Zobacz pełną wersję : Znikające transakcje - problem z Kantor Handlowy> Transakcje> Historia
Witam.
Mam problem z Kantorem Handlowym. Po dokonaniu transakcji nie pojawiają się w magazynie surowce które wymieniłem.
W historii kantoru jest bałagan - transakcje o statusie "Kupiono" są widoczne przez kilka sekund potem znikają.
Oczywiście zrobiłem screeny.
screen nr 1 - Kupno - 10:26 - 100 marmur za 125 ruda żelaza - ta transakcja wyparowała co widać na screenie nr 2.
Teraz lista pytań:
Czy ktoś miał podobny problem?
Czy mam to zgłaszać do Supportu?
Czy odzyskam moje surowce?
Czy zostałem ograbiony :)?
Czy muszę teraz unikać handlu aby nie być pokrzywdzony :)?
AlleLuj
U mnie również przeprowadzone transakcje nie są aktualizowane na bieżąco. Niektóre nie pojawiają się na liście, inne znikają, kiedy wprowadzana jest informacja o nowszej. Co ciekawe następnego dnia wszystko jest uzupełnione, problem dotyczy tylko tego dnia w którym dochodzi do transakcji.
Natomiast manka w rachunkach nie mam. Wszystko co zakupiłam pojawia się w magazynie i nie znika, także złoto za towary ze sprzedaży otrzymuję w odpowiedniej wysokości. Nie mogę więc powiedzieć, że zostałam w jakiś sposób ograbiona. Tak więc dla mnie nie jest to bardzo duża uciążliwość, chociaż wolałabym, żeby wszystko działało prawidłowo.
Picasso_PL
05.12.2012, 14:16
Niestety ja mam poważniejszy problem, ponieważ mnie na drugi dzień oferta nie wróciła.
Wystawiłem 4x ofertę z deskami liściastymi (4x3999=15996 desek liściastych wystawiłem). Z magazynu pobrało surowce, natomiast na handlu nie było mojej oferty.
I niestety słuch zaginął po moich deskach !!!!!
BB_xaar - pisałem już do supportu w zeszłym tygodniu i w tym także .... niestety bez odpowiedzi !!! Zginęła mi duża ilość surowców, więc prosiłbym o reakcję ze strony supportu.
Uprzedzam ewentualne odpowiedzi .... nie mogło dojść do sprzedaży tych desek, bo nie dostałem w zamian tego co chciałem, a bym to zauważył w magazynie.
U mnie w historii handlu pojawiły się znikające transakcje po 2 godzinach, ale nie mam pewności czy surowce dotarły do magazynu.
Picasso_PL
06.12.2012, 10:25
No niestety miałeś farta. Ciekawe kiedy doczekam się na jakąkolwiek odpowiedź ze strony supportu?
Czy mam do nich wysłać trzecią wiadomość ????
No niestety miałeś farta. Ciekawe kiedy doczekam się na jakąkolwiek odpowiedź ze strony supportu?
Czy mam do nich wysłać trzecią wiadomość ????
Jeśli dostałeś automatycznego maila zwrotnego to w końcu się doczekasz :) Ale jeśli takiego maila nie było to system nawet nie zarejestrował twojego zgłoszenia. I raczej nie zasypuj supportu kolejnymi mailami w tej samej sprawie bo dla nich to jest po prostu kolejne zgłoszenie które mają do rozpatrzenia. Podejrzewam, że i tak mają dość roboty z obsługą tych zgłoszeń, które do nich dotarły w ostatnim czasie :)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.