PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Bank



StormerDSR
30.03.2013, 12:27
Każda osada powinna mieć swój bank. Pomysł jest prosty. Użytkownik lokuje tam część swojego złota, której obecnie nie zamierza wydawać i codziennie przyrastają mu odsetki od depozytu. Oprocentowanie powinno być zależne od poziomu budynku od 1 do 5% dziennie.

Hakardrag
30.03.2013, 12:45
Gdyby zastosować ten pomysł w TSO, to inflacja w grze pobiła by wszelkie rekordy - złota i tak jest już za dużo.
Ten pomysł miałby sens gdyby w sklepie można było kupować także za monety.

Ale o tym możemy jedynie pomarzyć.


PS. Brak ankiety spowoduje zamknięcie tematu ;)

Piotru70
30.03.2013, 14:54
5% dziennie? Wyobrażasz sobie ceny na rynku gdyby powiedzmy 10 osób na serwerze wrzuciło by do banku 50k monet? jak nie więcej... ? ...
Bez urazy, pomysł banku jako budynku ok. Ale jego funkcja w twoim opisie jest totalnym dnem. NIE

zbyszko74
30.03.2013, 17:14
Bez sensu.

TataRobert
01.04.2013, 13:38
Idea bank ma sens, ale dla klejnotów i to w sytuacji, gdyby nie było cotygodniowej premii za logowanie. Wtedy, stawisz budynek banku, lokujesz w nim swoje klejnoty i dostajesz stosowny procent. Znikłaby wtedy pokusa niezgodnego z regulaminem mnożenia kont. Do tego giełda, w której można byłoby handlować za klejnoty jak na prawdziwej giełdzie - zamiast tego prymitywnego handlu barterowego, jaki jest teraz. W dodatku, żeby był popyt na klejnoty, można dołożyć kolejny poziom rozbudowy tylko za klejnoty itd.