Zobacz pełną wersję : W tym obszarze wystapił błąd !!!!!
biało-czerwony
27.05.2013, 15:10
Witam
Mam problem - jak w tytule - dalej pisze " Prosimy spróbować ponownie" i odsyła mnie do logowania. Informacja ta wyskakuje zaraz po pojawieniu sie okna z wiadomościami
Proszę o pomoc
Biało-czerwony
Cześć, mam ten sam problem, od dzisiaj, o co chodzi???
SebaD1979
27.05.2013, 15:28
Jest szansa, że problem zostanie naprawiony automatycznie przez skrypt puszczany w nocy. Jeżeli rano dalej nie będziecie mogli się zalogować, to sprawa jest poważniejsza i trzeba będzie zgłosić to na support. A z tego co niektórzy piszą w innym wątku, to może się nawet zakończyć resetem konta.
Tak j.w. Jeśli skrypt nocny nie pomoże to pozostanie "reset". Ja nadal walczę o naprawę konta (prawie 50lvl) bo taka forma resetu jaka została mi zaproponowana jest kpiną
biało-czerwony
27.05.2013, 17:23
Witam
Dziękuje za odpowiedzi .
Perspektywa resetu jest przerażająca , mam nadzieje ze mimo wszystko "nocny skrypt" naprawi mi konto:)
Pozdrawiam
PS: Problem zgłosiłem do suportu ( w sumie jestem ciekaw jaka byłaby rekompensata za poważny reset )
mi zaproponowali tyle:
Posiadani specjaliści, budynki nabyte za surowce zebrane podczas trawania wydarzeń okolicznościowych (pisanki, dynie) oraz dotychczas zakupione klejnoty zostaną przekazane na zresetowane konto. Tyle że ja miałem dużo budynków kupionych na handlu których nie zwracają (ok. 80 silosów i młynów wodnych) o EXP nie wspominając
Stochlik
27.05.2013, 17:50
jak to czytam to sie sam o swoje konto boje ... massakra
Margerita75
02.06.2013, 14:11
Witam,
Od ponad godziny nie mogę wejść do gry! Tuż przed wczytaniem mapy pojawi się komunikat : "obszar serwera uszkodzony" - prosimy spróbować ponownie.
Bardzo nieładna sytuacja, nie chce nawet słyszeć o żadnym resecie konta.
Jesli operator nie jest przygotowany do udostępniania usługi, to niech nie pobiera pieniędzy za ulepszenia w grze.. Zainwestowałam w wyspę sporo kasy i nie wyobrażam sobie, że zostanie mi to zabrane ! Pozdrawiam i czekam na rzetelna odpowiedź.
godź. 17.00 i bez zmian;
i bez zainteresowania problemem....
ale sklep z klejnotami na pewno działa..
Galmachar
02.06.2013, 17:44
W nocy działa skrypt naprawiający większość uszkodzonych obszarów serwera.
katarzynka75
02.06.2013, 17:45
Nie chcę Cię martwić ale ja tak mam od ponad tygodnia, zgłoszenie wysłane do supportu - odpisali tylko tyle że zgłoszenie zostało przyjęte i echo... zaczynam tracić nadzieję że cokolwiek z tym zrobią :( szukam nowej, ciekawej gry :)
EX_Zakrecony
02.06.2013, 18:01
Margerita75: część uszkodzonych obszarów udaje się naprawić automatycznie w nocy, jeśli jutro problem nadal będzie występować to proszę skontaktować się z supportem.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Margerita75
02.06.2013, 18:07
Dziękuje..
W nocy śpię, w tygodniu jestem zajęta, dzisiaj miałam czas na grę :(
Katarzynka ? co Ty piszesz?? Tydzień czasu???? Co to za nieprofesjonalne podejście..
Dopiero co zrobiłam kolejny poziom i tak się cieszyłam z nowości... Aż ciężko uwierzyć, że tak się jeszcze traktuje Klientów...
EX_Zorro
02.06.2013, 19:31
Niestety support odpowiada na zgłoszenia w kolejności ich nadsyłania, jeśli gracze zasypią support zgłoszeniami to później trzeba czekać na odpowiedź. Naturalna kolej rzeczy, chociaż i tak teraz jest lepiej niż kilka miesięcy temu.
Margerita75
02.06.2013, 19:49
Mam nadzieję, że rano będzie już w porządku:)
pozdrawiam,
Margerita75
Margerita75
03.06.2013, 06:50
MOD_Zorro i MOD_Zakrecony - Nocne działania przyniosły oczekiwany skutek :) działa, dziękuje Wam za informacje.
Katarzynka - trzymam kciuki abyś mogla jak najszybciej wejść na swoją wyspe.
Pozdrawiam,
Margerita75
katarzynka75
03.06.2013, 08:46
No niestety, kolejna noc nie przyniosła rozwiązania :( Czekam nadal az ktos potraktuje mnie poważnie :(
Kumpel ma to samo, do tej pory nie udało się nic zrobić... Kazali mu czekać do następnej przerwy technicznej, a po niej dać odpowiedź czy się już loguje... Jeśli nie to reset konta -prawdopodobnie... i zabawa od zera.
witam ..cały czas nie moge grac pisze że bład na serwerze:/ złota góra
Sebaszczyn
06.06.2013, 13:04
A ja na Koloni mam błąd "Obszar serwera uszkodzony" po przerwie udało mi się zalogować, pograłem z 15-20 min i mnie wyrzuciło i od tamtej pory cały czas jest to samo, wyczyszczenie przeglądarki albo logowanie na innej nie pomaga.
P.S na serwer testowy loguje się normalnie
mam to samo co sie dzieje:/???
ja tak samo nie moge wejsc podaje obszar uszkodzony i cofa do glownej...
imprezator
06.06.2013, 13:17
ja tez!!!!! wyspa uspiona kosze wrzucone i mnie wywaliło.... obszar serwera uszkodzony... ile czasu wam to zajmie?????? i kto mi straty pokryje?
Napisałem zgłoszenie napisze też tutaj: ZŁOTA GÓRA>
Wydane 15k granitu przesłane od innych grających teraz. bez błedu, mam nadzieje że odblokowanie stref nastąpi z oddaniem strat spowodowanych przez BB
Djaus mnie tez wywaliło :(
w tym obszarze wystapił bład..cały czas to samo://///
katarzynka75
06.06.2013, 13:31
Niestety kolejna aktualizacja nic nie zmieniła, od 2 tygodni mam uszkodzony obszar serwera i ZERO reakcji ze strony supportu!! Włożyłam w tą grę sporo pieniędzy i jedyne na co zasłużyłam ze strony supportu to totalna ignorancja... no gratuluję podejścia do klienta :(
moze komus sie nudzi i policzy mniej wiecej straty wynikle z ignorancji BB (gracze ostrzegali ze dodatek jest niegotowy):):) ciekawe czym BB zrekompensuje swoj blad i jak to bedzie sie mialo do faktycznych strat jakie ponieslismy w wyniku niedzialajacych serwerow.
L_E_S_T_A_T
06.06.2013, 13:37
siemka :)
u mnie problem pojawił się jakies 2h temu... Mam nadzieje że uda się to rozwiązać..
Pozdrawiam all
Oto co ja dostałem tekst poniżej. OK, mogę się zgodzić na utratę pewnych rzeczy, ale uważam, że proponowane surowce przez Support są trochę śmieszne. Tak na prawdę to żałuje tych paru stów zainwestowanych w tą grę. Słuszne są słowa o zapisywaniu i odtwarzaniu danych z ostatnich logów. Poziom mój nie był wysoki, zaledwie 38, samych surowców się trochę w magazynach uzbierało. I teraz dostaję, moim zdaniem trochę śmieszną ilość na start - bo niestety rusza się o poziomu 1 z przejściem przez wszystkie samouczki.
W dniu 2013-06-10 10:52:38 użytkownik Account Support <account.support@thesettlersonline.pl> napisał:
Witaj kesso11,
Bardzo mi przykro, iż Twój problem nie został naprawiony. Jest mi niezmiernie przykro, lecz niestety, wszystkie dostępne narzędzia i środki mogące rozwiązać problem zaistniały w Twojej rozgrywce, zostały wyczerpane.
Jeśli wyrazisz zgodę, na Twoim koncie może zostać uruchomiona opcja „ reset konta”.
Twoje konto powróci wówczas do pierwszego poziomu i rozgrywka ponownie rozpocznie się od przejścia samouczka.
Wiąże się to zarówno ze stratą wszystkich budynków, jak i zakupionych przez Ciebie specjalistów.
Reset konta jest o tyle korzystniejszą opcją od likwidacji obecnego konta i założenia nowego, gdyż wszyscy Twoi znajomi pozostaną na liście, a w sytuacji, gdy jesteś członkiem lub liderem gildii również w tej materii nic nie ulegnie zmianie .
Jeśli opcja umożliwiająca reset konta zostanie przez nas aktywowana i będzie dostępna po zalogowaniu się na stronie głównej w zakładce „Mój profil”, wówczas w okno „reset konta” należy wpisać hasło używane do logowania się do gry.
W ramach rekompensaty otrzymasz następujące rzeczy:
- wszystkie klejnoty przez Ciebie zakupione, nawet te które zostały użyte
- wszyscy specjaliści którzy nie zostali zakupieni za klejnoty, czyli ci zakupieni za prezenty eventowe
- budynki zakupione za prezenty eventowe
- 3 ostatnie prezenty otrzymane z systemu
- wszystkie rzeczy otrzymane z pudełek, które nie zostały automatycznie zwrócone na konto
- po 4000 kamieni, desek iglastych i narzędzi, po 2500 marmuru, desek liściastych i monet oraz po 1500 granitu, desek egzotycznych i map.
Najmocniej przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności z tej sytuacji wynikające.
Życzymy miłego dnia.
Pozdrawiam,
Monika
Zespół The Settlers Online
katarzynka75
13.06.2013, 10:00
Ja otrzymałam info z supportu ze po najbliższej konserwacji problem moze zostanie rozwiązny - niestety dzisiaj nadal mam "obszar serwera uszkodzony"... tracę nadzieje :(
tomek_78
13.06.2013, 10:40
katarzynko75: myślałem, że zrezygnowałaś z gry, nie mogłem wejść na Twoją wyspę. ***
Wiadomości do supportu wysyłamy w swoich sprawach nie innych, i proszę nie nawoływać do zasypywania supportu bo tracą na tym wszyscy gracze którzy muszą dłużej czekać na odpowiedź /Mod Zakrecony/
Goldmano
13.06.2013, 11:38
u mnie w gildii jeden z graczy ma podobny problem chyba, bo jak próbuje wejść do niego na wyspe to mnie wywala. co ciekawe sprawdzałem cały sojusz w ramach wizyty duszpasterskiej lidera ;) i tylko na nim mnie wywala. ciekawe czy nocny skrypt pomoże
i ciekawi mnie jak to:
Bardzo mi przykro, iż Twój problem nie został naprawiony. Jest mi niezmiernie przykro, lecz niestety, wszystkie dostępne narzędzia i środki mogące rozwiązać problem zaistniały w Twojej rozgrywce, zostały wyczerpane.
by sie miało do tego iż właśnie z przekory nagrałem swoją wyspe, co mam, gdzie mam, na jakich levelach
no i dodatkowo magazyn i gwiazdka też nagrana
i co, uznają taki filmik za niewiarygodny czy coś i zaproponują 4k kamienia ?
katarzynka75
13.06.2013, 13:53
Otrzymałam dzisiaj wiadomość z supportu:
"Uprzejmie informuję, że Dział Techniczny podjął próbę naprawy tego błędu jednak zgodnie z logami systemowymi usterka ta powróciła. Dział Techniczny będzie na bieżąco monitorował ten problem i postara się naprawić błąd na Twoim profilu w grze. Niestety nie jest nam znany termin zakończenia tych prac.
Przepraszamy za zaistniałe trudności."
Wiec cóż, zostaje czekać....
Tomku miło że pomyślałeś o mnie, ja w sumie też powinnam była się odezwać.... Dzięki za wsparcie :)
Witam
Od godziny 3:00 mam ten sam problem. Pojawia mi się komunikat " W tym obszarze wystąpił błąd, prosimy spróbować ponownie". Czy komuś kto miał ten problem udało się zalogować do gry? Jeśli tak jaki był czas oczekiwania na reakcję?
Edit: problem z logowaniem ustąpił natomiast niestety zaginął mój weteran wraz z 66 kusznikami. Wysłałem go na przygodę tuż przed awarią. 4 generałów z tawerny dotarło na miejsce natomiast Weteran się rozpłynął. Czy ktoś miał podobną sytuację?
katarzynka75
27.06.2013, 10:10
Kolejne konserwacje miały miejsce a ja od 5 tygodni mam nadal obszar serwera uszkodzony :(
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.