Zobacz pełną wersję : Problem z Płatnością - dzisiejsza promocja
Witam,
chciałem się zapytać, czy tez macie problem z kupnem klejnotów podczas dzisiejszej promocji? po wybraniu karty kredytowej lub przelewem, ciągle mi wyskakuje okienko, zarówno dla jednej i drugiej opcji, z takim komunikatem:
Przepraszamy, ale twoja płatność została odrzucona. Jeśli stwierdzisz, że to błąd, skontaktuj się z nami.
OK
A skontaktować tez za bardzo nie wiem z kim - obawiam się nawet ,że do tego momentu promocja się skończy :)
Czy to tylko u mnie się tak dzieje, czy to ogólny błąd?
z PayPal także jest ten problem
U mnie z kartą kredytową to samo.
zaba5666
14.05.2013, 13:40
Witam,
Ja również mam problem z każdą formą płatności (Papal, Creditcard czy z konta). Wszystko mi odrzuca. W ten sposób nie zarobią dziś na nas :D
Pozdrawiam
No niestety u mnie to samo.... nie wazne ktorej karty uzyje... kazda platnosc odrzuca :(
Normandia
14.05.2013, 14:12
Też mam ten problem próbowałem najpierw bezpośrednio kartą, później przelewem i cały czas nie przyjmowało mojej płatności sprawdzałem kilkukrotnie czy aby na pewno mam środki na koncie i z mojej strony było wszystko ok a teraz gdy użyłem pay pal to zabrało mi kasę z konta po czym wyskoczyła informacja że moja płatność została odrzucona. Straciłem pieniądze a klejnotów brak mam nadzieję że jakoś to naprawią
Pachulak
14.05.2013, 14:32
Potwierdzam. Płatność PayPal nie działa.. :/
Karatachi
14.05.2013, 15:49
ja w temacie :) sprawdziłem i u siebie i to samo, nawet zrobiłem przewalutowanie na koncie PayPal by nie było wątpliwości :) i tak odrzuca
czy ktos z osob wyzej wpisujacych sie jest obecnie w kraju ? czy sa to problemy tylko osob bedacych poza nim?
franekzpoczty
14.05.2013, 18:48
u mnie to samo. 3 razy probowalem i lipa. moze dlatego ze z niemiec probuje?
Normandia
14.05.2013, 19:31
Ja jestem w kraju i jest problem z płatnościami. Brawo dla Ubi za promocję z której nie da się skorzystać
Stela302
14.05.2013, 20:05
kupiłam dzisiaj klejnoty SMS-em i kasę mi pobrało a kodu nie dostałam i nie mogę odebrać klejnotów, czy można to jakoś naprawić ? jestem w Polsce
Pisz do suporrtu choc na platnosc smsem to chyba niewiele pomoga,chyba ze to nr na abonament i jestes w stanie udowodnic ze platnosc zostala dokonana.
Swoja droga gratuluje pomyslu przedluzenia promocji na klejnoty:) z ktorej i tak skorzystac nie mozna bo metody platnosci elektronicznych nadal nie dzialaja:)
Van-de-Lord
14.05.2013, 21:07
Mnie zastanawia jedno: zawsze podczas promocji pojawia się temat, ze coś nie działa, a ilu z Was próbowało wcześniej kupić klejnoty? Może to nie problem związany z promocją, ale cały czas występuje?
Jak ktoś jest z poza polski to zawsze można skorzystać z opcji połączenia VPN do polski, wystarczy w wyszukiwarce wpisać "vpn gate" i wybrać pierwszą stronę, wyszukać polskiego serwera i się połączyć (instrukcja jak to zrobić jest na stronie).
Normandia
14.05.2013, 21:20
Ostatnio kupuję tylko na promocjach i wcześniej nie miałem problemów z kupnem a teraz kasa poszła w .....
Ja kupuje niezaleznie od promocji i dotad nigdy nie mialem problemu ani z platnoscia ani z dostawa .... az do dzis
Ja próbuję z PL od świtu i wciąż lipa. Oby tak do 23:00, może uda mi się zaoszczędzić parę złociszy ;)
franekzpoczty
15.05.2013, 06:44
mi w koncu udalo sie zaplacic, ale klejnotow nie dostalem.ciekawostka
Pachulak
15.05.2013, 07:07
PayPal działa :)
zaba5666
15.05.2013, 08:19
Potwierdzam, można kupować.
No niestety, u mnie dalej płatność kartą nie działa...
Ale w końcu udało się to zrobić poprzez Przelewy24 :)
Normandia
15.05.2013, 09:48
A mi znów pay pal zabrał kasę po czym wyskoczył komunikat że moją płatność odrzuciło wielkie brawo dla ubi za organizację...
Mi udało się w dniu dzisiejszym przez PayPal. W dniu wczorajszym z karty mi ściągnęło ale klejnotów nie ma. Pisałem do suportu ale zero odpowiedzi na chwilę obecną.
Ja płaciłem sms. Kasę wczoraj połknęło a klejnotów brak. Totalna lipa. Trzeba będzie podjąć kroki prawne i zgłosić oszustwo i wyłudzenie kasy
Z FB po cichu zniknął post o promocji, o problemach z płatnościami ani słowa. Niby kasa zaoszczędzona, no ale tak to się drodzy Państwo nie robi.
Nie po cichu, tylko po prostu promocja się skończyła, więc i wiadomość zniknęła (i z FB i z głównej). I tak była przedłużona, bo pierwotnie miała się kończyć bodajże wczoraj o 23:00. A podobny wątek zapewne pojawi się przy okazji kolejnej promocji. Ciekawe tylko w jakim stopniu wina leży po stronie BB, a w jakim po stronie serwisów zewnętrznych obsługujących te płatności.
SebaD1979
15.05.2013, 13:54
Z FB po cichu zniknął post o promocji, o problemach z płatnościami ani słowa. Niby kasa zaoszczędzona, no ale tak to się drodzy Państwo nie robi.
Może dlatego zniknął, że promocja się skończyła? A problemy z płatnościami mogą być równie dobrze niezależne od BB, tylko od pośredników.
Sms puszczałem wczoraj około 11 rano więc promocja trwała. A kasa poszła....
Taki skrót myślowy, chodziło mi o to, że post zniknął bez słowa na temat problemów z płatnościami.
Problemy na pewno nie leżały po stronie banków, bank nie otrzymywał nawet informacji o próbie wykorzystania środków z karty (z którą wszystko jest w porządku). Nie leżał też raczej po stronie BB, a samej usługi Uplay. Po czyjejkolwiek stronie by nie leżał, jakiś komentarz ze strony BB byłby wskazany, ot dla przyzwoitości. No nic, szkoda (na szczęście).
Jedyny komentarz udzielą Ci jak napiszesz do nich ticket, na forum o takich rzeczach nikt z BB nie zabierze głosu
SebaD1979
15.05.2013, 15:27
W takim wypadku ticket trzeba by wysłać raczej do firmy obsługującej płatności. Jeżeli do banku nic nawet nie doszło, to raczej wina jest po ich stronie. Zdarzały mi się już takie sytuacje, tylko w przypadku przelewów z konta. Płatność zawisła i dopiero następnego dnia poszła. W przypadku karty prawdopodobnie idzie to trochę inną drogą i system się zwiesił przed obciążeniem karty.
Bloodshed
15.05.2013, 15:29
nie kupujcie kleju nie bedzie problemu...
grubyilysy
16.05.2013, 10:08
kupiłam dzisiaj klejnoty SMS-em i kasę mi pobrało a kodu nie dostałam i nie mogę odebrać klejnotów, czy można to jakoś naprawić ? jestem w Polsce
Mam ten sam problem.
Mejl do supportu allopass wysłany jeszcze we wtorek, post z formularza supportu BB wczoraj.
Na tę chwilę bez odzewu.
Wypada chyba wysłać choćby informację typu: "Twoje zgłoszenie zostało przyjęte pod numerem 123456778890"
JAJA!!
EDIT 17 V
BlueByte rozwiązało mój problem, wprawdzie po dwukrotnym wysłaniu zgłoszenia, ale jednak.
OK, dziękuje.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.