PDA

Zobacz pełną wersję : Co zrobic jesli support nie reaguje............



mariuszka928
06.03.2013, 22:06
:)

krotos666
06.03.2013, 22:45
Czekać, tylko tyle Nam pozostało.

erooo
07.03.2013, 00:00
ja czekam 3 tygodnie

Antygrawitacja
07.03.2013, 09:13
:)

Czekać nadal...
cierpliwi zostaną wynagrodzeni

Kranderga
07.03.2013, 09:37
Może się zdarzyć, jeśli konto jest połączone z facebookiem a zgłoszenie wysłano z formularza na stronie logowania, że odpowiedzi mogą nie dochodzić.

EX_Soliren
07.03.2013, 10:10
Witam,

Jeśli napisaliście zgłoszenie (i otrzymaliście mail zwrotny o nadaniu numeru sprawie) z informacją o tym że trzeba oczekiwać na odpowiedź, to znaczy że trzeba oczekiwać na odpowiedź, warto też sprawdzać skrzynkę gdzie wpada spam, niektóre skrzynki tak traktują komunikację z gier.
Jeśli nie otrzymaliście maila zwrotnego, to znaczy że mail nie dotarł do supportu. W wiadomościach rozsyłana jest informacja że czas odpowiedzi jest wydłużony ze względu na dużą ilość zgłoszeń. Nie pozostaje nic innego jak oczekiwać odpowiedzi, cierpliwie.
Osoby które logują się przez FB powinny raczej pisać do supportu poprzez
mail:

account.support@thesettlersonline.pl

oczywiście zaznaczając jaki to świat i jakiego konta dotyczy sprawa, tym samym ułatwi i przyspieszy to pracę supporterom.

Pozdrawiam,
MOD_Soliren

Antygrawitacja
07.03.2013, 10:55
i czekać nadal... czekać...
cierpliwi zostaną wynagrodzeni
uczmy się pokory w obcowaniu z TSO :)

Raen
07.03.2013, 11:41
Święta racja Alusia2000 :) Ten temat przypomniał mi o moim pierwszym i ostatnim zgłoszeniu do supportu. Dostałam nawet dwa maile zwrotne potwierdzające otrzymanie zgłoszenia.

Pierwszy:

Witaj Raen,

dziękujemy za skontaktowanie się z Supportem gry The Settlers Online.

Zgłoszenie zostało przyjęte i wkrótce skontaktujemy się z Tobą by odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Jeśli chcesz dodać jakieś informacje do zgłoszenia, prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość e-mail, ale nie zmieniać jej tematu. Dzięki temu będziemy w stanie szybciej udzielić odpowiedzi.

Nasze godziny otwarcia to 11:00- 20:00 GMT od poniedziałku do piątku.
Drugi:

Witaj Raen,


Bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie.

Twoja sprawa została przekazana do naszego działu technicznego, w celu dokładnej analizy.

Jak tylko otrzymam odpowiedź zwrotną od razu się z Tobą skontaktuję.

Bardzo przepraszam za wszelkie niedogodności i dziękuję za Twoją cierpliwość.

Pozdrawiam,
Aleksandra
Zespół The Settlers Online

Obydwa z 11.10.2012, od tamtej pory cisza.

Cierpliwość jest cnotą, nie naiwnością wtedy, gdy warto czekać na coś lub na kogoś.
Pozdrawiam :)

Shengi
07.03.2013, 12:10
Kontakt z supportem miewam, a czas odpowiedzi na zgłoszony problem wynosi od 2h (tak, tak, zgadza się) - do tygodnia (w sporadycznych przypadkach).
Polecam zgłaszanie problemów bezpośrednio na adres mailowy podany powyżej.

set2g
07.03.2013, 13:09
Sam wysyłałem tickety przez formularz kontaktowy, byla informacja ze email został wysłany i ze odpowiedzą jak szybklo to możliwe, ale nic z automatu na poczte nie dostalem, czyli moje wiadomości nie dotarły do miejsca przeznaczenia ?

vena
08.03.2013, 11:22
Ja od wczorajszej konserwacji nie moge zalogowac sie do gry. Wyslalam juz trzy meile do supportu i nic, zadnej odpowiedzi.....................

EX_Zakrecony
08.03.2013, 16:26
set2g: wiadomość mogła dojść do supportu, ale automatyczny mail mógł zostać zablokowany przez filt na koncie pocztowym.

vena: nie wysyłaj tylu bo tylko wydłużasz czas reakcji a dopiero po odczytaniu ostatniej możesz dostać odpowiedź, wysyła się 1 a jeśli nie dostanie się odpowiedzi to po tygoniu odpowiadasz na wiadomość wysłaną z automatu.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

vena
08.03.2013, 17:43
Do Zakrecony
problem jest w tym ze nawet nie otrzymalam wiadomosci z automatu