Zobacz pełną wersję : zadania dla gildii, co sie stało 24 grudnia?
dokładnie 24 grudnia zniknęły nam zadania dla gildii( gildia Wygnańcy Niebios, Nowa Ziemia), z rozmów z innymi gildiami okazuje się, że są takie, które cały czas mają zadania i są takie którym zniknęły w tym samym momencie. Mimo licznych zapytań wysyłanych przez władze gildii do supportu, i gdziekolwiek można wysłać, nie ma odpowiedzi, o co chodzi. Czy zamierzają naprawić ten błąd? Jeśli tak, to kiedy? Czy będzie jakieś zadośćuczynienie, w końcu nie mamy możliwości zdobywania monet gildyjnych już od tygodnia, a nie wszystkie gildie można traktować jednakowo tylko te , które zadań nie mają. Dlaczego support olewa problemy?
Boli fakt, że praktycznie od trzech miesięcy wszelkie zapytania do supportu kończą się albo odpowiedzią automatu, a jak odpowie człowiek to tez wyśle to tak zwanego " załatwimy to kiedyś, znaczy się nigdy - ale prosimy zgłaszać".
Może jest więc konieczne zlikwidowanie tej bezużytecznej i wkurzającej jednostki i informowanie
graczy tu na forum, bo i tak na tym się kończy
Vuldaroq
28.12.2012, 20:41
Chciałbym się pod powyższym podpisać w imieniu mojej gildii (KNZ, serwer Nowa Ziemia). Od ponad 3 tygodni nie otrzymujemy nowych zadań gildyjnych.
Kwestię tę zgłaszałem kilkukrotnie supportowi drogą mailową oraz pisałem o tym też tu na forum, bez odezwu. Może support już się rozwiązał, tylko po prostu nikt nam o tym nie powiedział ? ;)
Żarty żartami, ale prosiłbym uprzejmie o jak najszybszą reakcję. Problem istnieje już długo i robi się dla wielu naprawdę denerwujący.
Pablo7403
28.12.2012, 20:41
Ja czekam od 2 dni na odpowiedź od suportu. Czyżby suport zapił albo przejadł się w święta bo nawet przerwy konserwacyjnej nie chciało im się zrobić.
Poza tym suport traktuje graczy jak zło konieczne, odpisując często na zgłaszane błędy takie głupoty że w głowie się nie mieści.
Blacklio1
28.12.2012, 20:59
Może czas najwyższy żeby support ruszył zadek i faktycznie coś z tym zrobił bo to jest żałosne żeby taka sytuacja trwała.
ale się okazuje, ze są gildie bez zadań od trzech tygodni i tez nie maja odpowiedzi - o czym to świadczy?
nie tylko 3 tygodnie, ale ponad miesiąc też są takie bo my do nich należymy , zero reakcji tylko automat
PapaBazyli
28.12.2012, 23:31
Witam,
Z przykrością musze stwierdzic iż jakiekolwiek prośby oraz zapytania wysyłane do supportu ze strony władz gildii zostaja olane, zbywane, automatycznie odpowiadane lub nie poruszane wogóle!!!!!!!!!!!!!
JAKO JEDEN Z WIELU GRACZY - PONIEWAŻ GRAM JUŻ W SETTLERS NIE OD DZIS I ZNAM WCZESNIEJSZE WERSJE TEJ GRY - JESTEM ZDUMIONY JAK GRA JEST ROZBUDOWANA :)- NIESTETY OLEWANIE I BRAK WSPARCIA OD TWÓRCÓW GRY TO NAJGORSZY MANKAMENT JAKI MÓGŁ MNIE SPOTKAĆ !!!
NIE WIEM JAK MAM ODPOWIADAĆ LUDZIOM ,KTÓRZY ZADAJĄ MI PYTANIA NA WIELE SPRAW "ZEPSUTYCH W GRZE" - JESTEM WIELOKROTNIE OSKARŻANY O JAKIEŚ "MAJSTROWANIE" - ŁAGODNIE MÓWIĄC - PRZY GRZE/ZADANIACH ITD!!!!!!!!!!!
ZWRACAM SIE DO TWÓRCÓW SUPPORTU I KOGOKOLWIEK TAM JESZCZE:
POZWÓLCIE MI ZACHOWAC TWARZ - JAK MOGE TWORZYC WSPÓLNOTE W GRZE JEŻELI NIE MAM WSPARCIA W SPRAWACH WAŻNYCH DLA WSZYSTKICH - ZOSTAŁO MI TO ODEBRANE I ŚWIECE TWARZA I HONOREM PRZED OSOBAMI - A ODPOWIEDZI I WSPARCIA JAK NIE WIDAC TAK NIE WIDAC - NIE WIEM CO SOBIE MYSLA OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA SUPPORT - ROZUMIEM ŚWIETA ALE WYSTARCZY NAPISAC KOMUNIKAT DUZO WCZEŚNIEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- lider Gildii Wygnańcy Niebios , Nowa Ziemia
PAPABAZYLI
http://i.imgur.com/lQxq1.png
Może by pomogło zburzenie i wybudowanie gildii jeszcze raz ale to moja sugestia , a rusz pomorze .
w ogóle support pracuje w tym okresie swiąteczno-noworocznym ?
chyba jakichkolwiek odp nie z automatu można sie spodziewać 2 stycznia o ile sie nie zachlają na sylwka :D
Wczoraj usunęłam z gildii 3 nieaktywne osoby (z 21 zostało 18) i dziś nie dostaliśmy nowego zadania. Więc dołączam się do prośby o rozwiązanie problemu.
Gildia Ludzie Lodu, serwer Nowa Ziemia
Jaka jest minimalna liczba osób żeby zadania były teraz? bo wcześniej nawet jak było u nas 16 osób zadania się pojawiały, a teraz dostałam info że 20 musi być...
APEL DO TZW. WŁAŚCICIELI TEJ GRY .
Dlaczego Wy nas tak nienawidzicie , nas graczy , którzy pomimo notorycznych problemów z grą i tak jeszcze z niej nie odeszli . DLACZEGO ???????
Czy dla Was już tylko KASA JEST NAJWAŻNIEJSZA . Dlaczego nie odpowiadacie na nasze skargi , problemy które Wy nam stwarzacie ???
Wiem że ten wpis i tak olejecie jak zawsze .......
Support to powinien od razu odpowiadać i rozwiązywać problemy od tego jest, a nie kazać ludzi tyle czekać na coś co powinno działać, a nie działa! Jeśli sobie nie radzą to proste: niech zatrudnią tych co sobie radzą!
No to prawda jest to problem który ciągle trwa i jednak nie daje radości z gry, bo tez co to za sprawiedliwość, że jedni mogą się szybciej rozwijać, a inni nie?? ten błąd w grze powoduje sporę różnice między graczami.
Carbonara
29.12.2012, 16:39
u nas zadanie gildii wisi wykonane już ładnych kilka dni, pisaliśmy do supportu (w sumie to nazwa mało adekwatna dla tej instytucji, organizacji, ale prędzej chyba jednego spoconego, źle opłacanego programisty na urlopie w dodatku), oczywiście nic to nie dało, bo jakżeby inaczej. Ja im naprawdę życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.... a resztę pozdrawiam.
W4tchdog
29.12.2012, 16:44
Temat znowu schodzi z przedstawiającego istotny problem na problem arcydotkliwy czyli brak komunikacji: gracz <=> support.
Więc ja oprócz wyrażania swego niezadowolenia na temat braku zadań gildii.
Prośbę taką kieruje do obsługi gry:
Pomimo kilku 'pieniaczy' na forum cala rzesza graczy TSO jest bardzo cierpliwa i wyrozumiała, wiec ukrywanie wszelkich niedociagniec i potkniec samej gry czy tez obsługi daje odwrotny efekt nizli zamierzony.
Znacznie inaczej to wyglada, na przykladzie tego problemu, gdyby ktos w ogole odpowiedzial na zgloszenie gracza, czy tez w grze czy tutaj na forum.
Zwykle zdanie w odpowiedzi: "sluchajcie, widzimy ze macie problem, musimy zdiagnozowac o co chodzi i postaramy sie jak najszybciej dziurę zalatac" znacznie wiecej dobrego uczyni, nizli przemilczenie sprawy - bo z mojego punktu siedzenia wyglada tak ze ktos ma graczy w ...glebokim powazaniu a wszelkie problemy natury technicznej traktuje jak *******e ktora z czasem sie sama rozwiaze albo przywykna wszyscy do tego.
Wlasnie z powodu braku tej podstawoje komunikacji na support na kazdym kroku sypia sie gromy i kamienie.
Wiemy, rozumiemy, support to ludzie, ktorzy maja swoje godziny pracy, checi i nastroje. Ale w chwili gdy taki support jest widoczny i wspolpracuje z graczami to wszystko wtedy przejdzie. Nawet jak ktos oglosi oficjalnie ze przez tydzien obsluga gry robi sobie wolne bo musi oddychnac, to nikt by nie mial do tego zastrzezen...
Tyle na razie w tym temacie.
Po prawie roku mój pierwszy wpis, niestety negatywny bo podejście ludzi którzy mają pomagać jest negatywne w kierunku graczy. Brak informacji lub całkowite ignorowanie problemu to :standarty" tej obsługi która ma pomagać ludziom grać... policzmy 7dni po 99 monet to prawie 800 monet, czyli znów wina cache i wyczyścić ciasteczka ???? i co tam nie wymyślą panowie i panie MODowie ??? Żal mi graczy którzy którzy płacą za tą grę i choć im powinno się oddać, zwrócić pieniądze za ten czas zmarnowany i za brak możliwości dochodzenia swoich praw, Gdzieś wyżej niż pan BB_xaar czy jakoś tak, przepraszam nie pamiętam dokładnie bo gdy zadawałem pytania trudne to mnie zlewał na ogólnym. Możliwe że trafiłem na jakąś czarną listę ;)) . Nie dostaję od jakiegoś czasu róznych rzeczy które dostaja inni gracze , Mogę śmialo pisać że jestem okradany bo jak wytłumaczyć że od przeszło 5 tygodni znajduje tylko mapki ( dokładnie pisząc 2xob , 1xzdrajcy 1xdzieci i chyba 1xna końskim) teraz jeszcze od dłuższego czasu gildyjnych nie ma :P. Support nie wie to niech napisze że nie wie, tak trudno napisać szczerze że jest problem??? Za robotę się brać bo nie chce się grać a ludzi, kont opuszczonych coraz więcej. Dlatego nie polecam gry nikomu ze znajomych ze względu na totalne olewanie graczy . Zobaczę jaki konkretny modzik się wychyli i napisze coś tutaj :)) Oddajcie gildyjne ludziom !!!!
ps. to sobie popisałem i jak zwykle problem zostanie nie zauważony lub post skasowany :)) pozdrawiam cierpliwych graczy którzy żyją legendą tej gry z PC-ów.
Uprzejmie informuję, że po nowym roku zostanie wysłana stosowna skarga na cały polski oddział Ubisoftu... Niestety z przyczyn ode mnie niezależnych nie zrobię tego wcześniej...
Jemen2... właściciele są we Francji... w naszym supporcie są tylko niewykwalifikowani ludzie, którzy myślą, że do pracy przychodzi się, aby pospać... ew. pogadać na facebooku. W XXI wieku, w zasadach kapitalizmu takie zachowanie jest zwyczajnie niedopuszczalne... Chociaż z drugiej strony być może polski support bierze przykład z naszych kochanych władz... które niestety są tak nieudolne, że niebawem będą w naszym pięknym kraju niezłe jaja... no ale może wcześniej będzie koniec świata... :D
Odnośnie ciasteczek flasha czy zbyt słabego komputera... to kiedyś grając normalnie gra chodziła dość wolno... więc wpadłem na pomysł, że może faktycznie mam coś z komputerem... postanowiłem trzasnąć sobie formata, zresetowałem wszystko co można było zresetować... efekt? Po formacie gra chodziła jeszcze gorzej... w ogóle nie mogłem się zalogować... a jak już zalogowałem to co jakiś czas Mnie wywalało... oczywiście nie znam się w ogóle na komputerach... mam wszystko błędnie poustawiane itp. itd. także nawet nie pisałem do supportu w tej sprawie, bo wiadome jaką odpowiedź bym uzyskał...
To jest SKANDAL... Macie szczęście, że nie jestem jakimś szejkiem bo bym wykupił cały Ubisoft i was wszystkich pozwalniał dyscyplinarnie!!!
haha, a mówili mi nie pij tyle :D
mamut1233
29.12.2012, 17:48
kurcze chcialem sie poskarzyc tez na zadanie gildii bo wisi skonczone i niechce zejsc ale widze ze niema sensu
Support przekazuje sprawy technikom/programistom. Cierpliwości widać Ci ostatni implementują jakieś rozwiązania. Może po nowym patchu będzie lepiej :)
Poza tym każde wysłanie tej samej sprawy wydłuża kolejkę oczekiwania tak wiec zamiast słać x-dziesiąt mail po prostu odświeżajcie zgłoszenie pod nadanym ID :)
Support przekazuje sprawy technikom/programistom. Cierpliwości widać Ci ostatni implementują jakieś rozwiązania. Może po nowym patchu będzie lepiej :)
Poza tym każde wysłanie tej samej sprawy wydłuża kolejkę oczekiwania tak wiec zamiast słać x-dziesiąt mail po prostu odświeżajcie zgłoszenie pod nadanym ID :)
A technicy i programiści na urlopie!!!! :D
Ja bardzo przepraszam , ale Husarz kim ty jesteś , że pir..... sz takie głupoty . Od kilku miesięcy sa problemy z grą a ty pleciesz jakies bzdury . Zanim coś napiszesz to przemyśl to .
Z reguły jest tak, że większość ludzi nie myśli... Gdyby każdy myślał to nie było by tego na świecie co jest...
Każdy interpretuje fakty i to co próbujemy tutaj napisać pod siebie...
Niestety obsługa jest dramatyczna!!!
Kranderga
29.12.2012, 18:53
Misje gildii są "rozdzielane" tylko w gildiach, które posiadają co najmniej 10 aktywnych członków. To, czy dana osoba jest aktywna czy nie, jest określane na podstawie ostatniego logowania: jeśli na koncie nie było logowań w ostatnich 48 godzinach, gracz jest uznawany za nieaktywnego -> nie dostanie żadnego zadania gildii.
Zadanie musi wykonać 80% aktywnych członków gildii.
Jeśli zadanie wypełnione zostało przez odejście z gildii osoby, która miała je zrobić a nie zrobiła. Np. było 11/12 a jest 11/11 to nie zakończy się automatycznie.
Obecnie jedynym rozwiązaniem jest skasowanie zadania przez szefa gildii.
Blacklio1
29.12.2012, 19:11
Kranderga w tym sęk że nie ma żadnych zadań dla gildii
u nas jest selekcja co dwa tygodnie, zadania były robione na pniu, pewnego bożonarodzeniowego dnia zniknęły - aktywność graczy w gildii, ani jej liczebność nie jest powodem, dla którego zadania nam zniknęły
na początku myślałam że zawiesili na święta, ale większość gildii dostaje zadania, codziennie natomiast jakaś zgłasza, że pojawia się z nimi problem.
I nie rozumiem, dlaczego bronicie support, ja mam same negatywne doświadczenia. Uważam, że to niezależne ile się zarabia, zawsze się powinno pracować na 100%, a nie jaja sobie robić bo coś. Jeśli są na urlopie, to tez coś nie gra w organizacją pracy, bo to ponad tydzień, ludzie grają, gra się psuje, osoby odpowiedzialne to maja gdzieś, jakby nie można było dyżurów ustalić (chyba, że pracuje tam tylko jedna osoba).
Carbonara
29.12.2012, 20:54
a najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że nikt kompetentny nam nie odpowiada. grałem już dosyć długo w 3 gry online, i tam były też fora, i problemy, tyle, że tam tymi problemami ktoś się przejmował, serio, rzecz tutaj niewyobrażalna. Wprowadzane były poprawki, administratorzy czuwali żeby nikt nie oszukiwał i reagowali na zgłoszenia do supportu w ciągu 2 godzin!!!!!!!!! A ze zgłoszenia wynikały jakieś akcje, konsekwencje!
Jak tak teraz o tym myślę to jest science-fiction. Ja już grając w sumie niedługo miałem 4 bugi, ale jak na razie jeszcze widzę swoją wyspę więc nie jest źle:)
Obelixus
29.12.2012, 22:24
Mam wrazenie ze w chwili obecnej , czyli okresie okoloswiatecznym cala para supportu zostala skierowana na inne tory tzn. na ponowna kampanie w mediach .
Support powinien byc dla Aktywnych , Obecnych Graczy a nie tylko i wylacznie aby zwiekszac liczbe graczy . Rozumiem ze jak to sie potocznie mowi " biznes is biznes " ale marginalizujac aktywnych graczy support moze doprowadzic do fali odejsc , bo kto zostanie w grze gdzie jest niechciany i pomijany ??
DuzyPiotr
30.12.2012, 19:15
Dostaliśmy odpowiedź....... od automatu!
Nie wiem czy się cieszyć czy w*****ć.
Siekusss
31.12.2012, 01:19
witam!!
jako, że jestem dość nową osobistością w gildijijijii Wygnańcy Niebios, Nowa Ziemia to chciałbym zaprotokołować swój sprzeciw!!
gram w tą grę prawie ROK czasu!! zawszę byłem zdany na siebie!! podobała mi się samowolka z gry... ale odkąd jestem w gildii mój światopogląd gry zmienił się o 180 '(stopni :D)! i dlatego stoję za głosem ludu- gildii!! czego niszczycie coś tak pięknego- współpracy ? każdy z nas starał się o jak najlepsiejszy wynik a wy co? dajecie poprostu d*py...
zmieńcie to. dajcie to co zostało nam zabrane i nie odbierajcie tego co mogłoby być nam zabrane.
DuzyPiotr
02.01.2013, 22:03
Zadania gildii dziś wróciły.
10 dni byliśmy ich pozbawieni.
Wciąż czekamy na rekompensatę.
lukasollo
03.01.2013, 14:20
Gildia The Last Bastion [TLB] również nie ma zadań gildijnych od ok. 3 miesięcy. Na chwilę obecną gildia posiada 94 graczy. Zapytanie w tej sprawie do supportu było wysyłane wiele razy przez wielu graczy gildii.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.