Zobacz pełną wersję : Gra Nowe lvl budynków i graczy
A może by tak zrobić 6lvl budynków i 55lvl graczy??
Ale ulepszenia budynków za Tytan i deski/bale egzotyczne. Wówczas wzrosłaby ranga tych surowców, dodatkowo ranga granitu co do rzeczywistości jest zawyżona skoro się go daje jako nawierzchnię na tory żużlowe
Piotru70
20.04.2013, 13:39
Może kiedyś zwiększą poziomy budynków. Ale na razie priorytetem jest zwiększenie maksymalnego poziomu gracza.
No to z 55 lvl moze byc ciekawe tym bardziej ze ci co graja od poczatku i nie maja przerwy dawno wbili level 50 i co teraz gdzie oni sens widza grania dalej wiadomo ze kazda gra jest fajna jak osiagasz wieksze levele i mozliwosci a tu 50 i stop baw sie w polepszanie domkow :D
Piotru70
20.04.2013, 14:23
Jak zwiększą lvl gracza to nie na 55. Bo taki poziom gracze uzyskali by w miesiąc. Może 80.
samo zwiekszenie lvl nic nie da jeśli za tym nie będzie szedł dodatkowy content, bo inaczej to bedzie nadal klepanie tych samych przygód, z reszta potrzebny tez jest system nagród za kolejne lvl, bo jak wiadomo obecnie na 50 dostaje sie 2,5k klejnotu wiec co miało by byc w kolejnych.
Piotru70
20.04.2013, 14:39
W kolejnych lvlach może jakieś budynki i przygody typu "najazd wikingów".
Na nasza wyspe :) Czemu wlasnie naszej wyspy nie moga napasc i zajac jakis teren zreszta denerwoja mnie te slupki ogradzajace :D
Van-de-Lord
20.04.2013, 18:28
Już widzę jak czas podnoszenia na 6lvl wynosi 1 miesiąc :D
Obecnie jest to: 2,5 min x24 = 1h x 24 = 1 dzień x 7 = 1 tydzień x ?? = ???
Patrząc logicznie powinno być znowu x7 ale 7 tygodni to prawie 2 miesiące wiec pewnie by się zlitowali i dali miesiąc. I już widzę jak się prowiant czy koszary podnoszą na 6lvl ^^
Jak zwiększą lvl gracza to nie na 55. Bo taki poziom gracze uzyskali by w miesiąc. Może 80.
Jesli odpowiednio ustawia ilosc expa na level to wbicie 55 moze rownie dobrze zajac rok.
To tak na marginesie, gdyby ktos nie zauwazyl, ze lvl 47 to ledwie ~polowa expa na 50 ..
Bloodshed
21.04.2013, 07:42
napewno nie lvl 55 tylko wiekszy i dodanie jakis nowych przygod
32 lvl wbiłem w miesiąc, po roku gry jestem na 47 lvl i oceniam, że 50 lvl wbiję za kilka miesięcy. Wbicie potencjalnego 55 lvl to dla mnie kwestia podejrzewam paru lat, chyba że będzie to powiązane z jakimiś nowymi przygodami (np. zapowiadane kampanie) na których będzie można tłuc spore ilości expa. Oczywiście piszę z perspektywy gracza, który ma jakieś życie poza TSO, wszystko zależy od tego jak się gra i ile czasu się poświęca na grę.
Piotru70
23.04.2013, 18:58
Chyba nie znacie historii związanej z pierwszymi 50 lvl'ami.
Przyszło lato i kilku graczy nie miało nic do roboty.
Burdajewiczek
23.04.2013, 20:39
Piotru70 zgadzam się ;) Jeśli ma się przygotowany zapas surowców (napitek, chleb -> osadnicy w menu gwiazdy, broń) to mając trochę wolnego czasu można zrobić dziennie ponad 5 przygód. W chwili obecnej z dwoma weteranami, ukończenie czarnych zajmuje mi krócej niz transport generałów z wojskiem na przygodę.
romsheff
07.05.2013, 22:30
31 - 19 900 - 2 000 - 11,17%
32 - 28 000 - 8 100 - 40,70%
33 - 39 000 - 11 000 - 39,29%
34 - 51 000 - 12 000 - 30,77%
35 - 66 000 - 15 000 - 29,41%
36 - 88 000 - 22 000 - 33,33%
37 - 118 000 - 30 000 - 34,09%
38 - 158 000 - 40 000 - 33,90%
39 - 236 000 - 78 000 - 49,37%
40 - 314 000 - 78 000 - 33,05%
41 - 412 000 - 98 000 - 31,21%
42 - 535 000 - 123 000 - 29,85%
43 - 690 000 - 155 000 - 28,97%
44 - 885 000 - 195 000 - 28,26%
45 - 1 131 000 - 246 000 - 27,80%
46 - 1 441 000 - 310 000 - 27,41%
47 - 1 831 000 - 390 000 - 27,06%
48 - 2 321 000 - 490 000 - 26,76%
49 - 2 941 000 - 620 000 - 26,71%
50 - 3 746 000 - 805 000 - 27,37%
kolejno kolumny:
- poziom,
- ilość punktów potrzebnych do osiągnięcia danego poziomu,
- ilość punktów potrzebnych od poprzedniego poziomu,
- procent punktów potrzebnych do skoku na kolejny poziom
System jest mało spójny. Zastanawia np. dlaczego jest taka sama ilość
punktów potrzebna do skoku na 38 i 39 poziom ? Raz trzeba zwiększyć ilość punktów doświadczenia o 11%, a innym razem o 49%. Skąd tak duże różnice ?
Uważam, że powinna być jakaś stała wartość w procentach np. 27% zaokrąglona do pełnych tysięcy.
No i dlaczego skala się kończy na 50 poziomie ?
Albo 50 poziom i koniec gry, co jest oczywistym bezsensem albo jedziemy dalej, kolejne 27% punktów i skok na kolejny poziom. Nawet bez konkretnych nagród to lepsze niż obecna blokada. Przynajmniej można się porównywać z innymi graczami.
Jedyne czego się można przyczepić to to, że maksymalny level to 50.
Progi punktowe na kolejne poziomy? Jest to mniej więcej na tym samym poziomie (poza wspomnianą rozbieżnością na poziomie 39. tych 11% z poziomu 31 bym się tak nie czepiał, bo przykładowo z 1 na 2 masz 100% :)
I nie wiem do czego aż tak ci jest potrzebne porównywanie się z innymi. W TSO nie ma żadnych statystyk i bardzo dobrze.
romsheff
08.05.2013, 18:55
Jedyne czego się można przyczepić to to, że maksymalny level to 50.
Progi punktowe na kolejne poziomy? Jest to mniej więcej na tym samym poziomie (poza wspomnianą rozbieżnością na poziomie 39. tych 11% z poziomu 31 bym się tak nie czepiał, bo przykładowo z 1 na 2 masz 100% :)początkowych poziomów się nie czepiam, dlatego moje zestawienie zacząłem od 31 poziomu
I nie wiem do czego aż tak ci jest potrzebne porównywanie się z innymi. W TSO nie ma żadnych statystyk i bardzo dobrze.
Jeszcze trochę mi brakuje do pięćdziesiątki, ale na ten moment nie bardzo potrafię sobie wyobrazić kontynuowanie gry po jej osiągnięciu. Już się zrobiło trochę nudne, klepanie tych samych przygód, dzień za dniem. I pytanie po co, skoro nic więcej nie można osiągnąć.
Tornados
10.05.2013, 09:58
Popieram ja mam 44,5lvl i w grze trzymie mnie tylko czat i poswiecony czas na wbicie tego lvla...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.