Zobacz pełną wersję : Gra Niewyczerpane złoża ryb i mięsa.
Marcinezjusz
28.11.2012, 17:53
Witam nie wiem, czy ktoś wcześniej na to wpadł (chyba nie, bo szukałem i nie mogłem znaleźć), ale przyszedł mi do głowy taki pomysł, że dobrze by było, gdyby istniała możliwość nieskończonego wydobywania ryb i mięsa. Jest możliwe zbudowanie młynu wodnego, który dostarcza wodę bez ograniczeń; jest możliwość kupienia silosu, który uzupełnia pszenicę na polach; więc myślę, że fajnie by było gdyby było możliwe kupienie-za dajmy na to 1000 klejnotów-premii, które raz użyte na złożu ryb, lub mięsa, sprawią, że nigdy się nie wyczerpią i będzie można łowić ryby i polować bez ograniczeń. Oceńcie mój pomysł, ale proszę nie pisać, że przegiąłem z tym 1000 klejnotów i że to nieekonomiczne, nikt tego nie kupi ani nikt nie zarobi, bo ja o tym dobrze wiem, a te 1000 napisałem tylko po to żeby łatwiej było zrozumieć o co mi chodzi.
Co do mięsa - to można zakupić. A ryby - czyż nie byłoby to już drobne przegięcie? Lepsza by była bezdenna kopalnia złota i rudy żelaza.
Piotru70
28.11.2012, 18:26
Co do mięsa - to można zakupić. A ryby - czyż nie byłoby to już drobne przegięcie? Lepsza by była bezdenna kopalnia złota i rudy żelaza.
Bezdenna kopalnia żelaza będzie na pewno, bo jest już w pakiecie startowym "premium" (właściwie to będzie do zdobycia w przygodzie wikingowie-2) jest też jeszcze jeden nowy budynek, ale nie pamiętam jaki. Co do niewyczerpalnego złoża mięsa to po co, jak w najbliższym evencie będzie do zdobycia już coś takiego, ryb jeszcze niema, ale na pewno będą wcześniej niż niewyczerpalna kopalnia złota. :)
Bezdenna kopalnia żelaza będzie na pewno, bo jest już w pakiecie startowym "premium" (właściwie to będzie do zdobycia w przygodzie wikingowie-2) jest też jeszcze jeden nowy budynek, ale nie pamiętam jaki. Co do niewyczerpalnego złoża mięsa to po co, jak w najbliższym evencie będzie do zdobycia już coś takiego, ryb jeszcze niema, ale na pewno będą wcześniej niż niewyczerpalna kopalnia złota. :)
Piotru70 możesz podać jakieś zródło odnośnie niewyczerpalnej kopalni żelaza?
odnośnie pomysłu... takie samo zdanie jak Piotru70
Co do niewyczerpalnego złoża mięsa to po co, jak w najbliższym evencie będzie do zdobycia już coś takiego, ryb jeszcze niema, ale na pewno będą wcześniej niż niewyczerpalna kopalnia złota.
Piotru70
28.11.2012, 18:45
A proszę cie bardzo.
http://forum.diesiedleronline.de/threads/80347-Die-neue-Siedler-Online-Box-kommt!
Na testowym mi mówili że jest ona niewyczerpalna
A proszę cie bardzo.
http://forum.diesiedleronline.de/threads/80347-Die-neue-Siedler-Online-Box-kommt!
Na testowym mi mówili że jest ona niewyczerpalna
dzięki, choć nie jestem pewien bo nie znam niemieckiego,ale wydaje mi się że po prostu będzie można ja postawić odrazu z poziomu 5 tak jak i rezydencje, czyli nie będzie "niewyczerpalna" wydaję mi się też z tego względu że zmienili by wygląd budynku, nie mówię że taki sam jak niewyczerpalna kopalnia miedzi ale troszkę inny niż podstawowy level 5.
Piotru70
28.11.2012, 19:08
A mi się wydaje, ze nie opłacało by się wydawać 50 euro, na przygody w których drop jest taki sam jak w przygodach kupnych na handlu za monety (wiking-1) + jakaś kopalnia. Oczywiście drop pewnie będzie losowy, więc budując rezydencje z dropu jest ona stała, tak samo będzie raczej z kopalnią żelaza, tyle że będzie pewnie jakiś niski procent na jej zdobycie. Po evencie jak przygoda trafi ogólnie do gry, to drop będzie na pewno zmieniony. A kopalnia będzie tak samo jak kopalnia miedzi za 20k.
Ale tego nie jestem pewien. To tylko informacje z testowego.
Zresztą 50 euro, to jest prawie 200 złoty. A 200 złoty to w jakiejś promocji ponad 20k klejnotów. To nie wydaje mi się aby to było nierealne. I tak masa ludzi wyda 50 euro. Wiec po co mieliby żałować tych kopalni niewyczerpalnych.
nie jest napisane ze to niewyczerpywana kopalnia zelaza, jedynie że pracuje jak kopalnia na 5lvl, czyli podejrzewam ze na 1 lvl będzie mieć osiągi kopalni 5lvl, co w sumie da ze 1 taka kopalnia na 5lvl będzie wydobywać 25 rudy (bez buff) w ciagu 1 cyklu
może i ciekawe rozwiązanie, ale ciagle trzeba doładowywać
Nieograniczone łowiska ryb i mięsa? To po co byłby zanęty? Zdecydowanie na nie.
Chcecie ułatwień? Kopalnie działające na sposób kamieniarzy (kamień i marmur). Zawala się wyrobisko ale miejsce pracy pozostaje. Oczywiście cena zakupu kopalni oraz rozbudowy poziomów wydobycia byłaby adekwatnie wyższa by nie było zbyt łatwo.
Marcinezjusz
29.11.2012, 20:50
Nieograniczone łowiska ryb i mięsa? To po co byłby zanęty? Zdecydowanie na nie..
Idąc tym tokiem rozumowania, trzeba jeszcze zadać pytania "Po co są młyny wodne skoro są studnie artezyjskie?" i "Po co są silosy skoro są bujne pola pszenicy?" Nieograniczone zanęty byłyby dla bogatszych, a te zwykłe dla mniej zamożnych, tak samo jak studnie artezyjskie i bujne pola pszenicy są dla mniej zamożnych, a silosy i młyny wodne dla bogatszych.
Zamiast nieograniczonych zanęt, czy nie lepiej dać domy produkcyjne ryby i zwierzynę - jak było w 'klasycznych' settlersach?
Marcinezjusz
01.12.2012, 21:46
Zamiast nieograniczonych zanęt, czy nie lepiej dać domy produkcyjne ryby i zwierzynę - jak było w 'klasycznych' settlersach?
Też można. Chodziło mi poprostu o to by istniała możliwość łowienia ryb i polowania, bez martwienia się czy ci się kiedykolwiek wyczerpią złoża. Ja dałem propozycję nieograniczonej zanęty, bo to pierwsza jaka mi przyszła na myśl. Ale to wcale nie oznacza, że domy produkcyjne uważam za spalony pomysł-moim zdaniem też jest dobry-w końcu również daje możliwość łowienia i polowania w nieskończoność, przy jednorazowej inwestycji.
Podczas zbliżającego się eventu świątecznego będzie możliwość kupienia do 3 budynków produkujących mięcho z niczego. Podstawowy czas produkcji to 8 min. Zajmuje tyle samo miejsca co standardowe budynki (2x2).
Budynek już teraz można obejrzeć na testowym serwerze.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.