Zobacz pełną wersję : Gra Magazyn
AndyKozakow
27.12.2012, 10:37
Witam, pewnie dla większości graczy zagadką jest to że nie można przenosić magazynów.
Jest to dosyć irytujące bo np mając magazyny na 5lvl i kasowanie go przy reorganizacji wyspy jest dla gracza kosztowne raz pod względem towarów dwa pod względem straconego czasu. (7dni up-a to jednak długo)
Jest szansa że będzie można przenosić magazyny?
I czym spowodowane jest to że teraz się nie da tego zrobić.
Spowodowane jest to zapewne tym, że magazyn jest markerem oznaczajacym przejęte ziemie. Mimo to uważam, ze powinien być ruszalny.
EX_Zakrecony
27.12.2012, 11:19
Na każdym obszarze musi być co najmniej 1 magazyn, jeśli ktoś przeniósłby magazyn to straciłby swoje włości dlatego nie można przenosić magazynów.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
AndyKozakow
27.12.2012, 11:44
Za mało precyzyjnie to napisałem.
Wszystko przez to ze patrzę z poziomu graczy ze 100% posiadania terenu wyspy.
Nie da się dopisać 1 linijki więcej w skrypcie czy gdzieś tam że jak się odkryję całą wyspę to można przestawiać magazyn jak zwykły budynek?
Jerry1981
27.12.2012, 11:54
to już pytanie do deweoperów, nikt tutaj nie wie jak jest napisany skrypt i czy taką możliwość da dopisanie 1 linijki, czy może trzeba by przerabiać pół gry (bo i własciwości budynku Magazyn, i Zadania o zajmowaniu włości - które są wykonane op postawieniu magazynu, i Specyfikę wyspy typu pachołki, poszukiwanie geologów na aktywnych - czytaj moich włościach itp., itd.)
Poza tym jak już masz full wyspę prędzej czy później postawisz przed sobą pytanie o postawienie dodatkowych magazynów, np. żeby ulepszyć czas dojścia osadników w pewnych strategicznie istotnych łańcuchach produkcyjnych.
MOD_Zakrecony ale tu chodzi o przenoszenie magazynu gdy gracz posiada więcej niż 1 magazyn na danym sektorze, to chyba miał autor na myśli! Oczywiste jest, że tego 1 magazynu, który symbolizuje podbicie danego sektora nie można przenieść, ale pozostałe już by można przenosić!
AndyKozakow
27.12.2012, 12:28
To ja mam pytanie
To jak przez przypadek skasuje magazyny na danym terenie to co wszystkie budynki tez znikną bo to nie będą już moje tereny?
Człowiek ciągle coś modernizuje na wyspie bo ma różne pomysły a szkoda tracić magazyn na 5lvl np
Ja na 40lvl zburzyłem chyba 80% wszystkich budowli bo modernizowałem wyspe i właśnie magazyny były tym niewygodnym składnikiem który mnie trochę wkurzał.
Po prostu szkoda go zburzyć jak stoi inaczej niż byś chciał.
Łatwiej zdefiniować nieprzenośny budynek, niż dopisywać szczegółowe warunki kiedy można itp. Mi to nie przeszkadza, bo zanim zdecyduje sie upg magazyn na wyższy lvl niz 3 to przemyśle kilka razy czy wybrana lokalizacja jest dobra.
@AndyKozakow nie ma możliwości wyburzenia budynku magazynu jeśli jest 1 w strefie i są tam inne budynki.
Na każdym obszarze musi być co najmniej 1 magazyn, jeśli ktoś przeniósłby magazyn to straciłby swoje włości dlatego nie można przenosić magazynów.
Musi byc co najmniej jeden, co w zaden sposob nie wyklucza mozliwosci jego przenoszenia w obrebie sektora.
W przypadku istnienia w sektorze kilku magazynow powinny byc tym bardziej przenosne, szczegolnie, ze mechanika identyfikowania ostatniego w danym sektorze juz jest (dla przypadku wyburzania)
AndyKozakow
27.12.2012, 13:24
Właśnie wydaje mi się że to żadna filozofia żeby magazyny były mobilne za odpowiednią ceną...
Rybak2004
27.12.2012, 18:26
moze magazyn mozna przenosic tylko na wlosci w ktorej 1 raz zostal wybudowany
np. teraz potrzebuje miejsa w wlosciach bo postawilem magazyn na srodku wlosci.......
anael6669
21.01.2013, 17:13
powinien byc mobilny (ten pierwszy jako akt własności włości) tylko po danym sektorze (w każdym magazynie powinna być umieszczona funkcja do zaznaczenia: "główny" , "dodatkowy"), a dodatkowy po całej mapie":))
fenixpiotr
22.01.2013, 21:54
wyspę prędzej czy później postawisz przed sobą pytanie o postawienie dodatkowych magazynów, np. żeby ulepszyć czas dojścia osadników w pewnych strategicznie istotnych łańcuchach produkcyjnych. no i jak masz dwa to jeden możesz zniszczyć ale nadal NIE da się go przenieść... a to jest istotnie irytujące...
tym bardziej przenosne, szczegolnie, ze mechanika identyfikowania ostatniego w danym sektorze juz jest (dla przypadku wyburzania) - czy deweloperzy czytają te posty w ogóle - przecież właśnie po tym argumencie wszystko powinno być jasne - zrobić przenośne magazyny!!....
Właśnie wydaje mi się że to żadna filozofia żeby magazyny były mobilne za odpowiednią ceną... - no i chyba o to chodzi właśnie aby nam uzytkownikom gry nie było zbyt pieknie - i żebyśmy czasem zbyt szybko nie osiągali lv bo gra by się znudziła albo coś takiegooo ;-)
Piotru70
22.01.2013, 22:42
To ja mam pytanie
To jak przez przypadek skasuje magazyny na danym terenie to co wszystkie budynki tez znikną bo to nie będą już moje tereny?
Człowiek ciągle coś modernizuje na wyspie bo ma różne pomysły a szkoda tracić magazyn na 5lvl np
Ja na 40lvl zburzyłem chyba 80% wszystkich budowli bo modernizowałem wyspe i właśnie magazyny były tym niewygodnym składnikiem który mnie trochę wkurzał.
Po prostu szkoda go zburzyć jak stoi inaczej niż byś chciał.
Jak zostanie ci jeden magazyn w sektorze to nie można go zburzyć. Ikona jest niedostępna.
Jak zostanie ci jeden magazyn w sektorze to nie można go zburzyć. Ikona jest niedostępna.
Można go zburzyć, pod warunkiem że w sektorze nie ma żadnych innych budynków. Wtedy wyburzenie magazynu oznacza utratę danej strefy.
Ale tak sobie myślę - może w trakcie przenoszenia budynków jest jakiś krótki czas, gdy budynku już nie ma na starym miejscu, a jeszcze go nie ma na nowym. Przecież gdy przenosimy jakiś budynek, to czas produkcji jest w nim resetowany, tak jakby był stawiany na nowo, ale od razu na wyższym levelu. I być może to jest przeszkoda w umożliwieniu przenoszenia magazynów. Jeśli tak jest, oznaczałoby to faktycznie, może się zdarzyć, iż przez chwilkę w sektorze nie będzie magazynu.
ALE...
...jak już zostało zauważone, skoro mamy mechanizm rozpoznawania ostatniego w danym sektorze, to jaki problem umożliwić przenoszenie drugiego/trzeciego/kolejnego magazynu? Niech ostatni będzie nie do ruszenia.
ALE...
...jeśli budynek faktycznie "znika" na chwilkę w trakcie przenoszenia, jaki wpływ na pojemność magazynową miałoby chwilowe zniknięcie magazynu? Co wtedy z towarami które by się nie mieściły? Tak że sprawa niby banalna, a wątpliwości natury WSZELKIEJ mogą być.
Piotru70
23.01.2013, 11:50
...jeśli budynek faktycznie "znika" na chwilkę w trakcie przenoszenia, jaki wpływ na pojemność magazynową miałoby chwilowe zniknięcie magazynu? Co wtedy z towarami które by się nie mieściły? Tak że sprawa niby banalna, a wątpliwości natury WSZELKIEJ mogą być.
Trafiają do gwiazdy.
Trafiają do gwiazdy.
Jeśli zdarzyło ci się przy pełnych magazynach jakiś wyburzyć przez co zmniejszyłeś powierzchnię magazynową a nadmiar trafił ci do gwiazdy to ten problem byłby z głowy - to by była sytuacja porównywalna.
Na pewno do gwiazdy trafia nadmiar z handlu, ale np nie mieszczące się surowce wycofane z magazynu prowiantu idą w kosmos.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.