Zobacz pełną wersję : Gra Warsztat Granitu
Bizon8324
04.05.2013, 00:34
Witam proponuje aby twórcy gry stworzyli Warsztat Granitu,jestem pewien że każdy gracz był by bardzo zadowolony.
EX_Zorro
04.05.2013, 05:07
Proszę dodać ankietę.
Warsztat granitu, a w zasadzie kopalnia była swego czasu przewidziana w grze (wraz z poszukiwaniami od 52 poziomu). W chwili obecnej ten element został z gry wycięty, ale niewykluczone iż w jakiejś wersji pojawi się wraz z pvp.
Tornados
04.05.2013, 09:23
Sam nie wiem
Granitu niby ciagle malo ale jakby wprowadzili takie cos to niedlugo bylby ten sam problem ktory jest teraz z monetami
warsztat granitu powinien byc dostepny do przejecia na wyspach gdy wejdzie PvP.
np warsztat otoczony obozami wikingow podbijasz je przejmujesz warsztat i bronisz sie przed innymi graczami budujac np mury, zamki itp. jak jestes w gildi to dostajesz dodatkowy % do produkcji granitu zalezny od ilosci przejetych warsztatow przez twoich towarzyszy. raz na tydzien pojawiali by sie np wikingowie w liczbie ponadnormatywnej i atakowali by twoje zdobycze, gdybys ich odparl dostajesz ladnego dropa i mase expa. jak oni wygraja wtedy ponownie zasiedlaja warsztat i ty musisz go na nowo zdobywac
Piotru70
04.05.2013, 13:25
warsztat granitu powinien byc dostepny do przejecia na wyspach gdy wejdzie PvP.
np warsztat otoczony obozami wikingow podbijasz je przejmujesz warsztat i bronisz sie przed innymi graczami budujac np mury, zamki itp. jak jestes w gildi to dostajesz dodatkowy % do produkcji granitu zalezny od ilosci przejetych warsztatow przez twoich towarzyszy. raz na tydzien pojawiali by sie np wikingowie w liczbie ponadnormatywnej i atakowali by twoje zdobycze, gdybys ich odparl dostajesz ladnego dropa i mase expa. jak oni wygraja wtedy ponownie zasiedlaja warsztat i ty musisz go na nowo zdobywac
Nie wyobrażam sobie bronić wyspy przed graczami zaraz po ataku wikingów.
Hakardrag
04.05.2013, 13:54
NIE - taka zmiana to już całkowicie rozłoży gospodarkę TSO.
W przyszłości, towary luksusowe oraz złoto nie powinny występować także w dropach. Te towary powinno zdobywać się na wojnie (PvP) lub z handlu (misje handlowe dla tych co nie będą uczestniczyć w PvP).
warsztat granitu powinien byc dostepny do przejecia na wyspach gdy wejdzie PvP.
np warsztat otoczony obozami wikingow podbijasz je przejmujesz warsztat i bronisz sie przed innymi graczami budujac np mury, zamki itp. jak jestes w gildi to dostajesz dodatkowy % do produkcji granitu zalezny od ilosci przejetych warsztatow przez twoich towarzyszy. raz na tydzien pojawiali by sie np wikingowie w liczbie ponadnormatywnej i atakowali by twoje zdobycze, gdybys ich odparl dostajesz ladnego dropa i mase expa. jak oni wygraja wtedy ponownie zasiedlaja warsztat i ty musisz go na nowo zdobywac
Z PvP chcesz zrobić mix PvP/PvE..
Tornados
04.05.2013, 16:47
Napewno nie tylko z PVP bo ja w tym udzialu nawet nie zamierzam brac
Ewentualnie zobaczyc co i jak zeby potem wyjasnic innym i nic wiecej
Piotru70
04.05.2013, 17:32
Kiedyś w settlersach budowało się stróżówki aby powiększać granice cesarstwa :P
Zamiast kombinować z kopalniami granitu to wolałbym żeby ktoś usiadł i pomyślał nad zbalansowaniem gry. Co mam na myśli?
Przede wszystkim wprowadzić mechanizmy gdzie będzie sie traciło kusze, damasceny i armaty. Teraz jest bez sensu - raz zrobione są i sa i są. Dzięki temu budynki do produkcji w/w stoją bezużytecznie z zzz a o upnieciu ich nwet nikt nie pomyśli. Nie wiem który z twórców obliczał koszty produkcji w tych budynkach....ale sie nie popisał.
Co do PvP to firma wycofała sie z tego pomysłu wiec go nie bedzie. Może w dalekiej przyszłości...b.dalekiej.
Tornados
05.05.2013, 10:36
No elite jeszcze czasem tracisz jak blok nie wyjdzie
Ale fakt kusznika od pol roku nie stracilem ani 1
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.