PDA

Zobacz pełną wersję : Problem techniczny ;)



Sam_O_tnosc
04.03.2013, 12:37
A Więc moje pytanko jest następujące, od kiedy została wprowadzona zasada nie informowania kiedy się złamało regulamin, długość blokady serwera rozmów, oraz przez kogo została nałożona :) dział supportu milczy w tej sprawie mimo pytań ;)

Pytanie swe kieruje z tego powodu, gdyż w piątek po zalogowaniu się i napisaniu "dzień dobry" została mi nałożona ;) żadnego info co jak i dlaczego, dzisiaj mam ten sam problem :)

Może jakiś mod się wypowie, dlaczego nie są wyświetlane okienka z takową informacją - przypomnę że takie okienko z informacją do niedawna się jeszcze wyświetlało :)

Z góry dziękuje i życzę miłej zabawy ....


Ps.: Support jeśli łaskawie w końcu wyśle tą zlewającą odpowiedź "bo takie są zasady i tyle", może niech dołączy scr z zaistniałej sytuacji :) no chyba moderatorzy w przypadku odwołań powinni takowe przedstawiać:)

EX_Nyu
04.03.2013, 13:36
1. Czas odpowiedzi supportu jest wydłużony, o czym wspominał BB_xaar jakiś czas temu. Dodam również, że support nie pracuje w weekendy, więc niemożliwym jest byś ją w tym okresie czasu uzyskał.

2. Niepojawiająca się informacja o czasie/powodzie blokady nie jest złośliwością moderatorów, lecz błędem na który żaden z moderatorów nie ma wpływu. Jedyne co pozostaje zrobić - czekać na poprawę tego.

Pozdrawiam
MOD_Nyu

EX_Zakrecony
04.03.2013, 13:41
1. Temat nie jest określony tak jak powinien -> wedle regulaminu ma jasno określać czego dotyczy.

2. Okienko przeważnie wyskakuje (jeśli nie wyskoczyło to można taki fakt zgłosić do supportu żeby określić przyczynę takiego stanu i w przyszłości wyeliminować)

3. Support odpowiada w kolejności na zgłoszenia, jeśli nie ma odpowiedzi jak również automatycznego potwierdzenia to znaczy ze problem występuje po stronie dostawcy usługi pocztowej.

Proszę oczekiwać na odpowiedź supportu. Zamykam

Mod Zakrecony