Zobacz pełną wersję : Mroczni kapłani - zakonczona przed czasem
Emilozos27
22.01.2013, 12:39
Pisze poniewaz 7 stycznia zostala zakonczona przygoda Mroczni kaplani przed czasem po konserwacji i do dzis nie mam zwrotu armi to jest ok 500 dodatkowo nie wrocil 1 generał.. Fizycznie w liczbie osadnikow brakuje te 500 szt i nawet nie moge robic produkcji bo wciaz brakuje Rezydencji i zawieszone mam te 500 Armi ktore nie wrocilo a widnieje jako liczba Osadnikow na pasku u góry.... Co tu jest grane i czy wkoncu ktos mi to wyjaśni
Jerry1981
22.01.2013, 12:51
emilozos27 powinieneś napisać do supportu.
Emilozos27
22.01.2013, 14:06
Ja napisalem tam juz z 7 wiadomosci w roznych terminach i cisze od 2 tygodni dokładnie...
Ja napisalem tam juz z 7 wiadomosci w roznych terminach i cisze od 2 tygodni dokładnie...
No to o jakieś 6 za dużo :) Chyba że kolejne pisane jako odpowiedź na maila potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia.
Emilozos27
22.01.2013, 17:52
nie pisane kolejne poprostu
nie pisane kolejne poprostu
Pisanie do supportu kolejnych zgłoszeń dotyczących tego samego problemu to zbędne zawalanie supportu. Przecież oni każde takie zgłoszenie muszą rozpatrzyć jako osobne. A potem się dziwić że nie odpisują przez dłuższy czas. Jeśli chcesz się "przypomnieć" ze swoją sprawą to wysyłaj kolejne wiadomości jako odpowiedzi na automatyczne informacje zwrotne o przyjęciu zgłoszenia. Tam jest zawsze numer zgłoszenia i po tym numerze support identyfikuje czy dany problem już był rozpatrywany czy nie. A wysyłając kilka zgłoszeń, za każdym razem generujesz nowy numer i konieczność weryfikacji od nowa. To znacznie wydłuża czas odpowiedzi.
Emilozos27
22.01.2013, 18:45
Aha to dzieki bo nie wiedzialem tego, chociaz i tak wydaje mi sie ze stanowczo za długo to trwa
EX_BOGVER
23.01.2013, 19:24
Tak jak kolega zwolk napisał, przez właśnie taką czynność jak wykonałeś niech zrobi tak 20 osób, masz 140 wiadomości które trzeba sprawdzić i odpisać.
A wiele wiadomości niestety wymagają czasu od 2 do 20 minut i więcej...
Więc ? A później wina że nie odpisują szybko :)
Divenire
23.01.2013, 19:30
jak Support nie odpowiada to może napisz do bb_xaara wiadomość prywatną tutaj na forum. Ja też czekałem wiecej niz 2 tyg na odpowiedz supportu i postanowiłem do niego na pw napisać, no i naprawił mój problem. Spróbuj i ty:P
Ja czekam już od 30 grudnia żeby mi odpisali i nic a podobno miało więcej osób się tym zajmować aby to usprawnić i cisza :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.