Zobacz pełną wersję : Gra Przydzielanie osadników do budynków
żenibyjakto
22.04.2013, 15:06
Witam, jeszcze nie przemyślałem tego dokładnie, nad proporcjami itd., ale chodzi mi o to czemu by nie zrobić możliwość przydzielania większej ilości osadników do jednego budynku. Wiem, że niezły byłby chaos po wprowadzeniu czegoś takiego, więc można by pomyśleć nad tym więcej czasu by można było wprowadzić to w życie. Im więcej osadników tym lepsza produktywność budynku. Dodatkowe rozbudowy by można było dodać więcej osadników. Coś w tym stylu. Pierwsza myśl zawsze najlepsza, więc napisałem. Piszcie co wy na to :)
Hmm jeżeli dobrze rozumiem to chcesz zrobić osadnika za każdy poziom budynku lub okresloną ilość osadników do danego budynku. 2 opcja odpada ,bo w innym przypadku 10 osadników w smolarzu miałoby kopa jak 10 smolarzy ,czyli spada wartość patentów.
Co innego opcja 1. Załóżmy ,że osoba full budynki na 5 lvl ,a posiada 300 patentowych i dodatkowo jakieś 30 niepatentowych. Obecnie daje to nam 330 zatrudnienia a po zmianach dawałoby 1650 zatrudnienia. Przykładowy gracz ma powiedzmy 60 rezydek na 3 lvl co daje nam 3000 popa,a taki z full wyspą nawet 7000. Wniosek jest taki : dla gracza, który wszystko ma, jest mu obojętne . Dla gracza początkującego jest to b. duże obciążenie i zapewne nie bedzie miał ani wojska na przygody ,ani gospodarki i ludzi na produkcję,bo rezydki niepatentowe swoje kosztują.
Jestem przeciw.
PS. Powinieneś wstrzymać się od głosowania we własnym pomyśle - tak na przyszłość.
Jesli produktywnosc budynku mialaby rosnac liniowo ze wzrostem pracownikow, to pomysl jest nierealny, bo budynek lv3 z dwoma osadnikami produkowalby 20% wiecej niz budynek lv5 obecnie, bez kosztow w surowcach i 8 dni poswieconych na upgrady.
Dla ludzi ktorzy obecnie maja budynki na lv5 produkcja by sie podwoila lub zwiekszyla jeszce bardziej (zakladajac, ze skoro mozemy dodac drugiego pracownika to mozemy i kolejnych), a juz teraz jest troche zbyt duza ..
żenibyjakto
22.04.2013, 18:41
To może by tak ustawić limit +1 osadnika na budowlę i zwiększyło by to produktywność o 20% przy czym możliwość dodania osadnika do niego byłaby możliwa tyko wtedy kiedy wykupi tą opcję i wtedy gdy warunek zostanie spełniony; podbicie wyspy i może i więcej. Limity trzeba by ustawić. Jeśli to zły pomysł i nie da się go rozwinąć tak by był dogodny to wątek ten jest zakończony.
dominik200613
22.04.2013, 20:01
Zważywszy na trudności związane z zmianą algorytmu gry /zmiana programu/, realizacja tej propozycji, wydaje mi się mało prawdopodobna.
Choć można ją teoretycznie przedyskutować.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.