PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Projekt "generał"



rycha86
02.12.2012, 14:36
Z nudy wpadł mi do głowy dość "oklepany" pomysł który według mnie mógł by wyglądać tak :
http://www.limuzynyradlin.republika.pl/1.JPG
Pełny obraz (http://www.limuzynyradlin.republika.pl/1.JPG)
http://images.tibia.pl/static/items/armor/19.gif
Uzbrojenie(Zbroje, Tarcze, Hełmy, Buty) :
Oczywiscie podniosło by to defensywe ewentualnie jakieś dodatkowe pkt. życia lub % krytyka

http://images.tibia.pl/static/items/club/hammer_of_wrath.gif
Broń(Miecze, Topory) :
Obrażenia, Krytyk w %

http://www.heroes3.eu/images/artefakty/znak-odwagi.gif
Błyskotki(Naszyjniki, Pierscienie, Kolczyki) :
%Krytyk, Inicjatywa, Pkt.życia, Premie do obrażeń (np. od łuczników) dodatkowe jednostki czy też premia do odzyskiwania siły po przegranej walce

http://www.limuzynyradlin.republika.pl/2.JPG
Pełny obraz (http://www.limuzynyradlin.republika.pl/2.JPG)


Artefakty dostępne by były u kupca lub z przygód czy też odkrywca podczas poszukiwań skarbów miał by niewielki % na znalezienie artefaktu
Przedmioty oczywiscie zdatne do handlu

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje to bardzo proszę się udzielać !

Grafiki zapożyczone z : Tibia, HOM&M3 zostały wybrane przypadkowo



:cool:PS : Sorry za błędy

sparkz
02.12.2012, 14:56
Zeby o czyms takim dyskutowac nalezaloby najpierw wprowadzic do gry te atrybuty, a potem zastanawiac sie jak je sensownie modyfikowac z uzyciem przedmiotow.

Acoma
02.12.2012, 15:05
HM&M w Settlersach?
Ciekawy sens takiego rozwiązania.
Bardziej by było ciekawsze zniesienie limitu prowadzonego wojska przez generała, albo przynajmniej uzależnienie od ilości doświadczenia generała - dodatnio tylko wygrane walki.

Piotru70
02.12.2012, 15:15
Z samego punktu widzenia, ze się napracowałeś nad pomysłem to jestem na tak. Dobrze opisane, zilustrowane, przedstawiony sposób widzenia od strony BB aby były zyski z IS.

Hakardrag
02.12.2012, 22:47
Pomysł ciekawy, zwłaszcza w kontekście PvP militarnego i ekonomicznego. Chciałbym aby takie artefakty mogli produkować ci, co nie chcą się bić o kolejny skrawek mapy pod zabudowę ... itd. To była by dla nich szansa na rozwój i współpracę z tymi którzy chcą toczyć wojny. Masa nowych budynków, możliwości rozwoju nowych technologii oraz jednostek ;)

Acoma
03.12.2012, 11:07
Oczywiście to prawda.
Jednak to by wpłynęło całkowicie na mechanikę gry - właściwie to trzeba by było ją przeprojektować od początku, aby wprowadzić chociażby atrybuty generałów i ich wpływ na bitwę, a co dopiero artefakty. Aby był sens z ich produkcji, to musiałyby być jednorazowego użytku.

okogi
03.12.2012, 23:18
mnie sie podoba a artefakty moglyby wplywac na parametry wojsk , niekoniecznie generala samego w sobie
niestety ciezki do realizacji troche , jesli piszemy o wkladaniu i zdejmowaniu ich z generala

mimo wszystko mnie sie podoba

PS
Heroes III ..... KULTOWE
maja zrobic online podobno ale sporo z nowych czesci a wg mnie najwieksza miodnosc 3ka miala

Acoma
04.12.2012, 16:33
Nie mieszajcie gatunków. W H3 gram sobie tylko wtedy, kiedy mam chęć pograć sobie w coś innego aniżeli typowe strategie, do jakich zaliczam Settlersów. Jednakże zmienianie stylu rozgrywki poprzez dołączanie na siłę elementów z innych gatunków, raczej nie służy grze.

Naito
05.12.2012, 02:27
Oczywiście jestem na TAK, ale czy my możemy cokolwiek wprowadzić ? Wątpię...

shaft84
05.12.2012, 03:55
To może od razu wprowadźmy futurystyczne bronie, gra się rozwija zgodnie z innymi zagranicznymi serwerami gry TheSettlersOnLine, więc niech pozostanie tak jak jest

Naito
05.12.2012, 10:37
@shaft84

Nie wiem skąd te nerwy u ciebie. Wystarczy czytać nowości jakie pojawiają się na forum, wówczas będzie wiedziało się, ze pomysł jaki jest przedstawiony w tym temacie nie ma nic wspólnego z futurystycznymi broniami.

Zestawmy to co tu zostało przedstawione - patrz rozwój generała z planowanymi zmianami na przyszłość.

SYSTEM BADAŃ - http://forum.thesettlersonline.pl/threads/14816-Pami%C4%99tnik-dewelopera?p=61676&viewfull=1#post61676

Daje on możliwość rozwoju specjalisty w konkretnej dziedzinie.


Każdy ze specjalistów będzie mógł być "rozwijany" indywidualnie. Dzięki temu gracz będzie w stanie wytrenować jednostki, które będą wyspecjalizowane - na przykład - w poszukiwaniu konkretnych surowców.

http://static.cdn.ubi.com/0034/archive/Forum_pl/Pictures/tso_mockup_geologist_science_t.jpg

Ja osobiście ani w jednym ani w drugim rozwiązaniu nie widzę nic co ma związek z rokiem 3452 i wyżej...

Acoma
05.12.2012, 14:36
A dlaczego nie wprowadzić także i czołgów i latających talerzy - nie wspominając o robotach wszelkiej maści?
Bodajże były już takie gry, gdzie obok magii i różnego rodzaju artefaktów występowała wysokozaawansowana technologia. Jakoś te gry nie przetrwały próby czasu.
W stosunku do oryginału lub super wersji II-giej, i tak występuje sporo unowocześnień i nowych jednostek.
Jak brakuje komuś magii i przedmiotów pochodnych - są inne gry.