PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Obrót budynków



ApocalypseRider
14.01.2013, 15:33
Proponuję wprowadzenie możliwości obrotu budynków o 90 stopni w czterech różnych kierunkach. Nadałoby to sens stawiania ozdób, dałoby więcej możliwości planowania gospodarki (ustawianie wyjścia settlersa z budynku w stronę magazynu skracając czas jego dojścia) a także usunęłoby niemądre ozdoby typu "pomnik wschód. Pomogłoby to też zarządzać wolną przestrzenią budowlaną dla budowli większych niż standardowa klatka pola. Obracanie takich już wcześniej postawionych budynków mogłoby być płatne i współtowarzyszyć opcji "przenoszenie" bądź być osobną opcją. Wiem że to wymaga wprowadzenia nowych grafik z każdej czterech stron wszystkich budynków ale by gra była grywalniejsza i dała sens ozdabianiu wyspy to można się poświęcić. Klient nasz pan. Co wy na to?

Piotru70
14.01.2013, 16:44
Musieliby od nowa tworzyć oprawę graficzną budynków. Pomysł fajny ale mało realny.

Jerry1981
14.01.2013, 18:28
pomysł ciekawy i być może kiedyś wprowadzą, ale na dzień dizsiejszy brak nakiety wymaganej regulaminem

ApocalypseRider
14.01.2013, 20:03
Fakt, jestem świadomy zmiany na nowo oprawy graficznej. Ale przypominam że te settlersy to beta, a w tej becie na 110budowli (w tym 47 ozdób i budynków z eventu (nie licząc flag), co daje nam 63 budynki produkcyjne) aż 8 budynków ma swoje odpowiedniki, niektóre z nich nawet po 6 (kopalnie), lub po 5 (miecznicy, piece). Wystarczy zmienić oprawę graficzną dla obrotu o 90 stopni dla 8 budynków by mieć z głowy 29 budowli. Czyli około 81 grafik, chociaż nawet 78, bo kopalni przestawiać nawet sobie nie wyobrażam jak i domu władyki.
Ta gra mimo że jest beta to nie ujrzała jeszcze żadnej porządnej przeróbki, same kosmetyczne sprawy typu segregacja przedmiotów z handlu. Czytałem tu na forum negatywne opinie dla PvP a popierające te, że settlersy powinny głównie skupiać się na gospodarce. Skoro około 1/4 wszystkich budynków ma swoje odpowiedniki to niech chociaż dzięki obrotowi mają one różne pozycje, bo kolekcja kilkunastu identycznych piecy obok siebie nie wygląda zachęcająco dla skupiania się na gospodarce

SebaD1979
15.01.2013, 09:40
Beta dotyczy tylko tłumaczenia polskiej wersji. Jeżeli zalogujesz się na np. niemieckim serwerze, to nie będziesz miał bety, a wersja gry jest ta sama.

ApocalypseRider
15.01.2013, 14:59
Tego nie wiedziałem. Chociaż w sumie jak zmieniali szatę graficzną dla całej mapy i wszystkich budynków zasypanych śniegiem to w sumie nowa ich oprawa dla obrotu nie powinna być aż tak problemowa

Minael
16.01.2013, 03:57
Beta dotyczy tylko tłumaczenia polskiej wersji. Jeżeli zalogujesz się na np. niemieckim serwerze, to nie będziesz miał bety, a wersja gry jest ta sama.

Nie do końca ta sama...
Wersja PL: Numer wersji: v309827-6348 [Date: 20121213-1210]
Wersja DE: Versionsnummer: v309604-6331 [Date: 20121212-1615]

Poza tym, na niemieckim serwerze wszystko działa szybciej, jakby sprawniej. Po akceptacji znajomego, zaproszenia do przygody nei trzeba tyle czekać. Pojawia sie to praktycznie od razu. U nas czasem trzeba czekac kilka minut, a bywało i dłużej. Tam, jakby serwery szybsze były, a tutaj wolniejsze. Od razu takie rzeczy sie odczuwa.
Trochę wygląda to tak, jakby te "nasze" były tam, ale dane do nas szły przez jakieś cieniutkie kabelki 0:)

SebaD1979
16.01.2013, 08:59
Nie do końca ta sama...
Wersja PL: Numer wersji: v309827-6348 [Date: 20121213-1210]
Wersja DE: Versionsnummer: v309604-6331 [Date: 20121212-1615]


Czyli wygląda, że mamy nawet nowszą :) Ale tak na poważnie, to nie przyszło Ci do głowy, że ta różnica może być właśnie spowodowana inną wersją językową?

Evuleon
16.01.2013, 13:52
ApocalypseRider - zmiana "szaty graficznej" w śniegu polegała na pozbawieniu budynków nasycenia kolorów, w efekcie budynki były po prostu w skali szarości. To nie był śnieg. Ściany też były białe. To był tani wybieg. Jedyne co zrobili, to drzewa zostały zielone i były przysypane śniegiem. Nie przyglądałem się, ale i to mogło być "pokolorowaniem" części tekstury i po sprawie.
A obrót budynków jest już trochę większą ingerencją, to jest, de facto, praca grafików od nowa. Szczerze mówiąc, pomysł może i fajny, ale wolałbym, żeby zajęli się poważniejszymi błędami, od których aż kipi na testowym a i na wersji w środowisku produkcyjnym są błędy do poprawienia.

sssnnn
19.01.2013, 23:49
Mi się pomysł podoba i żeczywiście, skoro wymyślili już sobie czas dojścia do magazynu to powinni dać możliwość go skrucenia w właśnie taki sposób. I skoro stawiam budynek przed wejściem do magazynu żeby było szybciej to chciałbym go postawić właśnie drzwi w drzwi i mieć 1sek. na dojście;) Jak już zaczeli z czasami to niech to dopracują, jak chcą żebyśmy grali niech pracują :D:D:D mają czas;)

anael6669
21.01.2013, 11:26
jestem za przekręcaniem budynków, od dawna to już powinno być wprowadzone":))