PDA

Zobacz pełną wersję : Kpiny i żenada...



maciek0081
29.11.2012, 10:34
Witam,

co jeszcze można zrobić - czekać 9 dni na odpowiedź supportu, który podobno odpisuje ?

Kolejna konserwacja i brak możliwości logowania na wyspę....

Błogosławieni, którzy mają anielską cierpliwość i nadstawiają kolejne policzki żeby je bb waliło z plaskacza... mi już lania wystarczy...

Od dzisiaj dołączam się do super akcji wystawiania negatywnych komentarzy dla bb gdzie się tylko da...

Parafrazując - krowy doić bo do obsługi gry się nie nadajecie.

BB_xaar
29.11.2012, 15:57
maciek0081, jeśli Twoje zapytanie zostało prawidłowo zarejestrowane w systemie Supportu, odpowiedź na pewno się pojawi - proszę się nie martwić. Niestety czas odpowiedzi jest ostatnio wydłużony, jednak odpowiedź na pewno zostanie udzielona. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

maciek0081
29.11.2012, 17:46
Dwie sprawy...

Pierwsza - żeby być sprawiedliwym - SUPPORT SIĘ ODEWZWAŁ HURRAA - pomyślałem - wreszcie !!!

Czyli żyją !!!

Treść - przepraszamy, że tak późno czy problem nadal występuje...

Pierwsza myśl ( K...wa - przyszły krasnoludki i rozwiązały go za was).... ale spoko - pisze grzecznie - że nie - że sam się nie rozwiązał..

No to teraz zapewnienie, że będzie już szybka pomoc (trudno o wolniejszą niż tyle dni).... i PORADA - czyść ciasteczka, zmień przeglądarkę a najlepiej idź do kolegi sprawdzić może u niego się da..... ( aż mnie zamurowało).....

odpisałem że takie porady to możemy pominąć.... potem pomyślałem....o co tu chodzi.... ponad tydzień, tyle kasy wpakowane w nierobów....kosztowna ta porada o ciasteczkach i wymagała dużo czasu.... oczywiście nagle znowu cisza bo innych porad na szybko nie ma....

Tyle w kwestii komentarza....i sprawy pierwszej...


Sprawa druga - przepraszam za porównanie w pierwszym poście - nie miałem na myśli obrazy ciężko pracujących przy płodach rolnych - szanuję Waszą pracę, jeśli wykonujecie ją profesjonalnie.... Dopiero teraz przyszło mi do głowy, że specjaliści od naprawy gry mogliby urwać krowie wymiona albo zabić przy dojeniu albo powiedzieć jej - wydoj się sama albo wyczyść sobie ciasteczka a najlepiej zmień gospodarza jak ten nie pasuje...

brak mi słów.... na tą bezradność .... szkoda nawet już pisać co się myśli bo to nic nie daje - brak wpłat z mojego konta odczujecie na pewno i na pewno nie pozostawię bez echa tej sprawy - nie za tyle złotówek - macie już oddanego antyfana i chodzącą antyreklamę i czarny PR...

Może wtedy zaczniecie szanować ludzi, którzy Was utrzymują....

Śpieszcie się kochać swe wyspy - tak szybko giną...... parafraza dnia.

BB_xaar
29.11.2012, 19:00
maciek0081, problem występujący na Twoim koncie jest - najprawdopodobniej - związany z misją "Elita", wszystkie niezbędne dane przekazałem już do dalszej analizy. Gdy pojawią się nowe informacje w Twojej sprawie, napiszę Ci Prywatną Wiadomość na forum.

maciek0081
29.11.2012, 19:15
To, że to jest zadanie Elita to ja wiem dokładnie bo padłem pierwszy ofiarą tego zadania i temat dodałem 6 dni temu na forum już !

Nie oczekuję żadnej prywatnej wiadomości od Ciebie wystarczy mi działający support a nie radzenie mi czyszczenia ciasteczek po ponad tygodniu od zgłoszenia bo to kpina...

Przekaż może supportowi - że jeśli w zgłoszeniu ktoś pisze o zadaniu Elita lub opisuje zadanie po którym pokazuje się niebieski ekran żeby może lepiej nie pisali nic jak mają pisać mi żebym posprawdzał u kolegów na komputerach a najlepiej z innymi sieciami (czyli jechać na inną dzielnicę bo sąsiedzi mają tego samego providera)...

może pochodzę po centrum po knajpkach i sprawdzę w 10 miejscach ? a może sprawdzę wszystkie empiki w Warszawie i może akurat w Arkadii zadziała ??

Ja już nic nie oczekuję od Was.... tak jak pisałem cierpliwość ma granice zyskaliście kolejnego antyfana i darmową antyreklamę gdziekolwiek się przy okazji trafi...

Pozdrawiam Was ciepło - więcej nie będę nic pisał na forum, zakładał tematów o błędach itp bo to i tak nic nie zmieni - jak ktoś pisał w innym temacie - jesteście najmądrzejsi - pisać Wam czarno na białym o co chodzi a Wy swoje...wmawiacie że ludzie są głupi...albo robicie z nich głupków.

napędzajcie nowych klientów - powodzenia.


PS - po 3 latach wróciłem do WOW - i proszę - konta dalej są, nikt nic nie skasował, nie zabrał ani jednej monety .... i proszę od razu prawie trafłem na przerwę techniczną - trwała od 2 do 5 rano - 3 godziny ! na tyle serwerów, graczy i wybacz ale bardziej skomplikowany kod... i co ciekawe mają dyżurujący support ! dostałem odpowiedź na problem w sobotę ! po 5 godzinach od zgłoszenia....

nie powiem ile lat bym mógł grać w WOW za kasę którą zmarnowałem - tak - zmarnowałem i została wyłudzona przez Was i bezczelnie odebrana.

BB_xaar
29.11.2012, 19:21
Temat ponownie otworzyłem (a Twój post oczywiście tutaj przeniosłem).

Niestety wygląda na to, że problem z "niebieskim" screenem może mieć kilka źródeł, nie tylko zadanie "Elita", jednak to wymaga dokładniejszego sprawdzenia. Na chwilę obecną mogę napisać tylko tyle, że dane o tym problemie są już w odpowiednim departamencie, a gdy tylko otrzymam jakąś aktualizację od razu dam znać.

LSI26
29.11.2012, 19:43
Jeśli chodzi o support to czekam na odpowiedź od 5 dni i się jak do tej pory nie doczekałem , pewnie jeszcze troszkę poczekam . Rozumiem że przez problemy z logowaniem w ostatnich dniach wsparcie gry ma troszkę do odpisywania ale nie przesadzajmy że trzeba na to tygodnia bo nadal nie dostałem odpowiedzi wysłanej 2 tygodnie temu w sprawie zakupionych kryształów . Jeśli gra jest reklamowana w mediach przez znaną firmę to ten support powinien działać trochę sprawniej , gdyż jak kolega wyżej wspomniał "płacimy za to" . A to co już po tygodniu oczekiwania odpisują to śmiech na sali , zastanawiam się czy oni w ogóle czytają nasze wiadomości czy używają standardowych wiadomości do każdego . Jeśli kilkuset graczy pisze że ma problem z niebieskim ekranem po zalogowaniu opisując zaistniały problem to nie na miejscu jest odpisywanie typu "proszę wyczyścić ciasteczka" lub "zmienić przeglądarkę" .

mankaaat
29.11.2012, 19:47
witam
ja sie nie moge logowac od minionej soboty. Szkoda, bo sytuacja sprawia iz gracz zniecheca sie do gry. Mam nadzieje, ze w tym tygodniu uda mi sie chocby zalogowac....?!

sol8895
29.11.2012, 21:35
na to pytanie to raczej nikt ci nie odpowie , też czekam od 23.11

luka00
29.11.2012, 22:10
jak napisac do supportu skoro nawet nie moge sie zalogowac od ponad tygodnia... okropnosc :)
jezeli kiedykolwiek gra zacznie dzialac chyba oddam komus konto...

Settlerowicz
29.11.2012, 22:26
Mam problem dotyczący misji Wyspa Piratów ciągle mnie wyrzuca z gry a mam ja rozpoczętą.

DZOOZEF
29.11.2012, 23:56
Witam ukonczylem kilka minut temu misje Elita i dokladnie jest tylko niebieski ekran... wiec to napewno problem z tym zadaniem... troche za duzo bledow w tych zadaniach ech
gra nie dziala:(
Kiedy bedzie to naprawione?

Zazuzizazuza
30.11.2012, 00:17
Jak czytam takie tematy to az strach sie dalej angażowac w to .... tu powinno być niecenzuralne słowo..
Jestem narazie w polowie gry (38) ale juz sie mocno zastanawiam czy nie olać tej gry, bo im dluzej w tym tkwisz tym większy żal.....
Niepodoba mi się podejscie do nas klijentow i pewnie nie wiele osob zapoznalo zie z regulaminem urzytkowania w ktorym jedno zdanie sprowadza nas urzytkownikow bardzo nisko...cytuje


UBI.COM NIE UDZIELA GWARANCJI, ŻE WSZELKIE USŁUGI BĘDĄ ŚWIADCZONE W SPOSÓB NIEPRZERWANY, NA CZAS, BEZPIECZNY BĄDŹ POZBAWIONY BŁĘDÓW.

KONTAKT W SPRAWIE USŁUG: gzegorz.szabla@ubisoft.com


Czyli zero odpowiedzialnosci a zarzywacie na własne ryzyko. Właśnie leciała kolejna reklama gry w TV i znowu sie przekonuję że reklamy kłamia. Dlaczego firma nie powie co czeka potencjalnego gracza?? I mam wrażenie ze tak naprawde mało to kogo obchodzi co my - gracze myślimy, piszcie sobie piszcie a my i tak mamy się swietnie...

pozdr.

LSI26
30.11.2012, 01:33
DZOOZEF witaj w klubie uszczęśliwionych 50 leveli :) Ja od soboty tak mam :)

Mariusz7709
30.11.2012, 12:50
Ha ha zabawne xaar idź rowy kopać na tym może się znasz. Bo to co tu wyprawiacie to poniżej normy, ja mam zamiar taką robić reklamę tej grze ze padniecie. Ten polski support jest najgorszy jaki widziałem. Wyznaję zasadę nie znam się nie robię tego a tu co ? napiszą ci łaskawie po 10 dniach pracujemy nad tym to równie dobrze xaar odpiszcie pocałuj się w d... bo na 1 wychodzi dziwne ze wszystkie inne gry śmigają ładnie a tso to gorzej niż nie powiem jak.

AniolNocy
30.11.2012, 12:56
mialem zalozyc wlasny temat ale skoro juz sie pojawil podobny to odpowiem tutaj
to co sie tu dzieje to jest dokladnie to co sugeruje temat postu. Wyglada na to ze naleze do grona szczesliwcow ktorzy nie sa co chwile wywalani z gry a jedynie z rzadka. Tylko 1 raz nieudalo mi sie zalogowac przez 4h do gry az wkoncu musiale sie poddac i oczywiscie wszystko co mialem zrobic tego dnia przepadlo. I tak jak napisalem jestem szczesliwcem bo tylko jeden dzien jestem w plecy. Ale teraz moje pytanie brzmi: czy zadoscuczynienie w postaci omniziarna i doladowania marmuru faktycznie cokolwiek rekompensuje? Nie mowie tu tylko o sobie, ale o wszystkich graczach ktorzy maja z tym problem nie jeden czy dwa dni ale nawet tydzien. Dla mnie osobiscie to jest nic innego jak zal.

Stan58
30.11.2012, 13:54
Ha ha zabawne xaar idź rowy kopać na tym może się znasz.

A co tu jest winien BB_xaar? Podziwiam go i MOD_Zakręconego, że jeszcze chcą "nadstawiać karku" za grę, która się sypie/posypała (niepotrzebne skreślić). Chłopki sami próbują się czegoś dowiedzieć i w miarę możności odpowiedzieć na zarzuty.
To, że gra pada/padła (niepotrzebne skreślić) to jest wina UBISOFT a nie BB_xaar'a.
Jeśli wasze narzekania nie dają tu na forum efektu, próbujcie pisać na oficjalnym forum ubisoftu: http://forums.ubi.com/forum.php

Mariusz7709
30.11.2012, 14:18
stan widać za krótko grasz w tą grę, bo ja mam dosyć błędów niedomówień. Xaar czy nie on jest członkiem supportu. I oni odpowiadają za działanie gry i biorą za to kasę. Nie jak modzi co są za free. Ubi daje kasę supportowi a skoro nie mają specjalisty polecam zmianę pracowników.

Stan58
30.11.2012, 14:48
stan widać za krótko grasz w tą grę, bo ja mam dosyć błędów niedomówień. Xaar czy nie on jest członkiem supportu. I oni odpowiadają za działanie gry i biorą za to kasę. Nie jak modzi co są za free. Ubi daje kasę supportowi a skoro nie mają specjalisty polecam zmianę pracowników.

Sprawdź Mariusz, że tak jak i Ty gram w tę grę od kwietnia, też mam czasami problemy z logowaniem i nie wszystko "śmiga" tak jak powinno. Nie wiem, czy BB_Xaar jest członkiem suportu, czy nie. Wiem tylko, że nie ma On żadnego wpływu na zaistniałą sytuację. Jest w nieciekawej roli, roli tego który bierze na klatę naszą frustrację.
PS. I nie bronię Go dlatego, że jestem wazeliniarz, czy też, że oczekuję na jakąś specjalną gratyfikację od niego. Po prostu podchodzę do problemu spokojnie.

yopiter
30.11.2012, 14:58
witam LSI26!!
udalo mi sie skontaktowac z jednym z moich znajomych w grze ktorzy jeszcze graja i faktycznie blad ktory mnie sie przytrafil jest inny niz twoj - jak wczoraj mnie informowales to twoi znajomi moga wejsc na wyspe i robic buffy u mnie jest inaczej kazdy kto probuje wejsc na moja wyspe jest wyrzucany z gry

pozdrawiam

Sleekmind
30.11.2012, 21:32
Dać wam dobrą radę? Zatrudnić WIĘCEJ konsultantów na support oraz więcej programistów. Wiem, że nie macie na to budżetu i nie zamknie się Wam wtedy business case (u la la), ale trzeba potrafić przyjąć porażkę na klatę i zmniejszyć sobie przychody z gry lub przyjąć z niej stratę w najbliższych 24 miesiącach.

A gdzie macie porażkę? Wymienię:
+ przekłamany business-case, brak środków finansowych na wyższy staff'ing do obsługi gry (dlatego wydłużają Wam się czasy procesowe NA WSZYSTKIM)
+ błędna i źle zaprojektowana i zaplanowana (rozrost) architektura
+ brak testów wydajnościowych i szacowania tzw szklanego sufitu w ilościach logowań i uzytkowników
+ brak testów funkcjonalnych z prawdziwego zdarzenia - te błędy które Wam wychodzą są KARDYNALNE i po swoim doświadczeniu w IT doskonale wiem skąd się wzięły (metodycznie), ale nie będę kopał już tutaj leżącego i zachowam to dla siebie...
+ kiepska analiza userfirendliness dla np. ludzi na levelu wyższym niż 35, to też jest żenujące gra np nie przewidziała że stworzenie 1000 rekrutów posiadając 1000 osadników polega na tepej klikologii. Sławetny już problem z braku zachowania sortowania w kantorze handlowym podczas poruszania się po stronach...
+ beznadziejne utrzymanie (nauczę: te chłopaki od serwerów, sieci oraz naprawiający błędy i weryfikujący zgłoszenia w kodzie i na bazie)
+ beznadziejny support (te chłopaki i dziewczęta które nie odpisują na maile - ja czekam nadal)

Podsumowując: w moich trzech spółkach technologicznych (w sumie 250 pracowników) ja za takie problemy ZWALNIAM na zbity pysk jak tylko coś takiego do mnie dojdzie i żaden mój kierownik takich ludzi nie obroni, najwyżej poleci razem z nimi, a wiedzy i tak ze sobą nie zabiorą.

W moich oczach jesteście o 2 kroki od pozwu sądowego.

Sleekmind
30.11.2012, 21:40
Jak czytam takie tematy to az strach sie dalej angażowac w to .... tu powinno być niecenzuralne słowo..
Jestem narazie w polowie gry (38) ale juz sie mocno zastanawiam czy nie olać tej gry, bo im dluzej w tym tkwisz tym większy żal.....
Niepodoba mi się podejscie do nas klijentow i pewnie nie wiele osob zapoznalo zie z regulaminem urzytkowania w ktorym jedno zdanie sprowadza nas urzytkownikow bardzo nisko...cytuje



Dzisiaj 00:17 #13

Czyli zero odpowiedzialnosci a zarzywacie na własne ryzyko. Właśnie leciała kolejna reklama gry w TV i znowu sie przekonuję że reklamy kłamia. Dlaczego firma nie powie co czeka potencjalnego gracza?? I mam wrażenie ze tak naprawde mało to kogo obchodzi co my - gracze myślimy, piszcie sobie piszcie a my i tak mamy się swietnie...

pozdr.


Zazuzizazuza, nie martw się.... papier wszystko przyjmie ALE zapisy w umowach i umywanie w nich rąk często jest niezgodne z prawem, szczegolnie jesli wchodzą w to platne uslugi jak np klejnociki. Przejadą się i to grubo :)

Draxopix
03.12.2012, 20:05
no polski suport ci odpisal przeciez
Pozatym niemcy jak widzisz maja ten sam problem wiec to nie jest jedynie problem polskiego suportu

DZOOZEF
03.12.2012, 20:24
Wiem bardziej zwracam uwage na szybkosc odpowiedzi:D

Turtel
03.12.2012, 22:57
teraz wejść do gry nie mogę, a w nocy przerwa koserwacyjna. od kilku tygodni cała ta gra to jedna wielka przerwa konserwacyjna..

EX_Zakrecony
04.12.2012, 12:19
Wiem bardziej zwracam uwage na szybkosc odpowiedzi:D
Ale porównujesz support z odpowiedzią z forum, to jest wielka różnica, no i sam fakt że niemieckich BB jest więcej.

Pozdrawiam
Mod Zakrecony

MissOla
04.12.2012, 12:29
teraz wejść do gry nie mogę, a w nocy przerwa koserwacyjna. od kilku tygodni cała ta gra to jedna wielka przerwa konserwacyjna..
Ja mam tak od 2 dni.
Zero możliwości zalogowania się.
Szkoda kasy :( , która przecież nie jest wirtualna.

kashya1958
04.12.2012, 21:30
733

klasyka
04.12.2012, 22:11
nie warto wydawać na tą gre prawdziwych pieniedzy

MissOla
17.12.2012, 17:41
Gra jest ciekawa , ale jest to beta .. wydana kasa nie jest wer. beta. :) . Gra się fanie choć brakuje pvp , które niebawem.. (podobno) będzie :)

Mariusz7709
18.12.2012, 15:29
zabawne skad nagle niemiecki 06 zrobil od wieczora 37 % pomimo konserwacji w nocy, i oni nam wciskaja ze buga nei maja de ? litosci co za farsa.

Mariusz7709
18.12.2012, 15:37
Nie ma buga ? oto wypowiedz z de 06 :

#2407
Watmahadat-Hatma
Watmahadat-Hatma ist gerade online
Wuseler

Registriert seit
Dec 2011
Beiträge
326
Welt
Funkelberg

Liebe DSO Spieler

Heute Vormittag haben sich einige Spieler von Funkelberg im Global 6 getroffen, und beraten, ob wir einmal ausprobieren wollen, wie sich ein vorzeitiges Abbrechen des WU-ATs wohl auswirkt.
Die Mehrheit der Anwesenden war klar dagegen es auszuprobieren, so auch ich. Einige der Spieler, welche sehr engagiert WU spielen, haben jedoch beschlossen, es bis zum Abend auszuprobieren.
Wenn es den Bug nicht geben würde, dann hätten wir also empfindliche Einbußen im Wachstum hinnehmen müssen.
Und was ist passiert?
Obwohl einige der Spieler, welche die meisten WUs spielen, die Abbruchvariante gespielt haben, und damit eigentlich nicht hätten gezählt werden dürfen, haben wir eine enorme Wachstumssteigerung erfahren!
Innerhalb von nur 5 Stunden haben wir (für uns) sagenhafte 8,4% zugelegt. Und das, wo bereits viele Spieler bei uns aufgegeben haben und ein Haufen Abenteuer nicht hätten gezählt werden dürfen, weil sie abgebrochen wurden.
Bei bisherigen Sprüngen von meistens 3 bis 5%-Punkten (und das in größeren Zeitabständen) ist das in meinen Augen absolut Aussagekräftig!
Das ist für mich persönlich Beleg für genug für
a) der Bug existiert!
b) bereits sehr wenige Spieler (Eine Gilde reit vollkommen aus!) können enormen einfluss auf das Ränking haben!

Dieses Event halte ich damit für geplatzt.

Gruß
Watmahad Hatma

marcinzkatowic
18.12.2012, 15:40
Iberzecen in Polnish:

# 2407
Watmahadat-Hatma
Watmahadat-Hatma jest online
Wuseler

Rejestracja
grudzień 2011
Wiadomości
326
świat
Sparkling góra

Drodzy gracze DSO

Dziś rano poznaliśmy niektórzy gracze Globalnego Mountain Sparkling 6 i przedyskutować, czy chcemy, aby spróbować ponownie, jako przedwczesnego zakończenia WU-ATs wpływa dobrze.
Większość obecnych było spróbować się wyraźnie przeciwko niej, w tym ja. Niektóre z tych graczy, którzy grają bardzo poświęcony Wu, jednak postanowiliśmy spróbować, aż do wieczora.
Gdyby nie to, do błędu, będziemy więc ponieśli znaczne spadki wzrostu.
I co się stało?
Chociaż niektórzy z zawodników, którzy grają najbardziej WUS odegrały wariant zakończenia, a tym samym nie faktycznie nie zostały policzone, doświadczyliśmy ogromny wzrost wzrostu!
W ciągu 5 godzin mamy wzrosła (dla nas) niesamowitą 8,4%. I w tym miejscu wielu graczy zostały umieszczone z nami i kilka przygód nie zostały policzone, ponieważ zostały one zerwane.
W poprzednich skoków zwykle 3 do 5%-punktów (oraz w dłuższych odstępach czasu), że jest to absolutnie w moich oczach Sensowne!
Jest to dla mnie osobiście, dowód wystarczy
) bug istnieje!
b) bardzo mało graczy (gildia jazda zupełnie!) może mieć ogromny wpływ na ranking!

Myślę, że tak o tej serii zdarzeń.

powitanie
Watmahad Hatma

ktoś lepiej przetlumaczy to prosze bardzo.

jackmen
18.12.2012, 15:47
Dziś rano, niektórzy gracze z góry Funkel w globalnym uderzył 6 i udziela porad, czy nawet chce wypróbować, jak przedwczesny łamania z WU-ATs prawdopodobnie wpływa na.Większość z obecnych było jasne, jednak, aby go wypróbować, jak ja. Jednak niektóre z graczy, którzy grają bardzo zaangażowany WU postanowili próbować ono na zewnątrz aż do wieczora.Jeśli nie będzie błędów, a następnie będziemy musieli zaakceptować tak dotkliwej straty w rozwoju.I co się stało?Chociaż niektóre z graczy, którzy grać najbardziej WUs grał opcja anulowania rezerwacji, a więc faktycznie nie maja być liczone, przeżyliśmy ogromny rozwój!Tylko 5 godzin, stworzyliśmy wspaniałe 8,4% (dla nas). I tam wielu graczy już mieć ustalony w górze, i kilka przygód nie maja się liczy, bo zostały zerwane.W poprzednich częściach zwykle 3-5% punktów (i w większych odstępach czasu) moim zdaniem, że ma absolutnie sensu!(Dla mnie osobiście jest to dowód wystarczy to:(a)) istnieje błąd! b) już niewielu graczy (gildii jazda zupełnie!) może mieć ogromny wpływ na Ränking!Uważam, że to zdarzenie, aby pęknąć.

Kor4lka
18.12.2012, 15:48
Marcin, zrób screena tego wpisu, bo Ci nie uwierzą - powiedzą, że sam tekst wpisałeś...

palciu
18.12.2012, 15:55
xaar jak mozna w 12h majac jeszcze 6h konserwacji zrobic 40% - wytlumaczysz? policzyli zabłakane przygody???????

palciu
18.12.2012, 16:01
aha i tak na marginesie jak nic nie podzialasz xaar zeby jeszcze raz uczciwie przeliczyli przygody to wiele osob wsadzilow ta gre pieniadze a to juz jest podstawa do wytoczenia sprawy cywilnej lub pozwu grupowego a uwierz jest tego juz bardzo blisko. wersja beta nie zwalnia was z odpowiedzialnosci..... prawnicy w to tez graja i juz oferowali swoja pomoc

Mariusz7709
18.12.2012, 16:14
co ty dali mu w lape szwaby to co bedzię uczciwy ?

marcinzkatowic
18.12.2012, 18:31
ja to tylko przetłumaczyłem z tego tekstu niemieckiego (post wyżej od mojego)
ale jak dla mnie żeby skoczyć o 40 % jest możliwe, o ile liczba graczy na serwerze zostanie zmniejszona, a konserwacja mogła to bez większego problemu uczynić, usunęli część kont nie aktywnych i % automatycznie poszedł w górę do tego to co zrobili i macie swoje 40% - chyba że ktoś ma lepsze wytłumaczenie ?

Mariusz7709
18.12.2012, 18:40
tylko ze aktywnych biora z okresu miesiaca tak nagle by tyle nei odpadlo !!!

RaideR
18.12.2012, 19:10
xaar jak mozna w 12h majac jeszcze 6h konserwacji zrobic 40% - wytlumaczysz? policzyli zabłakane przygody???????

Xaar dawno już umywa ręce od wszystkiego, w ogóle się nie pojawia i nie odpisuje na zarzuty, ma wszystko gdzieś i tylko czeka na zakończenie eventu i znając życie tylko przyjdzie na forum wpisując jakieś bezsensowne gratulacje jak to nam cudownie nie poszło i jak pięknie walczyliśmy....

Mariusz7709
18.12.2012, 19:11
gregsecondlife: nie wiem jestem w giLdii kurt na niemieckim i tam robimy raz co trzy obozy a raz co siedem i jakos mamy 2 miejsce kazdy musial 8 ks zrobic a teraz walimy na sztuke

RaideR
18.12.2012, 19:23
gregsecondlife: nie wiem jestem w giLdii kurt na niemieckim i tam robimy raz co trzy obozy a raz co siedem i jakos mamy 2 miejsce kazdy musial 8 ks zrobic a teraz walimy na sztuke

Możesz to bardziej jakoś wytłumaczyć o co chodzi z robieniem co trzy obozy i co siedem?

Mariusz7709
18.12.2012, 19:31
proste ze masz 3 razy pokazane ze wykonales misje, bug pzowala po kazdym dac anuluj i zaliczalo im przygode !!!

Mariusz7709
18.12.2012, 19:48
:)

EmhyrVarEmreis
18.12.2012, 19:53
kpina i żenada to malo BB postepuje bez zadnego honoru do jasnej cholery niedosc ze konserwy sie u nas przedluzaly, niedosc ze handel KŚ byl 2 dni zablokowany to jescze robia konserwe jutro tj 19 w czwartek o 6 rano?!?!?!?! dziękujemy za taka uczciwość, narty w plecy calemu BB pozdrawiam


nie wiem jak to w ogolę skomentować, cale nadzieje na wbicie 150% znikły mimo ze brakuje nam juz calkiem niewiele, tak się po prostu nie robi.

Mariusz7709
18.12.2012, 19:57
18:54] [TEAM] MOD_Coolmouse: naja ist aber eine super strategie von deinen "freunden" je mehr abenteuer w3 abbricht, desto besser können w5 und w6 gewinnen

Big_Wodzio
18.12.2012, 20:00
18:54] [TEAM] MOD_Coolmouse: naja ist aber eine super strategie von deinen "freunden" je mehr abenteuer w3 abbricht, desto besser können w5 und w6 gewinnen

no i wszystko jasne :)))

Mariusz7709
18.12.2012, 20:00
ile dowodow jeszcze ma byc bys xaar zrozumial ze polacy nie dadza sie oszukiwac , a ty to juz lepiej pisz rezygnacje !!!

RaideR
18.12.2012, 20:07
kpina i żenada to malo BB postepuje bez zadnego honoru do jasnej cholery niedosc ze konserwy sie u nas przedluzaly, niedosc ze handel KŚ byl 2 dni zablokowany to jescze robia konserwe jutro tj 19 w czwartek o 6 rano?!?!?!?! dziękujemy za taka uczciwość, narty w plecy calemu BB pozdrawiam


nie wiem jak to w ogolę skomentować, cale nadzieje na wbicie 150% znikły mimo ze brakuje nam juz calkiem niewiele, tak się po prostu nie robi.

Dokładnie, jak niemcy mogli handlować przygodami to wcześniej się nie dało zrobić konserwacji, a jak brakuje już nam tak niewiele okazuje się, że jednak da wstawić konserwacje kiedy się tylko chce... Xaar nie umiesz nic zrobić i załatwić i tyle w tym temacie!!

Ficilina
18.12.2012, 20:14
no i wszystko jasne :)))
popolsku jak by ktos nie zrozumial >>>>>
18:54] [TEAM] MOD_Coolmouse: no tak naprawde super pomysl od twoich znajomych tä przygode KS anulowac po 3 obozie , tak jest najlepiej bo welt 5 i 6 mogä wygrac ....

Ficilina
18.12.2012, 20:14
18:54] [TEAM] MOD_Coolmouse: naja ist aber eine super strategie von deinen "freunden" je mehr abenteuer w3 abbricht, desto besser können w5 und w6 gewinnen
popolsku jak by ktos nie zrozumial >>>>>
18:54] [TEAM] MOD_Coolmouse: no tak naprawde super pomysl od twoich znajomych tä przygode KS anulowac po 3 obozie , tak jest najlepiej bo welt 5 i 6 mogä wygrac ....

Carbonara
19.12.2012, 20:16
ja się podpisuje pod wszystkimi krytycznymi uwagami zamieszczonymi powyżej.
grałem już w kilka gier online, ostatnio kupiłem sobie GW2, w GW1 grę nie grałem od 3 lat i nie mogłem się zalogować, napisałem do supportu, wymieniliśmy 3 maile, minęły 4 godziny i wszystko śmigało....
a tu co? support nawet nie odpisuje, to mi się jeszcze nie zdarzyło, powinni, jeśli nie potrafią usunąć błędu, chociaż napisać, przeprosić, obiecać poprawę, cokolwiek!!!!!!!!!!!!!!!!!! jakoś przy zakupie klejnotów błędów nie ma. Może jakiś pozew zbiorowy?:))
Pozdro.

Pirotechnic
19.12.2012, 23:03
Właśnie niemcy sprzedali nam buga, którego nie było, dzięki nim każdy polski serwer stracił możliwości na 150 i 200%

Jedynie My - serwer 5ty i serwer 1 cisnęliśmy całe przygody. o ile my próbowaliśmy przez 3h w kilkadziesiąt osób sprawdzić czy błąd działa na różne sposoby, szkoda było przygód tylko ;/