PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Zwiększenie dropa w Dzieciach Sawanny



romsheff
10.06.2013, 10:59
W zasadzie kilka przygód wymagałoby poprawek w dropach. Dlaczego te poprawki są potrzebne, bo wystarczy popatrzeć na ceny przygód na wadze.

Zaczynimy jednak od najmniej popularnej przygody, którą nawet za rybkę nie jest łatwo sprzedać. Drop z Dzieci Sawanny na handlu pojawia się bardzo rzadko, co też potwierdza, że niewiele osób robi tą przygodę.

Mam dwie propozycję:

1. Podwoić ilość granitu – slot nr 1
2. Dodać Silos (5% szansy) – slot nr 6

sparkz
10.06.2013, 11:08
Podwoic ilosc wszystkich surowcow w 1 slocie + zwiekszyc jakosc broni z dropow do tej z wiktora i jej ilosc do o 33% wyzszej niz ta z wiktora.

Na silos bym nie liczyl na powaznie ..

RedJul
10.06.2013, 11:24
Ruszyłeś ważny problem.
Osobiście uważam, że we wszystkich przygodach należałoby zmienić dropy. Czytaj zwiększyć :)
W jednych bardziej, innych mniej, dodać nowe atrakcyjne elementy.
Na silos bym nie liczył, ale jest sporo budynków ozdobnych które można tam wstawić.
Jeszcze inne nagrody zlikwidować całkiem - nieporozumieniem na przykład jest dosypka zboża w przygodach z najwyższej półki.

Larxand
10.06.2013, 11:31
Podpisuję się pod tym co pisze Sparkz. Silos to może przesada, ale może Statua Szalonego Kórlika ;)

MANOLO_PL
10.06.2013, 11:31
Banitów mi nie ruszać jest ok.

sparkz
10.06.2013, 12:07
Banitów mi nie ruszać jest ok.

Banici akurat dostali zmiane dropa w pazdzierniku 2011, obecna ilosc jest 2,5 krotnie wyzsza od pierwotnej ;p No i oczywiscie jest OK.

Marcja
15.06.2013, 15:57
Zagłosowałam na silos :D

Jasne, że drop w dzieciach jest za mały. Ale innym rozwiązaniem, może bardziej realnym byłoby wprowadzenie trzeciego miejsca w przygodzie.

Zupełnie nie rozumiem osób, które głosują za "zlikwidowaniem" przygody :D Abstrahując już od tego, że przygód w tej grze jest w ogóle za mało, to "dzieci" to jedna z najciekawszych (oczywiście nie licząc dropa ;))

panghy
15.06.2013, 19:46
Zwiększenie ilości granitu nie pomoże, a silos jest nierealny. Mogłoby pomóc zmniejszenie strat - usunięcie psów z kilku obozów tak żeby nie traciło się konnych. Jeśliby traciło się tylko rekrutów, wtedy DS byłoby porównywalne do 2x Banitów - straty podobne, a drop i PD trochę większe w DS.