Zobacz pełną wersję : Zniknęła cała wyspa
zmazik91
25.12.2012, 12:33
Witam wczoraj po powrocie z wigilii zastałem PUSTĄ wyspę.
Nie było nic same główne magazyny w danej strefie oraz kilka studni.
Zniknęły również WSZYSTKIE rzeczy z menu gwiazdy min.:
-ponad 120 przygód
-3 rezydencje (8 zostało w menu gwiazdy)
-ponad 500 premii (min. koszyki egzo, cioci irmy, kurczaki, makarony, ciastka)
-ponad 20k węgla, 15k narzędzi oraz 15k desek liściastych z menu gwiazdy
http://www.ufast.eu/pics/746895armageddon.png
Pisałem do supportu PL ale nic nie odpisali a nie wiem co mam robić w danej sytuacji.
EX_Zakrecony
25.12.2012, 13:03
Są święta, więc na odpowiedź z supportu trzeba poczekać. Ja bym obstawiał, że ktoś zalogował się na Twoje konto, przesłał wszystko i wyburzył budynki.
Pozdrawiam
Mod Zakrecony
zmazik91
25.12.2012, 13:05
Z surowców z głównych magazynów nie zniknęło nic prócz tych niecałych 300 prezentów, zostało 12szt.
zmazik91
27.12.2012, 23:54
Kilka osób pytało czy się coś wyjaśniło więc żeby nie odpisywać każdemu z osobna napiszę tutaj.
Niestety nie dostałem jeszcze odpowiedzi od supportu, ciągle wysyłam ponaglenia lecz podejrzewam że dopiero po 2 stycznia zaczną swoją pracę. Nic więc nie pozostaje innego jak czekać i uzbroić się w cierpliwość. Pozdrawiam wszystkich tych którzy chcieli pomóc.
Zazuzizazuza
28.12.2012, 00:17
Nie pisz ponaglen bo to nic nie daje a przesuwa Twoja sprawe na koniec. Trzeba czekac.. niestety
A da się sprawdzić, na jakie konto zostały wykonane w tych dniach operacje handlowe? Powinno to być gdzieś w logach. Tym sposobem można łatwo dojść do tego co się stało. Mi to wygląda na wejście na konto, poburzenie budynków, aby jak najwięcej jeszcze surowców z nich wyciągnąć i wyzerowanie wszystkiego "pod swoje potrzeby". Daj znać co Ci napisze support, jeśli będą w stanie te logi sprawdzić, to można po łańcuszku dojść, kto to wyprowadził i zablokować te konta za kradzież (nie sądzę aby ktoś tu używał konta głównego, tylko poboczne, na które wszystko przerzucil, a potem do siebie). Do supportu jak piszesz ew. ponaglenia, używaj tego samego tematu i ticketu. Nie bedziesz tworzył nowych i nie będzie dla nich dodatkowej pracy, a co za tym idzie, przyspieszysz ich reakcję.
Mam nadzieję, że zmieniłeś już stare hasło?
sprawdź swoją historię handlową może tam coś będzie widać.
zmazik91
28.12.2012, 16:19
Ponaglenia piszę tylko i wyłącznie używając tego samego ID zgłoszenia tak jak pisał Minael, hasło również zmienione. Co do przesyłania surowców tak jak mówię z surówki nie zginęło nic prócz tych prezentów. Co do historii handlu, wybudowałem specjalnie kantor handlowy by sprawdzić niestety tam tylko moje ostatnie zakupy. Jeśli będę coś wiedział w tej sprawie od razu was poinformuje. Pozdrawiam i życzę miłej gry.
zmazik91
29.12.2012, 01:32
Przepraszam że post pod postem ale dostałem odpowiedź od supportu od niejakiego pana Aleksandra z której wynika że:
- nie widać żadnej aktywności osób trzecich na moim koncie,
- nie widać również przepływu surowców z mojego konta na jakiekolwiek inne w podanym prze zemnie czasie,
oraz dziwne zdanie którego nie do końca rozumie :)
"Widzę również trochę zasobów w menu gwiazdy."
oraz najlepsze "Proszę o informację, czy problem nadal występuje." :)
JackInTheBox
29.12.2012, 02:26
Aż chciałoby się zakrzyknąć: "Ole Olek!" -> http://www.youtube.com/watch?v=vT_R0gbxXK8 O_o
A dziewczyna lub ktos kogo znasz nie zrobił tobie psikusa , bo np. za dużo czasu spedzałeś przy kompie (grze) ?
Fleotria
29.12.2012, 12:04
Ja obstawiam że dałeś komus pasy do konta i po prostu zrobił Ci taka przysługe.
Takie problemy są czeste, właściciele zarzekaja sie że nic nikomu nie dali, bo wiadomo że na konto może logowac sie jedna osoba (co jest fikcją bo jak to sprawdzic??) więc jak tu się przyznac oficjalnie do łamania regulaminu. Osobiście nic mi nigdy nie zgineło w takich dziwnych ilościach, oczywiście błedy w grze wystepuja i mnie tez dotykaja straty ale nie na taka skale gdzie ginie własciwie wszystko.
To może mieć związek z sytuacją opisaną w innym temacie.
http://forum.thesettlersonline.pl/threads/27632-Dziwna-sytuacja.
zmazik91
29.12.2012, 15:14
Oczywiście że można sprawdzić chociażby po logowaniach z rożnych IP, ale tak jak napisał Aleksander w logach nie widać by ktoś się logował z innego IP niż moje tj. 89.78.51.**, hasła ani loginu nie podawałem NIKOMU, nawet by mi bufy kiedyś rzucił czy coś po prostu mam nauczkę z dawien dawna że tego typu danych się nie podaje. Przeglądając temat który podał Qtre, odpowiem że nie mam połączonego konta z Facebook'iem, więc ten problem nie może być brany pod uwagę. Niestety dziś mamy sobotę i odpowiedź najwcześniej dostane 2 stycznia.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.