PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Przygody - nieproporcjonalne nagrody do poniesionych nakładów.



Gnosh
08.01.2013, 15:38
Zauważyłem że przygody na wyższych levelach jak np. Zakazane Eksperymenty wymagają poświęcenia niesamowitych ilości wojska a nagroda za nie jest porównywalna chociażby z Wiktorem gdzie straty są trzy-, czterokrotnie mniejsze. Jeśli przygoda więcej wymaga to niech i nagroda będzie znacznie lepsza, a już na pewno ilość uzyskanego doświadczenia. Ilość expa powinna być proporcjonalna do ilości pokonanych wojsk. Z tego co widzę tak nie jest. Czy jest szansa że to się może zmienić???

sparkz
08.01.2013, 16:03
Ilosc expa jest proporcjonalna do ilosci pokonanych jednostek wroga, po prostu za niektore jednostki wroga jest mniej expa.

Zdecydowana wiekszosc jednostek piratow to jednostki stojace w hierarchii ponizej sredniej piechoty ( =< 60hp) wiec i ilosc expa za nie jest nieduza. A ze maja upierdliwe zdolnosci specjalne, to i straty w przygodzie duze ..

zwolk
08.01.2013, 16:07
Skupiasz się tylko na Zakazanych Eksperymentach, a nieopłacalnych przygód jest więcej (np. Dzieci Sawanny). Ale z drugiej strony co powiesz np na Czarnych Rycerzy czy Ryczącego Byka? Nie wspomnę już o Wikingach gdzie można powiedzieć, że exp i drop jest prawie za darmo. Piszesz o expie proporcjonalnym do ilości pokonanych wojsk. Przecież tak to jest właśnie naliczane, z tym że gracze sprytnie wykorzystują możliwości gry omijając jak największą ilość obozów. Twój tok myślenia idzie w bardzo złą stronę bo odnoszę wrażenie, że chcesz żeby exp był tylko za te jednostki wroga, które się pokona w bezpośrednim starciu. Jestem zdecydowanie przeciwny, choć nie ma jeszcze ani ankiety ani nawet precyzyjnie sformułowanej propozycji zmiany.