Zobacz pełną wersję : Problem z kontem
Engineer365
29.04.2013, 15:17
Witam,
Potrzebuje pomocy i wsparcia, od 19 kwietnia mam problem z kontem. Otóż po zalogowaniu się i naciśnieciu GRAJ w celu rozpoczęcia gry, wyświetla mi się:
Twój dostęp do gry został zablokowany z następującego powodu:
Twoje konto zostało zawieszone do wyjaśnienia, w celu wyjaśnienia sytuacji, należy skontaktować się z Supportem
Nie wiem co się dzieję, bo na pocztę nie dostałem żadnej informacji. Odrazu napisałem o moim problemie do supportu, a po 5 dniach ponowiłem moją wiadomość, a do tego czasu żero odzewu i informacji.
Czy spotkaliście się kiedyś z takim problemem? Co możecię mi polecić, a może nawet jakoś pomóc.
Dziękuje i pozdrawiam
Engi
hej ja nie mam info o zablokowaniu konta ale i tak mogę się zalogować ale nie mogę grać a miałam rozpoczętą przygodę!
kto wie co tam się dzieje
EX_Zakrecony
29.04.2013, 15:58
Engineer365: jeśli po wysłaniu zapytania do supportu otrzymałeś automatyczną odpowiedź na maila to proszę oczekiwać na odpowiedź z supportu.
alethea: jeśli jest to błąd typu "obszar serwera został uszkodzony" to w nocy konto powinno zostać automatycznie naprawione, jeśli tak się nie stanie to proszę skontaktować się z supportem.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Engineer365
29.04.2013, 16:15
A czy jest jakiś znany średni czas oczekiwania na taką odpowiedz? Z nieznanego mi powodu zostało zablokowane konto w które sporo zainwestowałem dlatego chcę to wyjaśnić i móc spowrotem wrócić do gry.
Burdajewiczek
29.04.2013, 17:59
Ostatnio pisałem do supportu w troche innej sprawie. Odezwali się po 2-3 dniach roboczych ;) Jeżeli nie odpisują to może sami nie wiedzą co Ci napisać prócz tego ze musisz czekać :)
Engineer365
29.04.2013, 18:14
To niech odblokują konto a wtedy niech zrobią sobie czas na myślenie ;/
MrocznyKosiarz
29.04.2013, 21:53
Może kogoś oszukałeś z droopem, albo z tego samego IP się logował ktoś kto nie jest zgłoszony i dostałeś bana.
Burdajewiczek
29.04.2013, 23:21
ja właśnie w tej kwestii pisałem do supportu, aby ustrzec się od bana za multikonto. Przyjęli zgłoszenie. Bardzo szybko i sympatycznie odpisali ;) Support nie jest w stanie z miejsca naprawić kodu gry więc musisz cierpliwie czekać chociaż wiem ze gdyby mnie cos takiego spotkało to tez przebierałbym z nogi na noge ;p
Mizferac
30.04.2013, 09:39
Jak nie dostajesz odpowiedzi, to sprawdź SPAM w swojej skrzynce. Mi wiadomości od supportu automatycznie tam lądują ;)
Engineer365
30.04.2013, 18:39
Cały czas sprawdzam, to juz 11 dzień bez żadnej odpowiedzi, eh.
Engineer365
07.05.2013, 07:00
A takie jeszcze jedno pytanie, ten problem jaki nadmieniłem wyżej do której kategorii w formularzu kontaktowym przydzielić?
EX_Zakrecony
07.05.2013, 10:37
"Problem z kontem" oczywiście
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Witam wszystkich,
Ja również w tej samej sprawie. wczoraj wieczorem jeszcze sobie ładnie grałem w TSO a dziś o 10:30 wyskakuje mi ze moje konto zostało zawieszone do wyjaśnienia, w celu wyjaśnienia proszę skontaktować się z supportem.
O co chodzi???
Oczywiście napisałem do supportu...tylko że dziś jest piątek i co, i do poniedziałku minimalnie muszę czekać??
EX_Zorro
18.05.2013, 16:52
@seodryk niestety tak. Support w weekendy nie pracuje.
:) a ja muszę:) w każdym bądź razie mam odp od nich i wiem czego szukają... myślą za mam 2 konta...ale spoko jestem w trakcie prowadzenia rozmów.
Pozdrawiam
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.