Zobacz pełną wersję : Gra Zadania Gildyjne, modyfikacja.
Zamiast oczekiwać, aż wyznaczona liczba graczy ukończy zadanie gildyjne, proponuje nieco zmienić system.
Zadanie gildyjne trwało by 24h ( coś ala zadania dzienne).
W tym czasie każdy z członków Gildii, który zrobi zadanie otrzyma monety gildyjne (po ukończeniu od razu otrzyma 117 monet gildyjnych).
Co 24h zadanie będzie automatycznie zmieniane na nowe.
Kto nie zrobi zadania, ten nie otrzyma monet gildii.
Jak wiadomo taka nagroda w tym przypadku 117 monet gildii dostaje się jak cala gildia na to zasłuży czyli chyba 85% osób w gildii zrobi zadanie wiec spodziewam się tego ze na to nie pójdą ze polowa gildii zrobi zadanie a dostanie nagrodę jak teraz a wiec rozwiązaniem na to by było przeliczenie wszystkiego na % przykład:
jeśli 85% ludzi w gildii zrobi zadanie dostaje 117 monet
jeśli 42.5 % ludzi zrobi zadanie dostanie 58.5 monet
jak widać te wartości wychodzą trochę śmiesznie
wiec można zastosować tzw. " widełki " ilość osób gildii którzy zrobili zadanie i nagroda jaka otrzymają dodatkowo
0%-5% 7 monet gildii
5%-10% 14 monet gildii
10%-15% 21 monet gildii
15%-20% 28 monet gildii
20%-25% 35 monet gildii
25%-30% 42 monet gildii
30%-35% 49 monet gildii
35%-40% 56 monet gildii
40%-45% 63 monet gildii
45%-50% 70 monet gildii
50%-55% 77 monet gildii
55%-60% 84 monet gildii
60%-65% 91 monet gildii
65%-70% 98 monet gildii
70%-75% 105 monet gildii
75%-80% 112 monet gildii
80%-85% 119 monet gildii
85%-90% 126 monet gildii
90%-95% 133 monet gildii
95%-100% 140 monet gildii
Propozycję ogólnie oceniam negatywnie.
Po pierwsze: Gildyjne już w tej chwili działają na podobnej zasadzie jak dzienne (jeśli bieżące nie jest skończone, nowe pojawia się jako oczekujące). Raczej nikt nie narzeka na to, że zadanie musi zrobić określona ilość graczy i tego bym nie zmieniał. Narzekania koncentrują się na samych zadaniach, a nie na systemie działania zadań gildyjnych.
Po drugie: Te 117 monet to rozumiem ilość przykładowa, akurat ten system uważam za dobry, że ilość monet jest zależna od ilości członków gildii i od poziomu gracza. Choć są głosy, że ilości powinny zostać zamienione miejscami (te za wykonanie zadania indywidualnie z tymi za ukończenie zadania przez gildię). Ale to też jest sprawa dyskusyjna gdyż...
Po trzecie: Dość często są sytuacje, że niektórzy członkowie gildii prowadzą tzw. działania wspomagające, czyli sami nie robią danego zadania, ale pomagają innym graczom w ich wykonaniu dzięki czemu gildia może zadanie ukończyć w krótkim czasie. Dlaczego tacy mają zostać ukarani?
Po czwarte: Po tym jak zadania gildii zostały rozszerzone o nową listę zadań, należałoby wprowadzić w zasadzie tylko jedną zmianę. Aby tego samego zadania gildyjnego nie dostawali wszyscy gracze z danego przedziału poziomów, tylko żeby zadanie było losowe dla każdego gracza osobno z puli zadań dla jego poziomu.
Po piąte: Jak już wprowadzą zapowiadany system weryfikacji wykonania zadań gildyjnych, wtedy zniknie kolejna fura problemów wynikających z narzekania na hieny bazujące na tym, że inni gracze robią zadania na bieżąco, a niektórzy tylko spijają śmietankę w postaci codziennej paczuszki monet gildyjnych. Będzie można sprawdzić, będzie można się pozbyć hien.
Czlowiek_Lasu
28.05.2013, 22:26
Miałem niedawno inną propozycję rozwiązania tego problemu:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28995-Modyfikacja-warunku-zaliczania-zada%C5%84-gildii
Naprawdę się wam nie podoba?
Bloodshed
29.05.2013, 04:59
System zadań działa poprawnie jedyne co można dodać to taka opcja/tabela podglądu kto zrobił zadanie.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.