PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Warsztat Granitu



Bizon8324
04.05.2013, 00:34
Witam proponuje aby twórcy gry stworzyli Warsztat Granitu,jestem pewien że każdy gracz był by bardzo zadowolony.

EX_Zorro
04.05.2013, 05:07
Proszę dodać ankietę.
Warsztat granitu, a w zasadzie kopalnia była swego czasu przewidziana w grze (wraz z poszukiwaniami od 52 poziomu). W chwili obecnej ten element został z gry wycięty, ale niewykluczone iż w jakiejś wersji pojawi się wraz z pvp.

Tornados
04.05.2013, 09:23
Sam nie wiem
Granitu niby ciagle malo ale jakby wprowadzili takie cos to niedlugo bylby ten sam problem ktory jest teraz z monetami

WaszkoG
04.05.2013, 10:17
warsztat granitu powinien byc dostepny do przejecia na wyspach gdy wejdzie PvP.
np warsztat otoczony obozami wikingow podbijasz je przejmujesz warsztat i bronisz sie przed innymi graczami budujac np mury, zamki itp. jak jestes w gildi to dostajesz dodatkowy % do produkcji granitu zalezny od ilosci przejetych warsztatow przez twoich towarzyszy. raz na tydzien pojawiali by sie np wikingowie w liczbie ponadnormatywnej i atakowali by twoje zdobycze, gdybys ich odparl dostajesz ladnego dropa i mase expa. jak oni wygraja wtedy ponownie zasiedlaja warsztat i ty musisz go na nowo zdobywac

Piotru70
04.05.2013, 13:25
warsztat granitu powinien byc dostepny do przejecia na wyspach gdy wejdzie PvP.
np warsztat otoczony obozami wikingow podbijasz je przejmujesz warsztat i bronisz sie przed innymi graczami budujac np mury, zamki itp. jak jestes w gildi to dostajesz dodatkowy % do produkcji granitu zalezny od ilosci przejetych warsztatow przez twoich towarzyszy. raz na tydzien pojawiali by sie np wikingowie w liczbie ponadnormatywnej i atakowali by twoje zdobycze, gdybys ich odparl dostajesz ladnego dropa i mase expa. jak oni wygraja wtedy ponownie zasiedlaja warsztat i ty musisz go na nowo zdobywac

Nie wyobrażam sobie bronić wyspy przed graczami zaraz po ataku wikingów.

Hakardrag
04.05.2013, 13:54
NIE - taka zmiana to już całkowicie rozłoży gospodarkę TSO.

W przyszłości, towary luksusowe oraz złoto nie powinny występować także w dropach. Te towary powinno zdobywać się na wojnie (PvP) lub z handlu (misje handlowe dla tych co nie będą uczestniczyć w PvP).

icaras
04.05.2013, 14:52
warsztat granitu powinien byc dostepny do przejecia na wyspach gdy wejdzie PvP.
np warsztat otoczony obozami wikingow podbijasz je przejmujesz warsztat i bronisz sie przed innymi graczami budujac np mury, zamki itp. jak jestes w gildi to dostajesz dodatkowy % do produkcji granitu zalezny od ilosci przejetych warsztatow przez twoich towarzyszy. raz na tydzien pojawiali by sie np wikingowie w liczbie ponadnormatywnej i atakowali by twoje zdobycze, gdybys ich odparl dostajesz ladnego dropa i mase expa. jak oni wygraja wtedy ponownie zasiedlaja warsztat i ty musisz go na nowo zdobywac

Z PvP chcesz zrobić mix PvP/PvE..

Tornados
04.05.2013, 16:47
Napewno nie tylko z PVP bo ja w tym udzialu nawet nie zamierzam brac
Ewentualnie zobaczyc co i jak zeby potem wyjasnic innym i nic wiecej

Piotru70
04.05.2013, 17:32
Kiedyś w settlersach budowało się stróżówki aby powiększać granice cesarstwa :P

smn79
04.05.2013, 20:47
ciekawe

Zajadek
05.05.2013, 06:02
Zamiast kombinować z kopalniami granitu to wolałbym żeby ktoś usiadł i pomyślał nad zbalansowaniem gry. Co mam na myśli?
Przede wszystkim wprowadzić mechanizmy gdzie będzie sie traciło kusze, damasceny i armaty. Teraz jest bez sensu - raz zrobione są i sa i są. Dzięki temu budynki do produkcji w/w stoją bezużytecznie z zzz a o upnieciu ich nwet nikt nie pomyśli. Nie wiem który z twórców obliczał koszty produkcji w tych budynkach....ale sie nie popisał.
Co do PvP to firma wycofała sie z tego pomysłu wiec go nie bedzie. Może w dalekiej przyszłości...b.dalekiej.

Tornados
05.05.2013, 10:36
No elite jeszcze czasem tracisz jak blok nie wyjdzie
Ale fakt kusznika od pol roku nie stracilem ani 1