Zobacz pełną wersję : Gra Zbieracz złomu
Nie od dziś wiadomo że osadnicy to bardzo pro-eko człowieki. Stare zjedzone przez korniki deski, połamane bale, zniszczone wózki czy połamane łuki raz za razem trafiają do manufaktur recyklingowych gdzie w sprytny sposób są zamieniane na węgiel. Jednakże są i przedmioty których manufaktura nie przyjmie. Stare kosy, zniszczone młotki, wygięte miecze, a nawet i rzeźbiarzom czasem dłuto się omsknie i kawałek złotego pomnika się do niczego nie nadaje. Oczywiście co bardziej ekologiczny osadnik idzie z takim złomem do hutnika, jednakże jak on to mówi: "na jedną kose pieca odpalać mu się nie opłaca". Siedząc na swoim tronie władca wyspy znając ów problem postanowił nająć osobę która by zbierała zniszczone narzędzia i broń i ponownie je przetapiała. Idealnie do tego zajęcia nadał się pan Mietek, który całymi dniami przesiadywał w tawernie nadkruszając zapasy napitku zwykł rzec że "na tej wyspie nie ma roboty dla ludzi z jego wykształceniem".
Tyle etapem wstępu, teraz konkrety:
Chatka zbieracza złomu (ewentualnie Recykling metali kolorowych).
Wytwarza jedną sztabkę losowego metalu, czas cyklu 24 min. Szansa na wyprodukowanie sztabki: 35% - sztabka miedzi, 25% - sztabka żelaza - 20% - sztabka stali, 15% - sztabka złota, 5% - sztabka tytanu. (wartości % do dyskusji). Każdy cykl pochłania X sztuk węgla. (gdzie X oznacza poziom budynku). Budynek można ulepszać do 5 poziomu. Można mieć max 3 takie budynki. Budynek powinien zostać wprowadzony w ramach mini eventu w Międzynarodowy Dzień Ziemi.
AndyKozakow
10.01.2013, 15:18
Wg mnie ilość złomu do przetrawienia powinna być odpowiednia do ilości strat które powstają w przygodach co robi gracz.
Robisz byka tracisz 1000 R 120 och to masz odpowiednią ilość połamanych mieczy z brazu czy żelaza masz chatki to jakiś % odzyskujesz :P
Uzasadnienie:
dużo walczysz=duże straty=dużo złomu=duży odzysk
Nie głupi pomysł.
Opcja w drugim poście podoba mi się bardziej.
TITO_CFC
11.01.2013, 15:55
Sam pomysł pozytywny lecz do małych poprawek
EX_Zakrecony
11.01.2013, 16:58
Można dodać nowy surowiec: złom który wypadałby w dodatkowym slocie po zakończeniu przygody (nawet jak nie zrobimy całej a jedynie anulujemy) a ilość zależna od straconych jednostek (lepsze jednostki stracone to większa ilość). Popieram pomysł :)
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Opcja z odzyskiwaniem straconych surowców podczas walki (przygód i może na wyspie też?) też mi się podoba. Jestem za. (dodatkowo wpływa to na świadomość proekologiczną graczy ^^)
anael6669
21.01.2013, 17:00
jak najbardziej za, milo by było w dodatkowym slocie znaleść % złomu, zwłaszcza jak się jednostki utopiło":P
pomysł Fajny Mi sie podoba i to bardzo:)
Prawie jak z ogame wiec mi się podoba :)
Można by to ewentualnie uznać jako rupiecie.
Strojkus
24.01.2013, 18:16
i skup amelinium tez prosze
mucha691
24.01.2013, 20:05
Bardzo fajny pomysł - zwłaszcza uzupełniony o zbieranie złomu po bitwach ;-)
wiecej walczysz - więcej złomu - więcej potrzeba na nagrobki i ogrodzenia cmentarzy ;-) żartuję :-)
jestem za!
mucha691
24.01.2013, 20:06
i skup amelinium tez prosze
nie wiem, co to amelinium, ale upomnę się jeszcze o butelki... ;-)
nie wiem, co to amelinium, ale upomnę się jeszcze o butelki... ;-)
To może i skup makulatury się znajdzie :)
Pomysł super. Można jeszcze zbierac zlom z wyspy np po zawalonej kopalni. Przykład: kopalnia wegla zabiera 150 młotków i jakis % z tego do odzysku. Ale kopalnia 2 lvl zabiera juz 450 narzedzi więc będzie więcej do odzyskania.
Proponuje przesłać pomysł wyżej :)
SCORIPON222012
25.01.2013, 15:08
ciekawe jestem za... ale szczegóły trzeba dopieścić...
Pomysł fajny, tylko faktycznie ktoś musiałby to wszystko ładnie porozpisywać procentowo, i w zależności od liczby straconych jednostek danego typu wyciągać daną ilość sztabek. Jeśli chodzi o odzysk z kopalni, to młotki, które szybko schodzą, mogłyby być odzyskiwane - wtedy opcja wyburzenia wyeksploatowanej kopalni nabrałaby sensu, bo póki co nic ona nie daje. Zawsze przyda się troszkę dodatkowych narzędzi :D Jestem za. :)
przesada z tymi roznymi sztabkami...a po za tym ok nawet by si przydal jak chaty lowcy.
Sir_Czacha
08.02.2013, 21:17
Można dodać nowy surowiec: złom który wypadałby w dodatkowym slocie po zakończeniu przygody (nawet jak nie zrobimy całej a jedynie anulujemy) a ilość zależna od straconych jednostek (lepsze jednostki stracone to większa ilość). Popieram pomysł :)
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
Za procenty się nie biorę, bo to zapewne musi ogarnąć ktoś mądry, żeby policzyć wszystko tak, żeby się opłacało i graczom i BB.
Ale pomysł z nowym surowcem dostępnym po przygodzie przerabiany na losowy metal jest genialny ;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.