Zobacz pełną wersję : Gra Przygody - nieproporcjonalne nagrody do poniesionych nakładów.
Zauważyłem że przygody na wyższych levelach jak np. Zakazane Eksperymenty wymagają poświęcenia niesamowitych ilości wojska a nagroda za nie jest porównywalna chociażby z Wiktorem gdzie straty są trzy-, czterokrotnie mniejsze. Jeśli przygoda więcej wymaga to niech i nagroda będzie znacznie lepsza, a już na pewno ilość uzyskanego doświadczenia. Ilość expa powinna być proporcjonalna do ilości pokonanych wojsk. Z tego co widzę tak nie jest. Czy jest szansa że to się może zmienić???
Ilosc expa jest proporcjonalna do ilosci pokonanych jednostek wroga, po prostu za niektore jednostki wroga jest mniej expa.
Zdecydowana wiekszosc jednostek piratow to jednostki stojace w hierarchii ponizej sredniej piechoty ( =< 60hp) wiec i ilosc expa za nie jest nieduza. A ze maja upierdliwe zdolnosci specjalne, to i straty w przygodzie duze ..
Skupiasz się tylko na Zakazanych Eksperymentach, a nieopłacalnych przygód jest więcej (np. Dzieci Sawanny). Ale z drugiej strony co powiesz np na Czarnych Rycerzy czy Ryczącego Byka? Nie wspomnę już o Wikingach gdzie można powiedzieć, że exp i drop jest prawie za darmo. Piszesz o expie proporcjonalnym do ilości pokonanych wojsk. Przecież tak to jest właśnie naliczane, z tym że gracze sprytnie wykorzystują możliwości gry omijając jak największą ilość obozów. Twój tok myślenia idzie w bardzo złą stronę bo odnoszę wrażenie, że chcesz żeby exp był tylko za te jednostki wroga, które się pokona w bezpośrednim starciu. Jestem zdecydowanie przeciwny, choć nie ma jeszcze ani ankiety ani nawet precyzyjnie sformułowanej propozycji zmiany.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.