PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Nowe budynki i surowce



opona94
18.03.2013, 18:53
Witam,

Chcę zaprezentować kilka pomysłów budynków i surowców. Budynki i surowce zostaną opisane poniżej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Spis treści:
1. Kaplica
a) Opis
b) Koszty budowy
c) Produkcja
2. Makaroniarz
a) Opis
b) Koszty budowy
c) Produkcja
d) Koszty rozbudowy
3. Stołówka
a) Opis
b) Koszty budowy
c) Produkcja
----------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Kaplica
a) Opis
Budynek wytwarzający Osadników. Osadnik przychodzi na świat 2 razy szybciej niż w Domu Władyki.
Obiekt nie może być rozbudowany. Nie jest przedmiotem handlu. Można kupić go za 400 Klejnotów.

b) Koszty budowy
Koszt budowy:
-2400x Deski z egzotycznego drewna,
-2800x Granit,
-2000x Marmur,
-1700x Narzędzia,
-800x Monety.
Typ budynku: budowle mistrzowskie
Wymagany poziom: 42
Czas budowy: 45 minut.
Koszt u Kupca: 400 Klejnotów.
Natychmiastowa budowa: 50 Klejnotów.

c) Produkcja
Osadnik przychodzi na świat 2 razy szybciej niż w Domu Władyki.
Czas produkcji wynosi 5 minut.
Nie będzie można dawać premii.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2. Makaroniarz
a) Opis
Wytwarza makaron.

b) Koszty budowy
Koszt budowy:
-1000x Deski z drewna liściastego,
-1000x Marmur,
-1000x Narzędzia.
Typ budynku: budowle zaawansowane.
Wymagany poziom: 26
Czas budowy: 25 minut.
Natychmiastowa budowa: 26 Klejnotów.

c) Produkcja
Czas produkcji wynosi 18 minut.
Poziom 1.
Zużywa:
-8 Mąka,
-5 Woda.
Produkuje:
-1x Makaron.
Poziom 2.
Zużywa:
-16x Mąka,
-10x Woda.
Produkuje:
-2x Makaron.
Poziom 3.
Zużywa:
-24x Mąka,
-15x Woda.
Produkuje:
-3x Makaron.
Poziom 4.
Zużywa:
-32x Mąka,
-20x Woda.
Produkuje:
-4x Makaron.
Poziom 5.
Zużywa:
-40x Mąka,
-25x Woda.
Produkuje:
-5x Makaron.

d) Koszty rozbudowy

Na 2. poziom:
-300x Monety,
-600x Marmur.
Na 3. poziom:
-800x Monety,
-1500x Marmur.
Na 4. poziom:
-800x Deski z egzotycznego drewna,
-1500x Granit.
Na 5. poziom:
-2000x Deski z egzotycznego drewna,
-3000x Granit.
--------------------------------------------------------------------------------------
3. Stołówka
a) Opis
Wytwarza Osadników 2 razy szybciej niż Dom Władyki.

b) Koszty budowy
Koszt budowy:
-5000x Deski z drewna liściastego,
-2500x Granit.
Typ budynku: budowla mistrzowska.
Wymagany poziom: 33
Czas budowy: 30 minut.
Obiekt nie jest rozbudowywany.
Natychmiastowa budowa: 30 Klejnotów.

c) Produkcja
Osadnik przychodzi na świat 2 razy krócej niż w Domu Władyki.
Czas produkcji: 7 minut 30 sekund.
Budynek:
-zużywa:
-2x Makaron,
-5x Woda,
-2x Chleb;
-produkuje:
-1x Osadnik.
-----------------------------------------------------------------------------------
To są już wszystkie moje propozycje. Myślę, że ten pomysł Wam się spodoba.

Piotru70
18.03.2013, 19:27
1. Kaplica
a) Opis
Budynek wytwarzający Osadników. Osadnik przychodzi na świat 3 razy szybciej niż w Domu Władyki.
Nie jest przedmiotem handlu i nie można kupić go za Klejnoty.


Za szybko. Mx. 2x i na pewno będzie dostępny za klejnoty.



c) Produkcja
Osadnik przychodzi na świat 2 razy krócej niż w Domu Władyki.
Czas produkcji: 7 minut 30 sekund.
Budynek:
-zużywa:
-5x Posiłek;
-produkuje:
-1x Osadnik.

Zawalisz sobie miasto budynkami które wytwarzają ci to samo co piekarnie+magazyn prowiantu, z tym że chleb jest bardziej uniwersalny.
Ale pomysł ciekawy gdyż wprowadzono by coś nowego.
Do tego zamiast Szefa kuchni od razu można dać stołówkę, gdzie makaron + chleb + woda = 1 osadnik.

PS. Zrób ankietę bo Moderator zaraz zamknie temat.

set2g
18.03.2013, 19:47
Budynki za klejnoty które generują ludki są o wiele gorsze od władyki, a ty chcesz dodać tak potężny budynek jak kaplica za garstkę surowców. Twoja wizja nie jest zła, ale ewentualny koszt by się szacowało w 20k klej ...

Nie piszesz nic o limicie ani o buffach. Zakładając istnienie takiego budynku na 5 lvl co 5min 5 osadników byś miał(przy jednym budynku), czyli jakiekolwiek linia piekarni staje sie bez sensu i jest to bezobsługowa dostawa osadników. I tu kupowanie silosów i młynów wodnych staje sie znów bez sensu.

Nastąpiło by zburzenie jakiegokolwiek balansu

opona94
21.03.2013, 18:53
Zanim robiłem zmiany w wątku, dodałem ankietę i opcja "Szef Kuchni" jest nieważna. Proszę nie zaznaczać tej opcji.

opona94
21.03.2013, 18:59
Uwaga! Możecie głosować w ankiecie i ocenić wątek.

Ojcu
21.03.2013, 19:20
Żaden z nich. Mamy władykę, mamy szkółki wiejskie jak i osadników z chleba. Jak dla mnie to wystarczająco dużo jak na osadników. Moim zdaniem gra powinna się rozwijać na różnych horyzontach a nie drążyć jeden konkretny.