PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie o pkt karne i support



Zajadek
02.03.2013, 13:54
Bardzo i serdecznie proszę o niekaranie mnie za ten temat. Ja tylko pytam. Zrozumiałem juz, że moderator moze kasować wątki według własnego uznania (punkt z regulaminu w mojej stopce) a jak sie ma sprawa z przyznawaniem punktow karnych? Czy też na podobnej zasadzie ze owe punkty mogą byc przydzielone ot tak według uznania?
Jeżeli tak to pytań więcej nie mam a jeżeli nie to mam drugie pytanie.
Drugie pytanie - Rozumiem ze niesłuszne otrzymanie pkt karnych należy zgłaszać do supportu. Ale co dalej jak support nie reaguje? Nie odpowiada? Nie mowie tutaj o tygodniu czy dwóch ale o miesiącu czy dwóch miesiącach?

P.S.
Błagam nie dawajcie mi pkt karnych za ten temat. :D

DonKokot
02.03.2013, 14:19
Zajadek różnie to bywa, ja dostałem 10 punktów w tydzień bo raz że napisałem że nie jestem frajerem który płaci i dostałem za to 2 punkty a dwa że napisałem do moda że chyba nie potrafi czytać ze zrozumieniem za co dostałem dodatkowy punkt bo go obrażam... Pozostałe punkty dostałem w ciągu 24h za jazdę po pewnym zakręconym modzie który uważa się za lepszego od innych... Jak sam nie potrafił to dostałem od jego koleżanki którą moim zdanie zdybał a która miała mu służyć za tarczę do odbicia moich zarzutów ;) Mam nadzieję że kwestię wyjaśniłem dosyć jasno i skutecznie

EX_Zakrecony
02.03.2013, 14:24
1. Najczęściej kasowane wątki to: skargi na moderatorów. Jest jasno napisane, że wszelkie wątpliwości i sugestie odnośnie pracy moderatorów kierujemy do supportu, forum i czat nie są miejscami na dyskusje o moderatorach. Za każdym razem najdzie się ktoś, kto od tak zacznie marudzić jacy to moderatorzy źli i niedobrzy, nawet jeśli osoba rozpoczynająca temat nie ma takiego zamiaru.

2. Punkty karne są przyznawane w kilku kategoriach z odgórnie narzuconą punktacja (najczęściej 1pkt).

3. Czasami punkty są zdejmowane, zazwyczaj w przypadku osób które potrafią 1 dnia nazbierać nawet 30pkt. Po otrzymaniu ostrzeżenia za niewłaściwy temat i jego skasowaniu zakładają po kilka kolejnych i dodatkowo wysyłają nieprzyjemne wiadomości prywatne. Ze względu na zasadność takich ostrzeżeń zdejmowanych jest tylko kilka tak, żeby zostało ok 8pkt. Jest to szansa której część z graczy nie potrafi wykorzystać. Myślą że punkty się im nie należały i ponownie zaczynają zakładać takie tematy, niestety kolejnej szansy już nie otrzymają.

4. Support odpowiada na wszystkie zgłoszenia, czasami szybciej czasami wolniej zależnie od kategorii i złożoności zgłoszenia. Niestety niektóre skrzynki pocztowe losowo odrzucają wiadomości zwrotne z supportu (najczęściej polskie np wp czy o2).

Pozdrawiam
Mod Zakrecony