PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Kościół



Kamilossss
03.02.2013, 19:23
Może pojawi się któregoś dnia taki budynek. Można by było szkolić duchownych, którzy poprowadzą badania nad nowymi technologiami. Inny rozwiązaniem może być także wzywanie mieszkańców na mszę. Podczas jej dawali by datki, które trafiały by do nas. Ogólnie uważam, że tak budynek ozdobi nasze osady. Pomysł wzoruje na podstawie gry i rozwiązanie z Kościołem jej fajne:) Mam nadzieję, że nie potępiacie tego pomysłu. Pozdrawiam wszystkich graczy:)

Piotru70
03.02.2013, 19:43
Budynek zwany kościołem prędzej czy później wprowadzą, ale na razie nie ma co na to liczyć. Co do badań polecam czytać pamiętnik dewelopera a nie tworzyć pomysły które są sprzeczne z aktualnymi planami. Poruszając temat darowizny od osadników to pomysł jest totalnie naciągany i nie przejdzie. Dlaczego naciągany? Bo jak już daje się pomysł na forum to przemyślany, a taki kościół mógłby np. losowo bufować nam jeden budynek na 6h produkcja 2x i zmiana znowu losowa na kolejny budynek. Wydaje mi się że taki pomysł jest ciekawszy niż jakieś darowizny.

zwolk
04.02.2013, 11:43
Budynek zwany kościołem prędzej czy później wprowadzą, ale na razie nie ma co na to liczyć. Co do badań polecam czytać pamiętnik dewelopera a nie tworzyć pomysły które są sprzeczne z aktualnymi planami. Poruszając temat darowizny od osadników to pomysł jest totalnie naciągany i nie przejdzie. Dlaczego naciągany? Bo jak już daje się pomysł na forum to przemyślany, a taki kościół mógłby np. losowo bufować nam jeden budynek na 6h produkcja 2x i zmiana znowu losowa na kolejny budynek. Wydaje mi się że taki pomysł jest ciekawszy niż jakieś darowizny.

Akurat premii na losowe budynki bym nie popierał. Są budynki których nie chcę premiować nawet jeśli pracują. Chyba że byłaby opcja na budynku że ma go to losowe szczęście omijać :) A sam budynek kościoła? Duchowni zajmujący się badaniami nad nowymi technologiami? Chyba tego nie widzę, może też przez pryzmat stereotypów, bardziej bym tu widział jakiś uniwersytet. A co do datków to były już pomysły na poborców podatkowych, dla których z resztą też nie widzę szans na realizację.

Saxza
04.02.2013, 11:48
Już lepiej aby kościół zwiększał szanse na znalezienie przygody/większej ilości surówki u odkrywcy( jak się pomodlą to może będą mieli więcej szczęścia :P) oraz ( trochę naciągane) produkcja bardziej wymyslnych premii lub pakietów medycznych

crackpot
04.02.2013, 13:53
Po przemyśleniu pomysł z wprowadzeniem takiego budynku ok, zawsze to jakaś zmiana a co do funkcji to mógł by on dawać coś na wzór odkrywcy tylko by wysyłało się go po ludność takie dodatke pozyskiwanie liczby ludnośći.
kryteria jak u odkrywców
krótkie (4h)- 10 osadników
średnie (12h)- 50 osadników
długie (24h)- 100 osadników
tylko trzeba by było wymyśleć jakie surowce im dawać bo osadników z chleba to można sobie w magazynie prowiantu przygotować

zwolk
04.02.2013, 14:18
Mnóstwo pomysłów, coraz bardziej odbiegających od propozycji wyjściowej, a temat i tak zamkną bo ankiety nie ma :) Poza tym widać po odpowiedziach że propozycja jest niedopracowana skoro tak ewoluuje.

troller
04.02.2013, 14:52
Akurat premii na losowe budynki bym nie popierał. Są budynki których nie chcę premiować nawet jeśli pracują. Chyba że byłaby opcja na budynku że ma go to losowe szczęście omijać :) A sam budynek kościoła? Duchowni zajmujący się badaniami nad nowymi technologiami? Chyba tego nie widzę, może też przez pryzmat stereotypów, bardziej bym tu widział jakiś uniwersytet. A co do datków to były już pomysły na poborców podatkowych, dla których z resztą też nie widzę szans na realizację.

No tak, tylko że SO chyba jest wzorowane na S7, a tam duchowni są odpowiedzialni właśnie za badania. Pozdrawiam ;)

Piotru70
04.02.2013, 16:00
No tak, tylko że SO chyba jest wzorowane na S7, a tam duchowni są odpowiedzialni właśnie za badania. Pozdrawiam ;)
Ale w TSO za badania będzie odpowiedzialny budynek naukowy na zasadzie obserwatorium z wielkim teleskopem.
Ale wracając do kościoła to można przy moim pomyśle dopisać.
1lvl bufuje budynki tylko podstawowe np. rybami co 6h
2lvl bufuje podstawowe kanapkami co 6h
3lvl bufuje średnie kanapkami co 6h
4lvl bufuje zaawansowane koszykami co 9h
5lvl bufuje mistrzowskie koszykami skracając czas do równo 6h
Wiec można by sobie dostosować kościół do własnych potrzeb, wydaje mi się ze jest to dobry pomysł.
Albo, też można w kościele wyprawić mszę za powiedzmy 1000 monet i zbufuje nam wszytskie budynki na 4 godziny 3x produkcja.
A nie jakieś zbieranie monet. ;/Ale wracając to podejrzeń...
zwolk

Akurat premii na losowe budynki bym nie popierał. Są budynki których nie chcę premiować nawet jeśli pracują.
Gadasz bzdury...
Premie nigdy nie przeszkadzają. Budynek zużywa tyle samo surowców ale produkuje wiecej. Jeżeli zbufuje ci budynek, na przykład mennice to możesz ją zatrzymać albo rzucić inny buff który zredukuje lub zwiększy premię zależnie od bufa. Ale na pewno nic na tym nie stracisz. Chyba coś ci się kolego nie tak pomyślało. :D

SebaD1979
04.02.2013, 16:17
Stracisz jeżeli planujesz rzucić sobie buff x3, a to Ci kościół marną kanapkę rzuci.

zwolk
04.02.2013, 16:30
Gadasz bzdury...
Premie nigdy nie przeszkadzają. Budynek zużywa tyle samo surowców ale produkuje wiecej. Jeżeli zbufuje ci budynek, na przykład mennice to możesz ją zatrzymać albo rzucić inny buff który zredukuje lub zwiększy premię zależnie od bufa. Ale na pewno nic na tym nie stracisz. Chyba coś ci się kolego nie tak pomyślało. :D

Teraz Ty gadasz bzdury... ciekawe jakim cudem chcesz rzucić inny buff na budynek, który już ma jakąś premię?

A poza tym jeśli piszę, że są budynki, których nie chcę premiować, to znaczy że mam w tym jakiś cel i nie potrzebuję uszczęśliwiania na siłę, obojętnie czy chodzi o mennicę czy o leśnika.

Jeszcze jedno. Pomyśl o sytuacji - przegapiasz moment wygaśnięcia premii na przykład na mennicy, a w tym czasie Kościół rzuca Ci premię, która skończy się w środku nocy. Brak kontroli nad premiami jest dla mnie, i zapewne dla wielu osób nie do zaakceptowania.

No i tylko czekać na zamknięcie wątku bo w dalszym ciągu nie ma ankiety.

Piotru70
04.02.2013, 17:29
zolk zatrzymujesz produkcję a czas buffa mija. Po za tym nikt nie karze ci budować kościoła albo ulepszać do odpowiedniego lvl'a. ;)
Wszystko jest przemyślane.

zwolk
04.02.2013, 17:38
zwolk zatrzymujesz produkcję a czas buffa mija.

I produkcja stoi zamiast zasuwać pełną parą tylko dlatego że Kościół wie lepiej co jest dla mnie dobre :) Prawie jak w realu :)

Piotru70
04.02.2013, 17:43
zwolk nadal opierasz się na zdaniach wyrwanych z kontekstu nie zwracając uwagi na to ze pełna wypowiedź prowadzi do logicznego sensu.

Sir_Czacha
07.02.2013, 13:05
Może pojawi się któregoś dnia taki budynek. Można by było szkolić duchownych, którzy poprowadzą badania nad nowymi technologiami. Inny rozwiązaniem może być także wzywanie mieszkańców na mszę. Podczas jej dawali by datki, które trafiały by do nas. Ogólnie uważam, że tak budynek ozdobi nasze osady. Pomysł wzoruje na podstawie gry i rozwiązanie z Kościołem jej fajne:) Mam nadzieję, że nie potępiacie tego pomysłu. Pozdrawiam wszystkich graczy:)
Pomysł raczej nieudany i moim zdaniem bezsens totalny. Monety są z mennicy, nasi poddani dla nas pracują i nie płacą podatków, bo sami im nie płacimy za pracę.
Kamilossss - zróbmy tak, żeby piekarz wypiekł Ci chleb będzie żądał dziennej zapłaty (powiedzmy 10 monet) i z tego zapłaci Ci podatku VAT, CIT i PIT 60%. Oznacza to, że jesteś zarobiony 6 monet z podatku. Ale 4 monety lądują w kieszeni piekarza ;)



zolk zatrzymujesz produkcję a czas buffa mija.

I produkcja stoi zamiast zasuwać pełną parą tylko dlatego że Kościół wie lepiej co jest dla mnie dobre :) Prawie jak w realu :)
LUBIE TO :)


zwolk nadal opierasz się na zdaniach wyrwanych z kontekstu nie zwracając uwagi na to ze pełna wypowiedź prowadzi do logicznego sensu.
Jeśli myślisz, że BUFFx2 na mennicy, dla której zakupiłem BUFFx4 (HotDog), który to BUFF kończy się o 3 w nocy (kiedy po prostu śpię) jest dobrym i logicznym rozwiązaniem to gratuluję ;)

EX_BOGVER
07.02.2013, 22:23
Brak ankiety - temat zamykam