PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Interfejs koszar



Larxand
24.04.2013, 13:48
W związku z miłym poparciem dla propozycji modyfikacji interfejsu koszar w wątku, który ze względów formalnych został zamknięty, pozwalam sobie zamieścić tę propozycję jeszcze raz tutaj. Zapraszam do głosowania i dzielenia się uwagami.

http://img211.imageshack.us/img211/9617/barracksw.jpg

petowa
24.04.2013, 13:56
super tylko ankietę zrób albo niech mu ktoś zrobi bo za chwilę ponownie skasują Twojego posta.

Larxand
24.04.2013, 14:00
Ankieta dodana, coś mi się Internet buntuje ;)

Taithwyrdd
24.04.2013, 14:15
Zdecydowanie za. A jeszcze bardziej zdecydowanie za zwiększeniem limitu produkcji jednostek, bo obecnie produkowanie większej ilości jednostek to katorga.

anrathiel1
24.04.2013, 14:41
Świetny pomysł i opracowanie. Jak najbardziej jestem za.

Tornados
24.04.2013, 15:37
Jak widze to swoj temat zalozyles? ;p
Gratulacje pomyslu moze BB w koncu sie ruszy i cos nowego doda

Taithwyrdd
24.04.2013, 15:58
Ewentualnie, jeśli obliczanie maksymalnej liczby możliwych jednostek do wyprodukowania to za dużo pracy dla serwerów to po prostu zwiększyć te 25 do 100 czy 200 jednostek.

YouRQ
24.04.2013, 16:42
Jestem jak najbardziej za, podpisuję się po dym obydwiema rękoma a i nogą spróbuję :D
Od siebie dodałbym jeszcze żeby wyprodukowane jednostki od razu były dostępne do użytku bo jak zwiększymy limit z 25 do np. 1000 to trzeba będzie czekać aż te 1000 jednostek się zrobi, lepiej by było żeby wyprodukowane jednostki od razu "wypadały" z kolejki produkcji i były gotowe do użytku.
Pewnie zaraz znajdzie się kilku mądry co powie to sobie klikaj po 1szt ale takim to dziękujemy ;)

rapalek11
24.04.2013, 19:52
jestem za

Stan58
24.04.2013, 20:17
Taż dałem TAK, ale co z tego? Choćby było 1000 na tak, nikt tego nie przeczyta, a tym bardziej nie wprowadzi w życie :(

bembus
24.04.2013, 20:23
hey koledzy z Czarciego!.
Jestem jak najbardziej za, wstawianie np. 2k rekrutow na noc troche schodzi.

Pozdrawiam
bEmbus

Larxand
24.04.2013, 22:12
@Stan58, więcej optymizmu. Niejedno rozwiązanie w tej grze pochodzi od graczy :)

Tornados
25.04.2013, 08:37
Tylko ci je wprowadzaja po roku ponad jak juz wiekszosc graczy zapomniala ;p
I wtedy cala zasluga dla supportu ze "poprawili" gre sami z siebie ;p

ursus_arctos
05.05.2013, 11:42
Pomysł bardzo trafny ja proponował bym to rozszerzyć również o magazyn prowiantu.

Pit3rs
05.05.2013, 12:53
Było by to świetne rozwiązanie ale patrząc na to jak im idzie z pomysłem "kto wykonał zadanie gildii kto nie" to najwcześniej za rok lub dwa będziemy mogli robić więcej jednostek niż 25 :D

Szajbov
05.05.2013, 14:32
jedno pytanie czemu tylko 200 maks produkować a nie można by było że jak ktoś potrzebuje 1745 to sobie to wpisuje i czeka?

Tornados
05.05.2013, 14:36
Przeczytaj dokladnie opisy pod obrazkiem
To 200 u niego jest limitem wynikajacym z osadnikow, broni i napitku wiec mozesz te 1745 a nawet i 2567 jak masz te rzeczy

Goldmano
05.05.2013, 14:42
głosowałem w poprzednim wątku na tak, tu też jak najbardziej za jestem

Szajbov
05.05.2013, 16:47
@tornados w takim razie jestem na TAK

ToRsTeN
16.05.2013, 08:18
Jak najbardziej ZA - temat proponowany od roku i nic się nie zmienia.

Nie zapomnijcie o Magazynie prowiantu - najbardziej z produkcją pokarmu dla ryb - zwiększcie te limity o co najmniej 10x

BB_Xaar - temat ważny, wałkowany setki razy na forum i poprawiłby największą bolączkę każdego gracza - więc jeśli Tobie zależy to zrób coś z tym i daj znać gdzie trzeba aby coś w tym kierunku wreszcie zrobili.

Nie pisz że to dużo roboty i są ważniejsze sprawy - zawsze możecie zwiększyć chociaż licznik w koszarach z 25 na 200 i w pokarmie dla ryb z 25 na 200 - doraźne rozwiązanie, które nie wymaga wielu godzin skryptowania a ulży wszystkim.

kty45
16.05.2013, 11:03
Też jestem kolejny raz na tak.
Dodałbym możliwość - przerwania (nie mylić z zakończeniem) produkcji pierwszego zadania.
Wyprodukowane jednostki można przydzielić , reszta zasobów wraca do magazynu.
Jeśli nastawisz 1000R/1000Ł/1000Och/1000Ko/1000Ż i masz 5 lvl koszar to produkcja będzie trwała odpowiednio [HH:mm] [10:00/13:20/26:40/60:00/40:00]
czyli 1000Och będziesz miał za 1dzien i zablokowane koszary na 1 dzień !!!

Jeśli stracisz w bloku EŻ lub Konnych to będziecie narzekać.

Jest możliwość zakończenia całości produkcji - przy 1000R ile będzie kosztować zakończenie 1000 klejnotów ?

Bloodshed
30.05.2013, 06:52
Odświeżam temat gdyż jest bardzo ważny Larxand zrób proszę jeszcze coś takiego na Magazyn Prowiantu :)

miklasiak
30.05.2013, 06:54
Witam to jest usprawnienie o którym myślałem, obecne jest irytujące :)

Larxand
30.05.2013, 08:57
Kty45, masz rację, przydałby się przycisk przerwania bieżącej produkcji wojska. Jeszcze do tego możliwość pauzy i przesunięcia bieżącej produkcji.

Bloodshed, taki sam mechanizm mógłby mieć zastosowanie w MP, więc myślę że nie ma co robić na to osobnej grafiki ani wątku. Ale dzięki za odświeżenie :)

Polkjmn
26.06.2013, 09:53
Wolność i władza mają tylko jedną wspólną cechę: nadużywanie.
Karol Bunsch

Coś w tym jest.

The_Hihi
26.06.2013, 15:28
Tak

karan-ruth
26.06.2013, 20:57
Jestem na nie, ten pomysł jest dla mnie dużo czytelniejszy:
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji

anael6669
26.06.2013, 21:29
A połącz multiplikator z tym i jest "bajka" ale jak to w bajkach bywa, wszystko jest tylko zmyślone.............

Opores
24.08.2013, 00:06
dobre!

Bloodshed
24.08.2013, 08:40
Dobrze że ktoś ten temat odświeżył ciekawe czy w ogóle będzie ktoś miał to na uwadze ale to powinni już dawno zmienić albo wprowadzić razem z przygodami baśniowymi budowa po 4-5k jednostek jest uciązliwa

kazuja
24.08.2013, 10:30
Nadal sie zastanawiam czemu BB nie wprowadza takiej modyfikacji do gry kazdemu by to ulatwilo granie a nie klikac po 300x25 wojakow ;] to samo prowiant ;)

Angelkaxd
24.08.2013, 15:02
Wg mnie to chyba najlepsza propozycja jaka padła o koszarach, tzn fajnie opracowana i zobrazowana ;)
Popieram

Bloodshed
25.08.2013, 07:54
No właśnie maja już podpórkę jak zrobić i ulepszyć koszary i magazyn prowiantu a tutaj cisza... Pewnego razu BB wszedł do nas na G1 i odpowiadał na pytania zapytałem czy coś takiego będzie wprowadzone odparł że "nie maja tego w planach"...

aro1301
25.08.2013, 10:27
Świetny pomysł i gotowe rozwiązanie .Myślę że zawstydziłeś budowniczych tej gry pozdrawiam.

thordis
31.08.2013, 14:15
up

maxiss
01.09.2013, 16:27
ta czas mija i co wprowadzili to nie a tyle osob jest na tak i tyle z tych wrzystkich ankiet ale pomysl bym taki bombowy;/

Strider81
01.09.2013, 20:40
Jak najbardziej jestem za..tyle, że odwołam się do wcześniejszych wypowiedzi i powinna być możliwość produkcji na max możliwości.

Bloodshed
03.09.2013, 07:51
up

krajan88
03.09.2013, 12:31
Fajnie to zrobiłeś, gratuluję pomysłowości :)

RobertBrave
04.09.2013, 12:28
Ja proponuje jeszcze zmodyfikować przenoszenie w kolejce i dodać opcje "przesuń na początek/koniec kolejki" jako dodatek do "przesuń w górę/dół".

A co do produkcji to może dało by sie zrobić pod spodem drugi suwak z mnożnikiem - nastawiamy 25 rekrutów i dajemy mnożnik x20 = 20 paczek po 25 rekrutów = 19x mniej klikania...

zwolk
04.09.2013, 12:52
(...)drugi suwak z mnożnikiem - nastawiamy 25 rekrutów i dajemy mnożnik x20 = 20 paczek po 25 rekrutów = 19x mniej klikania...To się nazywa MULTIPLIKATOR (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji):)

pasiakpawel
04.09.2013, 19:49
Za

Mamiu
06.09.2013, 15:28
Za

grzech1881
08.09.2013, 13:37
Tak

perigrinus
08.09.2013, 13:39
Popieram,bardzo dobre rozwiązanie

macey0
08.09.2013, 14:45
Jak najbardziej za.

noon02
08.09.2013, 16:35
super sprawa

Koza54
08.09.2013, 16:45
Jestem za!

zabol66
08.09.2013, 19:35
spoko

adamus402
08.09.2013, 20:07
jestem za

sznajderus
08.09.2013, 21:11
jestem za

Zajadek
08.09.2013, 22:17
oczywiscie za....i zapewne wszyscy sa za.....oprocz BB :D
uwazni czytelnicy forum znają moją teorie ktorej nie bede powtarzał po raz n-ty :)

Ojezuniu
10.09.2013, 19:32
Ileż można o to prosić. 6 stron komentarzy 400 osób na tak, kilka innych wątków w ogóle nas nie słuchają. Ciekawe czy w innych krajach też poruszany jest ten problem.

Stalerek
10.09.2013, 23:28
Jak najbardziej ja również jestem za. Bardzo fajnie to opracowałeś okno produkcji, jest jasne i czytelne.

Larxand
11.09.2013, 01:02
Dzięki za wszystkie słowa uznania. To była pierwsza wizja, dziś bym to rozwiązał nieco lepiej ;)
Niezależnie od wszystkiego, mam nadzieję że przynajmniej uzyskamy odpowiedź na pytanie, dlaczego i po co ten limit 25.

jaco_j
11.09.2013, 01:22
Dodatkowo w magazynie prowiantu takie cos , bo karmy dla rybek i woni dziczyzny klikanie cały dzien robi sie nudne. Dodatkowo denerwujące jest niszczenie całej kolejki produkcji bo w gildyjnym zadaniu mam przerobić napitek na monety

Bloodshed
11.09.2013, 07:21
A więc czekamy z niecierpliwością na odpowiedź ze strony twórców gry...

AdramPL
25.09.2013, 17:34
"Czekamy, czekamy - na sygnał - centraaaali".
A centrala ciągle milczy.

Larxand
25.09.2013, 20:00
Centrala nie milczy. Centrala postem niejakiego Slasha ogłosiła, że nas rozumie ale ma w poważaniu.

Naito
28.09.2013, 07:34
Również jestem za, a jeśli Slash ma Nas w poważaniu to My też powinniśmy go mieć i przestać wpłacać na konto tej firmy.

The_Hihi
28.09.2013, 23:05
Niech poprawią w końcu te koszary !

Miod_ek
07.10.2013, 01:14
Już miałem tego posta pisać a jednak istnieje już taki ;D pomysł genialny - obecnie klikamy jak małpy na te guziki, żeby wojsko pobudować - - dodali przygody bajkowe, że trzeba co kilka dni po 4k jednostek budować - potem jest problem policzyć ile i czego budujemy, jak te biedne dzieci z pegi-7+ dają sobie rade z planowaniem i przygotowywaniem jednostek pod krawców ? Dodał bym jeszcze motyw "dezercji" czyli likwidacji poborowych - szczególnie przydatne kiedy trzeba studnie postawić i ma się limit populacji.

anael6669
07.10.2013, 01:26
Na poziomie krawca to już młyny powinieneś mieć wodne, ehh, ale i tak za koszarami jestem jak najbardziej za":P

Duszysko40
07.10.2013, 01:56
Już miałem tego posta pisać a jednak istnieje już taki ;D pomysł genialny - obecnie klikamy jak małpy na te guziki, żeby wojsko pobudować - - dodali przygody bajkowe, że trzeba co kilka dni po 4k jednostek budować - potem jest problem policzyć ile i czego budujemy, jak te biedne dzieci z pegi-7+ dają sobie rade z planowaniem i przygotowywaniem jednostek pod krawców ? Dodał bym jeszcze motyw "dezercji" czyli likwidacji poborowych - szczególnie przydatne kiedy trzeba studnie postawić i ma się limit populacji.

jakie 4k co kilka dni bywaja dni ze dziennie ponad polowe tego sie robi a na skunksie prawie tyle co piszesz

Miod_ek
07.10.2013, 02:13
Na poziomie krawca to już młyny powinieneś mieć wodne, ehh, ale i tak za koszarami jestem jak najbardziej za":P

Ja już nie buduje studni dawno ;D ale mam na myśli innych graczy, tych którzy wystartowali - ostatni wyścig serwerów (balony) podbił wodę do kolosalnych cen - wiele razy natknąłem się na graczy, którzy szukali dowolnej przygody żeby tylko rozbić trochę wojska i pobudować studnie.

To i Tobie Duszysko40 8k dziennie będzie mało - kto wie - może zaraz może się premka pojawi x5 (super-skunks). Miałem na myśli ogół.

anael6669
07.10.2013, 03:18
No na premium to skunks za skunksem na CR leci w 3dni na premium 17cr, a tylko 2k miejsca na rekrutów było teraz na 7 dni mam 3k R, reszta wojo na krawca- 5 dziennie, to 5k R do wklepania co popołudnie, opcja niemiłosiernie przemiła, ehh, odnośnie balonów, to samo teraz będzie co po u niektórych- na golema":P

Agnieszka_N
07.10.2013, 14:21
A ja mam pomysł, może zastrajkujemy i nie będziemy kupować klejnotów? Brak kasy zmusi do szybkiego działania.

Bloodshed
20.10.2013, 06:50
No i wtedy wprowadzą interfejs tylko za klej i co wtedy? Musisz kupić aby budować więcej niż po 25...

thordis
26.10.2013, 18:52
up;p

Steelkill
29.10.2013, 13:29
Dodaj Larxand opcje budowy za klejnoty i popchnij do Supportu.

Larxand
29.10.2013, 18:21
Dodaj Larxand opcje budowy za klejnoty i popchnij do Supportu.

Podobno już ktoś nad tym pracuje. Byłaby to miła niespodzianka na gwiazdkę :)
Ale z drugiej strony, skoro przedstawiciele BB przyznają, że nie mają zasobów, żeby zrobić coś takiego jak wyspa do testów (bo ta na tsotesting to istna porażka), to i trudno się spodziewać, żeby inne rozwiązania pojawiały się w tempie, które uznamy zgodnie za satysfakcjonujący. No ale trzymam kciuki.

Seroslav
05.11.2013, 09:38
Właśnie wpadłem na coś podobnego, ale widzę, że już jest taki temat i jeszcze bardziej dopracowany, więc TAK :)

Marcel2727
15.11.2013, 21:32
Oczywiście, masz na tak :) Czasami produkcja 25 to za mało lub po prostu trzeba szukać takiej ilości na której starcza surowców :/

maniemar
15.11.2013, 22:17
witam
tak

MrUriel18
15.11.2013, 22:31
również tak :)

MARRKOS
16.11.2013, 16:21
jestem za

Roberto_Krwawy
16.11.2013, 19:26
popieram zdecydowanie

Misiorww
17.11.2013, 15:26
bardzo na tak!

Daniel44
16.12.2013, 22:27
Popieram, bardzo fajny pomysł, właśnie o czymś podobnym myślałem! :)

Larxand
11.05.2014, 13:47
Żeby nie było, że zapomnieliśmy.

Piotru70
11.05.2014, 13:52
Gracze 1:0 BB

Myvu
11.05.2014, 14:15
fajnie zrobione, oby to weszło kiedys :O

Garenos
11.05.2014, 16:09
kiedy to wprowadzą ?

Tornados
11.05.2014, 16:38
Garenos pytanie nie kiedy to wprowadza tylko czy wogole zechca to wprowadzic....

Rula
12.05.2014, 12:43
Pomysł super. Mnie się podoba, że w końcu będzie można wprowadzać liczby na Num Padzie. Tak samo powinno być przy wybieraniu ilości wojska w garnizonie.

Polkjmn
12.05.2014, 15:52
Tylko szkoda, że BB udaje, że tego nie widzi.....