Zobacz pełną wersję : Gra Rekrutacja wojska - brak limitu pakietów
Artek_FX
13.03.2013, 12:52
Witam wszystkich,
Chciałbym przedstawić propozycję wprowadzenia zmiany dot. rekrutacji wojska, a mianowicie:
Pozbycie się dotychczasowych limitów w rekrutacji tj. 25 wojskowych w jednym "pakiecie"
Liczba rekrutowanego wojska powinna być określona względem dostępnych osadników.
Podobnie jak handel towarami określony ilością miejsca w magazynie.
Przykład:
500 wolnych osadników
Podczas rekrutacji Żołnierzy pojawia się okno z określeniem liczby wojska przeznaczonego do rekrutacji od 0 do 500.
Uzasadnienie:
W czasie gry z niższym levelem nie jest to szczególnie potrzebne ze względu na małą liczbę osadników, zważywszy jednak na sytuację, że na starszych serwerach pojawia się co chwilę większa liczba graczy z wysokim levelem - która posiada zdecydowanie dużą liczbę populacji - rozpoczęcie produkcji np. 3000 wojska (tj. 120) pakietów zajmuje sporo czasu jak również "kliknięć" + czas załadowania (klepsydra) w grze.
Dziękuję i pozdrawiam
The_Hihi
13.03.2013, 13:12
jetem za
anael6669
13.03.2013, 14:35
temat już wielokrotnie powtarzany
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26172-Zmiana-w-Koszarach-i-Magazynie-Prowiantu
a najlepiej opisany
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26607-Multiplikator-produkcji
co nie zmienia faktu, że jestem za
stefanek87
13.03.2013, 15:50
hej, jestem jak najbardziej za. pozdro
Ludwig47
13.03.2013, 17:50
i ja jestem ZA
Tu mamy ciut inną propozycję niż poprzednie dwie, bo nie chodzi ani o ustalenie innego, konkretnego, wyższego limitu (proponowany 1000), ani o dodanie multiplikatora do wpisywania ilości paczek do zarzucenia, tylko rozwiązanie zaczerpnięte z Handlu, gdzie limitem są nasze zasoby. Oprócz korekty (zniesienia) limitów, obowiązkowo należałoby dodać pole do wpisywania dokładnej ilości, identycznie jak na Handlu. No i oczywiście taka sama funkcjonalność wrzucona na Magazyn Prowiantu plus możliwość zmiany kolejności w kolejce :)
Widzę tu jednak drobną wadę takiego rozwiązania, mianowicie kwestia anulowania produkcji. Teraz chcąc przerwać rekrutację wojska, musimy dokończyć "produkcję" wyłącznie aktualnie rekrutowanej paczki. Jak wrzucimy np 2000 rekrutów naraz bez możliwości anulowania produkcji to...trochę wtopa :) W tej sytuacji multiplikator prezentuje się znacznie lepiej :)
Pr0fesorr
14.03.2013, 09:00
A co gdyby nie trzeba było czekać na te całe 'pakiety', ustawić produkcję wojska w liczbie nas zadowalającej np 2000 i w momencie gdy wyszkoli się jednostka przekazywana jest od razu do dyspozycji gracza, natomiast w produkcji zostaje 1999. To samo można by zrobić z magazynem prowiantu (koszami, pokarmem dla ryb itd) i w momencie użycia wybierać interesującą nas ilość. Byłoby to znaczne ułatwienie, mając np 200 koszy i móc je rozdzielać podobnie jak inne surowce.
A co gdyby nie trzeba było czekać na te całe 'pakiety', ustawić produkcję wojska w liczbie nas zadowalającej np 2000 i w momencie gdy wyszkoli się jednostka przekazywana jest od razu do dyspozycji gracza, natomiast w produkcji zostaje 1999. To samo można by zrobić z magazynem prowiantu (koszami, pokarmem dla ryb itd) i w momencie użycia wybierać interesującą nas ilość. Byłoby to znaczne ułatwienie, mając np 200 koszy i móc je rozdzielać podobnie jak inne surowce.
Byloby to ulatwienie jesliby nie zatkalo serwerow.
Update bazy po kazdej wyprodukowanej jednostce to jak latwo policzyc 25x wiecej requestow, a biorac pod uwage ze BB nawet przy obecnym systemie ma problemy z poradzeniem sobie z lagami to jeszcze wieksze rozdrabnianie przesylanej informacji jest dosc ryzykowne ;p
Hakardrag
14.03.2013, 13:39
Jestem PRZECIW - ze względu na prawdopodobny problem z większymi lagami który opisał już Sparkz w ostatnim poście.
Zamiast dokładać grze problemów, pomyślmy jak ich ująć ;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.