pewnie kupiliby za zasoby w grze od innych graczy. Z kolei gracze którzy kupują (bo ich stać, bo mają taki gest) być może kupowaliby więcej klejnotów, żeby sprzedawać je za te zasoby. Pewnie jest jeszcze parę aspektów takiego rozwiązania, no ale ten pierwszy przyszedł mi do głowy ;)
Nie do końca prawda, moim zdaniem przy obecnym systemie więcej osób skusi się na kupno diamentów ze względów na te kilka pozycji którymi nie można obecnie handlować (patenty, odkrywcy, manufaktury, domy na wodzie) i jeszcze jedna ważna sprawa to, że rynek był by zalany diamentami przez osoby z wieloma kontami i nowych graczy, którzy nie znają ich prawdziwej wartości i prawie zawsze wydają na bzdury :). Dostajemy za dużo darmowych diamentów żeby była możliwość handlowania nimi.
Osoby które kupują klejnoty nie maja problemu z ich wymiana na zasoby.
W TSO waluty premium, która w innych grach zazwyczaj jest tylko za $$ jest dużo darmowej, logowania, lvl, zadania.
Z samego tego można uzbierac ich na spora ilośc patentów, kilku odkrywców za klejnoty i generałów. A resztę budynków które się przydają można dostać na handlu właśnie za surowce. Do tego dochodzą eventy. A jak ktoś chce więcej i więcej nabywać za klejnoty to chyba musi je w koncu kupić.
Wydawca gry wiadomo że musi zarobić, za samą grą stoi sztab ludzi którzy nie bedą pracować za darmo.
Przecież jest możliwość handlu, co prawda pośrednio, ale kupujemy rezydencje czy silosy, które ktoś kupił za klejnoty
Tak, ale nie da się w ten sposób kupić odkrywcy, geologa, patentów, weterana.
Co do pozostałych wypowiedzi - w każdej jest trochę racji, dlatego też napisałem, że istnieje wiele aspektów ;)
Set2g, weź pod uwagę, że nawet jeśli kupuję sporo klejnotów, to bezpośredniego z nich przełożenia na zasoby w grze nie ma. Ceny zasobów w sklepie są dla osób które grają w to od tygodnia, nikt inny nie kupi przecież 100 desek iglastych za 65 klejnotów, no heloł ;). Na 50 poziomie już nawet na dosypek mi nie potrzeba bo po co. W którymś momencie w ogóle przestaną mi być potrzebne do czegokolwiek. A gdybym mógł je kupić za kasę i sprzedać komuś kto chce kupić weterana, to ten ktoś by miał weterana, ja bym miał zasoby w grze, a BB dodatkową kasę z mojego zakupu. Tak to widzę. Gdzie tu pracowanie za darmo?
O to chodzi aby osoby, które są nie przekonane do zakupu klejnotów, kupiły je na te własnie elementy których od innych nabyć nie można, bo można albo czekać bardzo długo zanim uzbiera sie za logowania/lvl albo kupic klejnoty za sms.
Zamiana klejnotów na surowce, oczywiście nie chodziło mi o surowce z kupca tylko o sprzedaż rezydek/silosó itp.
To ja się będę jednak upierał, że są osoby, które nie kupią klejnotów choćby nie wiem co (bo nie, bo dla zasady, bo nie mają kasy, bo im szkoda) i ta część osób może grać bez weterana i innych dobrodziejstw, dopóki nie pojawiłaby się możliwość zakupu klejnotów za zasoby w grze. Inna część osób z powodu braku tych dobrodziejstw może w którymś momencie zniechęcić się do gry, przed czym mogłoby powstrzymać zaproponowane rozwiązanie.
Z drugiej strony, być może jest dużo osób, które wydają małe kwoty na klejnoty i gdyby pojawiła się możliwość ich zakupu za zasoby, to przestałyby wysyłać te smsy i tu leży pies pogrzebany. I w tym świetle rzeczywiście pomysł handlu klejnotami w grze nie jawi się zbyt optymistycznie w kontekście zarobku dla BB...
(...)w grach modelu free-2-play nie ma możliwości handlu walutami premium(...)
Tu bym tak nie generalizował, jest parę gier F2P gdzie gracze mogą sprzedawać/kupować waluty premium za surowce zdobyte w grze. Sam w jednej z takich gier dość długo utrzymywałem konto premium bez wkładania w grę ani złotówki.
W przypadku TSO jestem jednak przeciwny takim rozwiązaniom. Powody w zasadzie zostały podane powyżej przez innych.
Post do usunięcia - się nie ten guzik wcisnął i poszła odpowiedź zamiast edycji :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.