PDA

Zobacz pełną wersję : Gra 50+



Archax
03.03.2013, 19:04
to będzie długi temat osoby o słabych nerwach lub małej ilości czasu niech lepiej odpuszczą se lekturę


temat będzie dotyczył "kilku" usprawnien jak urozmaicić grę graczom z lvl 50+
obrazki i grafiki postaram się dodać potem

spis treści:
1.Budynki
1a)surowce
1b)żywność
1c)broń
1d)inne

2.Przygody

Wstęp. aktualnie na lvl niema zbytnio co robić, bo expa nie wbijamy, pvp brak itd. możemy ulepszać wiochę. mój pomysł to zmienia. po pierwsze podnieść max lvl do 60, mało? aktualnie żeby wbić z 49 na 50 lvl potrzeba 805 000 doświadczenia, jako iż ta ilość rośnie 60 lvl będzie ok.



1. Budynki
a)surowce
zacznę od tego. nowy surowiec budowlany a raczej 2. (tu mam problem z nazwą bo słowo umocnienia niezbyt mi pasują ale co tam) umocnienia tytan owe i stalowe. o budynku:

typ: budynek do produkcji
lvl: 51
koszt (surowce): granit, dechy egzo, narzedzia
do czego: produkuje umocnienia stalowe i tytanowe
jak: więc tak do produkcji potrzebna jest stal/tytan z niej wytwarzamy umocnienia które będą służyły do produkcji wszystkich budynków 50+ (oprucz tego) (oczywiście do kosztów dochodzi jeszcze gr, dech egzo i narzędzia) jeden budynek produkuję te 2 różne surowce jednak nie jednocześnie (właściciel wybiera które ma aktualnie produkować, może to zmienić w każdej chwili: np. normalnie produkuję umocnienia stalowe, jednak zabrakło mu 5 tytanowych, przełancza na produkcję tytanowych i po wyprodukowaniu tych 5 tytanowych wraca to produkcji stalowych)

b) żywność
jako iż robimy nowe budynki przyda się też nowy surowiec do buffów.
tu 2 wersje
*1 budynkowe: plantacja owoców (budynek produkuję owoc który następnie jest używany do produkcji buffów itd. o tym dalej [pamiętamy że do kosztów produkcji budynku dochodzą umocnienia])
*2 budynki, mleczarnia produkuję mleko i 2 budynek piwnica serowa (z mleka robi ser) (to samo co wyżej ich użycie będzie opisane dalej)

zarówno pierwsza * jak i druga * będą dostępne od około 54 lvl

c) broń
zaczne od koszar
od 52 lvl mamy możliwość ulepszenia koszar na lvl6 (za cene granitu, dech i umocnień) jednak tym razem oprucz zwiększenia szybkości dostajemy 3 nowe jednostki (mając koszary na lvl 1-5 niemożna ich rekrutować)

no i nowe jednostki (jak pisałem /\ 3)
1. od 52 lvl. ł
łucznik konny
z czego: konie, wzmacniane dł. łuki (nowy rodzaj broni wytwarzany w budynku od 52 lvl z dł łuków i tytanu)
cechy jednostki: pierwszy atak, atak na najsłabszy cel (w skrucie lepsza wersja konnych)


2. kanonier od lvl55
z czego: działo (wytwarzane z tytanu i prochu w nowym budynku)
cechy: ostatni atak, uszkodzenia obszarowe


3. tarczownik od 58 lvl
z czego: wzmocnione miecze dema (nowy surowiec wytwarzany z mieczy dema i tytanu 58lvl) tarcza (wytwarzana od 57lvl z desek egzo i stali) zbroja (56lvl z tytanu, stali, i skóry (skóry były by dostepne z przygód w slot 1 patrz niżej)
cechy: lepsza wersja EŻ


d) inne
I ulepszenie magazynu prowiantu na lvl6
lvl6 daje nam: możliwość przetwarzania owoców/serów na premię (2x i dłuższe od koszy, albo 3x i tyle/krutsze od koszy) oraz (ta opcja jest dodatkowo) buffów na koszary, magazyn prowiantu, dom władygi


II medyk 59 lvl pozwala nam za cenę monet uleczyć (wskrzesić) kilka procent poległych w ostatnim ataku żołnieży (atak musi być wygrany) % zależy od lvl budynku gracz sam wybiera jakie jednostki wskrzesza ( czyli mamy wskrzeszenie 10% w walce poległo 200 jednostek w tym: 190 R i 10 EŻ, gracz może wskrzesic te jednostki któe chce czyli 10EŻ lub 10R (może tez to mieszać)



III akademia od 60 lvl
związana z technologiami (bedzie pozwalała ulepszać)


2. przygody
po 1 przygody tworzyły by bardziej zgrane "linie" "wątki"
po skończeniu kapłanów mamy szanse na nową przygodę ( o poziomie trudności 5-6) a z niej na bractwo itd z innymi. tym samym doszło by kilka przygód dla lvl 50- a niektóre z nich miałyby kontynuacje 50+

nowy przedział 2 nowe przedziały lvl przygody od 50 i 55 lvl 9myśle że 10 nowy przygód 50+ by stykneło)

zmiany w przygodach: (a dla 50- b dla 50+)
slot1:
a- dodanie skór (dla przygód mistrzowskich ( byk, czarni, bractwo itd)
b- dodanie skór
slot2:
a- dodanie tytanu i stali 9 dla /\)
b- usunięcie dech i marmuru i dodanie stali, tytanu
slot3&4:
a-brak
b-dodanie nowych broni
slot:
b-dodanie owoców/sera
slot6:
a- zamiana dołądowań do zboża i mięsa doładowaniami do miedzi, węgla, marmuru (dla wszystkich przygód)
b- tylko doładowania do złota żelaza/// dla przygód bardzo trudnych dodanie doładowania diamentów (dodaje diamenty do kopalni diamentów) opocjonalnie


to tyle (chyba) wiem że jest masa błędów ale no trochę to trwało więc to normalne, jak temat stanie się bardzie zauważany postaram się dodać grafiki

ankieta jest wielekrotnego wyboru zaznaczcie to co uważacie że powinno wejść

Lukasss1
03.03.2013, 19:40
ten nowy buff zeby dawal 16h x2, a u sasiada 24h,

no i moze zamiast kanoniera cos w rodzaju obslugi balisty albo katapulty (nowa bron i budynek do jej produkcji).

a i jeden nowy surowiec ale kopany na tych nowych mapach pvp - zamiast tych umocnien

jakies technologie w tej akademii do poprawy bojowej/ekonomicznej/do specjalistow

to wskrzeszanie bym wyrzucil

sparkz
03.03.2013, 19:47
- nie podales zadnych statystyk jednostek bojowych, wiec nie wiadomo czy i jak bardzo bylyby przydatne i warte produkcji.
- nie podales czy elementy wyposazenia tarczownika maja byc produkowane w oddzielnych budynkach, ani ile orientacyjnie mialby ten budynek/ te budynki kosztowac. Rozrzucenie produkcji na wiele budynkow przy tym stopniu zaawansowania i potencjalnych kosztach najpewniej spowodowaloby ten sam efekt jaki jest przy armatach -> parokrotnie zbyt duzy koszt aby ich produkcja miala sens.
- przydatnosc wskrzeszania jest dyskusyjna, biorac pod uwage ze nawet zolnierze sa warci raptem po pare monet cena musialaby byc naprawde niska, zeby bardziej oplacalo sie korzystac z tego a nie z produkowania nowych jednostek.
- "dla przygód bardzo trudnych dodanie doładowania diamentów (dodaje diamenty do kopalni diamentów) opocjonalnie" -> zmarnowany slot w przygodzie dla wszystkich ktorzy kopalnii diamentow nie posiadaja.
- nie piszesz nic o przygodach dla 50+, w zwiazku z czym a) nie wiadomo czy sie zgadzac czy nie zgadzac i b) nie wiadomo co mialoby czynic je trudniejszymi od tych obecnie dostepnych (a przy nowych jednostkach i jedne i drugie moga stac sie smiesznie latwe).

reszta w miare ok.

tojanik
07.03.2013, 09:28
Przyznam się, że to jest projekt na który nawet nie warto głosować. Lanie wody i tyle.

RedJul
07.03.2013, 10:23
Będę bardziej przyziemny - na początek niech uruchomią wyższe levele, nawet jeśli (na razie) nie miałoby się to wiązać z innymi zmianami czy nowościami.
Nie ma nic gorszego niż emeryt który rozbudował co mógł rozbudować, upiększył co miał upiększyć i szuka nowych wyzwań - których nie ma.
Zaczyna zaglądać coraz rzadziej, na coraz krócej i w konsekwencji rezygnuje z gry.
Świetnie to widać na pasku znajomych. Od lewej są gracze z najwyższym levelem, kiedyś około 20 na wszystkich paliły się zielone kropki, dziś 2-3.
Generalnie - potrzebny jest konkretny ruch ze strony BB a ten z odblokowaniem wyższych leveli wydaje się najprostszy.

mariuszka928
07.03.2013, 10:32
Będę bardziej przyziemny - na początek niech uruchomią wyższe levele, nawet jeśli (na razie) nie miałoby się to wiązać z innymi zmianami czy nowościami.
Nie ma nic gorszego niż emeryt który rozbudował co mógł rozbudować, upiększył co miał upiększyć i szuka nowych wyzwań - których nie ma.
Zaczyna zaglądać coraz rzadziej, na coraz krócej i w konsekwencji rezygnuje z gry.
Świetnie to widać na pasku znajomych. Od lewej są gracze z najwyższym levelem, kiedyś około 20 na wszystkich paliły się zielone kropki, dziś 2-3.
Generalnie - potrzebny jest konkretny ruch ze strony BB a ten z odblokowaniem wyższych leveli wydaje się najprostszy.

Niestety masz racje na Nowym Swiecie jest to samo coraz wiecej ludzi rezygnuje z gry:(
Jak dla mnie to niech tylko zrobia do 60 lvla i mi wystaczy juz bedzie jakas motywacja a tak to tylko pozostaje wegetacja.

Gizmo09
07.03.2013, 10:37
Niestety masz acje na Nowym Swiecie jest to sam coraz wiecej ludzi rezygnuje z gry:(
Jak dla mnie to niech tylko zrobia do 60 lva i mi wystaczy juz bedzie jakas motywacja a tak to tylko pozostaje wegetacja.
Do 60lvla z duzym skokiem by trzeba bylo sie nameczyc by wbic 1lvl wyzszej, tak z 2mln PD do 51 (jest 3.746mln wiec 51lvl to 5.748), i zeby sie co 1mln zwiekaszalo do next lvla by latwo nie bylo, mozna wprowadzic jeszcze wieksze wymagane pd do nastepnego lvla