Zobacz pełną wersję : Gra System badań - poprawienie czasów produkcji
Boskicom
12.05.2013, 01:22
Materiały potrzebne do wyprodukowania manuskryptu:
-Zwykła papiernia (poziom 1) - czas produkcji 100 papieru 5h
-Gisernia (poziom 1) - czas produkcji 100 stalówek 5h
Introligator (poziom 5) - czas produkcji manuskryptu równa się 12h
Jaki jest sens w takim przypadku podnoszenia poziomów (oprócz Introligator ) skoro nie jestem wstanie sam na swojej wsypię przerobić materiałów które wyprodukuję. Co mi da, że podniosę budynek produkujący zwykły papier na 5 poziom, przez co osiągnę produkcję 100 papieru na 1h skoro dzienne zapotrzebowanie to max 200. Wychodzi na to że będzie to wyglądać tak jak z większością budynków eksperckich, w ogóle nie będzie się ich opłacało stawiać bo kantor będzie przepełniony towarem. Ktoś na poważnie powinien przyjrzeć się czasom produkcji zanim wprowadzą system badań do gry.
Zdaje sobie sprawę, że niektórym taka sytuacja pasuję, bo nie muszą patentów wykorzystywać, ale dla mnie jest to bez sensu, mogli od razu wprowadzić możliwość kupienia ksiąg u kupca. Tyle zamieszania z nowymi budynkami a tu wystarczy żeby 10% graczy je postawiło i są wstanie zapełnić kantor.
Opieram się na informacjach, które znalazłem na forum, jeśli są błędne lub nie pełne to z góry przepraszam.
Bloodshed
12.05.2013, 06:47
na serwerze testowym kazdy moze przetestowac nowe budynki na poczatku dostajemy odrazu 110k klejnotow wiec mozna poulepszac na 5pz bez czekania tygodnia
czas na testowym pokazuje ze wydaje sie byc bardzo dobrze przemyslana sprawa tylko jeszcze nie dodali mozliwosci uzycia systemu badan
Czasy produkcji ksiąg są ok, jedynie papiernie wg mnie produkują za szybko
EX_Zorro
12.05.2013, 10:07
czas na testowym pokazuje ze wydaje sie byc bardzo dobrze przemyslana sprawa tylko jeszcze nie dodali mozliwosci uzycia systemu badan
Wejdź w geologa i kliknij ikonkę na górze po prawej :)
To pokazuje że musicie dodać jakiś tutorial aby sie ludzie nie pogubili i forum nie zalały pytania gdzie klikać;)
Forum to tam pół biedy. Gorzej będzie na pomocy ;p
Boskicom
12.05.2013, 12:47
To pokazuje że musicie dodać jakiś tutorial aby sie ludzie nie pogubili i forum nie zalały pytania gdzie klikać;)
"Do gry zostanie dodany nowy bohater niezależny (tzw. NPC), który przydzieli graczom kilka zadań odnoszących
się do Systemu Badań (poziomy: 14, 24, 39). Dzięki temu zyskasz możliwość zapoznania się z możliwościami
systemu umiejętności.
Nowe okienko pomocy będzie wyjaśniało funkcje nowych obiektów - jego otwarcie nastąpi automatycznie, gdy natkniesz się na nowe budynki po raz pierwszy."
to raczej duzo nie da, bo nawet aktualnie mimo ze w samouczku podświetlają sie elementy które trzeba kliknąć ludzie zadają pytania, wiec co by nie dodali i tak nie spełni swojej roli, bo ludzie są LENIWI I CZYTAĆ IM SIĘ NIE CHCE.
krotos666
12.05.2013, 14:26
Jestem na NIE
Po to dali Nam możliwość zatrzymania produkcji w budynkach, żebyśmy sobie to regulowali.
Za dużo wyprodukujesz, zatrzymaj produkcję.
A bale przerób np. na węgiel.
Edit:
............ Zgodziłbym się tylko na poprawienie czasu / zmniejszenie czasu w introligatorni. :)
Ja mam dokładnie takie zdanie jak krotos666. Jak komuś przeszkadza że budynki za szybko pracują może je zastopować lub w ogóle nie stawiać i towary kupować.
No i jedyne co mym zmieniła to przyspieszyła introligatornie.
pewnie i wogole za darmo powinny byc ksiegi ... bo to Polska wlasnie
jak trzeba cos zrobic by cos dostac to juz ffee ...wszystko za darmo powinni dac , prawda ?
czasy produkcji sa bez sensu i jak nie zwieksza ich 10krotnie to tak jakby nic nie zrobili
te czasy może sa takie niskie tylko do celu testów, bo jakbyśmy mieli czekać godzinę az sie jeden papierek zrobi to testy by trwały pół roku albo i więcej aby wyszkolić 1 geologa, a tak to szybko półprodukty sie robia a ksiegi za klejnoty mozna miec w kilka chwil
Po paru dniach testowania proste wnioski jakie mi się nasuwają są następujące:
1. Ne ma co się wygłupiać w stawianie nie wiadomo ilu papierni, giserni, wystarczy po 1 każdego typu na 3 (max 4) poziomie i z buffem to świat i ludzie (chyba że ktoś będzie to robił na handel) a to z powodu czasów w introligatorni. W ciągu doby te budynki są w stanie wyrobić papier i stalówki idące w tysiące. Tym samym zupełnie odpada problem braku miejsca na wyspie oraz patentów.
2. Cały system badań jest zupełnie przyzwoity, pomijając niektóre zupełnie bezużyteczne kwalifikacje dla geologa. Z mojego punktu widzenia takim nieużytkiem jest na przykład znajdowanie złóż, które mogą być eksploatowane szybciej, ponieważ to by oznaczało, że będę je musiał odnawiać częściej (no ale to moje zdanie i pewnie ktoś inny znajdzie w takim złożu sens). Poza tym skarb w postaci 25 kamieni przy szukaniu złoża też jakoś specjalnie nie zachęca do wydawania punktów.
3. Nie zmieniałbym czasów wytwarzania w introligatorni, natomiast pomyślałbym o jakimś buffie. Skoro w Magazynie Prowiantu można za klejnoty zakończyć produkcję a mimo to dostępny jest królik, to być może i Introligator powinien mieć jakiegoś zwierzaka.
4. W settlersonlinewiki.eu jest (był) błąd w tłumaczeniu: discover x% greater deposits oznacza znajdowanie złóż o X% większych (za każdym razem) a nie X% szansy na znajdowanie większych złóż.
5. Zdobywanie rudy tytanu i bali egzotycznych z przygód nabierze teraz zupełnie innego znaczenia ;)
Van-de-Lord
13.05.2013, 10:31
ksiegi za klejnoty mozna miec w kilka chwil
Jak ktoś pomyśli, bo ja na początku powydawałem klejnoty na upy, chociaż część z graczy mówi ze były jakieś klejnoty specjalnie do testów (jakieś 17-20) u mnie niestety skończyło się na 5k za lvl i 5k w wiadomości z expem.
Być może macie rację,że na 1. faze testów specjalnie dali niski czas produkcji ,a potem jak bedą wprowadzać gienka i odkrywce to podbiją x2/x3. Najleszą opcją jest trzykrotne wydłużenie czasów produkcji ,bo inaczej rynek bedzie zawalony towarami już po pierwszym tygodniu.
Ale tak naprawdę to co to za problem że rynek będzie zawalony tymi towarami?
Van-de-Lord
13.05.2013, 11:40
Są dwa powody żeby się cieszyć że będzie zawalony:
-jak ktoś nie ma miejsca/nie chce produkować to szybko dostanie
-będzie niska cena
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.