PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Bilans produkcji a premie od koszy ciotki Irmy zrównanie obu czasów w celu ułatwienia



xTrebus
07.03.2013, 20:55
Jak wiemy bilans gospodarki jest liczony dla 12h cyklu pracy.
Koszyk ciotki Irmy daje premkę x2 na 6h gdy rzucimy samemu i 9h gdy wrzuci nam znajomy. W takiej sytuacji ciężko czasem policzyć ile w trakcie owych 9h zostanie wyprodukowane.
Moja propozycja jest taka - zwiększenie czasu premki koszyka z 6 do 8h, co przy rzuceniu przez znajomego zwiększy czas z 9 do 12h. Wtedy mielibyśmy jasny obraz gospodarki pracującej z premiami do produkcji.

Althair
07.03.2013, 21:07
lepiej, zrobić przedziały czasowe dla podglądu czasu produkcji - 6-12-24h

set2g
07.03.2013, 21:08
Ja bym raczej dodał do podglądu gospodarki różne przedziały czasowe podglądu.

wikista
07.03.2013, 22:34
w sensie że jak masz np 4 k na 12 h, to jest problem z policzeniem ile masz na 6 h?:)))

zwolk
08.03.2013, 11:02
Nie liczyłbym na modyfikacje czasu trwania premii ze względu na istnienie różnych premii działających przez różne okresy czasu (od 30 minut do bodajże 48h, w tym również premia 8h). To co proponują Althair i set2g jest sensowniejsze i bardziej prawdopodobne do wprowadzenia.

jaco_j
08.03.2013, 11:10
Lepiej by naprawili błąd bo obecnie rzucone ciastka przez znajomego teoretycznie działają 36 godzin a praktycznie 31-32. Tak samo skracane są wszystkie premie

zwolk
08.03.2013, 11:17
Tak samo skracane są wszystkie premie

Obawiam się, że niepotrzebnie generalizujesz nadużywając słowa "wszystkie" :) Jakoś nie zauważyłem skracania czasu działania premii w przypadku kanapek czy koszy. A poproś znajomego żeby ci np. rzucił kaczkę i zobaczysz jak wygląda "skracanie" w tym przypadku :)

Iphoris
11.03.2013, 21:45
Jak wiemy bilans gospodarki jest liczony dla 12h cyklu pracy.
W takiej sytuacji ciężko czasem policzyć ile w trakcie owych 9h zostanie wyprodukowane.


Mnożenie liczby całkowitej przez ułamek nie jest jakoś szczególnie ciężkie.

Olekeleke
11.03.2013, 23:35
Jak wiemy bilans gospodarki jest liczony dla 12h cyklu pracy.
Koszyk ciotki Irmy daje premkę x2 na 6h gdy rzucimy samemu i 9h gdy wrzuci nam znajomy. W takiej sytuacji ciężko czasem policzyć ile w trakcie owych 9h zostanie wyprodukowane.

Dla przykładu mamy produkcję wody 2000/12h, więc:

2000 : 12 = 166,7 - produkcja godzinna (zaokrąglona)
166,7 * 9 = 1500 - produkcja przez 9 godzin

Nic w tym trudnego nie widzę, by obliczyć produkcję przez daną ilość godzin.

xTrebus
16.03.2013, 09:01
Dla jednej wody czy pojedynczego produktu to nie problem. Ale zdarza się, że trzeba przeliczyć dla całego cyklu produkcyjnego, dla przykładu złoto
węgiel / ruda złota / sztaby / monety
Nie mam zamiaru za każdym razem tracić kilku chwil na odpowiednie przeliczenie z 12h na 9h stąd propozycja zmiany. Skoro nie ruszamy czasu buffek to dodać możliwość przeliczania bilansu produkcji co 6/12/24h