Zobacz pełną wersję : Gra Szkółka wiejska - rozbudowa i czas produkcji.
tissayah
27.11.2012, 18:42
Witam.
Jeśli był taki temat, to przepraszam za powielanie. Nie znalazłem.
Pomysł dotyczy możliwości rozbudowy budynku Szkółka wiejska, a tym samym skrócenie czasu produkcji.
Budynek dostępny jest jedynie w sklepie za klejnotu i/lub podczas eventów.
Zbierałem na niego, zbierałem, kupiłem, postawiłem i... rozczarowanie.
Brak możliwości rozbudowy i 2 godziny produkcji???!!! Masakra.
Stąd ten pomysł:
- możliwość rozbudowania Szkółki wiejskiej;
- skrócenie czasu produkcji.
Np.:
I poziom - 2 godziny;
II poziom - 1 godzina;
III poziom - 30 minut;
IV poziom - 20 minut;
V poziom - 10 minut.
Dodaj ankietę - ale generalnie jestem za.
wszystko fajnie tylko te twoje czasu w Np troche chore
robiac 2gi poziom chcesz 1 godz zysku a z 4 na 5ty 10 min ??
bobrze ze to nie ty planujesz upy budynkow
krotos666
27.11.2012, 22:20
Np.:
I poziom - 2 godziny;
II poziom - 1 godzina i 45 minut;
III poziom - 1 godzina i 30 minut;
IV poziom - 1 godzina i 15 minut;
V poziom - 1 godzina.
I w dłuższej perspektywie byłoby to sensowne rozwiązanie.
Bo twoje przewiduje przy 3 szkółkach na dobę na 5 poziomie:
6 na godzinę x 3 szkółki x 24 godzin = 432 osadników na dobę.
Zdrowa przesada :)
A nie lepiej co poziom dodać 1 osadnika (tak jak to jest w każdym budynku) a nie bawić sie w skracanie czasu?
wtedy w ciagu dnia na 3 szkołach 5lvl by doszło 180 ludzików
Jeśli rozwój Szkółki to nie skracanie czasu lecz zwiększanie o 1 ilości wyszkolonych Settlersów na każdy poziom.
Cena za poziom jak dla rozbudowy kopalni złota/mennicy http://tsowiki.pl/wiki/Mennica
Pierwotna propozycja jest najlepsza. Nawet przy kosztach rozbudowy na poziomie kosztów podobnych do budynków przytoczonych wyżej.
O ile przy zapasie osadników na poziomie 1000+ wyszkolenie armii na 500 sołdatów i wytracenie jej w jakiejś misji nie stanowi zbytniego uszczerbku, a i tak możliwa jest jej w miarę szybka odbudowa, o tyle przy mniejszym zapasie populacyjnym, to praktycznie oznacza zerowe zapasy, tak więc nie będzie można nawet zapewnić obsady miejsc produkcyjnych.
Taka możliwość znaczniejszego przyspieszenia odbudowy stanu populacji by była bardzo kusząca.
Zmniejszenie czasu treningu spowoduje bezsensowność produkcji osadników z kanapek.
Zmniejszenie czasu treningu spowoduje bezsensowność produkcji osadników z kanapek.
Z jakich kanapek :O
Poza tym jak ktoś traci ponad 1k osadników dziennie to i tak linii do chleba zredukować nie może.
A nie lepiej co poziom dodać 1 osadnika (tak jak to jest w każdym budynku) a nie bawić sie w skracanie czasu?
wtedy w ciagu dnia na 3 szkołach 5lvl by doszło 180 ludzików
tez bym był za tym ;)
Hakardrag
30.11.2012, 12:29
Myśle że za każdy level plus 1 osadnik to najlepsze rozwiązanie. Ja bym dodał jeszcze coś w kontekście przyszłych nowinek, a mianowicie; za każdy level Szkółki plus 1 "punkt nauki" na dobę - do wykorzystania dla tych co będą mieli możliwość rozwoju po 50 levelu.
A co miałaby dać ta 'nauka'?
poczytaj pamiętnik dev maja sie pojawić drzewka technologiczne czy cos w tym stylu i bedzie mozna specjalizować specjalistów :P
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.