PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Możliwość sprzedawania klejnotów na handlu



Fredek_z_F-K
08.03.2013, 21:46
Pomysł jak w tytule.
Istnieją gry netowe, gdzie waluta osiągalna za realne pieniądze jest dostępna na handlu.
W grze o której myślę, 'fabryczna' wymiana premium (płatnej)waluty wynosi 300 -> 1
na handlu w tej samej grze wymiana handlowa wynosi ~ 5000 -> 1
Wydaje mi się, że gdyby BB dopuściło klejnoty na handel, to zyskałoby - masa ludzi kupowałaby klej tylko po to żeby je wymienić na monety.

bembus
08.03.2013, 21:56
Wg mnie bez sensu, ktos zalozy z 10 kont i ma 450 klejnotow co tydzien. Zreszta BB by mniejsza kase trzepalo, a i widze te ofki, np. sprzedam czarnych za 300 klej,albo sprzedam 2k mieczy za 10 klej. Zdecydowanie jestem na nie. Poza tym bylby to spory cios dla BB, i gra bylaby za latwa ;]

Nie rozumiem o co chodzi
"W grze o której myślę, 'fabryczna' wymiana premium (płatnej)waluty wynosi 300 -> 1
na handlu w tej samej grze wymiana handlowa wynosi ~ 5000 -> 1
"

set2g
08.03.2013, 22:23
Ci co kupuja klejnoty nie maja problemu z wymiana ich na monety.

Michaelpol90
08.03.2013, 22:41
Ci co kupuja klejnoty nie maja problemu z wymiana ich na monety.

http://i50.tinypic.com/35iynw2.jpg

Kriss80
08.03.2013, 22:51
Na nie, jak chcesz możesz sobie za kleje kupować różne rzeczy i całkiem przyzwoicie sprzedawać na handlu za monety.

ahoj_zeglarze
09.03.2013, 00:09
BB nie bez powodu wprowadzilo zakaz sprzedazy :)

MATEUSZ101
14.03.2013, 23:38
Bardzo by było fajnie kupować klejnoty na chandlu o to prosze twożyćieli gry the settlers online

Fredek_z_F-K
15.03.2013, 00:32
Nie rozumiem o co chodzi
"W grze o której myślę, 'fabryczna' wymiana premium (płatnej)waluty wynosi 300 -> 1
na handlu w tej samej grze wymiana handlowa wynosi ~ 5000 -> 1
"
Czyli jest tam przelicznik, za który walutę premium wymienia się na walutę ogólną gry - coś jak skrzynia ze skarbem ze sklepu, gdzie za 350 kleju mamy 100 monet.
Z tym, że nikt tak nie wymienia, tak jak nikt prawdopodobnie nie kupuje 'skrzyń ze skarbem'.
Natomiast na handlu cena jest 'uwolniona' i oczywiście znacznie większa.

Hersmen
15.03.2013, 22:24
Dla mnie pomysł bardzo dobry. A myślę, że wartość klejnotów w monetach się sama ukaże :)

Piotru70
16.03.2013, 00:12
Dla mnie pomysł bardzo dobry. A myślę, że wartość klejnotów w monetach się sama ukaże :)

Ten pomysł nie jest dobry, a jeżeli już ejst to tylko dla ciebie bo masz swoje braki w odpowiednim zagospodarowaniu czasu i nerwów aby coś uzyskać w grze.
Jeżeli chcesz się bronić ilością patentów płatnych w sklepie. To ja Ci odpowiem ze sam popieram pomysł aby ta gra była dla aktywnych graczy, a nie dla sezonowców którzy przyjdą raz kiedyś na event i za kosmiczne ceny wystawiają coś co praktycznie dostali za to ze nawet nie grają przy czym zdzierają monety z ludzi któzy grają codziennie i pomimo tego że ich stać na wasze pazerstwo.
Nie będę ukrywał, że mi też zdażyło się kupić kryształy za realną kasę. le rozumiem tych którzy chcą pokazać ze są coś warci bez ułatwień. I za to mam szacunek o dobrych graczy i dlatego jestem na Nie.
PS. za 50 lvl dostali żałosne nagrody.

Hakardrag
16.03.2013, 11:46
Pomysł z handlem klejnotami ma sens wtedy i tylko wtedy ... kiedy klejnoty wycofa się jako nagrodę za kolejne levele i codzienne logowanie ;)

No nie wiem czy wtedy byliby zwolennicy takiej opcji ?

Moim zdaniem, handel powinien obejmować wszystkie dostępne surowce poza klejnotami ;)

EX_Zakrecony
16.03.2013, 11:48
Pomysł nie zostanie nigdy wprowadzony. Tak jak wspomniał na początku gracz bembus byłoby to impulsem do zakładania multikont tylko po to żeby zgarniać z nich klejnoty. A tak jak wspominali inni jak ktoś ma klejnoty to spokojnie kupuje budynki za klejnoty i sprzedaje za monety więc nie ma problemu.

Edit: Hakardrag: oj byłby płacz i lament z tego powodu :P Sam cierpliwie czekam na wbicie 50 lvl żeby tylko dostać 2500 za lvl i 2500 za zadania i kupić sobie weterana (chociaż jeśli uda mi się kupić w evencie to nie wiem czy na 2 się skuszę wtedy)

Wydaje mi się że to wszystko w temacie. Losy tej propozycji są oczywiste :)

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Kranderga
16.03.2013, 12:37
Jednak BB miało kiedyś taki pomysł. Kilka miesięcy temu na serwerze testowym u kupca był przedmiot, który podarowany jako prezent znajomemu dawał połowę jego wartości w klejnotach, ale szybko został wycofany.

set2g
16.03.2013, 15:28
Jednak BB miało kiedyś taki pomysł. Kilka miesięcy temu na serwerze testowym u kupca był przedmiot, który podarowany jako prezent znajomemu dawał połowę jego wartości w klejnotach, ale szybko został wycofany.

Nie słyszałem o tym, i jednak skłaniam sie w stronę że to raczej był jakiś bug a nie zamierzony plan.

opona94
17.03.2013, 12:34
Świetny pomysł. Mogłyby być klejnoty w handlu, tylko że jedynie za wysokie ceny. Dobre to nawet.
Niestety, jednak ten niesamowity plan nigdy nie będzie wprowadzony.

Iphoris
18.03.2013, 14:06
Jest przynajmniej JEDEN powód, dla którego NIGDY nie będzie handlu klejem między graczami.
No chyba że wycofają ten budynek :)

[edit]
A no tak, jest jeszcze opcja nałożenia 50% prowizji.