PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowa gałąż gospodarki.



keniczek
21.03.2013, 08:32
Myślę żę dobrym pomysłem na ożywienie gry byłoby wprowadzenie nowej gałęzi gospodarki związanej z wodą. Biorąc pod uwagę że gra toczy się na wyspach byłoby to całkiem natualne. Oto przykladowe budynki i funkcje. Wprowadzenie możliwoci budowy statków dałoby np możliwość odkrywania nowych złóż na wodzie, nowe gałęzie handlu (perły, owoce morza itp....), a także kilka nowych morskich przygód.

kazuja
21.03.2013, 09:35
Juz myslalem ze napiszesz o wydobyciu ropy :P wszystko w tej grze by sie przydalo ale i tak za bardzo nic do gadania nie mamy :)

Ojcu
21.03.2013, 11:35
Gałęzi gospodarki nie widzę. Nie chodzi o to, że jestem przeciw, tylko jakoś... no w sumie można by wtedy zrobić z tych owoców morza produkcję egzotycznych koszy czy coś w ten deseń. Oczywiście odpowiednia cena itp. itd. Co do przygód to jestem jak najbardziej za. Gra w tym aspekcie strasznie kuleje a dodanie nowych przygód i to w dodatku morskich mogłoby faktycznie cieszyć się sporą popularnością. Tylko też należy zaznaczyć, żeby te przygody były jako tako opłacalne a nie zrobione po to, żeby stały na wadze po 2 mapki sztuka.

Piotru70
21.03.2013, 12:57
Za wprowadzenie nowych surowców to jestem jak najbardziej za. Ale jedno pytanie mnie dręczy.
Co za te surowce będziemy mogli produkować? Jeżeli wprowadzenie nowych surowców będzie się opierało tylko i wyłącznie na produkcji "Premii" to ja dziękuję, bo na samych koszykach irmyy można wyciągnąć z wyspy nadprodukcję wszystkiego.
Ale jeżeli mieliby wprowadzać jakąś nową gałąź gospodarki, to można by pomyśleć nad wprowadzeniem kilku aspektów z gry "ANNO online" jest tam latarnia stojąca na morzu która odpowiada za określoną ilość statków a te z reguły odpowiadają za lvl jaki możemy mieć port. jakie możemy posiadać. Taki port mógłby służyć do:
1. Po pierwsze jak w temacie, nowy surowiec, owoce morza, małże, nie ważne. Może to być nawet smalec wieloryba. Ale ten surowiec będzie niezbędny do funkcjonowania budynku. Coś na zasadzie piekarni, nie ma mąki to nie ma chleba.
2. Budynek będzie oczywiście stał przy wodzie, bo ma to być port.
3. Czas produkcji nieokreślony bo nie mi to jest stworzyć.
4. Zysk powiedzmy np. z 5 małży po 24 minutach dostajemy 1 osadnika i 2 bale egzotyczne.
5. Małże uzyskujemy z bezpośredniego złoża na morzu. Można umiejscowić takie 3 gdzieś wokół wyspy, i na zasadzie Poszukiwania geologa i budowa kopalń. (w tym przypadku nie będzie to wizerunek kopalni tylko jakieś zarzucone sieci na morzu i jakiś kuter).
Wiem że drop jest trochę skąpy, ale ja chcę aby ta grę urozmaicono a nie ułatwiono.
Według mnie jest to ciekawy pomysł na wprowadzenie czegoś nowego. Lecz martwi mnie fakt że nowości na 2013 rok są już z góry zaplanowane i wszystkie pomysły jakie narzucamy będą rozpatrywane nie wcześniej niż na 2014. Takie jest moje zdanie.
PS. Ten mój pomysł odnosi się do pomysłu z Tematu o wprowadzeniu nowego surowca morskiego.

opona94
21.03.2013, 18:10
Dobry pomysł. Tylko dołącz ankietę.

Mailosz
25.03.2013, 15:17
Port by pasował do przygód: Budujesz statki (w stoczni) aby wysyłać wojsko na przygody (i do PvP jak już zrobią), a port to takie centrum dowodzenia: wyślij, przyślij, zobacz itp. Np. level portu by określał ile przygód możemy robić na raz, ilość statków by pozwalała wysyłać więcej wojska itp.

sparkz
25.03.2013, 15:30
Np. level portu by określał ile przygód możemy robić na raz, ilość statków by pozwalała wysyłać więcej wojska itp.

Wątpliwe, biorąc pod uwagę, ze te 2 rzeczy to obecnie chyba jedyne powody, zeby posiadac wiecej niz 4-5 generalow (a przy takiej liczbie nie ma argumentow za tym, zeby kupic nowych za diamenty).