PDA

Zobacz pełną wersję : Dlaczego zespół techniczny ignoruje graczy?



Solmann3
06.12.2012, 13:26
Od wielu dni mam problem z grą spowodowaną źle pracującym serwerem. W trakcie wykonywania przygody Wiktor P. gra zawiesiła się, a na ekranie pokazała informacja o uszkodzeniu serwera. Stało się to w drugim dniu przygody, która rozłożona powinna być na 8 dni. Na swoje monity i skargi wysyłane do zespołu technicznego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, poza wyświetloną informacją, że odpowiedzą najszybciej jak będzie to możliwe. Upływa czas ... i cisza!
Dlatego za pośrednictwem tego Forum pytam KIEDY? Kiedy to nastąpi - za tydzień? miesiąc? rok?
Dlaczego gracze są ignorowani. Czy tak trudno na Forum przyznać się że obsługa techniczna nie panuje nad problemami gry? Że gra jest wadliwa, zepsuta i naprawa będzie trwać. Ile czasu będzie trwać naprawa uszkodzeń i czy jest sens dalej grać w "The Settlers online".
Nie mam odpowiedzi ani kontaktu z obsługą techniczną, nie mam wojska, które wysłałem wraz z generałami na przygodę, nie mogę produkować nowego wojska bo zakładkę LUDNOŚĆ wypełniają nieobecni i nie mogę już do gry dołączyć nikogo więcej. Jedyne co przez ostatni tydzień się zmieniło to: zniknięcie okienka kierującego do przygody (mimo iż nie upłynął formalnie czas jej zakończenia) oraz wróciło kilku samotnych generałów (nie wszyscy). Za stracone w przygodzie jednostki nie otrzymałem żadnych punktów, za utracenie przygody nie otrzymałem jej zwrotu. Póki co czekam na kontakt ... no właśnie powtarzam pytanie ILE CZASU MAM CZEKAĆ!
Nikt mnie nie zmusza do gry, wiem ze jest to wersja beta - czyli niedopracowana. Pytam moderatora Forum - kiedy będzie wersja finalna?
10 miesięcy nieprzerwanie grając widzę kolosalne zmiany na lepsze. Ale co mi po zmianach skoro nie mogę grać bo mam poblokowane wojsko, osadników a za chwile zablokuje mi produkcja a ja nie awansuję na wyższe poziomy rozwoju bo potrzebne do tego wojsko gdzieś się zawieruszyło.
Ile czasu potrzeba ażeby wróciło? Czy wróci? Czy jest na co czekać - bo jak nie, to napiszcie, a ja zrezygnuję z dalszej gry i poczekam na jej finalną wersję, taką bez usterek, taką która nie kompromituje twórców gry i zespołu technicznego.
Czy tak trudno jest się przyznać do błędu i.... przeprosić userów za swoją niekompetencję ?
Wiem, że forum ma swojego moderatora, który czyta wszystkie posty. (wiem - bo usunięto z forum jeden z moich wątków), zatem skoro ja nie mogę skontaktować się z pomocą techniczną wzywam JEGO, żeby zrobił to za mnie.
I niech odpisze na Forum, w tym wątku, jak długo jeszcze gra będzie irytować zamiast sprawiać przyjemność - tydzień , miesiąc, a może rok?
Do wszystkich userów którzy czytają ten wątek - PROSZĘ PODPISZCIE SIĘ POD NIM jeżeli uważacie, że mam rację - może to sprawi że zespół techniczny przestanie nas ignorować i zacznie wreszcie udzielać informacji o prawdziwym stanie gry.

zwolk
06.12.2012, 14:08
Nie jesteś jedyną osobą która ma uszkodzony obszar gry. Podejrzewam, że support jest zawalony mailami i uszkodzonych obszarach i sukcesywnie naprawiają jeden po drugim. Są już pozytywne wpisy na forum, w których użytkownicy piszą, że nie tylko odzyskali dostęp do gry, ale również otrzymali solidną gratyfikację. Tak że w końcu przyjdzie i na Ciebie kolej, odrobina cierpliwości. Dlatego nie do końca podpisuję się pod Twoim postem bo nie uważam, że support ignoruje graczy. Po prostu nie jest w stanie pomóc wszystkim naraz.

Solmann3
06.12.2012, 14:28
Wybacz ale nie zgadzam się z Tobą. Nie uważasz tak jak ja, że support ignoruje graczy - bo jak twierdzisz, jest zawalony mailami! Skąd masz taką informację? Napisano Ci że są zawaleni mailami? Bo mi nie napisano. Dlaczego mam uważać i na jakiej podstawie mam uważać że są zawaleni mailami? Mogę się co najwyżej domyślać, że tak może być, ale pewny będę dopiero wtedy, gdy taką informacją ktoś z supportu podzieli się z graczami. Ale póki co się nie podzielił! A zatem Twoje przypuszczenie jest niewiele warte (bardzo bym chciał aby było odwrotnie), bo nie ma potwierdzenia w informacji od supportu.
Skoro zespół techniczny nie jest w stanie pomóc wszystkim graczom, to pewnie jest też tego jakaś konkretna przyczyna! Czy wiesz jaka? Ja nie wiem, bo mnie nie poinformowali, a nie poinformowali ponieważ.... mnie ignorują. Napisali jedynie, że odpowiedzą.... kiedy zechcą (najszybciej jak to będzie możliwe). Dlatego poprzez FORUM pytam kiedy będzie TO możliwe?

Cebulka33
06.12.2012, 14:39
Pisze że otrzymam nogrody ze zalogowanie wlasnie sie zalogowalam do postaci dalej nie moge mapa nie otwiera sie obszar serwera uszkodzony juz 2 tydzień ciekawe jak mi zrekompensuja straty pozostanie w tyle wydaje mi sie ze logujac sie podajac dane zawieram pewna forme umowy jeszcze nie wiem jak to rozwiaze ale poradze sie prawnika bo juz zaczyna to byc bezsensowne to tez w pewnnym sensie produkt na rynku ktory powinien byc ogolnodostepny

zwolk
06.12.2012, 14:47
Taką informację można znaleźć na forum bo wpisów od różnych graczy w kwestii uszkodzonych obszarów jest na setki. Jest to wystarczająca podstawa do stwierdzenia że są zawaleni mailami. Poza tym nie uważam, że support jest od siedzenia na forum i odpisywania sfrustrowanym graczom bo nic innego by nie robili (a sfrustrowanych ostatnio nie brakuje). Nie napisałem też, że support nie jest w stanie pomóc wszystkim graczom, tylko że nie jest w stanie pomóc wszystkim NARAZ. A przyczyna jest taka, że nie mają magicznej różdżki którą machną i naprawią wszystkie uszkodzone obszary w sekundę. Jeśli dostałeś wiadomość wygenerowaną automatycznie to znaczy że Twoje zgłoszenie jest zarejestrowane i po prostu czeka na swoją kolej, a kiedy to nastąpi tego nie wiem ani ja, ani Ty, ani nikt z supportu, ten ostatni przynajmniej do momentu, gdy zajmie się Twoim przypadkiem.

Solmann3
06.12.2012, 15:10
Naprawdę pleciesz trzy po trzy. I przykro się Ciebie czyta Zwolk! Support nie jest od siedzenia na Forum - od tego są moderatorzy, których obowiązkiem jest informowanie supportu o problemach opisywanych na tym forum. Twierdzisz że na setki jest wpisów graczy w kwestii uszkodzonych obszarów. Skoro jest tak jak piszesz to WŁAŚNIE dlatego support powinien tym setkom ludzi dać odpowiedź, ażeby ich frustracja się nie pogłębiała. A póki co takiej informacji nie ma, są za to tacy dziwaczni goście jak TY, którzy by obsługę techniczną po rękach lizali jak pies w zamian za ..... tylko za co? Za co ich bronisz? Co takiego cudownego dla Ciebie zrobili. To że dali ci możliwość pograć w uszkodzoną gierkę. A może tak byś był pomyślał i wszedł w skórę tych, którzy w tej grze wydali realne pieniądze. Na pewno są tacy (chociaż ja do nich nie należę), którzy chcieliby za te pieniądze grać, a nie mogą. I na dodatek nie mają żadnej informacji, czy kiedyś będą mogli. Serwery są pełne oburzonych userów, którzy nie mogą cieszyć się reklamowaną wszędzie GRĄ z uwagi na pojawiające się w niej poważne błędy. Nie każdy pisze , czy korzysta z Forum ale frustratów takich jak ja, którzy walczą z ignorujących nas graczy supportem prawdopodobnie jest dużo więcej niż Ci się wydaje. Dlatego apeluję do graczy - WSPÓLNIE ZROBIMY WIĘCEJ, a na pewno zrobimy HAŁAS!
I niech ten HAŁAS obudzi support, by przestał nas ignorować - a jak nie support to może obudzi kogoś, kto w hierarchii tej gry stoi ponad supportem! Może kierownictwo firmy zainteresuje się tym co dzieje się w tej GRZE.

EX_Zakrecony
06.12.2012, 17:19
Skoro zostałem wezwany do odpowiedzi to mówię co następuje:
-do supportu wysyłamy tylko 1 zgłoszenie, po Twojej wypowiedzi twierdzę że wysłałeś ich kilka co tylko wydłuża czas odpowiedzi nietylko Tobie ale i innym. Kolejne zgłoszenie można wysłać jeśli nie uzyskało się odpowiedzi po ok tygodniu ale nie wcześniej.
-priorytetem dla techników są osoby które widzą "obszar serwera uszkodzony" podczas logowania, bo te osoby nie mogą wcale grać.
-support jest nadal zawalony zgłoszeniami (różne kategorie zgłoszeń są wysyłane do różnych pracowników)
-proszę o odrobinę cierpliwości, jak widać cierpliwość popłaca i spora cześć graczy z uszkodzonym obszarem ma już możliwość grania i otrzymali rekompensatę za zainstaniałą sytuację

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Solmann3
06.12.2012, 22:05
I czy nie można było dać mi takiej odpowiedzi po pierwszym moim zgłoszeniu!
Jak sobie pokrzyczałem to wreszcie ktoś się zainteresował!
Dziękuję za informacje... nie zadawala mnie ona ani trochę .... ale lepszy rydz niż nic ;-)
Najważniejsze że jednak nasz Moderator zadał sobie odrobinę trudu i wyjaśnił co dzieje się z naszymi zgłoszeniami. Teraz wiem że tygodniami mamy czekać na poprawę losu. To zawsze coś ;-)
Niestety nie wiem czy jeszcze nadal mi się będzie chciało grać w The Settlers online wersja beta. Dobrze, że przed nami święta, choinkę sobie bombkami przyozdobię i będzie ślicznie, kolorowo. Tylko tych ćwierkających ptaszków w tle będzie mi trochę brakowało. W końcu to uzależnienie trwało 10 miesięcy.
Życzę naszemu supportowi Wesołych Świąt - od nich i tak już się nie spodziewam żadnej odpowiedzi.
A Tobie nasz Moderatorze jeszcze raz dziękuję za odwagę wypowiedzenia się na zgłaszany przeze mnie problem. To był naprawdę miły upominek z okazji Mikołajek

zwolk
07.12.2012, 11:18
Szkoda tylko że po tym jak ja napisałem w zasadzie to samo co Moderator, zostałem zbluzgany. No ale nic nie poradzę na to że nie mam przed nickiem dopiska MOD. Chyba że Zakrecony też plecie trzy po trzy ale jemu przecież tego nie napiszesz...

Solmann3
07.12.2012, 12:58
Wybacz jeżeli Cię dotknęły moje słowa o pleceniu trzy po trzy. Uraziłem Cie zwolk i za to przepraszam. Publicznie przepraszam. Moim zamiarem nie było Ciebie obrazić. Wyrwało mi się to nieopatrznie.
Moderator też mi specjalnie niczego nowego nie napisał, poza wiadomością, że tygodniami trzeba czekać na naprawę uszkodzonej nie przeze mnie gierki. To świadczy dobitnie o niskim profesjonalizmie albo twórców gry albo supportu, ewentualnie o poważnych brakach kadrowych, do których ktoś się boi przyznać. Jak można userów tygodniami pozbawiać informacji. Podziękowałem Moderatorowi za to, że publicznie przyznał się do tego - jak bardzo Ubisoft ma nas gdzieś. Ja nie wiedziałem, że do supportu należy wysyłać tylko 1 zgłoszenie bo to wystarczy by naprawili usterkę. Wysłałem jedno czekałem dzień i ... nic, wysłałem po 2 dniach drugie i ... nic. Nie wiem ile tych zgłoszeń w końcu wysłałem może trzy, może cztery. I za każdym razem nic. W końcu skoro mnie ignorowali napisałem na Forum.
Zwróć uwagę zwolk , że Moderator nie przeprosił mnie i nie tylko mnie - a wszystkich, którzy czytają ten wątek i mają podobne do mnie problemy, za to, że zaproszono nas do korzystania z gry, która jest zepsuta, ale którą reklamuje się w najlepsze w mediach tak, jakby była super doskonała. Nie przeprosił za zaistniałą sytuację. Pokazał swoją wyższość moderatora dołączając do tego swoje śliczne logo ale nie uznał, że takie przeprosiny mi się należą. Zapewne założył, że to nie on zmuszał mnie do gry w The Settlers online, a skoro gram - to na własne ryzyko. Z jego strony to prawidłowy punkt widzenia, aczkolwiek niezwykle egoistyczny. Przez 10 miesięcy codziennie przez kilka godzin grałem, ba nawet cieszyłem się grą. Potem zabrano mi tę radość. Okazało się bowiem, że zabawka się popsuła. A kiedy się naprawi, sam Pan Bóg raczy wiedzieć. To identyczna sytuacja jak z dzieckiem, któremu odebrano ulubioną zabawkę. Ten kto ma dzieci doskonale wie, co wtedy się stanie. Uraz pozostawia trwały ślad w psychice przez bardzo, bardzo długo. Dzieci w końcu wyrastają z zabawek. Na moje szczęście ja już nie jestem dzieckiem. Mój żal trwać będzie krótko. W zasadzie już mi przechodzi. Natomiast na zawsze pozostanie uraz do produktów firmy UBISOFT, wypuszczających na rynek g...o w kolorowym papierku i ignorujących graczy brakiem rzetelnej informacji o przyczynach błędu, jego skutkach, czy czasie naprawy. Już nie zaufam obietnicom tego producenta. I nie kupię sobie, ani swoim dzieciom, czy kiedyś wnukom, jakiejkolwiek zabawki z jego logo. Powiem też o tym innym. A kiedy przestaniemy kupować wyroby UBISOFT wtedy właściciele firmy zorientują się, że olewanie userów, to najlepszy sposób na bankructwo. Z okazji wczorajszych Mikołajek właśnie takiego prezentu życzę, a przy okazji przypomnę Moderatorowi, że bankructwo UBISOFTU to także koniec jego kariery zawodowej w tej firmie.
I to by było na tyle w temacie - oczekuję wywalenia z Forum i wywieszenia mojego zdjęcia na tablicy TEGO PANA NIE OBSŁUGUJEMY!
....a przecież było tak pięknie!

AlleLuj
07.12.2012, 13:06
30.11 wysłałem zgłoszenie do Supportu po 7 dniach nadal nie mam żadnej odpowiedzi.
Aby nie wydłużać sobie czasu oczekiwania czy kolejne zgłoszenie wysłać jako nową wiadomość czy przez "odpowiedz" poprzez mail potwierdzający przyjęcie zgłoszenia przez Support?

EX_Zakrecony
07.12.2012, 16:41
AlleLuj: proponuję odpowiedzieć na automatyczne zgłoszenie żeby nie generować nowego zgłoszenia.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

Jerry1981
08.12.2012, 01:12
(...)a przy okazji przypomnę Moderatorowi, że bankructwo UBISOFTU to także koniec jego kariery zawodowej w tej firmie.
I to by było na tyle w temacie - oczekuję wywalenia z Forum i wywieszenia mojego zdjęcia na tablicy TEGO PANA NIE OBSŁUGUJEMY!
....a przecież było tak pięknie!

to ja może przypomnę iż moderatorzy w tej grze nie są pracownikami ale wolontariuszami więc nie wiem o jakiej karierze mówisz :) a co do tablicy to chyba takiej nie ma :) po prostu bedziesz jak reszta stał w jednej kolejce - do supportu :)

marian222222
08.12.2012, 01:45
Ja mam to samo obszar serwera uszkodzony i nie moge grac

MALGOCHA
09.12.2012, 13:43
dobrze mówi gosciu jesli sobie nieradza to niech zatrzymaja gre i zrobia ja na cacy jesli jest w takim zlym stanie dlaczego pobieraja pieniadze niby wersja beta ale niema takiej info jak zaczynasz ze moga byc problemy ze mozna co tydzien tracic polowe budynkow i ze to co wydajemy pojdzie w bloto bo oni maja problem gra niejest od miesiaca dostepna i nietylko w polsce to niewierze ze tyle czasu trzeba zeby opanowac ta gre poprostu jest to okradanie ludzi w bialy dzien jak z narkotykami dali troche posmakowac byle zalapac bakcyla a ludzie i tak beda siedzieli i czekali kit wie ile ze cos sie zmieni . I niemow ze suuport jest tak zajety skoro ciagna z tego kase niech zatrudni sobie pomocnika a informacje mogli by wyslalc i to szczera a nie dla od....dolenia sie ze wkoncu bedzie dobrze !!!

pulkol
09.12.2012, 14:09
Obawiam się, że wszyscy jesteśmy naiwni!! Wszystko co interesuje tych ludzi, to kliknięcie w przycisk ze znakiem plus, żeby kupić następne klejnoty. Ta gra, jak i większość innych gier online, to maszynki do zarabiania pieniędzy. Możemy im wysłać tonę maili, a oni dalej będą reklamować tą grę w reklamach TV i patrzeć jak im rośnie konto. Najgorsze jest to, że wciągają w to nowych ludzi. Grałem już w niejedną grę online. I też to były wersje beta, ale takiej kompromitacji jak tutaj, nie widziałem jeszcze nigdy!!! Żal mi tylko wydanych pieniędzy na klejnoty....

Solmann3
09.12.2012, 23:47
Sorki ze znowu poruszam ten temat ale..... dostałem informację ze polski support składa się z ..... JEDNEGO! pracownika. Aż się wierzyć nie chce - pytam zatem publicznie CZY TO JEST PRAWDA?

Jerry1981
09.12.2012, 23:57
hmm sądząc po podpisach to raczej z około 5 osób :) choć nic mnie nie zdziwi :) uważam też, że publicznej odpowiedzi na to pytanie nie dostaniemy, ale przydałaby się taka stronka "o nas" jak w stronach firmowych, gdzie można by zobaczyć przynajmniej nicki "naszych" pracowników bb :P

zwolk
10.12.2012, 11:02
Z pracowników BB to po podpisach można wyczytać tylko jednego, tzn. BB_xaar, moderatorzy są wolontariuszami a nie pracownikami supportu, i raczej żaden pracownik supportu nie wypowiada się na forum, chyba że jako supportowca potraktujemy BB_xaara.

EX_Zakrecony
10.12.2012, 11:14
Sorki ze znowu poruszam ten temat ale..... dostałem informację ze polski support składa się z ..... JEDNEGO! pracownika. Aż się wierzyć nie chce - pytam zatem publicznie CZY TO JEST PRAWDA?
Z podpisów to mogę wnioskowac conajmniej 4 osoby: Kasia, Łukasz, Peter, Aleksandra.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

srelttes2012
10.12.2012, 22:26
witam,

co do "uszkodzonego obszaru serwera" to nadzieja matką g.... (opisze pokrótce sytuacje która spotkała znajomego)
Od wystąpienia problemu z uszkodzonym obszarem serwera mijają juz 2 miesiace. Odpowiedz supportu (a raczej miłej Pani Tereski) była szybka 2 propozycje - pierwsza czekać az problem zostanie naprawiony badz reset konta i start od poczatku (co prawda support po długich pertraktacjach przez Panią Tereskę zobowiazał sie zwrócić wszystkie zgromadzone surowce i klejnoty) Tylko, że znajpomy w połowie 49lvl praktycznie wszystko rozbudowane na maxa za czym idzie pol roku grania dzien w dzien a nawet nocami ... i miałby zaczynać od nowa - KPINA !!! Po miesiącu Pani Tereska zaproponowała znajomemu, aby oddzielił konto z Facebookowego do Uplay (otrzymał instrukcję). Tylko w czasie konwersji wystapił znany problem z oddzieleniem konta. Od tamtej pory znajomy nie może zalogować sie wogole - dlatego na jego prośbę pisze ten wątek. Fakt, że dzieki temu prawdopodobnie puścił problem z uszkodzonym obszarem serwera bo zarówno ja jak i inni wspólni znajomi mozemy wejsc na jego wyjałowioną nieobecnością wyspe (wcześniej tez nam wywalalo komunikat z uszkodzonym obszarem serwera). Co do dialogu z supportem w osobie Pani Tereski to przez te 2 miesiące od wystapienia problemu zostało wysłane ponad 50 maili kazdy miał odpowiedz najcześciej nastepnego dnia ale zdazało sie że rozmowy trwały na bieżąco i za każdym razem na koniec przeprosiny za utrudnienia itd itp. Do chwili obecnej brak rozwiązania problemu zwiazanego z usługą Uplay.

Solmann3
11.12.2012, 14:00
O Boszzzz! 2 miesiące czekania i ... nic? TRAGEDIA!!! A czytając wiadomość napisaną przez srelttes2012 powoli ogarnia mnie furia. To co się dzieje zakrawa na SKANDAL, a UBISOFT popełnia przestępstwo. Prawdopodobnie w ewidentny sposób łamane jest polskie prawo. Mamy bowiem do czynienia nie z drobną usterką, którą można usunąć w ciągu kilka minut (jedynie duża liczba usterek powoduje opóźnienie), a z permanentną namową nieświadomych niczego użytkowników Internetu do korzystania z wadliwej gry The Settlers online. Przestępstwem jest także najprawdopodobniej reklamowanie w mediach uszkodzonego towaru. Serdecznie proszę jakiegokolwiek prawnika, który przeczyta tę wiadomość o odpowiedź lub reakcje - zgłoszenie przestępstwa do właściwych organów. Ja ani razu nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od supportu, mimo wyświetlania się napisu. że odpowiedzą tak szybko jak będzie to możliwe. Jeśli ktoś pobiera od kogoś pieniądze (a mamy z tym do czynienia w tej grze) to powinien dostarczyć mu w zamian towar pozbawiony wad. Skoro dostarcza towar z wadami zobowiązany jest do ich naprawy w określonym czasie lub do zwrotu pieniędzy nie tylko wydanych na towar ale też zapłacić odszkodowanie za stracony czas, dyskomfort psychiczny itp. To co napisał srelttes2012, o ile jest zgodne z prawdą, może skutkować pozwem odszkodowawczym! Aż się wierzyć nie chce że poważna firma UBISOFT dopuszcza się takiej kompromitującej wpadki.

pirat83
11.12.2012, 14:41
Witam
Zapłaciłem za diamenty, już 2 dzień nie mam ich na koncie , a support nawet nie odpisuje, nie wiem czy otrzymał moje wiadomości. Kiedyś grałem w Imperia online, tam problemy były rozwiązywane na miejscu, a jak pojawiał się większy problem to trwało to 1 dzień. A tutaj nawet nie mam odpowiedzi.

BB_xaar
11.12.2012, 15:58
Solmann3, mogę jedynie powtórzyć to co pisałem już wiele razy: jeśli Twoje zapytanie trafiło do Supportu, to na pewno pojawi się odpowiedź. Zgadza się, czas udzielania odpowiedzi jest obecnie znacznie wydłużony, jednak odpowiedzi są udzielane (wg kolejności zgłoszeń). Mogę też zapewnić, że Wasze zapytania przesyłane do Supportu nie są ignorowane.

W związku z tym, że kod gry jest cały czas rozwijany, nie ma czegoś takiego jak "wersja finalna".

srelttes2012, z tego co piszesz wynika, że konto funkcjonuje prawidłowo, jednak wspomniana przez Ciebie osoba nie ma możliwości zalogowania się (po oddzieleniu konta The Settlers Online od serwisu Facebook) - to nie ma związku z zablokowaną strefą. Sprawdź proszę Prywatne Wiadomości na forum - chwilę temu Ci odpisałem.

pirat83, jeśli zakupione Klejnoty jeszcze do Ciebie nie dotarły, proszę poczekać na odpowiedź z Supportu. Twoje zapytanie dotarło, nawet cztery razy. :)

Solmann3
11.12.2012, 16:24
[QUOTE=BB_xaar;69213]Solmann3, mogę jedynie powtórzyć to co pisałem już wiele razy: jeśli Twoje zapytanie trafiło do Supportu, to na pewno pojawi się odpowiedź. Zgadza się, czas udzielania odpowiedzi jest obecnie znacznie wydłużony, jednak odpowiedzi są udzielane (wg kolejności zgłoszeń). Mogę też zapewnić, że Wasze zapytania przesyłane do Supportu nie są ignorowane.

A skąd mam wiedzieć czy trafiło skoro nigdy na żadne z moich pytań czy zgłoszeń nie dostałem jakiejśkolwiek odpowiedzi. NULLL! Co oznaczają słowa czas udzielania odpowiedzi jest obecnie znacznie wydłużony? To ile powinien taki czas wynosić standardowo, skoro ja nie dostałem odpowiedzi na pytania nawet sprzed wielu miesięcy?

Nadal waham czy mam grać dalej, czy zrezygnować z dalszej gry. Dajcie mi wreszcie odpowiedź w jedną lub w drugą stronę! Jeśli nie oddacie mi zaginionego wojska to w co mam grać skoro nie mam możliwości wykonywania przygód. Zamiast wojska i osadników mam tylko ponad 1000 martwych dusz wypełniających moją grę. Przecież to jest IRYTUJĄCE!

BB_xaar
11.12.2012, 18:09
Solmann3, niestety nie jestem w stanie pomóc z takim problemem, nie wiem też czy Support będzie w stanie coś na to poradzić i ile wynosi ewentualny czas naprawy. Wiem natomiast, że jeśli Twoje zapytanie trafiło do Supportu (po zarejestrowaniu zapytania w systemie, jest wysyłany mail z potwierdzeniem), to na pewno pojawi się odpowiedź.

pirat83
11.12.2012, 19:06
to napiszcie do mnie chociaż, a nie olewajcie mnie! Dowód wpłaty chcecie - mam.
Mamy się tu fajnie bawić, a nie wnerwiać. Wpłaciłem pieniądze i nic nie mam !

pirat83
11.12.2012, 19:44
Skąd wiadomo, czy support otrzymał i przeczytał wiadomość ?

Isk4rhlit
11.12.2012, 20:13
Solmann3 sprawdź folder Spam w skrzynce, u mnie właśnie tam trafiła wiadomość zwrotna od supportu, ale rozpatrzenia mojego zgłoszenia jak nie było tak nie ma od paru tygodni

jasio63
11.12.2012, 20:50
jestem w tej samej sytuacji co Solmann i odpowiedz BB_xaar mnie załamała i nie bardzo rozumiem że niemożna z tym nic zrobić

pirat83
11.12.2012, 22:30
Niestety nie mam nigdzie, sprawdziłem :(

zwolk
12.12.2012, 12:02
Skąd wiadomo, czy support otrzymał i przeczytał wiadomość ?

Jeśli zgłoszenie jest zarejestrowane, to przychodzi automatyczna odpowiedź. Jeśli takiej automatycznie wygenerowanej odpowiedzi nie ma, to znaczy że do supportu nic nie dotarło. Ja na wysłane do supportu 3 zgłoszenia (dotyczące różnych sprawi wysyłane w różnym czasie - żeby nie było że powielałem zgłoszenia:) ), dostałem potwierdzenie tylko raz i ta właśnie sprawa zakończyła się oczekiwaną reakcją supportu po kilku dniach.

BB_xaar
12.12.2012, 12:14
jasio63, moja wiedza techniczna na temat - na przykład poprawiania błędów z licznikiem populacji - jest bardzo ograniczona, dlatego mogę jedynie poprosić o napisanie bezpośrednio do Supportu. Niestety to prawda, proces naprawy niektórych utrudnień może trochę trwać, jednak na pewno postaramy się pomóc. Muszę też zaznaczyć, że czas udzielania odpowiedzi przez Support jest obecnie wydłużony, jednak o tym już wiemy i staramy się go zmniejszyć.

pirat83, co prawda mechanizm "potwierdzający" został już opisany przez zwolk, no ale powtórzę, aby nie było wątpliwości. Jeśli zapytanie zostanie zarejestrowane w systemie Supportu, skrypt wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia (w tym momencie do zapytania przypisywany jest unikalny numer, na który można się powołać w razie potrzeby).

Vevorin
12.12.2012, 12:38
Jeśli zgłoszenie jest zarejestrowane, to przychodzi automatyczna odpowiedź. Jeśli takiej automatycznie wygenerowanej odpowiedzi nie ma, to znaczy że do supportu nic nie dotarło. Ja na wysłane do supportu 3 zgłoszenia (dotyczące różnych sprawi wysyłane w różnym czasie - żeby nie było że powielałem zgłoszenia:) ), dostałem potwierdzenie tylko raz i ta właśnie sprawa zakończyła się oczekiwaną reakcją supportu po kilku dniach.


Takie gadanie... ja mam takie potwierdzenia (2- po jednym do różnych tematów) i trzymam je od ubiegłego miesiąca na skrzynce, czas mija odpowiedzi nie ma, surowców i misji które zniknęły też nie ma. I założę się że w odpowiedzi od supportu dostanę "usuń ciasteczka/wyczyść pamięć przeglądarki/ przepraszamy za kłopot" - ciasteczka i pamięć czyszczę automatycznie po wyłączeniu przeglądarki i wierzcie mi lub nie przez tyle czasu zdążyłem wyłączyć komputer. Support powinien być zlikwidowany skoro ich odpowiedzi nie rozwiązują problemów tylko wprawiają we wściekłość.


Ps. Folder spam też pusty jeśli ktoś sobie pomyśli że może przesunęło.

Solmann3
12.12.2012, 12:55
Witam, sprawdzilem sobie kosz ze smieciami na mojej poczcie i.... znalazlem w spamie potwierdzenia zgloszen ktore wyslalem. Jedno z nich zawieralo tekst który pozwole sobie zacytowac:
"Witaj Solmann3, Nie widzę w systemie, aby na Pańskim koncie wystąpił błąd z obszarem serwera. Bardzo proszę o informację, czy ten błąd został naprawiony.
Pozdrawiam,
Aleksander
Zespół The Settlers Online"

========================

O MAŁO MNIE KREW NIE ZALAŁA!!![COLOR="Red"]
to ja od tygodni mailuje do nich, zglaszam usterke w grze, a oni nawet sprawdzic tego porzadnie nie potrafia. Mam na wyspie ponad tysiac martwych dusz uniemazliwiajacych jakakolwiek gre, przygoda Wiktor podstępny zakonczyla sie po 2 dniach gry a powinna trwac 8!.

Ręce i nogi opadają!

kosa1975
12.12.2012, 21:42
tobie to chociaz laskawie sciemnili ze cos zrobili bo mnie to zlewaja totalnie nic mi od 2 tygodni nie przyszlo i z 1700 mam dostepnych okolo450 jednostek mysle ze sobie ktos przeginaa w supporcie zczasem zgloszen usterek podejzewam ze solmann im bardziej dupe zawraca wiec mu na odczepnego dali odpowiedz aj tylko 2 razy zglosilem ta usterke ale chyba czas zaczac slac co godzine zgloszenie bledu moze jakis laskawca odpowie pozdrawiam

Solmann3
13.12.2012, 00:10
Nikomu nic nie zawracam, nawet nie wiem jak to się robi ;-0 Ale prawdą jest, że dziś moja korespondencja z supportem ożyła, jak za sprawą czarodziejskiej różdżki. Otóż support z własnej i nieprzymuszonej woli zgłosił się do mnie drogą mailową aż czterokrotnie ! NIEPRAWDOPODOBNE! I za każdym razem było to powołanie się na tę samą sprawę zgłoszoną im kilka tygodni temu. Kazali sobie przysyłać zrzuty ekranowe ażeby uwiarygodnić prawdziwość moich słów. Zrobiłem o co mnie proszono. W nagrodę usłyszałem ze może w poniedziałek coś uda się zrobić. Dobry rydz niż nic. Poczekam!
I powiedzieli, że jeśli się do poniedziałku nie poprawi to mam im wysłać kolejne zgłoszenie! ... i tyle.
Co WY na to?

jasio63
13.12.2012, 00:28
do suportu pisałem już nie jeden raz boję się że zapchałem im pocztę

Draxopix
13.12.2012, 04:26
Hmm widze zmasowany atak "spam bomb" na poczte suportu trwa.Polscy kamikaze

Artvonc77
13.12.2012, 08:41
Dramatyzujecie... to tylko gra.... ;)

Ja właśnie po 3 tyg. otrzymałem odpowiedź:

"Witaj Artvonc77,


Najmocniej przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na zgłoszony problem, niestety z powodu trudności technicznych nie mogliśmy otrzymać na czas wszystkich formularzy.

Uprzejmie proszę o informację, czy problem z odkrywaniem nowych złóż nadal występuje.


Za zaistniałe utrudnienia, bardzo przepraszam.

Pozdrawiam,
Teresa

Zespół The Settlers Online"

Nie jest źle... zaczynają odpisywać.. hehehe...

Krasnolubek
13.12.2012, 10:21
No weszłam , poczytałam ...i mało co mnie nie trafiło
co za bzdury, cytuje :


-proszę o odrobinę cierpliwości, jak widać cierpliwość popłaca i spora cześć graczy z uszkodzonym obszarem ma już możliwość grania i otrzymali rekompensatę za zainstaniałą sytuację

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

taaaak , no gdzie ta rekompensata bo chyba nie u mnie, a może poszła do któregoś moda?

Ja nie mogłam grać przez półtorej tygodnia - suport ani be ani me..., jedynie BB-xaar zainteresował się tym problemem , bo suport totalnie olewa wszystko co się do nich pisze i taka jest przykra prawda

Napisałam o rekompensatę bo konto jak mi zwrócili było w opłakanym stanie a ich odpowiedz była... no właśnie nie była i nie ma do tej pory

więc o czym tu mowa? odpowiadam : o nieudolności zatrudnionych programistów olewających polskie serwery, powinni trochę się poduczyć a nie brać się za coś co przekracza ich możliwości

Noooo ale niemieckie serwery działają jak pszczółki co daje do myślenia wiem na 100% bo mam przyjaciół którzy na nich grają, nie wspomnę też jaką pompę mają z nas Polaków i z naszych serwerów
a jeżeli modowie nie wierzą to niech sami tam się zarejestrują i zobaczą na własne oczy

Krasnolubek
13.12.2012, 10:22
...

pirat83
13.12.2012, 10:34
W takim razie czekam na moje diamenty (klejnoty). Ciekawe jak długo ?

OLD-ISLANDER
13.12.2012, 10:42
Witajcie.Łopata i kilof staje się powoli logo firmy,pod której nazwą ruszał projekt(TSO).W moim przypadku lagi,trudności z logowaniem,marsz wojska z obozu do obozu
przez 10-15 min.,znikające premie po ich przyznaniu itp,itd.Pisza niektórzy:"problem z łaczem",zrób relog ...Gram na 3 kompach w dwóch krajach! To jest problem
serwera!dzieł techniczny pisze,że pracują nad problemem.Sic!Po kiego grzyba z eventem świątecznym próbuje się na siłę dołożyc "Koniec swiata"?Dlaczego dodawane są
rózne pierdółki,jeśli nie poprawione są stare błędy.Twórcy rzucają nam cukierki w postaci eventów:świąteczny,piłkarski,wielkanocny,hello weenLudziska się cieszą a fabryka słodyczy "robi bokami"
Może nie kupować klejnotów?Może któregoś dnia zrobić swoisty Flash mob i nie zalogować się?
Reklamy w TV są śmieszne w kontekście jakości tego produktu(TSO).Łatka "beta",jeszcze długo będzie gościć na stronie głównej,bo producent bije rekord świata w długości optymalizacji.Jest duża szansa,bo wyszła dopiero ósma wersja okienek pana G :D
pozdro

Gizm0l
13.12.2012, 12:38
Pytanie czemu raz, a dobrze nie zrobicie porządku z lagami i tym ciągłym wybijaniem z serwera! Tyle przerw technicznych było i nic, i jeszcze druga rzecz zadanie "Wyzwól swoje włości" kiedy ta poprawka bd by zadanie nie wisiało w wykrzykniku już!? Zgadzam się OLD-ISLANDER, że optymalizacji które wprowadzacie są nie końca dobre, u mnie w gildii ludzie się skarżą, że czat wrócił ale kosztem brak widoczności kto jest online

nicothlon13
13.12.2012, 15:18
W SKRÓCIE MÓWIĄC... GRA JEST SKOPANA NA MAKSA I NIE DA SIE W NIĄ GRAĆ, A WIECZORAMI TO MUSZE NA DRINKACH SIADAC DO GRY BO NIEWYROBA!!!
OGOLNIE GRA DO DUPY, JAK NIE POPRAWIA TO BEDE LOTKAMI RZUCAL W DOMU W PLAKAT UBISOFTU :p

Gizm0l
13.12.2012, 15:24
Nie krzycz tyle, wszyscy wiedzą jak jest, sytuacja ma się poprawić ponoć, tak by nie było tyle bugów co teraz, lecz pewnie i tak bd się trafiać lagi czy bugi.

mageus
13.12.2012, 15:36
pozdrawiam wszystkich moderatorów za czujność w i sprawne działanie w sprawie hhhm oszustów i lichwiarzy za usuniecie czegoś co jest pomocne w grze oraz braku wypowiedzi oraz sensownych komentarzy w sprawach dotyczących ich pracy porównując nasze forum do forum niemieckiego jesteście bandą nierobów nie wykonujecie swojej pracy

nicothlon13
13.12.2012, 15:47
pozdrawiam wszystkich moderatorów za czujność w i sprawne działanie w sprawie hhhm oszustów i lichwiarzy za usuniecie czegoś co jest pomocne w grze oraz braku wypowiedzi oraz sensownych komentarzy w sprawach dotyczących ich pracy porównując nasze forum do forum niemieckiego jesteście bandą nierobów nie wykonujecie swojej pracy

popieram!

kosa1975
13.12.2012, 17:46
witam dzis nastapil cudowny powro okolo 800 jednostek z wukusia zostal jeszcze jeden gienek do odzyskania p,z wojskiem no i moja przygoda "wikus ktorego nie moglem skonczyc ' mysle ze support zrobi jakis prezent pod choinke i mi odda reszte

jasio63
13.12.2012, 19:05
witam u mnie też wróciło 500 wojaków ,generała jak nie było tak niema ale jestem pełen nadzieii że na jajko wróci

Lightjay
14.12.2012, 11:47
jak mamy grac i wygrac z np niemcami jak nas technicznie obsługują osoby niekompetentne
jedna wielka banda ....

KCPR
14.12.2012, 12:33
Można życzyć cierpliwości... Tylko pytanie, przez ile czasu ludzie mają czekać?
Mnie problem nie dotyczy, ale to nie znaczy, że gdy zaraz wejdę do gry to nie zobaczę "obszar serwera uszkodzony"
Czy nie można zwiększyć kadry pomocy technicznej lub jakieś inne "proste" pomysły, bo to troche śmieszne, że na tak wielu polskich graczy
przypada może góra kilkanaście osób...
Śmiech na sali.

Solmann3
16.12.2012, 19:48
Mija dzień za dniem, wieczór za wieczorem,,, a ja czekam na resztę swojego wojska które nadal nie wróciło z przygody. Czekam na szybkiego generała, bez którego gra już nie jest taka sama, jak kiedyś. Czekam na ewentualne wyjaśnienia od supportu i powiem uczciwie - jakiekolwiek zadość uczynienie. Miałem potężnie rozwiniętą gospodarkę, gigantyczną armię, a dziś wyprzedzili mnie już inni gracze w naszej Gildii, całymi tygodniami patrzyłem jak moje dotychczasowe starania walą się jak domki z kart. Smutne. Żałosne. Obszar serwera uszkodzony. Jak się nie poprawi to prosimy o dalszy kontakt z supportem. No więc napisałem kolejny e-mail i.... CISZA! Znowu zero odpowiedzi.

Gizm0l
16.12.2012, 20:55
Ja czekałem 17 dni na odpowiedź, która i tak niczego nie zmieniła; wyszło na to jakby w ogl nie musiał pisać do supportu bo odpowiedź nie wiele wniosła:" niestety dany problem jest nam znany, obecnie nic nie możemy na to poradzić". Jak widać nie ma po co pisać do nich jak nawet nie rozwiązują problemu tylko mówią, że nie są w stanie rozw. problemu!

darrooo
16.12.2012, 21:53
Ja czekam na razie tylko coś ok. 4 dni na odpowiedź supportu w sprawie braku serwera rozmów... czy to awaria , czy ban (info o banie nie otrzymałem)
Na już muszę opuścić gildię , by nie blokować kolegów z zadaniami gildii... a jak widzę wypowiedzi tutaj na forum , to miesiąc czekania będzie jak nic...

ToRsTeN
16.12.2012, 23:12
Odpalona przygoda tylko że nie mogę na nią wejść bo wyskakuje komunikat żeby wcisnąć OK i mnie wywala do logowania i tak w kółko czyli jak mamy wbijać % normy?

kosa1975
18.12.2012, 00:51
ja tez juz z miesiac czekam bo z solmanem robilem wikusia ani wikusioa ani szybkiego gienka ani odpowiedzi nic zlali mnie totalnie

Solmann3
18.12.2012, 16:23
Niestety nie nowego nie możemy wnieść do tego wątku. Wiemy, że support polski jest niewydolny, zatrudnia za mało ludzi, gra nie jest stabilna i absolutnie nic nie wskazuje ażeby przyszłość miała to odmienić, że pobieranie pieniędzy od graczy oferując im w zamian technicznego bubla jest perfidnym nadużyciem, że prawdopodobnie wycina się z serwera userów, którzy niczego nie kupują w sklepie, ażby zwolnić miejsce dla nowych naiwniaków (uwaga ta informacja czeka na potwierdzenie, jeśli to nieprawda to przepraszam za pomówienie i wycofuję swoje słowa!), że okres oczekiwania na odpowiedź od supportu jest co najmniej bliski miesiąca, że support nie przeprasza userów za błędy w grze, że polski support niewiele potrafi, a bo jeśli chodzi o naprawienie usterki odsyła użytkownika do obsługi technicznej wyższego szczebla.
Szkoda czasu na kontakt z supportem lepiej zacząć grę od początku.
Wszystkich naiwnych, którzy myślą odmiennie pozdrawiam i życzę im wszystkiego dobrego z grą The Settlers online wersja Beta w nadchodzącym 2013 roku.
Wszystkich pozostałych serdecznie pozdrawiam i proszę o dopisywanie się do tego wątku. Na nasze szczęście, od czasu do czasu, ktoś z osób odpowiedzialnych za przebieg gry na polskich serwerach, pisze tu i odpowiada na niektóre nasze skargi. W jedności kupa powiedział żuczek gnojarek oblizując się smakowicie !

kosa1975
20.12.2012, 21:46
witam dzis a w sumie wczoraj dostamem wreszcie info i support zadzialal jak trzeba oddal gienka i dal mapki na zakup wikusia szkoda ze tak dlugo to trwalo tym bardziej ze jeden gienek i to doswiadczony na evencie to zawsze szybszy transport wojska ale widze ze w koncu kontakt sie poprawil

Fleotria
20.12.2012, 22:13
Szkoda czasu na kontakt z supportem lepiej zacząć grę od początku.

No ale dobrze ile razy można zaczynac od nowa??
No i druga sprawa jeżeli ktoś sie juz skusił i wydał kase to ma to od tak rzucic bo pieniadze rosna na drzewach, wyjde i sobie pozrywam na zasilenie nowego konta??
Wszystko wyglada tak: gra jest niby w fazie beta, oferuje ulepszenia za pieniadze, ale nie daje zadnej gwarancji ze wszystko bedzie działalo i ze system nas nie oszuka, robimy to na własną odpowiedzialnosc...

Sorry może adbiegłam od tematu, ale taki mi sie w tą stronę rozwineło :)

kosa1975
21.12.2012, 16:58
witam dzisiaj mozna powiedziec ze support wywiazal sie z zadan i zwrocil surowce na brakujace wojso jest tylko jeden malenki taki drobny problem wykazuje ze oddzialow wojska mam o 100 wiecej niz suma wojsk przydzielonych i nieprzydzielonych wiec dalej z tym kicha bo odzyskac straty odzyskalem i chwala za to supportowi a wlasciwie Aleksandrowi z zespolu ale nie odpowiedzial mi co z tym fantem poczac czy blad ten jakos zostanie usuniety czy bede sie wkurzal bo 100 ulanow zablokowanych