PDA

Zobacz pełną wersję : USZKODZONY OBSZAR SERWERA - powrót a w zasadzie niekończąca się opowieść



maciek0081
14.01.2013, 22:00
Jak pewnie część osób wie - jakiś czas temu miałem prawie 14 dniową przerwę w grze z powodu błędu z zadaniem Elita.... Przed moim błędem pojawiały się błędy uszkodzonego obszaru serwera.

Wg zapowiedzi Xaara ponad 1,5 miesiąca temu usprawniali serwery, ściągali nowe "maszyny" żeby wyeliminować błędy.

Teraz kilka faktów:

- dwa tygodnie temu gracz z naszej gildii trafił w uszkodzony obszar serwera - jednak dalej jest ten błąd
- od 2 tygodni nie dostał ANI JEDNEJ odpowiedzi z supportu oprócz automatu - NIC ZERO NAWET głupiego - sorry pracujemy, wiemy, itp.... po prostu jakby go nie było....
- oczywiście gracz z 50 poziomu
- ja otrzymałem ostatnio odpowiedź z początku eventu Konieć Świata po prawie 1,5 miesiąca czekania z informacją, że czas jest winą zaginięcia części zgłoszeń i że nie dotarły do supportu

Moje pytania:

- jeśli dostajemy info o przyjęciu zgłoszenia (z automatu) oznacza to że wcale nie musiało dojść do supportu ???? ciekawe.
- w jaki sposób mają czuć się gracze, których przez ponad 2 tygodnie olewa się w ich problemach ?
- czy ściemy o "maszynach" kiedyś będą wprowadzone w życie ?
- czy naprawdę cierpliwość graczy musi być postawiona do granic wytrzymałości ?
- czy jest to tak ogromny problem i tych problemów jest tyle, że odpisanie w 14 dni stanowi problem ?
- czy po 14 dniach od zgłoszenia, że nie ma zadań gildii odpowiedź supportu - czy nadal ich nie ma ? - jest odpowiedzią na poziomie ?


Pytań jest wiele..... tym razem ja nie trafiam na obszary serwera, zadań już nie mam więc nic mi się nie zatnie z nimi ale szczerze mówiąc uważam, że nie może być sytuacji w której ten sam błąd jest od 4-5 miesięcy i ciągle masakruje graczy....

Można pisać - czepiasz się, grasz to graj, niech się wypowie ten co nie może wejść.... fakt - ale gildia to nie tylko maszynka do sępienia pomocy i zarabiania realnych monet ale również społeczność i wspieranie się - co niniejszym postem czynię oczekując przynajmniej odrobiny przemyśleń po stronie supportu.

Pozdrawiam życząc unikania błędnego obszaru serwera.

gotman25
14.01.2013, 22:08
Trzeba wiecej reklam w telewizji dac i sciagac wiecej nowych graczy. Ja tez ostatnio musialem prawie 2 tygodnie czekac na odpowiedz a jak juz przyszla to tak jakby regulka. Tak jakby nikt tego nie czytal albo nie czytal ze zrozumieniem.

A zadania gildii to nastepna sprawa:D

EX_Zakrecony
14.01.2013, 23:35
1. Komunikat "uszkodzony obszar serwera" jest zabezpieczeniem które uaktywnia się w momencie gdy jakaś operacja mogłaby spowodować problemy w funkcjonowaniu bazy danych i nie jest to fizyczna awaria sprzętu.

2. Ze względu na zwiększoną liczbę zgłoszeń czas odpowiedzi był wydłużony, ilość przerabianych zgłoszeń jest na określonym poziomie, jeśli nagle przyjdzie ich więcej to trudno żeby ta sama liczba pracowników robiła ich więcej w ciągu tego samego okresu czau.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

maciek0081
15.01.2013, 00:54
ooo proszę nowa interpretacja błędu :)

czyja jest prawdziwa Twoja czy supportu ?

ps - nie wmówisz mi, że to kwestia liczby zgłoszeń - nikt mi już tego nie wmówi - specjalnie wysyłałem ticket żeby to sprawdzić i o dziwo w prostej sprawie dostałem odpowiedź tego samego dnia..... więc to nie kwestia liczby zgłoszeń tylko chęci na odpowiadanie albo problemy jednak techniczne i faktycznie jak mi support napisał część zgłoszeń ginie i nie dochodzi pomimo potwierdzenia.... albo kolejna ściema.... prawda nas wyzwoli jeśli będzie kiedyś

EX_Zakrecony
15.01.2013, 01:07
No właśnie, inna kwestia to trafia do innej kolejki do innych pracowników. Też już kilka razy pisałem do supportu w sprawie problemów i zależnie od wybranej kategorii czas był inny.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Nookias
15.01.2013, 09:06
Ja od wczoraj mam ten sam problem niemoge sie zalogować na mape "uszkodzony obszar serwera" i co dalej ?? teraz 2 tygodnie mam czekac albo wiecej żeby ktos coś z tym zrobil ? :/

gotman25
15.01.2013, 09:30
oby tylko 2 tygodnie. Nie radza sobie tam chlopaki. Jest moze pare osob, ktore cos tam wie a reszta sie dopiero uczy. Niestety na taka skale te pare osob juz sie nie wyrabia

AndyKozakow
15.01.2013, 10:34
Nookias łączę się z Tobą w bólu i nerwach :(
Podaj adres na priw to Ci wyślę moją nalewkę na ukojenie nerwów :)
Bez jaj takie zgłoszenia powinny być załatwiane od ręki w pierwszej kolejności...
Prawda jest taka że suport nie chce pomóc bo gdyby chciał to do takich zgłoszeń mogliby utworzyć specjalną skrzynkę, co innego błąd że komuś znikło 5 desek a co innego brak połączenia z grą :(

Panicz_Orz
15.01.2013, 11:00
Od wczoraj wyskakuje mi błąd USZKODZONY OBSZAR SERWERA. Proszę o pomoc.

ToRsTeN
15.01.2013, 11:01
Jak ktoś liczy, że suport a raczej osoby, do których dochodzą informację o uszkodzonych sektorach coś zrobią po za radami typu wyczyść przeglądarkę, sprawdź na innej maszynie, czekaj do kolejnej konserwacji a na koniec napiszą wam żebyście założyli nowe konto i zaczęli grać od nowa a oni wam sypną trochę surowców na start w ramach rekompensaty.

U nas też były takie przypadki i wiele tygodni osoby czekały i dopiero częste posty na forum i męczenie Xaara, aby skontaktował się z prawdziwym suportem dało rezultat po iluś tam tygodniach.
Nasz suport to osoby, co jedynie mogą wysłać rekompensatę, ale naprawiać nie mają nawet pewnie takiej możliwości.

kubaa78
15.01.2013, 11:58
no ja już trzy dni nie moge sie zalogować też uszkodzony obszar serwera

AndyKozakow
15.01.2013, 12:39
proponuję odświeżyć ang lub niemiecki i skontaktować się z kimś kto stoi wyżej niż nasz support :)

EX_BOGVER
15.01.2013, 13:13
Nasz support to właśnie team niemiecki deweloperów i techników :)

Nookias
15.01.2013, 13:14
Kolejne reklamy w TV zrobiły swoje... pewnie doszło znow z 1000 graczy i ta sama sytacja co byla wczesniej... Trzeba być naprawde mądrym żeby nie wyciągnąć wnioskow ze wczesniejszej awari i dalej robic to samo... Brak mi słow na opisanie tego, narazie jest nas kilka osob ale poczekajcie az kolejne osoby dołączą do gry i do puki nie bedzie nastepnych serwerow ta liczba osob bedzie stale rosnąć <brawo>

ps. andy napisz komus z i-n-f ze mam taki fajny problem z gory dzieki..

adrkan_
15.01.2013, 14:50
Nookias współczuję. U nas Guild Leader też dostał strzała na uszkodzony obszar. Niedługo wraca na 1lvl :) Wszystkie zasoby zostaną zwrócone, ale czas włożony w grę oraz lvlowanie nikt nie zwróci :/

Nookias
15.01.2013, 15:13
czemu wraca na 1 lvl ? przeciez taki problem juz byl tyle ze trzeba czekac :/ a pozatym niema siły takiej ktora zwroci moje zasoby bo w BB jakby sie wszyscy poskładali to i tak im tego nie starczy :D

adrkan_
15.01.2013, 15:33
Nie udało się naprawić jego wyspy, ale mają w nią podgląd, więc wiedzą jakie były surowce. Mogą tylko zresetować konto do 1lvl i zwrócić surowce. Przy najbliższej konserwacji to się stanie. Zobaczymy efekt. Support ma władze, więc ma też i surowce w nieskończoność :)

bixon1984
15.01.2013, 15:36
panowie ale ten blad wywala na serweze słoneczny gród

Nookias
15.01.2013, 15:43
panowie ale ten blad wywala na serweze słoneczny gród

Sugerujesz ze ja niewidze ? czy nie umiem czytac ?

EX_Zakrecony
15.01.2013, 16:01
bixon1984: ten błąd dotyczy wszystkich polskich i zagranicznych serwerów, a nie tylko polskiego słonecznego.

Dziwi mnie że support tylko zwróci surowce, wcześniej był też temat Obszar serwera uszkodzony (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/26237-Obszar-serwera-uszkodzony) i gracze pisali że mają odblokowane konta normalnie a nie od 1lvl.

Pozdrawiam
Mod Zakreony

SebaD1979
15.01.2013, 16:09
Równie dobrze mogliby zwrócić również expa. Nie powinno być to trudne, skoro robią to niejednokrotnie na serwerze testowym. Jedynym problemem mogą być wykonane zadania, ale to chyba też jest zapisane gdzieś w bazie danych i można te dane odzyskać i przenieść na ewentualne nowe konto.

Nookias
15.01.2013, 16:33
ciekawy jestem rozwiazania kochanego supportu. Bo moim zdaniem nieda sie oddać wszystkich surowców które ktos zdobyl na 50 lvl. 500 000 niebieskich by nie starczyło na moja wyspe... nic tylko czekam na jaką kolwiek odpowiedz

AndyKozakow
15.01.2013, 19:59
Chyba sobie nie wyobrażają że dadzą mi w razie czego jakieś nędzne surowce za 9 miesięcy grania po 8h dziennie.
Niech mnie nie rozśmieszają że nie robią co jakiś czas kopii bezpieczeństwa czy czegoś w tym stylu ...

Morgana99
15.01.2013, 20:35
Obecnie nie można się zalogować na g7

Askatu
15.01.2013, 21:32
U mnie też nieplanowana przerwa techniczna. Do supportu pisałem ponad miesiąc temu w sprawie utraconych surowców i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Szkoda, że pobrać kasę za klejnoty im się "nie zapomina".

Rumcajs1
15.01.2013, 21:38
wiecie co się dzieje

sleepy66
15.01.2013, 21:57
Cały dzień znowu jak by nie inaczej, to taka norma raz na jakiś czas, to chyba, żeby się nam nie nudziło, problem z wejściem do gry, raz, jeden 1 raz udało mi się zalogować i pograć chwile, później nic padlina, dostać się na forum by dowiedzieć się, że znowu coś padło, kilkadziesiąt prób. Nie wiem co się dzieje, ale to już się staje w......... i nudne do bólu. Ostatnio znowu zniknęły przedmioty w drodze z menu gwiazdy do magazynu, ale to powoli norma w tej grze, że coś znika, nie działa, no ale jak zwykle będzie odpowiedź, że to wersja beta, ludzie jak długo to będzie wersja beta? Chyba do końca bo to wygodne dla chowania błędów i nieudolności ze wersją beta.

Panicz_Orz
15.01.2013, 23:01
Czyli jeśli dobrze czytam warto zaczekać do pierwszej "konserwy" po wystąpieniu błędu bo to może naprawić problem. BTW nigdy nie miałem problemów technicznych a gram od kilku miesięcy stąd też zapytanie odnośnie kontaktu do supportu - skąd/gdzie go można dostać?

Pozdrawiam

Myki11
16.01.2013, 00:21
Witam.
Serwer "Nowy świat" lvl 42 - Przygoda "Okraść bogatych" wysłałem wszystkich generałów i oczywiście przy próbie wejścia lub anulowania przygody otrzymuję info "uszkodzony obszar serwera" i wywala mnie z gry do strony głównej. Do końca przygody zostało 2 dni i jestem ciekaw czy moi generałowie wrócą bo pewnie nie :/
Proszę o pomoc

kubaa78
16.01.2013, 13:00
Witam jak mi do pierwszej konserwacji po problemie z uszkodzonym serwerem nie wróci konto to ile czasu poswieciłem na gre to będe robił wszystko i pisał do wszystkich jak to jest czyli kase umią brac za klejnoty ale z tym nie umią sobie poradzic pozdrawiam wszystkich graczy

zwolk
16.01.2013, 13:50
Czyli jeśli dobrze czytam warto zaczekać do pierwszej "konserwy" po wystąpieniu błędu bo to może naprawić problem. BTW nigdy nie miałem problemów technicznych a gram od kilku miesięcy stąd też zapytanie odnośnie kontaktu do supportu - skąd/gdzie go można dostać?

Pozdrawiam

Kontakt z supportem odbywa się albo przez formularz na stronie głównej (zakładka Pomoc/Wsparcie), albo bezpośrednio na maila account.support@thesettlersonline.pl koniecznie ze skrzynki powiązanej z kontem w grze.

Panicz_Orz
16.01.2013, 17:38
Dziękuję. Po kilku dniach błąd się przestał pojawiać. Mogę grać. Część rzeczy tak jakby zamrosiła się przez ten czas a część normalnie pracowała:)

Nookias
16.01.2013, 21:27
Dziękuję. Po kilku dniach błąd się przestał pojawiać. Mogę grać. Część rzeczy tak jakby zamrosiła się przez ten czas a część normalnie pracowała:)

A u mnie nadal lipa... ciągle ten sam komunikat :/

GoD_
16.01.2013, 21:39
witam

u mnie dzis to samo podczas kliknięcia na zamknij w zadaniu na chwile się wszystko zwiesiło i wyskoczyło okienko obszar serwera uszkodzony.
Co dalej z tym robić?

kubaa78
16.01.2013, 21:49
u mnie dalej to samo zobaczymy po konserwacji pozdrawiam

Piotru70
16.01.2013, 21:59
Już mam dosyć tych błędów. Non stop błędy. Jeszcze chcą mi wmówić ze to wina z mojej strony. Ich zdaniem po konserwacji zaktualizowałem sobie przeglądarkę i jave.

Nookias
17.01.2013, 08:37
Prace konserwacyjne zakonczone a u mnie nadal to samo " W tym obszarze wystąpił błąd, Prosimy sprobowac ponowanie" Support bez odpowiedzi :/

Egzekutor_Guns
17.01.2013, 08:47
Prace konserwacyjne zakonczone /
Ale nie było dziś żadnej konserwy , ten komunikat na głównej stronie to jakaś ściema .

Nookias
17.01.2013, 08:48
w nocy tez nic nie było ? to po co oni to pisza :/

Egzekutor_Guns
17.01.2013, 08:51
No nie było , sporo osób siedziało przez cala noc , pewnie nadal świętują Nowy Rok :)

AndyKozakow
17.01.2013, 08:55
No weź nie rób jaj ... widzę że ktoś z suportu nabija sobie nadgodziny a nic nie robią ...
Tym razem zapomnieli nawet grę wyłączyć i sprawa się wydała...
Oj grabicie sobie towarzysze...
Może nie prace konserwacyjne tylko ogórki konserwowe na zagrychę się skończyły hehe

Nookias
17.01.2013, 09:02
Tez mi sie tak wydaje... nie zapomne tego filmiku co udostępnili a na nim chyba zapomnieli buteli po piwie winie i tym podobnych posprzątać... ciekawe co dalej za tydzien kolejne prace konserwacyjne ?? których nie było juz od 10 dni ??

Queen_Miracle
17.01.2013, 10:01
Od 3 grudnia mam obszar serwera uszkodzony i po miesiącu support odpisał, że po przerwie technicznej to się zmieni. Były już ty a ja nadal mam obszar serwera uszkodzony i co reset konta ?

Memphis1987
17.01.2013, 13:42
No Queen, to chyba rekord narazie. Ja czekam od 30 grudnia, najgorsze jest to ze support nawet nie raczy nic odpisac na kilka e-maili ktore juz poszly.

monjul2
17.01.2013, 14:15
No i wygląda na to, że i ja dołączyłam do grona osób z uszkodzonym obszarem serwera. Trwa to od wczoraj i już poszło kilka wiadomości do supportu, ale to i tak pewnie nic nie da. Czas szukać nowej gry ^^

Myki11
17.01.2013, 14:28
Dziś otrzymałem odp :

Uprzejmie informuję, że według naszych danych usterka na Twoim koncie została usunięta.

Bardzo proszę o informację czy w pełni odzyskałeś dostęp do swojego konta.
Pozdrawiam,
Monika
Zespół The Settlers Online

----------
heh a dalej mam to samo z wyprawą "uszkodzony obszar serwera" :-/

"ile czekałes na odpowiedz ?"
1 dzień

Nookias
17.01.2013, 15:02
Dziś otrzymałem odp :

Uprzejmie informuję, że według naszych danych usterka na Twoim koncie została usunięta.

Bardzo proszę o informację czy w pełni odzyskałeś dostęp do swojego konta.
Pozdrawiam,
Monika
Zespół The Settlers Online

----------
heh a dalej mam to samo z wyprawą "uszkodzony obszar serwera" :-/

ile czekałes na odpowiedz ?

kubaa78
17.01.2013, 22:51
dziekuje bardzo naprawili mam dostęp czekałem od niedzieli dzisiaj poszło choć nie było konserwacji

EX_BOGVER
18.01.2013, 08:43
Nie było konserwacji, ponieważ na testowym ostatnia łatka powodowała nieduży błąd.
A chcą już robić bardzo dobrze wszelkie poprawki, by znów nie było "cudów"

Kubaa78 - xaar wczoraj trochę poprawiał to co mógł :)

Gabrysiuleńka
19.01.2013, 12:47
U mnie to samo co u Myki11.Jestem w trakcie tej samej przygody i nie mogę wejść do tej przygody.Mało tego ostatnio nawet nie mogę wejść do gry.Pewnie przygoda przepadnie,kopalnie się zużyją,studnie wyschną itd,itp.

Memphis1987
19.01.2013, 22:16
Mi support odpisal ze problem został naprawiony, niestety ja jakos tego nie zauwazylem ;-). Po 2 dwóch kolejnych mailach od suportu informujących mnie o usunieciu usterki tez nic się nie zmienilo. Tak ogolnie to dziś rowne 3 tygodnie jak nie mogę wlaczyc gry. Pozdro

Gabrysiuleńka
19.01.2013, 22:34
Ludzie będą rezygnować.3 tygodnie przerwy jak na taką grę to dużo,w tym czasie traci sie wszystko.Nie sposób póżniej wszystko odbudowac.Też chyba zrezygnuję.Do gry wejść nie mogę,ale dostęp do sklepu z klejnotami mam.

Queen_Miracle
21.01.2013, 19:42
U mnie nadal bez zmian :( dalej idę na rekord, jeszcze troche i 2 miesiące będą jak mam obszar serwera uszkodzony ;/

Cassanova
22.01.2013, 00:30
Dołączam się do poszkodowanych dzisiaj u mnie wystąpił ten błąd serwera i nie mogę wejść na swoja wyspę czyli komunikat: obszar serwera jest uszkodzony

ksiaze
22.01.2013, 00:33
Współczuje też coś takiego miałem we wakacje i z 2 tygodnie czekałem. Nie pozostało wam nic jak męczyć support aż do skutku.

Cassanova
22.01.2013, 19:12
Naprawili i jestem w grze :)

Queen_Miracle
24.01.2013, 09:53
Kolejna przerwa techniczna i nadal brak dostępu do konta ;/

EX_BOGVER
24.01.2013, 09:58
Nie ma przerwy technicznej. Próbuj się nadal zalogować :)

Queen_Miracle
24.01.2013, 10:06
Od 3 grudnia nie mam dostępu do konta i support mi pisze, że po przerwie technicznej powinnam już się zalogować. Były już 4 przerwy techniczne i nadal nie mogę się dostać do konta. Pomyśl czy jak by było wszystko dobrze to bym pisała post na forum, że mi nie działa, po za tym myślisz, że przed dodaniem posta nie próbowałam się zalogować ?

Gabrysiuleńka
24.01.2013, 11:32
I still in the game!W końcu mogę wejść do gry

AndyKozakow
24.01.2013, 12:33
Jeśli to możliwe to proszę wszystkich co mają/mieli uszkodzony obszar serwera o podanie ile to trwało a jeśli trwa nadal o przesłanie screenu który pokazuje ten problem z zalogowaniem.
Dziękuje.

bembus
24.01.2013, 16:22
Andy ;), u mnie 3 dni.

Memphis1987
24.01.2013, 19:01
U mnie to samo co u Queen, pisali ze po przerwie technicznej powinno byc ok. Niestety przerwa nic nie zmienila, nie moge sie zalogowac od 30 grudnia. Tu masz screena bledu:

http://www.tinypic.pl/7xmk76tewsvx

przemcion
24.01.2013, 22:29
na mnie trafiło dzisiaj - obszar serwera uszkodzony. w tym obszarze wystąpił błąd. prosimy spróbować ponownie
próbowałem z dwóch różnych komputerów i to samo - straszna lipa

Piotrpp
24.01.2013, 23:18
Niestety i ja mam ten sam problem od 20.20 zobaczymy jak długo to będzie trwało. Pisałem do supportu jak na razie bez odzewu.

dorottak
24.01.2013, 23:38
ja mam to samo, nie pisałam do supportu bo nie wiem czy jest sens- czytam powyżej, ze raczej support ma to w poważaniu:/

Davkodd
24.01.2013, 23:44
Też mam ten sam problem już pisałem do supportu i chyba coś się dzieje nie tak z Kolonią bo 3 posty w górę też z tego serwera.

SINTAC
24.01.2013, 23:52
hej, mam to samo..kurnia... też kolonia ;/ ...... znowu zbliżaja sie ciężkie dni... nowości wprowadzą to dopiero będa problemy...

przemcion
25.01.2013, 09:44
u mnie już działa

Paweł7
25.01.2013, 12:52
U mnie błąd wystąpił wczoraj wieczorem. Rano już znowu mogłem się zalogować.

bembus
25.01.2013, 14:59
mhm, takie pytanie mam, czy xaar nie pisal ze dali jakis skrypt co do uszkodzonych obszarow? zeby automatycznie sie naprawialo?

zwolk
25.01.2013, 16:08
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28134-Obecna-sytuacja-aktualizacja-%2817.01.2013%29


Skrypt, który będzie automatycznie naprawiał zablokowane strefy - jego uaktywnienie nastąpi dziś w nocy. Celem skryptu będzie automatycznie odblokowywanie stref, na których wystąpił błąd. Skrypt będzie uruchamiany regularnie, każdej nocy około godziny 02:00. Proszę pamiętać, że skrypt ten pomoże w wielu przypadkach, jednak nie wszystkich.

Jak widać, skrypt działa zgodnie z założeniami, niektórym pomaga, innym nie :)

Queen_Miracle
26.01.2013, 12:02
No i się stało - najprawdopodobniej kończę swoją przygodę z SO. Support odpisał, że oni nie mają pojęcia jak odblokować moje konto i że zostaje mi albo czekać nie wiadomo ile albo całkowity reset konta. Nie mam czasu żeby od nowa wbijać lvl. Tak to jest jak pojawi się coś dziwnego na ekranie (niezidentyfikowany fioletowy budynek) i support to oleje a później po pojawieniu się innego błędu mogę się pożegnać z grą.

Memphis1987
27.01.2013, 10:52
Hejka, ja mam to samo. Nie zamierzam drugi raz wbijac 50 lvla, pozostaje czekac... Ciekawe tylko ile

KreTafkA
04.02.2013, 13:00
Jak tam się sprawy mają z tym zdaniem, bo nie wiem czy klikać zakończenie :(

duda222
04.02.2013, 13:18
niestety ja musiałem zaczynać od początku mając 41 lev,nie radzą sobie technicy jeśli są :)

Memphis1987
05.02.2013, 17:15
Jeśli jesteś po resecie konta możesz mi powiedzieć w jaki sposób zwracają budynki i specjalistow, których trzeba było kupic za klejki ?

Queen_Miracle
07.02.2013, 14:29
No to support sie popisał. Dziś o 13 mi napisali (po ponad tygodniu), że zaczeli reset mojego konta i bedzie ono dostepne po kolejnej przerwie technicznej. Dziś rano była jedna wiec musze czekac kolejny tydzien..... Brak mi słów.

Memphis1987
07.02.2013, 16:20
Hejka, czyli zdecydowalas sie na reset. Dowiedzialas sie moze jak zwracaja rzeczy zakupione za klejnoty ?

kienio666
09.02.2013, 05:54
Witajcie niestety od jakieś godziny nie mogę wejść do gry wyskakuje mi błąd USZKODZONY OBSZAR SERWERA , proszę o pomoc jeśli jest taka możliwa co mam robić? czy to juz koniec gry ? zaczynać od początku nie będę.

ksiaze
09.02.2013, 09:37
Też to miałem musisz napisać do supportu. W moim przypadku gdzieś po 2 tygodniach zareagowali.

kienio666
09.02.2013, 11:16
A w moim przypadku juz naprawili, mogę wejść, ale gdy wyskoczył mi błąd miałem aktywna przygodę MK i wysłałem tam gienka z 200Żł. niestety teraz nie ma go wcale ani na wyspie w gwiazdce go nie pokazuje, ani w MK go nie ma, ukończyłem mk niestety tez go nie widać by wracał czy straciłem generała na dobre? miał ktoś juz taki przypadek??

Queen_Miracle
09.02.2013, 13:14
Hejka, czyli zdecydowalas sie na reset. Dowiedzialas sie moze jak zwracaja rzeczy zakupione za klejnoty ?

Niby za te rzeczy mają oddać klejnoty ale to jest support więc nie wiadomo.... poczekam jeszcze 2 tygodnie bo po odblokowaniu konta muszę pisać jeszcze raz o rekompensate ;/ (a w mailu kazali mi przygotować liste co miałam na koncie. Nie wiem po co jak i tak jeszcze raz muszę im to wysłać )

bembus
09.02.2013, 13:31
Queen, napisz ze na koncie bylo tyle i tyle PD moze zwroca, na testowym im to wychodzi.

Queen_Miracle
10.02.2013, 17:01
Queen, napisz ze na koncie bylo tyle i tyle PD moze zwroca, na testowym im to wychodzi.

Odpisali mi że bede zaczynała od 1 lvlu ;/

szym89
11.02.2013, 23:23
Właśnie pokazał mi się ten błąd, doszło do niego wieczorem podczas dużego obciążenia. Nie miałem żadnych przygód odpalonych, jedynie korzystałem z czatu gildii. Akurat ulepszony zaciag użyłem :| No nic, 2 tygodnie urlopu zapewne, chyba że czwartkowy update pomoże.

EDIT: Polecam sprawdzić czy wam działa - mi po odpaleniu skryptu o 2 w nocy dalej nie działało, lecz dziś w południe już mogłem się zalogować - jeśli to zasługa xaar'a to dzięki!

piotrnygus2012
11.02.2013, 23:46
mi też wyskakuje ten błąd, grałem w przygodę ,wyszedłem z niej i pokazał się że obszar serwera jest uszkodzony i już nie mogę się zalogować.

Serpens
12.02.2013, 00:37
Witam! Dzisiaj ujrzałem to samo ;/

maciek0081
13.02.2013, 04:42
Witam! Dzisiaj ujrzałem to samo ;/

Niestety ciągle się to pojawia..... miesiące już ten problem się pojawia nie ma opcji żeby wyeliminować.... najbardziej boli to, że KAŻDY może to mieć.... czy masz 1 czy 50 level czy wydałem 1pln czy 10tyś.... nagle pac i propozycja zacznij od nowa.....którą już komentowaliście powyżej i tak delikatnie :)

Prawda jest taka....wydajemy kasę myśląc że nas to nie spotka.... ja miałem blokadę z powodu błędów w zadaniach (2 tygodnie) i wiem co to znaczy....

Pytania są inne - dlaczego support nie może "narysować" wyspy tylko każe levelować od zera.... Dlaczego gracze po restarcie tracą - nie mogą mieć pudełkowych generałów czy np. 5 manufaktur.... Dlaczego ktoś napisał że mają podgląd w wyspę - nie mogą założyć konta - przelać sobie milion klejek, dokonać wszystkich upów jak były i oddać graczowi konto takie jakie miał ?? Szanujmy się.... już nie kwestia wydanych pieniędzy (a niektóre zablokowane konta znajdują się w kategorii "tłuściochów") to również kwestia opinii i obaw innych graczy jak widzą takie tematy... sam go założyłem jakiś czas temu jako chyba 2 czy 3 o tym samym - dla przypomnienia - bo chyba ktoś zapomina o tym, że nie jesteście jedyni....

Możesz Mod_Zakręcony pisać ze to support taki owaki, kolejka zgłoszeń itp.... ale to nie obraź się śmiechu warte tłumaczenia - bo jeśli ktoś ma 1,5 miesiąca blokadę to jakiej kolejki byś nie miał nie jest to wina komunikacji tylko bezradności programistów lub sprzętu lub tego i tego....

Sami czekamy już ponad 2 miesiące na rozwiązanie problemu zadań gildii... ludzie odchodzą, nowi przychodzą na chwilę bo nie ma zadań to odchodzą..... support odpisuje po 2 tygodniach że przekazał sprawę dalej i "twój nick i gildia zostala dodana na indywidualną listę do sprawdzenia błędu".... i wiecie co ?? po miesiącu tknęło mnie napisać - ile taka lista jest weryfikowana bo to kpina jest.....żeby przez miesiąc nie napisać nic.... wyobraźcie sobie SAM zaproponowałem opcję - prostą - wystarczy odrobina dobrej woli - zwróćcie certyfikaty - założę od nowa gildię, rozbuduję jak była i może nie będzie problemu... drugi temat rekompensaty za brak zadań.... co ciekawe - żeby otrzymać zwrot certyfikatów odpowiedź brzmi - nie możemy podjąć decyzji - przekazaliśmy dalej....to już rekompensat support nie może dawać również ?? mija tydzień zadaje pytanie..... odpowiedź - nie mam informacji ciągle czekamy a my nie możemy zrekompensować.....

Wiecie co... ponad 2 miesiące, sam wychodzę z propozycją założenia gildii od nowa..... i dalej czekam bo łaskawie ktoś może kiedyś podejmie jakąś decyzję....

A problem można spróbować łatwo rozwiązać.... czas leci..... i widać nawet tak banalne rozwiązania mają problemy z zastosowaniem....

Cóż dodać....kiedyś parafrazowałem pewien fragment - śpieszcie się kochać swoje wyspy, tak szybko odchodzą (w uszkodzony obszar serwera)....i faktycznie część z nich już nigdy nie powraca.....

BB - śpieszcie się szanować graczy - póki jeszcze są i mogą grać..... bo szczerze możecie powoływać się na regulamin ale myślę, że jest też prawo polskie i jeżeli nie zamykacie działalności, nie zamykacie gry, nie zawieszacie usług to MACIE obowiązek świadczyć usługę na odpowiednim poziomie i odpowiadacie za błędy.... To jest Wasza własność ale na niej są nasze środki finansowe - jeśli nie będziecie umieć tego rozwiązywać może się skończyć nie rekompensatą i restartem konta ale informacją - oddajcie mi wszystkie wydane pieniądze skoro nie umiecie świadczyć usługi.... czekam na pierwszy pozew - ten pierwszy zawsze najtrudniejszy ale potem ruszy :) sam jestem ciekaw bo są różne opinie prawne wydawane na podstawie podobnych gier ale wyroku nie spotkałem jeszcze :)

Xaar - jeśli to czytasz - proszę zastanów się czy to jest duży problem oddać certyfikaty i założyć gildię od nowa ? można to było zrobić prawie 2 miesiące temu...bez kłótni o inne rekompensaty bez odchodzenia graczy z gildii bez nerwów ciągłych pytań - problem byłby najprawdopodobniej rozwiązany (a czuję że to kwestia Memphisa i jego błędu obszaru).... ale też tego wątku nikt z supportu nie podjął by potwierdzić lub zaprzeczyć.....w sumie nie widziałem nigdzie czy ktoś próbował opcji założenia nowej gildii....gracze którzy odchodzą w nowych gildiach mają zadania - więc problem zdaje się być po stronie gildii/kogoś z graczy w gildii....Nic to jednak nie da bez próby - ale wiem, że lepiej przecierpieć dobę bez gildii niż czekać 2 miesiące i nie mieć dalej zadań....

Przyznaję, bo byłbym nieszczery gdybym nie napisał, że od czasu kiedy już mi nerwy puściły - Xaar był w kontakcie mailowym, starał się uspokajać (chodzi o mój bład na wyspie), na szczęście naprawili zadania, a Xaar stanął na wysokości zadania by przekonać mnie do tego, że BB interesuje jedna los graczy - i nie za darmo - od tego czasu kilka premium pudełek kupiłem, trochę klejek...więc chyba było warto..... pytanie co teraz... 2 miesiące i zero pomocy....a problem wydaje się być nie taki trudny jak obszar serwera... nie będę wklejał korespondencji i dat bo to nie o to chodzi....

Dobra kończę bo nie wiem czy nie ma limitu znaków na post i zaraz dostanę znowu warna (ostrzeżenie - żeby nie było że obcy język).

M.

BB_xaar
13.02.2013, 13:04
maciek0081, na początku warto zaznaczyć, że problem, który pojawił się na Twoim koncie w przeszłości (brak możliwości wejścia do gry) był związany z zupełnie czymś innym, a nie z uszkodzonym obszarem serwera, którego dotyczy ten temat.

Temat ten nie dotyczy też braku zadań dziennych gildii, no ale wyjątkowo odniosę się do tego zagadnienia:
założenie nowej gildii nie gwarantuje tego, że problem z brakiem zadań gildii znowu nie wystąpi. Dodatkowo, pragnę przypomnieć, że każda nazwa gildii jak i tag może być użyty tylko raz w systemie. Właśnie dlatego rozwiązanie "stworzę nową gildię" nie jest żadnym rozwiązaniem: nie tylko nie gwarantuje usunięcia błędu, ale również wywołałoby blokadę bardzo dużej ilości nazw i tagów gildii.

Więcej informacji o planach związanych z naprawą zadań dziennych gildii można znaleźć tutaj, zachęcam do zapoznania się:
Zadania dzienne gildii - informacje (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28551)

No a teraz trochę bardziej na temat - zablokowane strefy/obszary. Chcę przypomnieć, że codziennie w nocy, około godziny 02:00 czasu polskiego, jest uruchamiany skrypt, który naprawia większość zablokowanych stref. Niestety są też strefy, których skrypt ten nie odblokuje, jednak wtedy też nie należy się martwić. Wystarczy napisać do Supportu w sprawie dalszych działań.

Zgadza się, czasami niezbędne jest zresetowanie wyspy (bardzo rzadko), jednak w takim przypadku można liczyć na sporą rekompensatę ze strony Supportu - na pewno nikt nie będzie stratny.

zwolk
13.02.2013, 13:24
[B]...nie tylko nie gwarantuje usunięcia błędu, ale również wywołałoby blokadę bardzo dużej ilości nazw i tagów gildii...

Ja też pozwolę sobie wyjątkowo odnieść się do off-topa :)
I tak mnóstwo nazw i tagów gildii jest zablokowanych z powodu braku możliwości przekazania zarządzania gidią innemu graczowi (są wątki w dziale Pomysły i Sugestie poruszające ten problem). Co chwilę słyszy się, że jakaś gildia się rozpadła bo lider zrezygnował z gry, a skutkiem jest zakładanie kolejnych gildii, więc gildijny śmietnik i tak rośnie z dnia na dzień czy BB tego chce czy nie.

maciek0081
13.02.2013, 15:45
maciek0081, na początku warto zaznaczyć, że problem, który pojawił się na Twoim koncie w przeszłości (brak możliwości wejścia do gry) był związany z zupełnie czymś innym, a nie z uszkodzonym obszarem serwera, którego dotyczy ten temat.

Temat ten nie dotyczy też braku zadań dziennych gildii, no ale wyjątkowo odniosę się do tego zagadnienia:
założenie nowej gildii nie gwarantuje tego, że problem z brakiem zadań gildii znowu nie wystąpi. Dodatkowo, pragnę przypomnieć, że każda nazwa gildii jak i tag może być użyty tylko raz w systemie. Właśnie dlatego rozwiązanie "stworzę nową gildię" nie jest żadnym rozwiązaniem: nie tylko nie gwarantuje usunięcia błędu, ale również wywołałoby blokadę bardzo dużej ilości nazw i tagów gildii.

Więcej informacji o planach związanych z naprawą zadań dziennych gildii można znaleźć tutaj, zachęcam do zapoznania się:
Zadania dzienne gildii - informacje (http://forum.thesettlersonline.pl/threads/28551)

No a teraz trochę bardziej na temat - zablokowane strefy/obszary. Chcę przypomnieć, że codziennie w nocy, około godziny 02:00 czasu polskiego, jest uruchamiany skrypt, który naprawia większość zablokowanych stref. Niestety są też strefy, których skrypt ten nie odblokuje, jednak wtedy też nie należy się martwić. Wystarczy napisać do Supportu w sprawie dalszych działań.

Zgadza się, czasami niezbędne jest zresetowanie wyspy (bardzo rzadko), jednak w takim przypadku można liczyć na sporą rekompensatę ze strony Supportu - na pewno nikt nie będzie stratny.

Xaar szkoda tylko że support potrafi wklejać tylko formułki to raz, dwa - nie gwarantuje - a próbowałeś ?? skoro nie jesteś pewien to nie - i jeśli 2 miesiące nie umiecie nic napisać tylko wklejać każdemu to samo o jakiejś indywidualnej liście to może warto czasem coś spróbować ??

wiem że mój problem był inny przecież to napisałem jakbyś nie zauważył.... wróciłem do niego z myślą, że wtedy pisałeś że tyle się zmieniło, tak będzie teraz super, szybsze odpowiedzi itp.... i JEDNA WIELKA LIPA wyszła.....

a obszar serwera występuje od kilku ładnych miesięcy i jedyny wniosek - technicy bb są ciency lub programiści bb są ciency lub sprzęt bb jest cienki lub jak zawsze wina windowsa javy i ciasteczek a może wszystkiego po trochu.

Queen_Miracle
13.02.2013, 22:11
No a teraz trochę bardziej na temat - zablokowane strefy/obszary. Chcę przypomnieć, że codziennie w nocy, około godziny 02:00 czasu polskiego, jest uruchamiany skrypt, który naprawia większość zablokowanych stref. Niestety są też strefy, których skrypt ten nie odblokuje, jednak wtedy też nie należy się martwić. Wystarczy napisać do Supportu w sprawie dalszych działań.

Zgadza się, czasami niezbędne jest zresetowanie wyspy (bardzo rzadko), jednak w takim przypadku można liczyć na sporą rekompensatę ze strony Supportu - na pewno nikt nie będzie stratny.

Nie należy się martwić ? Wystarczy napisać do supportu w sprawie dalszych działań ? To co support robi jest karygodne. Od 3 grudnia mam obszar serwera uszkodzony. Pomijam, że pierwszy miesiąc czekałam na odpowiedź od supportu (ok to jestem w stanie zrozumieć). Zdecydowałam sie na reset konta. Pisałam do supportu czy mam podać liste co miałam na koncie - powiedzieli, że tak. Każdy mail skutkuje oczekiwaniem tygodnia na odpowiedź. Wysłałam maila z listą i obliczeniami ile kosztów surowców itp wszystko gotowe. Zastanawia mnie tylko jedno. Czy support pracuje tylko w czwartki ? W czwartek 7.02 otrzymałam odp że musze potwierdzić restart klikając coś tam i że podczas następnej przerwy technicznej wszystko powinno już być ok. Pytam się czy nie można było zrobić tego dzień wcześniej ? Mało tego w mailu było rówiniez napisane że po restarcie dopiero moge pisać o rekompensate. Miło, że powiedziano mi troche za późno. Sądząc po czasie w jakim support odpisuje to musze czekać kolejne 2 tygodnie (teraz już tylko tydzień). Myślę, że w moim przypadku jest potrzebny restart ponieważ po wystąpieniu poprzedniego błędu support olał sprawe co teraz skutkuje brakiem dostępu do konta. Co do rekompensaty w mailu mi napisano, żebym się nie spodziewała jakieś dobrej rekompensaty wię Xaar mała prośba - nie pisz, że nikt nie bedzie stratny bo czasu nie zwrócisz ! Po za tym działania supportu ......... mam nadzieje, że nie bede musiała już więcej razy ich komentować.

Carbonara
13.02.2013, 23:29
mam takie pytanie - dziś w trakcie gry - przeczytałem - uszkodzony obszar serwera i zostałem wylogowany. Po tym co tu czytałem myślałem, że to już koniec gry, ale udało mi się zalogować, i chciałbym zapytać, czy mam się bać, że ten komunikat to preludium do dalszych problemów, czy też takie rzeczy się zdarzają wielu osobom, a one potem grają długo i szczęśliwie?
Będę naprawdę wdzięczny za odpowiedź, bo lekko mnie ten tekst przeraził.
Pozdrawiam.

Edit:
okazało się, że to koleżanka z która byłem na szepcie ma uszkodzony obszar serwera, bo jak próbuje do niej wejść na wyspę to mnie wywala z gry, zresztą wszystkich z gildii wywala. Nazwa konta sikorka1989 - jak rozumiem jeśli ona nie napisze do supportu to konta raczej nie odzyska?

SebaD1979
14.02.2013, 09:52
Podobno wprowadzili teraz skrypt, który uruchamia się codziennie w nocy i odblokowuje większość tych stref, więc może spróbować czy dzisiaj dalej jest ten problem. Jest szansa że już problem nie występuje.

a-sio
14.02.2013, 12:40
na mnie trafiło dzisiaj - obszar serwera uszkodzony. w tym obszarze wystąpił błąd. prosimy spróbować ponownie, napisałam i czekam.

Voreno
15.02.2013, 21:56
Widzę temat stary. A mi dziś się to trafiło. Zalogowałem się do gry normalnie. Przeglądam mapę i okno z komunikatem Uszkodzony obszar serwera. Potem przelogowanie i nadal to samo.
Czy temat umarł bo nikt nie zajmuje się tym błędem?
Jeszcze jedno, gdy ktoś znajomy próbuje wejść na moją mapę (podgląd) zostaje również wylogowany z takim samym komunikatem.

Problem wysłany mailem do supportu, czekam na odpowiedź.

SZIROGROM
15.02.2013, 23:53
hm ja sie zastanawiam co moglo uszkodzic obszar serwera w moim przypadku,kosze wyslane przez kolezanke z gildii czy akceptacja 100-tu monet gildyjnych???????????i ciekawe ile czasu bede pozbawiony mozliwosci zagrania w ta gre???

Trelia
24.02.2013, 12:13
Halo!!! mi się dzisiaj włączyl komunikat "uszkodzony obszar serwera prosimy spróbować później"... no i co teraz bede czekać 2 tygodnie aż to naprawicie????

Queen_Miracle
24.02.2013, 23:14
Halo!!! mi się dzisiaj włączyl komunikat "uszkodzony obszar serwera prosimy spróbować później"... no i co teraz bede czekać 2 tygodnie aż to naprawicie????

No 2 tygodnie to i tak mało. Ja czekałam 2 miesiące i po relogu teraz mam cuda jeżeli chodzi o rekompensatę.

saintmaster
26.02.2013, 13:44
Dołączam do ściany płaczu:)
Od dzisiaj jestem posiadaczem uszkodzonego obszaru serwera na swoim koncie.
Pozdrawiam towarzyszy niedoli.

zwolk
26.02.2013, 13:51
To teraz tylko "do Ciebie Boziu rączki podnoszę" i o zadziałanie skryptu o 2 w nocy proszę.

si0stra
26.02.2013, 15:27
Mnie tez ten problem dopadl. Dzis ok 13-tej dostalam komunikat "Obszar serwera uszkodzony" na odpowiedz i naprawe bledu czekalam tylko godzine. :D

saintmaster
26.02.2013, 17:51
To teraz tylko "do Ciebie Boziu rączki podnoszę" i o zadziałanie skryptu o 2 w nocy proszę.

Dobre:)

Cicina
26.02.2013, 21:48
Ja również dzisiaj zostałem zblokowany przez ten komunikat, zawiadomienie wysłane, ale czy coś to da ;)

kaisersoze404
26.02.2013, 22:31
:)

piotrnygus2012
27.02.2013, 00:52
ja już drugi raz mam ten błąd w ciągu miesiąca i drugi raz na przygodzie i napisali mi po raz drugi ze proponują restart konta lub czekać niewiadomo ile !!!!!!!!

Galmachar
27.02.2013, 18:55
"Obszar serwera uszkodzony" miałem nadzieje że mnie to nie spotka ale jednak. Zostało czekać albo skończyć z ta gra. :)

mowa-duzy
02.03.2013, 15:06
no i mnie dopadl Obszar serwera uszkodzony masakra jakas

madaxpaw
02.03.2013, 21:03
Witam u mnie to samo obszar serwera uszkodzony kicha

Hebpijn
05.03.2013, 13:48
też dzisiaj mogę sobie czytać taki komunikat,
Marcinlo z Czarciego Gaju proszę o wyrozumiałość, możliwe, że wieczorem koszy nie rzucę, ciekawe jak długo to potrwa.

piotrnygus2012
05.03.2013, 14:06
ja juz tyle czekam ze szkoda słów na tych z supportu

FORSET
13.03.2013, 09:42
No mi tez niestety sie to przytrafio dzis rano, przy odbieraniu dropa z Mrocznego Bractwa...ciekawe kiedy support raczy cokolwiek naprawic, lub chociazby sie odezwac ;P

Illumis
17.03.2013, 04:09
U mnie to samo ... i to podczas ewentu ...........