PDA

Zobacz pełną wersję : Gra Zwiększenie losowości wyniku walk



Singularis
01.12.2012, 19:38
Gra staje się nudna poprzez kalkulator, który wylicza jakie wojsko zapodać na przeciwnika. Gierka w zasadzie sprowadza się do wysyłania ściśle określonej obsady garnizonu - w każdym przypadku. Moim zdaniem powinna zostać wprowadzona większa losowość zdarzeń, aby uatrakcyjnić gry. Wynik powinien być bardziej nieprzewidywalny. Co Wy na to? Łapki w górę i naciskamy przycisk,dziękuję.

Losowość liczebności obsady obozów bandytów - chodzi o to, aby te same przygody jednak okazywały się różne, a przez to stały się bardziej atrakcyjne. Dzięki temu ktoś, kto robi 20 raz bagienną wiedźmę nie wysyła wojska z pamięci, bo za każdym razem trafiał na inną obsadę wrogich wojsk i za każdym razem na nowo musiał określać jaką armię puścić do walki. Nigdy nie wiadomo dzięki temu co człowieka spotka w przygodzie.

edit: poniższy post moim zdaniem do skasowania - proszę nie dyskutować, tylko głosować. Poniżej posty tylko w kontekście 3 opcji ankiety, to znaczy własnych propozycji uatrakcyjnienia potyczek. Dziękuję.

xTrebus
01.12.2012, 19:40
A po co używasz kalkulatora? Obecna forma jest dość dobrze rozwiązana.

sparkz
02.12.2012, 11:33
Jest dobrze jak jest.
Twoja propozycja zreszta nijak sie ma do zwiekszenia losowosci wyniku walk, bo przy zalozeniu, ze losowa generacja dotyczy tylko jednostek zwyklych (bo losowa ilosc bosow moze w prosty sposob uczynic niektore przygody niewykonalnymi), to i tak w wiekszosci przygod i wiekszosci obozow przeciwnikow jest rowno 200, wiec zmianie uleglyby co najwyzej ich proporcje.
Zmiana proporcji pociagnaleby za soba co najwyzej koniecznosc przeliczenia potrzebnego wojska w kalkulatorze, ale wynik nadal bylby deterministyczny.