PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Premia - Eliksir Pracowitości



opona94
17.03.2013, 13:04
Witam,

Mam do zaprezentowania nowy pomysł, który zawarłem w tytule.

Spis treści:
1. Produkcja i handel
2. Zastosowanie
3. Efekty zastosowania
4. Koszty
--------------------------------------------------------------------------------------
1. Produkcja i handel
Otóż ta nowa premia będzie produkowana w magazynie prowiantu, stanie się przedmiotem handlu i można będzie kupić za Klejnoty.
--------------------------------------------------------------------------------------
2. Zastosowanie
Premia będzie stosowana we wszystkich budynkach produkcyjnych typu mistrzowski, budynkach typu zaawansowany (Miecznik (Stal), Łukmistrz (Długie Łuki), Piec do wytopu Złota, Piec do wytopu Stali, Mennica) oprócz Domu Władyki, Kantoru Handlowego, Tawerny, Magazynu Prowiantu i Magazynu.
--------------------------------------------------------------------------------------
3. Efekty zastosowania
Użycie premii na budynku spowoduje:
-potrojenie wydajności,
-skrócenie czasu produkcji x4 do czasu bazowego (podstawowego).
Czas działania: 24 godziny.
--------------------------------------------------------------------------------------
4. Koszty
Premię można kupić za 75 Klejnotów.
Produkcja w Mag. Prowiantu kosztuje:
-3500 jednostek Mąki,
-4000 jednostek Napitku,
-1000 jednostek Ryb,
-50 Monet,
-10 Klejnotów.
Czas produkcji 1 jednostki wyniesie 2 godziny.
Wymagany poziom: 35.
----------------------------------------------------------------------------------------
Myślę, że ten pomysł Wam się spodoba.

Uwaga! Możecie głosować i oceniać wątek.

alexa90
17.03.2013, 14:13
Czy pomysł zakłada jednoczesne używanie dwóch premii na jednym budynku? (eliksir pracowitości + buff)? Jeśli nie, to nie opłacałoby się go stosować na budynkach typu mennica czy piec złota. :)

kazuja
17.03.2013, 15:00
Lepiej by sie przydal jakis bufek typu koszyk ciotki klotki ale na 16h a jak ktos ci da to na 24h i bufek x2 kosz to ryby kielbasa chleb i 1-2 osadniki ;] paczka 25 sztuk robila by sie 5h czyli 2x wiecej niz koszyk ciotki klotki ;]

sparkz
17.03.2013, 16:06
Kompletnie nieoplacalne.

Szybsza produkcja -> czestsze czerpanie surowcow z magazynu (= produkujesz wiecej tak jak przy buffie ale jednoczesnie destabilizujesz sobie zaopatrzenie) i czestsze bieganie do magazynu z produktem (= wiecej czasu spedzonego na nieprodukowaniu).

set2g
17.03.2013, 16:50
Buff przyspieszający / skracający czas ma jedynie sens w przypadku koszar i mag. prowiantu, na budynkach produkcyjnych nie opłaca sie, powody wymienione wyżej.

A na te dwa budynki są już buffy wiec pomysł bez przyszłości.

opona94
18.03.2013, 17:29
Przepraszam, dokonałem pomyłki, powinno być tak:


Potrojenie wydajności,
czas skrócony dwukrotnie do czasu bazowego (podstawowego).

Piotru70
18.03.2013, 17:33
4. Koszty
Premię można kupić za 75 Klejnotów.
Produkcja w Mag. Prowiantu kosztuje:
-350 jednostek Mąki,
-400 jednostek Napitku,
-100 jednostek Ryb,
-50 Monet.
Czas produkcji 1 jednostki wyniesie 45 minut.
Wymagany poziom: 35.

Nie przejdzie. Ale gdyby było jeszcze 10 kryształów to jest jeszcze szansa ze BB się zlituje nad nami.

opona94
18.03.2013, 17:42
Jeżeli do kosztu u kupca to dobry pomysł.

opona94
18.03.2013, 17:43
Do kosztu u kupca dorzucam 10 klejnotów.

Piotru70
18.03.2013, 19:31
Do kosztu u kupca dorzucam 10 klejnotów.

Nie.
Produkcja 350 mąki + 400 napitku + 100 ryb + 50 monet + 10 klejnotów. Inaczej nie przejdzie bo BB straciło by dochody z Koszyków egzotycznych w sklepie.

opona94
19.03.2013, 15:59
Dobra. Odchodzi 10 kl od kupca. Dojdzie jednak do produkcji.

opona94
21.03.2013, 18:18
By więcej zagłosowało na mój pomysł "tak", zrobię zmiany:

1. Dłuższy czas produkcji w Magazynie Prowiantu (z 45 minut do 2 godzin na 1 jednostkę).
2. Skrócenie czasu produkcji (przed: x2 do czasu podst., po: x4 do czasu podst.).