Zobacz pełną wersję : Gra Interfejs koszar
W związku z miłym poparciem dla propozycji modyfikacji interfejsu koszar w wątku, który ze względów formalnych został zamknięty, pozwalam sobie zamieścić tę propozycję jeszcze raz tutaj. Zapraszam do głosowania i dzielenia się uwagami.
http://img211.imageshack.us/img211/9617/barracksw.jpg
super tylko ankietę zrób albo niech mu ktoś zrobi bo za chwilę ponownie skasują Twojego posta.
Ankieta dodana, coś mi się Internet buntuje ;)
Taithwyrdd
24.04.2013, 14:15
Zdecydowanie za. A jeszcze bardziej zdecydowanie za zwiększeniem limitu produkcji jednostek, bo obecnie produkowanie większej ilości jednostek to katorga.
anrathiel1
24.04.2013, 14:41
Świetny pomysł i opracowanie. Jak najbardziej jestem za.
Tornados
24.04.2013, 15:37
Jak widze to swoj temat zalozyles? ;p
Gratulacje pomyslu moze BB w koncu sie ruszy i cos nowego doda
Taithwyrdd
24.04.2013, 15:58
Ewentualnie, jeśli obliczanie maksymalnej liczby możliwych jednostek do wyprodukowania to za dużo pracy dla serwerów to po prostu zwiększyć te 25 do 100 czy 200 jednostek.
Jestem jak najbardziej za, podpisuję się po dym obydwiema rękoma a i nogą spróbuję :D
Od siebie dodałbym jeszcze żeby wyprodukowane jednostki od razu były dostępne do użytku bo jak zwiększymy limit z 25 do np. 1000 to trzeba będzie czekać aż te 1000 jednostek się zrobi, lepiej by było żeby wyprodukowane jednostki od razu "wypadały" z kolejki produkcji i były gotowe do użytku.
Pewnie zaraz znajdzie się kilku mądry co powie to sobie klikaj po 1szt ale takim to dziękujemy ;)
rapalek11
24.04.2013, 19:52
jestem za
Taż dałem TAK, ale co z tego? Choćby było 1000 na tak, nikt tego nie przeczyta, a tym bardziej nie wprowadzi w życie :(
hey koledzy z Czarciego!.
Jestem jak najbardziej za, wstawianie np. 2k rekrutow na noc troche schodzi.
Pozdrawiam
bEmbus
@Stan58, więcej optymizmu. Niejedno rozwiązanie w tej grze pochodzi od graczy :)
Tornados
25.04.2013, 08:37
Tylko ci je wprowadzaja po roku ponad jak juz wiekszosc graczy zapomniala ;p
I wtedy cala zasluga dla supportu ze "poprawili" gre sami z siebie ;p
ursus_arctos
05.05.2013, 11:42
Pomysł bardzo trafny ja proponował bym to rozszerzyć również o magazyn prowiantu.
Było by to świetne rozwiązanie ale patrząc na to jak im idzie z pomysłem "kto wykonał zadanie gildii kto nie" to najwcześniej za rok lub dwa będziemy mogli robić więcej jednostek niż 25 :D
jedno pytanie czemu tylko 200 maks produkować a nie można by było że jak ktoś potrzebuje 1745 to sobie to wpisuje i czeka?
Tornados
05.05.2013, 14:36
Przeczytaj dokladnie opisy pod obrazkiem
To 200 u niego jest limitem wynikajacym z osadnikow, broni i napitku wiec mozesz te 1745 a nawet i 2567 jak masz te rzeczy
Goldmano
05.05.2013, 14:42
głosowałem w poprzednim wątku na tak, tu też jak najbardziej za jestem
@tornados w takim razie jestem na TAK
Jak najbardziej ZA - temat proponowany od roku i nic się nie zmienia.
Nie zapomnijcie o Magazynie prowiantu - najbardziej z produkcją pokarmu dla ryb - zwiększcie te limity o co najmniej 10x
BB_Xaar - temat ważny, wałkowany setki razy na forum i poprawiłby największą bolączkę każdego gracza - więc jeśli Tobie zależy to zrób coś z tym i daj znać gdzie trzeba aby coś w tym kierunku wreszcie zrobili.
Nie pisz że to dużo roboty i są ważniejsze sprawy - zawsze możecie zwiększyć chociaż licznik w koszarach z 25 na 200 i w pokarmie dla ryb z 25 na 200 - doraźne rozwiązanie, które nie wymaga wielu godzin skryptowania a ulży wszystkim.
Też jestem kolejny raz na tak.
Dodałbym możliwość - przerwania (nie mylić z zakończeniem) produkcji pierwszego zadania.
Wyprodukowane jednostki można przydzielić , reszta zasobów wraca do magazynu.
Jeśli nastawisz 1000R/1000Ł/1000Och/1000Ko/1000Ż i masz 5 lvl koszar to produkcja będzie trwała odpowiednio [HH:mm] [10:00/13:20/26:40/60:00/40:00]
czyli 1000Och będziesz miał za 1dzien i zablokowane koszary na 1 dzień !!!
Jeśli stracisz w bloku EŻ lub Konnych to będziecie narzekać.
Jest możliwość zakończenia całości produkcji - przy 1000R ile będzie kosztować zakończenie 1000 klejnotów ?
Bloodshed
30.05.2013, 06:52
Odświeżam temat gdyż jest bardzo ważny Larxand zrób proszę jeszcze coś takiego na Magazyn Prowiantu :)
miklasiak
30.05.2013, 06:54
Witam to jest usprawnienie o którym myślałem, obecne jest irytujące :)
Kty45, masz rację, przydałby się przycisk przerwania bieżącej produkcji wojska. Jeszcze do tego możliwość pauzy i przesunięcia bieżącej produkcji.
Bloodshed, taki sam mechanizm mógłby mieć zastosowanie w MP, więc myślę że nie ma co robić na to osobnej grafiki ani wątku. Ale dzięki za odświeżenie :)
Wolność i władza mają tylko jedną wspólną cechę: nadużywanie.
Karol Bunsch
Coś w tym jest.
The_Hihi
26.06.2013, 15:28
Tak
karan-ruth
26.06.2013, 20:57
Jestem na nie, ten pomysł jest dla mnie dużo czytelniejszy:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji
anael6669
26.06.2013, 21:29
A połącz multiplikator z tym i jest "bajka" ale jak to w bajkach bywa, wszystko jest tylko zmyślone.............
Bloodshed
24.08.2013, 08:40
Dobrze że ktoś ten temat odświeżył ciekawe czy w ogóle będzie ktoś miał to na uwadze ale to powinni już dawno zmienić albo wprowadzić razem z przygodami baśniowymi budowa po 4-5k jednostek jest uciązliwa
Nadal sie zastanawiam czemu BB nie wprowadza takiej modyfikacji do gry kazdemu by to ulatwilo granie a nie klikac po 300x25 wojakow ;] to samo prowiant ;)
Angelkaxd
24.08.2013, 15:02
Wg mnie to chyba najlepsza propozycja jaka padła o koszarach, tzn fajnie opracowana i zobrazowana ;)
Popieram
Bloodshed
25.08.2013, 07:54
No właśnie maja już podpórkę jak zrobić i ulepszyć koszary i magazyn prowiantu a tutaj cisza... Pewnego razu BB wszedł do nas na G1 i odpowiadał na pytania zapytałem czy coś takiego będzie wprowadzone odparł że "nie maja tego w planach"...
Świetny pomysł i gotowe rozwiązanie .Myślę że zawstydziłeś budowniczych tej gry pozdrawiam.
ta czas mija i co wprowadzili to nie a tyle osob jest na tak i tyle z tych wrzystkich ankiet ale pomysl bym taki bombowy;/
Strider81
01.09.2013, 20:40
Jak najbardziej jestem za..tyle, że odwołam się do wcześniejszych wypowiedzi i powinna być możliwość produkcji na max możliwości.
Bloodshed
03.09.2013, 07:51
up
krajan88
03.09.2013, 12:31
Fajnie to zrobiłeś, gratuluję pomysłowości :)
RobertBrave
04.09.2013, 12:28
Ja proponuje jeszcze zmodyfikować przenoszenie w kolejce i dodać opcje "przesuń na początek/koniec kolejki" jako dodatek do "przesuń w górę/dół".
A co do produkcji to może dało by sie zrobić pod spodem drugi suwak z mnożnikiem - nastawiamy 25 rekrutów i dajemy mnożnik x20 = 20 paczek po 25 rekrutów = 19x mniej klikania...
(...)drugi suwak z mnożnikiem - nastawiamy 25 rekrutów i dajemy mnożnik x20 = 20 paczek po 25 rekrutów = 19x mniej klikania...To się nazywa MULTIPLIKATOR (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji):)
pasiakpawel
04.09.2013, 19:49
Za
grzech1881
08.09.2013, 13:37
Tak
perigrinus
08.09.2013, 13:39
Popieram,bardzo dobre rozwiązanie
adamus402
08.09.2013, 20:07
jestem za
sznajderus
08.09.2013, 21:11
jestem za
oczywiscie za....i zapewne wszyscy sa za.....oprocz BB :D
uwazni czytelnicy forum znają moją teorie ktorej nie bede powtarzał po raz n-ty :)
Ojezuniu
10.09.2013, 19:32
Ileż można o to prosić. 6 stron komentarzy 400 osób na tak, kilka innych wątków w ogóle nas nie słuchają. Ciekawe czy w innych krajach też poruszany jest ten problem.
Stalerek
10.09.2013, 23:28
Jak najbardziej ja również jestem za. Bardzo fajnie to opracowałeś okno produkcji, jest jasne i czytelne.
Dzięki za wszystkie słowa uznania. To była pierwsza wizja, dziś bym to rozwiązał nieco lepiej ;)
Niezależnie od wszystkiego, mam nadzieję że przynajmniej uzyskamy odpowiedź na pytanie, dlaczego i po co ten limit 25.
Dodatkowo w magazynie prowiantu takie cos , bo karmy dla rybek i woni dziczyzny klikanie cały dzien robi sie nudne. Dodatkowo denerwujące jest niszczenie całej kolejki produkcji bo w gildyjnym zadaniu mam przerobić napitek na monety
Bloodshed
11.09.2013, 07:21
A więc czekamy z niecierpliwością na odpowiedź ze strony twórców gry...
"Czekamy, czekamy - na sygnał - centraaaali".
A centrala ciągle milczy.
Centrala nie milczy. Centrala postem niejakiego Slasha ogłosiła, że nas rozumie ale ma w poważaniu.
Również jestem za, a jeśli Slash ma Nas w poważaniu to My też powinniśmy go mieć i przestać wpłacać na konto tej firmy.
The_Hihi
28.09.2013, 23:05
Niech poprawią w końcu te koszary !
Już miałem tego posta pisać a jednak istnieje już taki ;D pomysł genialny - obecnie klikamy jak małpy na te guziki, żeby wojsko pobudować - - dodali przygody bajkowe, że trzeba co kilka dni po 4k jednostek budować - potem jest problem policzyć ile i czego budujemy, jak te biedne dzieci z pegi-7+ dają sobie rade z planowaniem i przygotowywaniem jednostek pod krawców ? Dodał bym jeszcze motyw "dezercji" czyli likwidacji poborowych - szczególnie przydatne kiedy trzeba studnie postawić i ma się limit populacji.
anael6669
07.10.2013, 01:26
Na poziomie krawca to już młyny powinieneś mieć wodne, ehh, ale i tak za koszarami jestem jak najbardziej za":P
Duszysko40
07.10.2013, 01:56
Już miałem tego posta pisać a jednak istnieje już taki ;D pomysł genialny - obecnie klikamy jak małpy na te guziki, żeby wojsko pobudować - - dodali przygody bajkowe, że trzeba co kilka dni po 4k jednostek budować - potem jest problem policzyć ile i czego budujemy, jak te biedne dzieci z pegi-7+ dają sobie rade z planowaniem i przygotowywaniem jednostek pod krawców ? Dodał bym jeszcze motyw "dezercji" czyli likwidacji poborowych - szczególnie przydatne kiedy trzeba studnie postawić i ma się limit populacji.
jakie 4k co kilka dni bywaja dni ze dziennie ponad polowe tego sie robi a na skunksie prawie tyle co piszesz
Na poziomie krawca to już młyny powinieneś mieć wodne, ehh, ale i tak za koszarami jestem jak najbardziej za":P
Ja już nie buduje studni dawno ;D ale mam na myśli innych graczy, tych którzy wystartowali - ostatni wyścig serwerów (balony) podbił wodę do kolosalnych cen - wiele razy natknąłem się na graczy, którzy szukali dowolnej przygody żeby tylko rozbić trochę wojska i pobudować studnie.
To i Tobie Duszysko40 8k dziennie będzie mało - kto wie - może zaraz może się premka pojawi x5 (super-skunks). Miałem na myśli ogół.
anael6669
07.10.2013, 03:18
No na premium to skunks za skunksem na CR leci w 3dni na premium 17cr, a tylko 2k miejsca na rekrutów było teraz na 7 dni mam 3k R, reszta wojo na krawca- 5 dziennie, to 5k R do wklepania co popołudnie, opcja niemiłosiernie przemiła, ehh, odnośnie balonów, to samo teraz będzie co po u niektórych- na golema":P
Agnieszka_N
07.10.2013, 14:21
A ja mam pomysł, może zastrajkujemy i nie będziemy kupować klejnotów? Brak kasy zmusi do szybkiego działania.
Bloodshed
20.10.2013, 06:50
No i wtedy wprowadzą interfejs tylko za klej i co wtedy? Musisz kupić aby budować więcej niż po 25...
Steelkill
29.10.2013, 13:29
Dodaj Larxand opcje budowy za klejnoty i popchnij do Supportu.
Dodaj Larxand opcje budowy za klejnoty i popchnij do Supportu.
Podobno już ktoś nad tym pracuje. Byłaby to miła niespodzianka na gwiazdkę :)
Ale z drugiej strony, skoro przedstawiciele BB przyznają, że nie mają zasobów, żeby zrobić coś takiego jak wyspa do testów (bo ta na tsotesting to istna porażka), to i trudno się spodziewać, żeby inne rozwiązania pojawiały się w tempie, które uznamy zgodnie za satysfakcjonujący. No ale trzymam kciuki.
Seroslav
05.11.2013, 09:38
Właśnie wpadłem na coś podobnego, ale widzę, że już jest taki temat i jeszcze bardziej dopracowany, więc TAK :)
Marcel2727
15.11.2013, 21:32
Oczywiście, masz na tak :) Czasami produkcja 25 to za mało lub po prostu trzeba szukać takiej ilości na której starcza surowców :/
maniemar
15.11.2013, 22:17
witam
tak
MrUriel18
15.11.2013, 22:31
również tak :)
Roberto_Krwawy
16.11.2013, 19:26
popieram zdecydowanie
Misiorww
17.11.2013, 15:26
bardzo na tak!
Daniel44
16.12.2013, 22:27
Popieram, bardzo fajny pomysł, właśnie o czymś podobnym myślałem! :)
Żeby nie było, że zapomnieliśmy.
Piotru70
11.05.2014, 13:52
Gracze 1:0 BB
fajnie zrobione, oby to weszło kiedys :O
Tornados
11.05.2014, 16:38
Garenos pytanie nie kiedy to wprowadza tylko czy wogole zechca to wprowadzic....
Pomysł super. Mnie się podoba, że w końcu będzie można wprowadzać liczby na Num Padzie. Tak samo powinno być przy wybieraniu ilości wojska w garnizonie.
Tylko szkoda, że BB udaje, że tego nie widzi.....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.