PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Reorganizacja slotów w dropach



Fredek_z_F-K
21.02.2013, 21:08
BB usilnie się stara żeby gracze budowali budynki do produkcji kuszy, mieczy damasceńskich czy dział. Niestety, system dropów z przygód powoduje, że budynki te są kompletnie zbędne. Pomysł, który mi przyszedł do głowy jest zapewne trudny do zaimplementowania, wymagałby likwidacji większości przygód - dlatego go uważam za 'dalekosiężny'.
1) Koniec kusz, mieczy E i armat w dropach
2) Slot 1 tylko granit i belki egzotyczne
3) Slot 2 w przygodach od odpowiedniego poziomu tylko saletra i ruda tytanu

Boskicom
21.02.2013, 21:42
Beznadziejny pomysł, co wam ludzie przeszkadzają kuszę w dropach? Kto ci broni zbierać 2 tygodnie wojsko na jedną przygodę? Nie chcesz broni z dropów to wymieniaj je na surowce, ale nie odbieraj innym możliwości robienia kilku przygód w tygodniu.

Stan58
21.02.2013, 21:50
Bardzo głupi pomysł. Nie chcesz broni z dropów możesz ją sprzedać, inni (w tym ja) chcemy.

Gizmo09
21.02.2013, 22:04
Beznadziejny pomysl, pomysl ile czasu bd potrzebowal na wyprodukowanie tych rzeczy, multum czasu, JEST DOBRZE JAK JEST, a po drugie nikt nie ma zamiaru tracic tyle granitu by te budowle budowac lepiej je na inne ulepszenia wydac

Fredek_z_F-K
21.02.2013, 22:48
widzę, że nie czujecie idei pomysłu. Po coś zostały wymyślone budynki do produkcji kusz, wytapiania tytanu, produkcji kół itd. Mi teraz też są zbędne. Jednak gra zrobiłaby się ciekawsza gdyby nie można było zdobyć w dropie kusz, armat itp.
lepiej jest jak jestDla mnie też teraz jest lepiej. Ale czy nie byłoby ciekawiej gdyby było tak jak w moim pomyśle?
PS. Pewnie, że jest dobrze...
PPs. a może zróbmy tak, że z każdego dropu wpada 100% 1000 granitu + 5000 mieczy damasceńskich + 5000 armat

Inkatus
22.02.2013, 00:03
Idąc Twoim tokiem myślenia przynajmniej ja go tak rozumie, że chciałby zlikwidowania pozostałych slotów z nagrodami? Jeśli tak to po co w ogóle robić przygody od razu zamknąć ten bałagan i spokój. Na moje jak ktoś chce to i tak postawi sobie kusznika i miecze damasceńskie i tak bez znaczenia czy będą w dropach czy nie, a patrząc na to z innej strony zawsze na handlu można dostać czyli równie dobrze można zakazać handlu nimi żeby zmusić do budowy. Moim skromnym zdaniem nietrafiony pomysł.
Pozdrawiam.

siremil
22.02.2013, 01:01
Jak dla mnie generalnie jest ok, choć w slotach mogłoby być większe urozmaicenie. Jedynie slot 5 uważam za porażkę i tu powinni to szybko zmodyfikować - to jakaś pomyłka być mieć tyle samo % na np. 500 napitku i 400 osadników o_O

wredniejszy
22.02.2013, 05:54
Toś wymyślił stanowczo na nie.

Sir_Czacha
22.02.2013, 09:45
BB usilnie się stara żeby gracze budowali budynki do produkcji kuszy, mieczy damasceńskich czy dział. Niestety, system dropów z przygód powoduje, że budynki te są kompletnie zbędne. Pomysł, który mi przyszedł do głowy jest zapewne trudny do zaimplementowania, wymagałby likwidacji większości przygód - dlatego go uważam za 'dalekosiężny'.
1) Koniec kusz, mieczy E i armat w dropach
2) Slot 1 tylko granit i belki egzotyczne
3) Slot 2 w przygodach od odpowiedniego poziomu tylko saletra i ruda tytanu

i Elitarnych 250 będę miał jak osiągnę lvl 48? :)
Jestem na NIE!

sparkz
22.02.2013, 10:09
Po coś zostały wymyślone budynki do produkcji kusz, wytapiania tytanu, produkcji kół itd.

Zostaly wymyslone dlatego, ze ktos sobie zalozyl, ze gracze beda gorsze jednostki zastepowac lepszymi i docelowo armia bedzie sie miala skladac z samych najlepszych jednostek. Jednoczesnie ludzie za to odpowiedzialni nie pomysleli ani o kosztach budynkow, ani o szybkosci produkcji tych broni (na wypadek gdyby ktos nie wiedzial - podstawowy cykl produkcji miecznika od damascenow to 1h12min, czyli bez buffow 12 godzin na wyprodukowanie jednego elitarnego), ani nie wzieli pod uwage systemu walki ktory wylacza koniecznosc produkowania masowego jednostek innych niz rekruci.

W zwiazku z powyzszym jedyne co udaloby sie osiagnac przez likwidacje dropu broni z przygod to to, ze kto juz zdobyl bron - wykorzysta ja, a wszyscy inni po prostu zrezygnuja z produkcji lepszych jednostek niz te, ktore sa konieczne.

set2g
22.02.2013, 10:19
Całkowiete usuniecie nie, ale zredukowanie ilości byłoby lepsze, aby zdobycie z przygód czy produkcji własna, zajmowała mniej więcej tyle samo czasu.
Z reszta na starych serwrach ilości mistrzowskiej broni jest przeogromna, bo tego sie praktycznie nie traci, chyba ze pomylimy atak czy blok nie wyjdzie. Taka zmiana uderzała by w nowych, a ci co maja pełne magazyny dodatkowo by zarobili. Chyba ze tylko na nowo powstałych serwerach by takie coś było, ale wtedy trzeba by było ciągnąc dwie wersje gry, a to raczej niemożliwe bo ledwo daja sobie rade z jedną.

Amber_Pl
22.02.2013, 13:34
to nie do konca tak wyglada...
ostatnie zadanie podstawowe bedzie wymagalo budynku produkujacego bron lub kilku na V poziomie i do tego z trzykrotna premia,
ankieta nie ma w sobie wszystkich propozycji, np: ... nie, podoba mi sie tak jak jest i bede budowal te budynki
zreszta.. mam je juz

Poznańczyk
22.02.2013, 15:30
To co ejst teraz nie jest zadobrze przemyślane. Wystarczyło by obliczyć na nowo czasy produkcji, zmniejszyć czas szkolen w koszarach i wtedy można wywalać z dropów mistrzowskie uzbrojenie.

Sami sobie są winni bo wprowadzili kilka nowości, olewając podstawy ^^

Zmień tak, jestem za, ale to nie nastąpi. Mimo to armaty/damasty tak trace bo używam tych jednostek na straty.

edit:

W sumie wystarczyło by :

Czas wydobycia zelaza zrównać z czasem wydobycia miedzi.
Czas produkcji sztab zelaza mieczy zrównać z czasem produkcji brązu/mieczy z brązu

Później:
Czas produkcji stali skrócić o połowę (z 24min na 12.)
Czas produkcji tytanu skrócić o połowę
Czas produkcji damastów skrócić o połowe.


Już by nie było tak skandalicznie jak teraz. Wtedy można myślec nad zmniejszeniem lub kasacja dropów mistrzowskich typu uzbrojenie.

lahcim
22.02.2013, 18:08
Z jednej strony masz racje, bo to co teraz wpada jest wsumie zbędne i trafia na handel, bo wszyscy graja tak żeby nie mieć strat w kusznikasz, elitarnych itd. Wszystko było by ok w przypadku gdyby pvp było wprowadzone. W obecnej sytuacji wg mnie mogli by poprwaić prawdopodobieństwo wpadania gł granitu bo jest o niego cieżko bardzo, a tytan i proch są właściwie nie przydatne i bez wartościowe.

wri_2000
22.02.2013, 18:56
Jestem za - ale zmniejszeniem dropów ze slotów 2 i 3 do 10% obecnej wartości. Ponadtto nie mozna jednocześnie zlikwidować broni oraz saletry i rudy tytanu - bo po krótkim czasie nie byłoby z czego produkować kusz, mieczy damascenskich czy też armat.

Gizmo09
22.02.2013, 19:23
Pierwsze co by zmienic to to zeby granit czesciej wpadal, bo teraz to jakas porazka jest z tym w dropie, nawet gdy bale egzo i granit po tyle samo procent to zawsze wpada cześciej bale egzo dodam zbyt czesto

TataRobert
23.02.2013, 12:05
Jestem za. Wywaliłbym broń z dropów (może poza podbojem wyspy). Zamiast niej powkładam był różne rodzaje premii dostępnych w sklepie.

Gizmo09
23.02.2013, 12:10
Jak powkładasz rzeczy od kupca to na czym BB bedzie zarabiac? Lepiej jest zmniejszyć (przynajmniej o 50% czy nawet 75%) czas produkcji budynkow mistrzowskich i bedzie sie ich budowac wtedy

set2g
23.02.2013, 12:13
Kto normalny kupuje premie za klejnoty ?

BB najwięcej, przynajmniej mi sie tak wydaje, zarabia na dosypkach, specjalistach i pozwoleniach.

Gizmo09
23.02.2013, 12:18
set2g kleje i jeszcze raz kleje, jesli wsadza rzeczy od kupca przykladowo lubczyki i ulepszony zaciag i inne rzeczy tego typu to moze im troche spasc popyt na kleje, wiele za pewne kupuje te rzeczy poza gienkiem czy grubasem czy opactwem co jest oczywistym zarobkiem dla BB.

Goldmano
23.02.2013, 12:37
widzę, że nie czujecie idei pomysłu. Po coś zostały wymyślone budynki do produkcji kusz, wytapiania tytanu, produkcji kół itd. Mi teraz też są zbędne. Jednak gra zrobiłaby się ciekawsza gdyby nie można było zdobyć w dropie kusz, armat itp.
mam nadzieje że żaden pracownik BB tego nie przeczyta i nie wprowadzi w życie ale zaryzykuje...

po co zostały wprowadzone klejnoty do tej gry ? może zamiast za surowce stawiać poletka studnie i inne budynki tylko za klejnoty ?
aaaa no iżeby nie było to jeszcze zabierzmy te 45 za tygodniowe logowania

xTrebus
23.02.2013, 13:05
Beznadziejny pomysł. Zamiast tracić tyle desek egzo i granitu na wybudowanie cyklu produkcyjnego kusz czy armat lepiej przeznaczyć te zasoby na rozbudowę reszty cykli produkcyjnych.

FourFingersWoo
24.02.2013, 10:31
Budynki mistrzowski są nieprzemyślane. Ten wątek o tym mówi, wiec nie jest beznadziejny. żeby wyprodukować 100 kusz muszę zużyć 1600 bali egzo i 1200 rudy tytanu i prawie 10k węgla? - żadne buffy ani poziomy budynków nie sprawią że produkcja stanie się opłacalna...

Po co są te budynki BB?

Gizmo09
24.02.2013, 11:20
Budynki mistrzowski są nieprzemyślane. Ten wątek o tym mówi, wiec nie jest beznadziejny. żeby wyprodukować 100 kusz muszę zużyć 1600 bali egzo i 1200 rudy tytanu i prawie 10k węgla? - żadne buffy ani poziomy budynków nie sprawią że produkcja stanie się opłacalna...

Po co są te budynki BB?
o buffach x2 x3 x4 zapomniałeś. Prawda jest taka ze to sie nie oplaca produkcja z budynkow mistrzowskich i tyla

Fredek_z_F-K
24.02.2013, 13:23
W zasadzie to FourFingersWoo zwrócił uwagę to co mnie 'gryzło' a mianowicie zupełne nie przystawanie drzewek technologicznych i czasów produkcji w budynkach mistrzowskich do reszty gospodarki. Dlatego szczególnie irytujące są zadania gdzie jest wymagane np. posiadanie wozów czy kół. Obecnie planuję postawić te budynki raczej jako ozdobniki w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Gizmo09
24.02.2013, 14:04
Narazie kusznik jest, zaraz pewnie do tytanu bedzie. Chociaż ciagnie po kieszeni surki niezle to ale zadanie jest to sie wykonuje. choc nie oplacalne jest to nigdy.
Czas pracy skrócić na tyle by się opłacalo te budynki stawiac

bloodybaster
03.03.2013, 22:57
slot 2 3 i 4 ma nam zrekompensować straty poniesione w przygodzie więc kategoryczne nie
P.S. Ankieta jest stronnicza-subiektywna .