PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Awans Generałów



Gargamelowo
01.03.2013, 07:54
Witam...

przedstawiam propozycje - awans generałów

1/ zwykły generał mógłby awansowac na doświadczonego generała po wykonaniu 500 ataków bez porażki podczas przygód
2/ doświadczony generał awansował by na generała weterana po wykonaniu 2000 ataków bez porażki podczas przygód

taka zmiana ma pewno urozmaici grę i bardziej zachęci do wykonywania przygód:)

Gizmo09
01.03.2013, 08:37
taka zmiana ma pewno urozmaici grę i bardziej zachęci do wykonywania wypraw :)
chyba przygód

kazuja
01.03.2013, 08:56
Kto to jest ten wesoly general pijak jakis czy co :) pomysl moze byc ale nie tak jak ty go opisales :P lepiej niech general zbiera exp i po zdobyciu jakies tam ilosci ma do rozdania pkt ataku czy tam obrony albo celnosci calej armii jaka dowodzi

sparkz
01.03.2013, 10:15
Przy awansowaniu generala na weterana zaczeloby sie masowe trzaskanie najlatwiejszych przygod dwuosobowych po 2 na raz i farmienie weteranow ..

Nikt nie pozwoli na takie ograniczenie sprzedazy wetka za gemy.

Gizmo09
01.03.2013, 10:29
jakby trzeba było przez gienka by stał się wetkiem uzbierać przykładowo 500k PD to już by bardziej realnie pomysł brzmiał

mariuszka928
01.03.2013, 10:38
jakby trzeba było przez gienka by stał się wetkiem uzbierać przykładowo 500k PD to już by bardziej realnie pomysł brzmiał

500k? Chyba 5000k lepiej brzmi.Moim zdaniem jest to za malo w 3-4dni mozna smialo zrobic 500k PD.To tylko okolo 20 wikoingowie:)

zwolk
01.03.2013, 10:57
500k? Chyba 5000k lepiej brzmi.Moim zdaniem jest to za malo w 3-4dni mozna smialo zrobic 500k PD.To tylko okolo 20 wikoingowie:)

Jak ktoś zaczął grę w styczniu tego roku, to te 500K PD jest wartością kosmiczną :) A tak koło 45 levela to nie robi to żadnego wrażenia :)

set2g
01.03.2013, 13:02
Dodawanie jakichs właściwości do gienka wraz z jego rozwojem fajne by było, bo zwiększanie jego pojemności z deka bez sensu, może dla graczy było by niezłe, ale nie dla firmy ktora zarabia na wetkach, więc parzcie realnie na propozycje. Bo to ze pojemności sie nie zmienią nigdy to jest wiadome.

Gizmo09
01.03.2013, 14:32
500k? Chyba 5000k lepiej brzmi.Moim zdaniem jest to za malo w 3-4dni mozna smialo zrobic 500k PD.To tylko okolo 20 wikoingowie:)


Jak ktoś zaczął grę w styczniu tego roku, to te 500K PD jest wartością kosmiczną :) A tak koło 45 levela to nie robi to żadnego wrażenia :)
Liczba liczbą jeśli dobrze pamietam to 3.748mln to 50lvl jest więc nie realna jest wartość 5000K to jest 5mln przeciez PD, 500K to już realne jest.
De facto po co to komu, BB nie bedzie sobie odbierac chleba do usta, jak tak łatwo by było mieć z gienka wetka

zwolk
01.03.2013, 14:44
Gizmo09, zgadzam się, teraz do mnie dotarło - przecież nie wbijasz expa wyłącznie jednym generałem, do tego trzeba by to robić zwykłym żeby awansował :) Zanim wbijesz jednym generałem te 500K to chwilę zejdzie, a być może nawet to jest nierealne :)

Gizmo09
01.03.2013, 14:48
Gizmo09, zgadzam się, teraz do mnie dotarło - przecież nie wbijasz expa wyłącznie jednym generałem, do tego trzeba by to robić zwykłym żeby awansował :) Zanim wbijesz jednym generałem te 500K to chwilę zejdzie, a być może nawet to jest nierealne :)
Dokładnie przygody nie robisz 1 gienkiem tylko minimum 4-oma by było optymalnie, jak nie więcej czasami!
ps. Co tu ma do znaczenia od kiedy ktoś gra, jak dla mnie nic.

sparkz
01.03.2013, 14:53
Gizmo09, zgadzam się, teraz do mnie dotarło - przecież nie wbijasz expa wyłącznie jednym generałem, do tego trzeba by to robić zwykłym żeby awansował :) Zanim wbijesz jednym generałem te 500K to chwilę zejdzie, a być może nawet to jest nierealne :)

W zaleznosci od tego jakie przygody robisz, moze sie okazac, ze najwiecej expa zgarniaja generalowie ktorych poswiecasz w pierwszych falach ataku. Biorac pod uwage, ze jesli nie ma takiej koniecznosci to sie nie czeka na ich regeneracje tylko jedzie dalej - przy rotacji generalow ilosc expa w przeliczeniu na jednego w typowej przygodzie moze wynosic ~500-1000. Latwo sobie policzyc ile przygod trzebaby zrobic zeby dobic do 500k.

Imho rozwoj generala jesli w jakiejs formie bedzie wprowadzony, to najpredzej poprzez system badan. Pozostaje kwestia tego jakie mialyby byc bonusy z tytulu tego rozwoju.

krotos666
01.03.2013, 16:53
Sprzeciw, jak mi wszyscy zwykli awansują na doświadczonych nie będzie kim robić bloki.
Które wchodzą jak chcą, bo BB robi wszystko, żeby Nam w tym przeszkodzić (czyt. teraz skaczący generałowie).

Dlatego NIE.

Fredek_z_F-K
01.03.2013, 16:58
Przecież podczas bloku generał nie zdobywa nawet 1 PD bo walki jakoby nie było

zwolk
01.03.2013, 17:06
ps. Co tu ma do znaczenia od kiedy ktoś gra, jak dla mnie nic.

Chodziło mi o punkt odniesienia. Dla początkowych leveli te 500K PD to przepaść, dla mnie w sytuacji gdy mi brakuje do kolejnego levelu 350K PD to kwestia wbicia kolejnego levelu + początek kolejnego :) No ale jak pisałem, wszystko i tak się rozbija o to ilu kto posiada generałów Poza tym jeśli już taka opcja awansu miałaby wejść, musiałoby też zostać wprowadzone jakieś indywidualne oznaczenie każdego generała oraz licznik ilości PD jaka mu brakuje do awansu resetowany po każdej porażce.

Gargamelowo
01.03.2013, 17:46
Sprzeciw, jak mi wszyscy zwykli awansują na doświadczonych nie będzie kim robić bloki.
Które wchodzą jak chcą, bo BB robi wszystko, żeby Nam w tym przeszkodzić (czyt. teraz skaczący generałowie).

Dlatego NIE.

w propozycji jest, że generał awansuje tylko wtedy gdy przez kolejne przygody nie poniesie porażki

Gizmo09
01.03.2013, 18:22
Chodziło mi o punkt odniesienia. Dla początkowych leveli te 500K PD to przepaść, dla mnie w sytuacji gdy mi brakuje do kolejnego levelu 350K PD to kwestia wbicia kolejnego levelu + początek kolejnego :) No ale jak pisałem, wszystko i tak się rozbija o to ilu kto posiada generałów Poza tym jeśli już taka opcja awansu miałaby wejść, musiałoby też zostać wprowadzone jakieś indywidualne oznaczenie każdego generała oraz licznik ilości PD jaka mu brakuje do awansu.
Mi brakuje ciut ponad 60k do 41 więc dla mnie to też już normalka jest, chodź potem się schody zaczną robić, teraz szybko idzie jeszcze. Fakt gienek i jego ulepszenie nie głupi pomysł ale wtedy traci sens zakup wetka za kleje czy zdobycia z eventu. Dla tych co zaczynają to jest liczba niewyobrażalna gdy po 1k-2k do next lvl mają

anael6669
07.03.2013, 04:15
Mi brakuje jakoś 9/10x wiktor/wiking/czarni na 46(co jeszcze przed ewentem, lub na początku niego powinienem osiągnąć), a zrobic ze zwykłych gienków szybkich nie chce, tym bardziej wetków, bo kto mi bloki będzie robił, co najwyżej dać im mnoooooże jakieś nowe skile, dzięki czemu będą lepiej ... i co tu mają robić lepiej, bo jak mam ich do bloków, to po wała mam ich rozwijać, a reszte, a i owszem niech coś tam w ataku mają więcej, więcej w celności i obronie i niech ewentualnie takich gienków do awansu będzie też max2 na wetka, 4 na szybkiego i starczy, niech się rozwijają w inny sposób(-upragniony system badań i pvp).

I ps: a jak taki gienek na awans nie będzie miał licznika to nigdy tego nie osiągniesz, a nawet z tym łatwo to oszukać- tego do awansu wysyłasz tylko na finalne ataki i zaraz awansuje, a reszta czeka na powrót do zdrowia i po pierwszego awansie, tez awansuje- skutek kilka tygodni robisz dłużej przygody i masz wetków, z ewentu masz wetków, za kleje masz wetków, kto zrobi nowe poradniki, na samych wetków???

Może od razu wprowadźmy "super weterana", albo "weterana z T-1000"- nieśmiertelnego, co przeniesie 500 wojska z częściami od terminatora, będzie miał +200% do ataku, wbijmy 50lvl po 5dniach od rozpoczęcia gry i będzie oka, co?????

_______________________
Jeśli już awanse, to tylko w skilach, lub na szybkiego, nie na wetka, heh...

tojanik
07.03.2013, 09:30
Ja jak sprawdzisz który generał miał porażkę, a który nie, skoro nie sa oni oznaczeni w żaden sposób?:) Wróć do tematu, jak ich można będzie od siebie odróżnić.

zwolk
07.03.2013, 09:43
Do niektórych dalej nie dociera, że wbicie podanej przykładowo ilości 500K PD JEDNYM generałem może być dość trudne. Po pierwsze chcąc awansować generała, rezygnujemy z ataków weteranem (jeśli go posiadamy), przez co straty mamy większe i wolniej robimy przygody. Nie zawsze też robi się samych Wiktorów, Wikingów czy Czarnych. Do tego jeszcze mamy kwestię PD z obozów blokowanych - po pokonaniu przywódcy obozy znikają, a generał niszczący przywódcę de facto w nich nie walczy, więc PD z tych obozów mu się nie zalicza :) A blokujący nie zdobywa PD bo nie zakończył walki. Czyli bloki dodatkowo wydłużają proces awansu. Taka opcja awansu mogłaby czasem zachęcić do rezygnacji z bloków i rozwalania obozów jeden po drugim :)


kto zrobi nowe poradniki, na samych wetków???

Jak to kto? Mistrz Poznańczyk :)


Ja jak sprawdzisz który generał miał porażkę, a który nie, skoro nie sa oni oznaczeni w żaden sposób?:) Wróć do tematu, jak ich można będzie od siebie odróżnić.

Przecież to można wprowadzić razem z opcją awansu generała. Jak pisałem już wcześniej:

Poza tym jeśli już taka opcja awansu miałaby wejść, musiałoby też zostać wprowadzone jakieś indywidualne oznaczenie każdego generała oraz licznik ilości PD jaka mu brakuje do awansu resetowany po każdej porażce.

RedJul
07.03.2013, 11:28
Osobiście jestem przeciw.
Jeśli już bardziej przydatne byłyby "punkty doświadczenia" dla generała. Im bardziej doświadczony generał, tym mniejsze straty.
Oczywiście niezbędne byłoby wprowadzenie możliwości rozróżniania generałów i wgląd w ich doświadczenie.

tojanik
07.03.2013, 11:37
Przecież to można wprowadzić razem z opcją awansu generała. Jak pisałem już wcześniej:

Jeśli do tej pory tego nie ma, to jest ku temu jakiś powód. Po pierwsze i ostatnie nie mogą sobie poradzić ze stabilnością gry, a my tu rządamy kolejnych obciążeń dla serwerów, łączy i naszych komputerów. Zejdź na ziemię. Chyba, że zatrudnia jeszcze 100 programistów, bo nie tylko o to ludzie proszą:)

Tobie się wydaje, że to tylko literki przy generałach trzeba napisać:). Oj mylisz się.!

Dla wyjasnienia. Jesli chodzi o programistów w BB to uważam ich za dyletantów w porównianiu z kkonkurrencyjnymi firmami, ale co do twórsów scenariuszy, to prawie we wszystkim chylę czoła.

Nediyn
07.03.2013, 11:37
Najbardziej odpowiednia wydaje mi sie opcja gdy generał zdobywałby doświadczenie w walce za każde zwycieztwo w bitwie. Następnie w miare zdobytego doswiadczenia mozna było by wykupić ewentualne bonusy w postaći prękosci poruszania się armi, celności ataku, niewielkiego zwiększenia obrażeń jednostek pod dowództwem danego generała. Bonusy mogłyby wygasać po casie jak i porażce generała.
Przeciwny jestem zamianie zwyklego generała w weterana.

xTrebus
07.03.2013, 20:49
Przeciw
Każdy nakupiłby zwykłych gienków a potem klepał masowo Końskich albo podobobne przygody byle gienek przekroczył pułap wpierw 500 a następnie 2000 bitew.
A wtedy zakup wetka za kleje lub staranie się o niego w eventach traci rację bytu. Podobnie z szybkim gienkami

qrty
15.03.2013, 12:22
Każdy zwykły generał i weteran mógłby mieć określoną ilość punktów do kolejnego awansu, im wyższy poziom tym więcej punktów musiałby zdobyć. Po każdej walce, generał zwiększałby swoje punkty. Jeśli generał czy weteran by awansował na kolejny poziom, to mogłoby mu powiększać się jego żywotność, limit żołnierzy oraz zdawałby większe obrażenia. Przynajmniej generał czy weteran mógłby awansować do poziomu 5.
Bąć mogłaby być jakaś przygoda i/lub zadanie, które awansowałoby generała na wyższy poziom.

Fredek_z_F-K
15.03.2013, 13:10
Właściwie to generałowie mogliby mieć 50 poziomów, jak my ;) -> za każdy poziom mógłby zabierać 1 jednostkę więcej, więc na 50 poziomie miałby pojemność garnizonu równą weteranowi.
Szybkość walki czy marszu na przygodę mogłaby się nie zmieniać, bo to pewnie byłoby przyczyną masy błędów i wykrzaczeń.

qrty
15.03.2013, 13:26
Oczywiście weterana też można by awansować lub zwykłego generała.

zwolk
15.03.2013, 14:56
Popuściliście wodze fantazji, a i tak pewnie nic nie będzie z awansu generała. Jeszcze z jedna wersja pudełkowa z nowym, oryginalnym generałem, i wnet rodzajów generałów będzie co premii wydajności :) Mamy i różnicę w prędkości poruszania się, i w ilości zabieranych jednostek (200, 220, 250), tak że można sobie fantazjować, głosować, a i tak wetka nic nie przebije :P

Piotru70
15.03.2013, 15:47
Awans na weterana to trochę przesada.
Może po zrobieniu przez tego generała, lub uczestniczeniu w powiedzmy te 500 przygód to awansowałby do rangi doświadczonego 220 jednostek. A nie weteran, dla mnie to jest trochę przesada.
Temat był mielony u nas jak i również na serwerach zagranicznych niejedno krotnie. BB już na pewno przemyślało sprawę i w tej kwestii podjęło jakąś decyzję.

Fredek_z_F-K
15.03.2013, 19:19
Piotru, ale generał 250 'wolny' to nie byłby Weteran. Więc przynajmniej ja nie pisałem o awansie na weterana.

Gizmo09
15.03.2013, 19:36
Piotru, ale generał 250 'wolny' to nie byłby Weteran. Więc przynajmniej ja nie pisałem o awansie na weterana.
Fakt zwiększenie limitu woja do 250 (zostało by 4 h regeneracji i 30 min przejścia) to nie to samo co 250 i 2 h regeneracji oraz 15 min przejścia z wyspy na przygodę. Chociażby, żeby do tych 220 brał do siebie to już by było coś

Fredek_z_F-K
15.03.2013, 20:24
Hm... tak mi przyszło do głowy, że 'wolny' generał 250 mógłby stanowić nową jakość do bloków... baaaaardzo długa walka...

Hamster
16.03.2013, 16:52
A ja w tej kwestii miałbym inny pomysł. Generałowie by zdobywali doświadczenie i po uzykaniu czegoś na wzór poziomu dostawaliby jeden slot ulepszeń. Dajmy na to zwykli generałowie mieliby 4 takie sloty a weterani 5. I do takiego slotu można by "włożyć" jakaś premię. Na przykład zwiększenie o 10% limitu jednostek (więc zwykły by mógł o 20 więcej a weteran o 25 jednostek - więc weteran miałby tą premię większą, co czyni go bardziej pożądanym), albo premia, że 10% poległego wojska po walce wraca jako żywe jednostki (nazwijmy to premią medyka). Podobnych rzeczy może być znacznie więcej (szybsze poruszanie się itp., itd.) Słabsze premie można by dostać w jakiś przygodach albo eventach a lepsze kupić za klejnoty w sklepie (więc bb miałoby kolejne przedmioty do sklepu i większy obrót klejnotów). Można by też zrobić coś na zasadzie materii w FFVII, że taka premia też z czasem by się ulepszała, np. premia do limitu jednostek by była od 1% do 10% max. I takimi premiami można by handlować, tylko nie wiem, czy z tym nie byłoby za dużo roboty...

zwolk
18.03.2013, 13:18
Hm... tak mi przyszło do głowy, że 'wolny' generał 250 mógłby stanowić nową jakość do bloków... baaaaardzo długa walka...

Co ma 250 jednostek u generała do baaaaaardzo długiej walki? Przecież to przede wszystkim zależy od obstawy obozu blokowanego, a poza tym jeszcze nie spotkałem się z blokiem rundowym, w którym pakuje się garnizon na full, w większości przypadków ilość blokującego wojska nie przekracza 150 jednostek. Bez sensu pomysł, bo na bloku taki "wolny 250" będzie niewykorzystany, a w ataku na przywódcę nieprzydatny bo za długo walczy choć zabiera więcej wojska.

sparkz
18.03.2013, 13:58
Bez sensu pomysł, bo na bloku taki "wolny 250" będzie niewykorzystany, a w ataku na przywódcę nieprzydatny bo za długo walczy choć zabiera więcej wojska.

Oprócz ataków 'na przywódcę' są jeszcze ataki na normalne obozy, przy ktorych nie zawsze stosuje sie bloki, a przy ktorych dodatkowy general/ generalowie pozwalaja walczyc na wielu frontach jednoczesnie.

zwolk
18.03.2013, 17:15
Oprócz ataków 'na przywódcę' są jeszcze ataki na normalne obozy, przy ktorych nie zawsze stosuje sie bloki, a przy ktorych dodatkowy general/ generalowie pozwalaja walczyc na wielu frontach jednoczesnie.

Moja wypowiedź odnosiła się ściśle do wypowiedzi poprzednika na temat bloków z użyciem "wolnego 250". Co do "ataków wielowątkowych" pełna zgoda, zdecydowanie taki generał miałby wpływ na skrócenie czasu potrzebnego na ukończenie przygody.