PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Ciągi zadań czy lista



OneEyed
16.02.2013, 11:41
Witam,

na początku zaznaczę, iż najpierw trochę "obsmaruję" a potem przejdę do sedna. Obecnie dostępne są tzw. "zadania kryzysowe", nie wiem czy to BB ma kryzys, bo ludzie mało kasy wydają i chcą zarobić czy też zadania mają kompletnie zniszczyć ekonomię graczy, żeby kupowali klejnoty. Tak czy inaczej są one cholernie trudne i 2 tygodnie są w niektórych przypadkach niewystarczające, gdyż pewne elementy są nie zależące od graczy, bo o ile przejść Banitów tracą mniej niż 500R da się o tyle znalezienie 600 granitu w Azylu jest mniej prawdopodobne (22%). Dodatkowo nagrody są za przeproszeniem do D. w porównaniu ile trzeba czasu i surowców w nie zainwestować. Szczerze powiedziawszy wolałbym zamiast zadań z przedziału 36-46 (czy jakoś tak) robić te 16-26. Nagroda jest wg mnie cenniejsza, a samo zdobycie nieporównywalnie łatwiejsze. Ciąg tych zadań nie został chyba do końca przemyślany, ale to tylko moja opinia.

Dobra, wylałem swoje żale, więc teraz do sedna:

Moim skromnym zdaniem zamiast ciągów zadań można by wprowadzić listę zadań. Czyli i tak i tak mamy np. 10 zadań ale możemy je wykonywać w dowolnej kolejności. Wtedy gracze mogliby robić zadania które CHCĄ lub MOGĄ, a nie MUSZĄ. Według mnie tego typu rozwiązanie byłoby idealne do obecnych "zadań kryzysowych".

Tyle w temacie, pozdrawiam.

okogi
16.02.2013, 12:59
no to sprobuje sie odniesc ....

''zadania kryzysowe'' nie wiem dlaczego ale jak cos se w grze pojawia to od razu marudzenie .... jak cos jest trudnego to nie znaczy ze KAZDY ma to zrobic , mnie osobiscie podoba sie ten poziom trudnosci , szczegolnie ze sa tu osoby ambitniejsze i czasami chca sie pomeczyc dla zabawy

jedynie co mi przeszkadza to ta losowosc w zadaniach , masz racje , wystarczylo by zrobili zadanie ''zrobic Azyl'' ... nie potrzebne jest to zdobycie granitu , szczegolnie ze jest to przygoda jednoosobowa , mogli zamiast tego dac Proch , byloby sprawiedliwiej , bo lootami mozna sie wymienic i zwiekszyc szanse
to samo z poszukiwaniami , po co granit mam znalesc ?? , wyslalem 6 grubasow i frygiem mi przeszlo , trafilem 3x saletre 2x bale 1x granit .... jakbym mial 1 poszukiwacza to po 6 dniach bym to zrobil , tutaj jest cos nie tak .... wystaczyloby by zadanie bylo ''przynies cokolwiek z b.dlugich poszukiwan''

co do ciagu zadan , na tym polega Kampania ... robisz jedno zaczynasz drugie i tutaj DUZYPLUS dla tworcow .... mnie sie podoba bo wprowadza male , powtarzam male utrudnienie

konkluzja : ogolnie udany pomysl i wg mnie sprawdza sie , gratuluje , ,, jedyna rzecz do poprawki to ta losowosc w zadaniach zajmujacych najwiecej czasu .... skoro jest on limitowany ... czyt poszukiwania granitu , desek na skarbach
pozdr

mktiger
17.02.2013, 16:33
dokladnie, Azyl tylko za mapki, gruby ci nie przyniesie, poza tym jesli ktos nie zauwazyl to w ostatnim zadaniu mamy nastepna przygode z granitem :/
szanse na granit 22% czyli moge robic do u... smierci i nie trafic, wiec zadania ktore zrobilem i surowce ktore wydalem pojda na strate
przy okazji moze wspomne o ogromnych bledach po ostatnim update, np: przy probie wejscia na przygode wywala z serwera, kolega 20 razy probowal, na dodatek staszne lagi majce wplyw na bloki w przygodach, jak rozniez znikajacy generalowie, ktorzy przy okazji najwyrazniej ida dluzej niz powinni

EX_Zakrecony
17.02.2013, 19:54
Moim skromnym zdaniem zamiast ciągów zadań można by wprowadzić listę zadań. Czyli i tak i tak mamy np. 10 zadań ale możemy je wykonywać w dowolnej kolejności. Wtedy gracze mogliby robić zadania które CHCĄ lub MOGĄ, a nie MUSZĄ. Według mnie tego typu rozwiązanie byłoby idealne do obecnych "zadań kryzysowych".
W takim przypadku gracz nie otrzymałby nagrody końcowej bo nie wykonał wszystkich zadań.

Pozdrawiam
Mod zakrecony

Scolopendra
17.02.2013, 23:14
Wtedy gracze mogliby robić zadania które CHCĄ lub MOGĄ, a nie MUSZĄ.
W tej chwili też możesz skasować krzyżykiem zadanie którego nie chcesz robić.

OneEyed
19.02.2013, 14:23
W takim przypadku gracz nie otrzymałby nagrody końcowej bo nie wykonał wszystkich zadań.


W tej chwili też możesz skasować krzyżykiem zadanie którego nie chcesz robić.

Rozumiem co macie na myśli, trochę źle sformułowałem wypowiedź, chodziło mi o to, że nagrody cząstkowe są za poszczególne zadania z listy, natomiast końcowa nagroda byłaby wręczana tylko po wykonaniu wszystkich celów. Natomiast co do "musu" wykonywania zadań oczywiście, że go nie ma - to tylko gra i każdy robi te zadania, przygody, które mu odpowiadają. Nie mniej miałem na myśli jedynie kolejność. Może ktoś np. po 1-szym zadaniu ma akurat surowce do 6-ego i mógłby je mieć od razu z głowy (za co otrzymał by np. nagrodę cząstkową, która ułatwiłaby mu wykonanie innego zadania, powiedzmy nr 2).