Zobacz pełną wersję : Gra odkrywca i to co może znaleźć
Jak wiadomo to co przynosi odkrywca z poszukiwania skarbów nie jest żadnym skarbem.
Moja propozycja jest taka aby wprowadzić dodatkowe egzotyczne przedmioty których nie da się wyprodukować np: koszyk egzo, latający osadnik, ulepszony zaciąg, lubczyk, kanapka z serem, może nawet pudełko z zasobami. Oczywiście odpowiedni % szans do ustalenia.
The_Hihi
10.02.2013, 23:31
Ciężko powiedzieć czy tak czy nie - jeśli tak to do poszukiwań długich i bardzo długich.
Te krótkie i średnie uważam za dobrze zrobione i jeśli odkrywcy nie szukają przygód, to sam z nich korzystam
Osobiście, w poszukiwaniach długich i bardzo długich nie widzę sensu jeśli ktoś gra w miarę często
(oczywiście patrząc z perspektywy kogoś, kto nie ma tubylczych odkrywców, tylko 3 podstawowych)
Jeśli jednak ktoś kupuje za klejnoty tubylczych i ma taka np. sytuacje, że posiada 3 za monety i x za klejnoty (razem, w "najgorszym" przypadku 13), to po wprowadzenie egzotycznych towarów np premii, pojawia się problem braku zbalansowania między graczami nie wydającymi kasy na klejnoty i tymi co płacą.
pojawia się problem braku zbalansowania między graczami nie wydającymi kasy na klejnoty i tymi co płacą.
Nic nowego się nie pojawi bo różnica już jest widoczna i nic tego nie zmieni bo to i tak gra za kase.
Co do odkrywców za klejnoty... ja mam dwóch szybkich i niewiele mi brakuje do trzeciego a nie wydałem na nich ani złotówki. Można? Można :)
Oczywiście że krótkie poszukiwania nie powinny się zmienić. Chodzi mi o długie i b. długie i odpowiednio mały % aby za często nie padały i nadal pozostawały egzotyczne :)
SebaD1979
11.02.2013, 09:20
Myślę, że pomysł jest calkiem dobry. Osobiście puszczam grubasów tylko na średnie poszukiwania (teraz też na bardzo długie ze względu na zadanie), bo na dłuższe się po prostu nie opłaca, a to by podniosło atrakcyjność tych poszukiwań.
Sir_Czacha
21.02.2013, 12:04
no jeśli procent nie będzie przesadny to bardzo bym się ucieszył ;)
Jestem na tak tylko oczywiście procent musi byc odpowiedni nie za duzy nie za maly
Amber_Pl
22.02.2013, 13:51
pomysł funta kłaków wart....
może od razu zaproponować BB by co miesiąc lub dwa dawało nam po 1000 klejnotów ?
każdy kupi sobie co będzie chciał
PS
nie każdy tutaj widzę pamięta stare porzekadło: chcesz mieć więcej ? wpierw coś strać
...pojawia się problem braku zbalansowania między graczami nie wydającymi kasy na klejnoty i tymi co płacą.
Jeśli masz z tym problem to kto Ci broni zakupić nawet i więcej klejnotów, niż BB na testowym rozdaje? Na tym polega urok mikropłatności. Płacisz - masz szybciej i więcej. Nie płacisz, też pograsz tylko mniej komfortowo.
pomysł funta kłaków wart....
może od razu zaproponować BB by co miesiąc lub dwa dawało nam po 1000 klejnotów ?
każdy kupi sobie co będzie chciał
PS
nie każdy tutaj widzę pamięta stare porzekadło: chcesz mieć więcej ? wpierw coś strać
Nie chodzi o to żeby nam dali tylko o to żebyśmy mogli zdobyć. Czytaj ze zrozumieniem i nie pisz bzdur o klejnotach.
Porzekadło zaprezentowane przez Ciebie tutaj też ma swoje zastosowanie. Wysyłając odkrywców na poszukiwanie skarbu tracimy możliwość znalezienia przygody.
Amber_Pl
22.02.2013, 15:00
nikt nie zmusza Cię byś wysyłał grubasa na poszukiwanie skarbu, jest wolny wybór,
nie mozna miec wszystkiego
... lisek chytrusek dwa razy traci
anael6669
22.02.2013, 16:07
Amber_Pl, bronisz bb, jak byś dla nich pracował.
Pewnie, że świetny pomysł, urozmaicił by znacznie grę, najlepiej, jakby przedmioty unikatowe przytargane przez grubasów były dostępne tylko od nich, tak jak część przygód jest dostępna tylko u kupca za mapki.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.