PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Skalowalność, nowy specjalista, automatyzacja



Orion_Omega
15.05.2013, 20:24
Było by niezmiernie miło aby skala na suwaku w magazynie prowiantu przeskoczyła o 1 miejsce. Dodawania do produkcji wielu np pokarmów dla ryb można by zastąpić np produkcją 25k sztuk przy jednym kliknięciu - w "endgame" bardzo przydatne. Rzecz jasna przeskalowanie tyczy się wszystkiego co w magazynie jest, a nie tylko pokarmu dla rybek.

Drugą szalenie interesującą z punktu widzenia szeregów graczy pracujących i poświęcających mniej czasu online ( być może za to dla ułatwienia więcej inwestujących w klejnoty ) była by możliwość planowania produkcji czyli tak zwanej automatyzacji np. Ustawienia w magazynie prowiantu produkuj 1 kosz np co 5-10-15-20 godzin itp. Myślę również, że w zamian mogłoby to kosztować wtedy o jakąś prowizję więcej. Innym rozwiązaniem byłoby dokupienie np budynku zautomatyzowanego magazynu prowiantu albo jakiegoś specjalisty "managera/zarządcy" który pod naszą nieobecność mógłby pomóc zarządzać "wioseczką". Mógłby taki specjalista pojawić się za klejnoty w markecie i jeśli owy specjalista mógłby automatyzować pewne czynności to rozwiązało by to problem przesunięcia suwaczków o jedno miejsce, a zarazem można by wprowadzić nowego speca do sklepiku oraz systemu badań. Ułatwienie dla zapracowanych i leniuchów.

Van-de-Lord
15.05.2013, 21:57
Rzecz jasna przeskalowanie nie tyczy się wszystkiego co w magazynie jest, a nie tylko pokarmu dla rybek.
To w końcu jak z tym jest? Najpierw mówisz ze nie wszystko, a potem ze nie tylko rybki.

Orion_Omega
15.05.2013, 22:04
Poprawione dzięki.

Hakardrag
15.05.2013, 22:30
Ten Menadżer Wyspy dla leni oczywiście za klejnoty - nie mniej niż za 30k klejnotów i to w czasowym abonamencie hehehehe i może być !

zwolk
16.05.2013, 10:08
Skalowalność:
Znacznie lepszym pomysłem jest proponowany w innym wątku multiplikator produkcji. (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji?highlight=multiplikator)

Automatyzacja:
Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie działa coś takiego jak kolejkowanie. Wrzucam tyle koszy ile chcę wyprodukować i one się produkują jeden po drugim. A jak skończą się robić, to lądują w menu gwiazdy. Loguję się i mam gotowe.

Specjalista:
Moim zdaniem gra ma sens wtedy, gdy samemu się w nią gra. Taki spec od zarządzania wyspą jest zbyt daleko idącym zautomatyzowaniem gry. Jak komuś się nie chce klikać, to niech nie gra.

Orion_Omega
16.05.2013, 17:34
Multiplikator faktycznie rozwiązał by problem ze skalowalnością więc jest to super rozwiązanie.

Automatyzacja: u mnie też działa kolejkowanie, przy czym nie chce mi się produkować codziennie kilka K rybek i dlatego siadam w tygodniu w 1 dzień i robie naraz kilkaset tysięcy i mam z głowy na jakiś czas. Multiplikator czy skalowalność mogłaby ten problem zastąpić natomiast co do

Specjalista: Też lubię grać sam, ale męczy mnie wracanie co dzień do pracy i odstawianie poletek i studni stąd taki pomysł :)

zwolk
16.05.2013, 17:40
Specjalista: Też lubię grać sam, ale męczy mnie wracanie co dzień do pracy i odstawianie poletek i studni stąd taki pomysł :)

Mnie też to męczy, stąd regularnie dokupuję kolejne silosy i młyny wodne które powolutku sprawiają, że wyspa w zakresie pól i studni staje się prawie bezobsługowa :)

P.S.
Podoba Ci się pomysł multiplikatora? Zagłosuj i podbij temat :)

anael6669
16.05.2013, 17:58
Uprzedzę sparkz"a: ale to wali multikontem, bez chęci przelogowywania się, a co do koszy idzie ja mam kolejkę w prowiancie na minimum dobę cały czas, jak więkrzość graczy.
poza tym dodam coś a'la zwolk":P nie ma odpowiedzi : Nic mi nie odpowiada, więc nie głosuje i "chyba" to nie zgodne z regulaminem":))

Bloodshed
17.05.2013, 06:58
troche zagmatwane bo jak to by bylo 25k koszy na raz? przeciez to koszt 3,000,000 rybek 1,500,000 chleba 500,000 wedlin i powiedz ty mi teraz jak sobie to wyobrazasz? ;)

Orion_Omega
17.05.2013, 23:31
miałem na myśli pokarm dla rybek, a nie kosze, i nie mam magazynu prowiantu ustawionego na dobę w przód bo czasami trzeba coś dla zadania gildii zrobić, ale każdy gra jak umie/lubi ja tylko pomysły rzucam jak nazwa forum wskazuje i po to sa wasze wypowiedzi, żeby stwierdzić czy cos ma sens czy nie :)

Androm3da
17.05.2013, 23:59
Hmm, sam pomysł ciekawy, tylko czy przy tych wszystkich "ułatwieniach", silosach, młynach wodnych czy chatkach łowców jeleni będziemy mieli co robić w grze ? nie powiem, lepiej kliknąć raz 25k pokarmu dla ryb niż klikać je 10x, ale chodzi też o czas produkcji, sam napisałeś że nie masz ustawionego magazynu na dobę, bo jednak może wyskoczy jakieś zadanie gildyjne w którym będzie potrzeba użycia magazynu, nawet przy tym co jest jeśli ustawimy sobie kolejki produkcji, to zawsze można z nich zrezygnować, a tak trzeba by czekać kilka godzin do ukończenia produkcji, zależy tylko od tego co byśmy sobie ustawili i w jakiej ilości, tak że jest i plus, ale jest i minus.
ogólnie jestem za :)