PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Koszary



Valaquenta
23.03.2013, 13:46
Rzecz banalna w swej prostocie. Dlaczego nikt z twórców nie pomyśli, aby w koszarach zwiększyć ilość produkowanego wojska, bez względu na jego rodzaj - rekrut, łucznik czy żołnierz do 250 jednostek maksymalnie w jednej turze, a nie jak dotychczas, po 25 jednostek? Przychodzi mi naklepać 1000 czy 1300 rekrutów i muszę klikać i przeciągać suwak kilkanaście razy aby taki nabór uzyskać. Rzecz jest tak wkurzająca, że aż śmieszna z mojego pkt widzenia, a myślę, że nie tylko z mojego. Pora chyba zabrać się za robotę i wprowadzić takie udogodnienia.

Radieth
23.03.2013, 14:06
Taki temat był już wiele razy, ale podzielam Twoją opinię w tej kwestii.

opona94
23.03.2013, 17:04
Z tego powodu, że tamten wątek jest zamknięty, ponownie (już w tym wątku) dałem na ankiecie "Tak".

The_Hihi
23.03.2013, 18:02
Po raz n-ty ten sam temat i po raz n-ty glosuje na TAK

zbyszko74
27.03.2013, 16:43
Mi to jakoś nie przeszkadza że jest tylko po 25 jednostek, bez sensu produkowac 1000 jednostek na raz i czekac 100 lat na zakonczenie rekrutacji. a co jesli trzeba ci nagle 50-ciu żołnierzy, a tu do zakonczenia szkolenia zostało np 24 godz. Moim zdaniem nie jest to aż takie potrzebne, a przesunięcie tego suwaczka ileś tam razy nie jest aż takie czasochłonne i wykanczające, bez przesady .

zwolk
27.03.2013, 18:06
Polecam wątek dotyczący wprowadzenia multiplikatora produkcji (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji) w koszarach i magazynie prowiantu, który jest pomysłem znacznie lepszym niż samo zwiększenie limitu w pojedynczej paczce. Proponowane tutaj rozwiązanie bez jednoczesnej możliwości anulowania produkcji "dużej paczki" nie jest najlepsze. O możliwości zmiany pozycji w kolejce koszar i magazynu prowiantu nie wspomnę :)

Edit:
Chciałem zagłosować neutralnie, ale nie jest mi to dane bo ankieta nie przewiduje takiej opcji :)

Edit #2:
Jednak zmieniam zdanie - wolę multiplikator więc tu jestem na nie.

Stan58
27.03.2013, 19:26
Przede wszystkim możliwość zmiany pozycji w kolejce koszar. A co do maksymalnej ilości w turze, jest mi to obojętne

Hersmen
30.03.2013, 00:07
No taki wątek widze już któryś raz z rzędu. Rzeczywiście frustrujące jest to ciągłe przewijanie paska i klikanie żeby wytworzyć wojsko na przygode. Nie ciekawa sprawa ten limit do 25 danej klay wojska a jak trzeba zrobić 1000 albo i więcej no to skaranie boskie. Ja jestem jak najbardziej za by przynajmiej zwiększono go do 100.

Piotru70
30.03.2013, 01:29
Nic, tylko się dopisać... Ludzie robią sobie ślepe nadzieję na jak najszybsze wprowadzenie PvP a nikt z BB nie pomyślał ze ten multiplikator jest raczej niezbędny...

Hersmen
30.03.2013, 09:39
Nic, tylko się dopisać... Ludzie robią sobie ślepe nadzieję na jak najszybsze wprowadzenie PvP a nikt z BB nie pomyślał ze ten multiplikator jest raczej niezbędny...

Pvp będzie możliwe tylko 25 jednostkami hehe :P

lukasollo
03.04.2013, 13:43
100 razy tak!!! I to samo z magazynem prowiantu bo już mi się nawet nie chce wchodzić do gry jak pomyślę, że mam za chwilę wyklikać 100k pokarmu dla ryb...